08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תועדו םיחותינ רודמ

מדור ניתוחים ודעות

מדור ניתוחים ודעות

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הם מ-פ-ח-ד-י-ם: למה לא שמענו על הסלמונלה לפני יוניליוור?

 |  18
Share
זה התחיל ביוניליוור, ואז באמת הזדעזענו. "הילדים שלנו אוכלים את הקורנפלקס הזה", אנשים זעקו בחדשות וברשתות החברתיות, ובצדק. איך מגיע חיידק הסלמונלה לאוכל שלנו? איך הוא עבר כל כך הרבה מחסומים ובקרות איכות ישר לתוך קערה עם חלב במטבח שלנו? ואז טחינת הנסיך - בום. סלמונלה בסלטי שמיר, סלטי שופרסל. עדיין מזועזעים. ואז חיידקים אחרים בצ'יפס של מילוטל, ואז עושים ריקול גם לחלבה של בראכה ועכשיו חשש גם במעדני מיקי. זה כבר כל כך עצוב אז אנחנו חייבים לצחוק - לא נשאר לנו מה לאכול.


אבל יותר מהכל, החודש האחרון גורם לי לתהות - איפה לעזאזל הייתה הסלמונלה לפני כן? איך זה הגיוני שתוך תקופה כל כך קצרה הביטוי "סלמונלה" הפך להיות הכי מחופש בגוגל? איך זה ששנים שבקושי שמענו על סלמונלה והקונוטציה היחידה שעלתה לנו בראש עם המילה הזאת הייתה רפי גינת, ובטח שלא אוכל ממש אצלנו בבית?

יוניליוור לא סתם הייתה הראשונה. היא הייתה זו שהתנהלה בצורה הכי גרועה שאפשרית מבחינת יחסי ציבור, אמון עם קהל הלקוחות ודבר קטנטן ולא חשוב כמו שמירה על הבריאות שלהם. יוניליוור שיקרה, ולא פעם אחת. היא הסתירה, הוציאה הודעות שקריות לעיתונות ובסופו של דבר האשימה גם את הש.ג. - כי ברור שהאחראי לכך שסלמונלה הגיעה לבתי הצרכנים (!!!) הוא אותו עובד פשוט. נו, באמת.מעבר לכך שיוניליוור אכלה אותה ושהסלמונלה תיזכר לה כמו הסיליקון בחלב של תנובה, ייזכרו לה השקרים. ייזכר איך היא רימתה את לקוחותיה, תחמנה את משרד הבריאות וגרמה לכך שלא נרצה להכניס שום מוצר שלה הביתה, ולא רק קורנפלקס. בינינו, מי רוצה לאבד את האמון של הלקוחות? איך אפשר לשרוד כחברה בלי זה? וכאן החלו לחלחל למוחי אוהד הקונספירציות מיני מחשבות שהובילו אותי למסקנה אחת, שכמובן איננה מבוססת או מוכחת ולכן עדיין אגדיר אותה כמחשבה, אבל מה אם שלל החברות שפתאום קמו והודו שהמוצרים שלהן נגועים עושות את זה רק כדי שהן לא יתפסו בעוד שבועיים? אולי הן מוציאות את האמת לאור רק מכיוון שאם לא, יחסי הציבור יספגו מכה גדולה יותר כמו יוניליוור שהסתירה ושיקרה?אני לא רואה סיבה הגיונית לכך ששנים לא שומעים את המילה סלמונלה ופתאום היא צצה בכל פינה, כולל אצל חברות גדולות ומוערכות. הסיבה היא שהם מפחדים. הם מפחדים לשמור על זה בשקט ושבעוד שבועיים יגלו שהם ידעו על כך ואז תהיה מהומה כפולה ומכופלת. יוניליוור הייתה הראשונה בתרחיש הנוכחי, אך דעתי היא שהיא לא הייתה הראשונה שהסתירה ושיקרה, היא פשוט הראשונה שנתפסה. יודעים מה? כבר לא משנה איפה עוד יימצא חיידק הסלמונלה, גם ככה הלך לי התאבון.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר המומחים של ביזפורטל- כל הפרשנויות לאירועים החמים בזמן אמת
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

