16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

16:08 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 2.5%, בזן יורדת 3.4%

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

חוזר לאור הזרקורים: חוק מע"מ 0% ודרכים לשווקו

אסף אנגל, מנכ"ל משותף בקבוצת "אנגל-שביט" המייעצת ומלווה קבוצות בתהליך רכישה מיזמים, אוסף רשימת הצעות כיצד יש לשווק את חוק המע"מ החדש, לכשזה יאושר
 |  25
Share
לכבוד חזרתו אחר כבוד של חוק מע"מ 0% לקדמת הבמה בעקבות הדילים בין ראש הממשלה לשר האוצר, להלן הצעת הגשה, או תרחיש סביר ליום בו יעבור החוק:
1. אחרי שההיצע צנח בחצי השנה האחרונה, אלפים ירדו מהגדר ויעוטו על משרדי המכירות - יהיה שוק. או כמו שכבר אמרו בסדרת הטלוויזיה 'רמזור': ".....לאכלס אותך? לאכלס? מיצמצת??? הבא בתור!...."


2. הדירות ימכרו לכל המרבה במחיר ובטווח הקצר והבינוני, אנחנו נשלם הרבה יותר.

3. מדי פעם, בסיכויים נמוכים מהסיכוי מלקבל טלפון מאראלה, יהיו רוכשים שיתאימו לדירה שתתאים לתנאים המתאימים. לאחר מכן יינתן האות הסודי. לשכת לפיד תפעיל תאים רדומים של מפעילי זיקוקי דינור במקביל בכל רחבי הארץ ונצא להורה ברחובות.

4. הכתבים יכתבו ויראיינו את הזוג, העיתונים יתמלאו פרשנויות על ירידת מחירים - אווירת חג תציף את הכותרות. היזם שמכר את דירת 3 וחצי החדרים הזכאית (והמשקיפה לחדר האשפה עם חדרים משושים, אבל למה להיות קטנוניים - רציתם גג? קיבלתם גג) יתראיין בטלויזיה ויספר לנו עוד קצת על הפרויקט שלו.

5. יבואו יותר קונים. גם ה-93% שלא
זכאים
זכאים
סעיף במאזן של החברה בצד ההתחייבויות השוטפות
להיקרא זכאים. יזכו להשתתף במבצעי "אכל(ס)ת אותה".

6. נשלם יותר. הרבה יותר. ולפיד יעלה על הבמה עם אותו זוג זכאים בשעה 20:00 בשידור ישיר מקריית מלאצ'י. יונית ונחמיה ינתחו מהמקום ובטקס מכובד זוג הזכאים יעניקו לו מדליה ויציע את עצמו לפרס נובל בכלכלה. ומה עם ביבי? משלכתו נמסר כי טען בפני מקורבים: "פחחחחח" אני? השנה אקבל פרס נובל לשלום עולמי.

האם שוק הדיור נקלע למלחמה פוליטית בין שני הטוענים לראשות הממשלה? האם הדיל הנרקם בין שני האישיים, בו האחד יעביר תקציב של 6 מילארד שקלים למערכת הבטחון ובתמורה, השני יתמוך בחוק מע"מ 0% הוא שיביא לכדי יישום החוק האחרון?במסגרת הסאגה האינסופית סביב חוק המע"מ, עושה רושם שלקראת הדילים על תקציב המדינה, הפעם הוא באמת יעבור. ולזה כדאי שנהיה מוכנים.
חיזוק להיותו חלק מהמלחמה הפוליטית התקבל פעם נוספת בדמות הצהרה, מנותקת מהציאות, של שר האוצר הקורא ליזמים למכור מהר ועכשיו כי ב-2015 המחירים ירדו. בקשה שאינה עולה בקנה אחד עם העובדה שהוא האחראי היחיד על הירידה החדה במספר העסקאות שנרשמו במחצית השנה האחרונה. מה שלהערכתי קורה, שאותם אישיים אכן מוכנים להקריב מערכות ושווקים על מזבח האלקטורט. יחד עם זאת, בשוק זה, עושה רושם שהם שכחו כי מאחורי המספרים עומדים זוגות צעירים שנתנו ונותנים את כל כולם למען המדינה, ואינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה, גם אם יעבדו כל חייהם.
אבל גם אנחנו, הצופים במאבק הזה, שכחנו מזמן שחוק המע"מ הוא לא חזות הכל והא אף לא המטרה. המטרה היא הורדת מחירי הדיור - ובזה אנחנו כבר מזמן לא מתעסקים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר המומחים של ביזפורטל- כל הפרשנויות לאירועים החמים בזמן אמת
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

25 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 אלה 23/10/2014 23:58 חוקים החדשים שיטיבו עימנו
אנחנו מחכים נכון להיום לכנסת ,לחוקים החדשים שיטיבו עימנו.וגם אני חושב כמו אסף אנגל שהמטרה אינה החוק מע"מ %0 אלא ההטבה שתגיע בעקבותיו לטובת כולנו ושלום על ישראל.
23 יורם גל 29/09/2014 23:22 נסיקת מחירי הדירות
אבל כל תוכניות הממשלה מתייחסות לרוכשים פוטנציאליים. אלה שיש בידם אפשרות לגיוס הון עצמי מספק, סכום לא מבוטל ודאי לנוכח נסיקת מחירי הדירות, בצירוף ההגבלות של בנק ישראל על המשכנתאות.
22 ישעיהו 29/09/2014 20:08 מציאות חדשה בתשע"ה
כל העיניים נישאות לכנסת לחוקים החדשים שיטיבו עימנו.וגם אני חושב כמו אסף אנגל שהמטרה אינה החוק מע"מ %0 אלא ההטבה שתגיע בעקבותיו לטובת כולנו
21 ישי אלבז 28/09/2014 22:36 רכישת דירה זה החלום של הזוגות הצעירים
כנראה ששר האוצר ושר השיכון וכל שרי הממשלה שכחו שמאחורי המספרים עומדים זוגות צעירים שנתנו ונותנים את הכל למען המדינה, ובסוף אין באפשרותם לרכוש לעצמם דירה, גם אם יעבדו כל חייהם.
20 נעמי 28/09/2014 18:36 גם אני ראיתי אתמול את התוכנית סודות הנדלן
אין כמו הטלוויזיה שמספרת לנו את כל האמת על מה שקורה בענף הנדלן
19 רוחמה 28/09/2014 07:44 בטלוויזיה על הדיור בישראל
מי שלא ראה אתמול(שבת אחה"צ ) את התוכנית על הדיור בישראל הפסיד!
18 גורן נפתלי 27/09/2014 19:12 מהתוכנית של סודות הנדלן
גם אני ראיתי את התוכנית ואני לא יודעת אם האמין לדברי כל היזמים שכולם אינטרסנטים. החל ממשבק האריחים של הכרמיקה ועד ליזמי השקעות בפנמה!!! (הייתם מאמינים?)
17 יערה 27/09/2014 17:39 כדאי ללמוד מצפיה בטלוויזיה
קבוצות רכישה זה היה אחד הנושאים שעליהם דברו בתוכנית סודות הנדלן.צפיתי עם בעלי ולא האמנתי כי רק עכשיו ,לאחרונה שמענו על כך מאסף אנגל(כותב הטור בביזפורטל).
16 אברהם און 27/09/2014 17:20 סודות הנדל*ן
מי ששמע וצפה עכשיו ב"סודות הנדל"ן יכול היה לשמוע את הרעיונות של אסף אנגל. אולי אסף בעצמו יוצר את התוכנית הזאת
15 אורית בן גל 25/09/2014 22:55 חלומות ללא פתרון(בנתיים)
אפילו בראש השנה אנחנו נתונים רובנו ככולנו בדאגות כלכליות - כל אחד ודאגותיו - איך נחצה את השנה הבאה? האם נראה את חלומותינו מתגשמיםבשנה הזאת?
14 חנן 25/09/2014 14:50 אספי שכח לכתוב מה יקרה ביום שאחרי היום שבו יקנו ללא מעמ
1. קבלנים יבנו עוד המון דירות ( כי אחרת מה יעשו? יעברו לעבוד בהייטק?). 2. מחירי יד שניה יפלו חזק. אני כבר לא מדבר על מה יקרה ביום שהריבית תעלה... מה שמצחיק הוא שאסף טוען שזה משפיע על חלק קטנטן באוכלוסיה אבל עליית מחירים תהיה ענקית. איזה מן הגיון זה? ההסבר שלי לבועת נדלן - הריבית היא סוג של הוקוס פוקוס- היא יורדת המחירים עולים, היא עולה המחירים צונחים. אז פעם הבאה שאתם עוברים ליד משכן בנק ישראל אל תשכחו לירוק לכיוונם ולהוציא איזה קללה עסיסית.
בני 25/09/2014 16:20 אחי, אספוש פוחד שערך הדירה שלו יצנח ולכן הוא מדבר
מפוזיציה אבל אל תדאג המציאות תטפח על פניו. היום התפרסמה כתבה בדה מרקר על הקיפאון בדירות היוקרה וחוק מע"מ 0 בכלל לא מכוון לדירות היוקרה כך שהשוק של דירות היוקרה לא היה אמרו להיפגע בכלל כתוצאה מהחוק הזה וזו ההוכחה שקטר הנדל"ן שינה כיוון בלי שום קשר למע"מ 0 ואספי יאכל את הכובע חחחחחחחחחחחח הנה לינק לכתבה מהיום. http://www.themarker.com/realestate/1.2434320
13 חנית בר יוסף 23/09/2014 19:03 עמדות מנוגדות בין היזמים לציבור הקונים
בתקופה האחרונה מתנהלת בתקשורת מלחמת העמדות בין היזמים והקבלנים לבין אלו הרואים לנגד עיניהם כיצד השוק קפוא וגולש בשיפוע תלול כלפי מטה.
12 ליאור 23/09/2014 17:59 שמחים לקראת הכרעה לכיוון מסוים -סוף סוף
סוף סוף הוחלט אני מקווה שלטובתנו
11 יואב 23/09/2014 17:53 חוק מעמ 0
אני מאמין בכנות ששר האוצר רוצה לעזור ולשפר את מצב האזרחים בארץ. הבעיה היא שמאז ומתמיד כדי להעביר חוק בארץ הזו חייבים לשלם שלמונים או לשחד מפלגות אחרות. אחרת שום חוק לא יעבור. ויש גם נקמנות פוליטית. כך שאף שר לא רואה באמת את האזרח. אלו שהכניסו את השיטה הנוראית הזו הם שס שכדי להעביר חוק היית חייב להשאיר כמה מיליונים לישיבות. ואם לא הסכמת אז החוק לא עבר. אמנם שס כבר לא בממשלה אבל השיטה נשארה ומי שסובל זה אנחנו. אני מאמין שיאיר לפיד