18 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 ממש קונספירציה 22/08/2016 15:02 גם קודם הזדהמו פשוט לא עשו מזה כותרות (ל"ת)
12 הרבי מלובוויטש 22/08/2016 11:10 עיוורים וחרשים
כשעולים עניינים הקשורים לסקס , הדתיים אוטמים את העיניים והאוזניים כאלו זה לא קיים אצלם . מאפוא באים להם כל כך הרבה ילדים , מהחסידה ? (עם כנפיים לא האישה של הרב) מה , הם לא משתמשים בקונדומים ? דוד המלך במעשי הזנות שלו לא השתמש בקונדומים עשויים מחתיכת מעי של כבש? (לא מחזיר חס וחלילה) גם בקונדומים יש פגמים שצריך לעלות עליהם מבחינה ציבורית כי זה מוצר נדרש , לא פחות מאוכל !
11 בזזז...טעות נסי שוב. 22/08/2016 08:16 סלמווונלההה.. - "רפי גינת", שנות ה 90 (ל"ת)
10 בת שבע 19/08/2016 18:00 למה צחקת מיכל ?
מיכל : כי דוד המלך השתמש בקונדום שפג תוקפו .
שם שם 21/08/2016 10:04 הכשילו אותו
דוד המלך לא אשם . הוא לא ידע שהקונדום בריקול . ד--ויד מלך ישראל ....חי - חי וקי-אם , דוד מלך ישראל , חי חי חי חי חי חי חי חי חי............
זורבה התימני 21/08/2016 12:18 תגובה של דביל
מה זה משנה קונדום חדש , משומש או מריקול , העיקר שאין בקונדום סלמונלה חתיכת אהבל .
9 חוקר באינטרפול 19/08/2016 15:24 התעלומה שנחקרת
ממשרד ראש הממשלה פנו אלינו דחוף שהתגלה בבדיקה שגרתית בחדר הישיבות של הממשלה על אחד הכיסאות , זחל ארסי בשם נידבקטוס לכיסאוס . הם שואלים מה לעשות . אז קודם כל לא לזוז , אנחנו שולחים צוות חיסול . שנית והכי חשוב , כל השרים שהשתתפו בישיבה האחרונה ,לעשות ריקול דחוף לעצמם לקופסאות הקרטון ששמנו ליד שער הכניסה לכנסת . מי שם שם את הזחל ? אנחנו חוקרים !
8 ג'וק בבקבוק 19/08/2016 15:13 תנו לחיות לחיות
אני מתחנן לפני כל הנוגעים בדבר שירססו דחוף את השמן בבקבוק שלי באפטרשייב כדי שאוכל להמשיך לחיות בנחת . הריח פה הוא איום ונורא . אין לכם לב ?
7 שחקן בטיאטרון 19/08/2016 14:35 למה דופקים אותי ?
השאלתי חליפה ממר זמורי ואני עדיין חי , אבל בקושי בגלל שניסיתי לממש את הזכות שלי לארון לכל מקרה . ליצמן לא עונה לטלפונים . ממשרד הדתות הודיעו שנגמר להם התקציב לארונות ושאפנה לשר האוצר . הדובר של כחלון אמר לי שהם עסוקים עכשיו מאוד בהורדת מחירי הדירות ושאפנה לביבי . המזכיר שלו סימס לי שביבי עסוק עדיין בכיבוי השריפה בכרמל ושאפנה לליצמן . מיואש נפלתי על הכורסה ושברתי חוליה בגב .עכשיו אני שוכב במיטה עם גבס . אשתי שחזרה מהעבודה , נבהלה מאוד ושמה לי מיד אספרגוס בוואזה ותקליט בפטפון עם השיר ..."איזה מדינה זו..." של לוזון . באמצע השיר נרדמתי עם תקווה שמחר בבוקר אני אקום......."עם שיר חדש בלב ..." ......חר חר חר חר ....
6 דובר ארגון החייטים 19/08/2016 01:22 לא רק באוכל
אנחנו בארגון החייטים החלטנו שלא לחכות למקרה שיקרה ולכן ערכנו שלשום בדיקת פתע בהנחיית המדען הראשי שלנו אצל חייט הצמרת מר אורי זמורי ולתדהמתנו הגדולה התגלה באחת החליפות במלאי , חיידק אלים מסוג קוקנאט אספרגוס . לאור הממצאים החליט ארגון החייטים להזהיר את הציבור וכמו כן , מי שקנה חליפה אצל החייט מר אורי זמורי ומת , מתבקש לפנות לשר ליצמן או למשרד הדתות לקבלת ארון בחינם .
מיקרוביולוג 19/08/2016 14:13 טעות
זה לא חיידק אלא עש נדיר ומעצבן ממשפחת האספרגוסים שמופיע רק על בדים ואריגים שפג תוקפם . הדרך להיפטר ממנו צריך לפתות אותו במי דבש , לתפוס אותו ביד עם כפפה מניילון לא סינטטי , ולהטביע אותו במים פושרים 32 מעלות ולא יותר מ37 . את הגופה יש לשים במעטפה ולשלוח לליצמן
5 משרד הבריאות 18/08/2016 08:26 לא מתפקד ושר הבריאות צריך לעוף (ל"ת)
4 בעהה 17/08/2016 23:14 עוד אחת שלא עשתה כלום בחייה ועכשיו תסגור מפעל
איכס
יצחקי 18/08/2016 10:31 מי? (ל"ת)
3 יצחקי 17/08/2016 21:35 סלמונה קיים במזון של החי,2500 זנים ו 5 תתקבוצות ABCDE ג
גילה אותה רופה בשם סלומון בשנה 1886,הסלמונלה ניקרא על שמו.חידק שעובר לאדם דרך המזון מין החי. לא ברור איך נמצא במזון מין הצומח.........
2 eby 17/08/2016 21:16 כתבה חנטרישית.הם הגדולים באמת לא מפחדים.
לא יעונה להם מאומה ולמה?זכרון הציבור קצר.האנשים שלהם שתולים במקומות הנכונים כמו מכון התקנים שבשליטתם ועוד הרבה נקודות איסטרטגיות.משרד בריאות שלא מבצע ביקורות כמעט אפס מאז שנות השיבעים.יש להם כל כך הרבה אמצעים לצ'פר כל מיני מרימיי ראש לרגע ובצד זה גם גיליוטינות אכזריות.הנה דוגמה:בשנו ת השיבעים הגיע לארץ רופא קנדי יהודי בשם ג'רי ווסטין שהזדעזע מההפקרות שיש בארץ בעיקר בנושא חומרי הדברה במזון כמו חלב ומוצריו.ובשלל הפירות והירקות ועוד והחליט להקים גוף שנקרא "מגן לצרכן" שיתחיל באמת ובתמים להגן על ציבור הצרכנים וכקונטרה לאגודה להגנת הצרכן ההסתדרותית הבולשביקית שהייתה מושחתת כמו כל ההסתדרות ושולחיה.זכור לי שבהרצאה בשנת 1978 בפני אנשי תנובה הרחיב בצורה מופלאה בנושא וגולת הכותרת של ההרצאה הייתה:"היום אתם מדברים על אחת מ 12 שתלקה בסרטן.בעוד 10 עד 20שנה תגיעו לאחת מארבע או שש".כפי שקרה.הוא זכה לכך שאיש תנובה יקה בחינוכו בשם פריץ זרק עליו נעל.ברבות הימים לא תאמינו.החליטו להשקיטו בכך שמינו אותו ל..."ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות"תפיד עם עוצמה(כמו פרופ' גרוטו כיום).ברגע שלא חדל והגביר לחץ.מיד פוטר
1 אנונימוס 17/08/2016 20:59 לא יודע אם תמיד היו חיידקים שלא גילו לנו עליהם
אבל יש אמת בזה - עכשיו הם יפחדו להסתיר ויספרו לנו כל דבר.
לימבו 18/08/2016 01:19 אין דבר כזה מזון ללא חיידקים
הבעיה היא שהיום מזלזלים בהיגיינה. אני זוכר שבשנות החמישים הורי היו מחטאים כל פרי וירק על ידי השריה במי קלי. (קליום - פרמנגנט). ביצים חלב ובשר היו מרתיחים / מבשלים. אין נא ואין בישול חפיף .ואין הקפצה..... והיינו קונים ירקות ופירות מרוכלים מזדמנים. ואף על פי כן, הגעתי עד הלום...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש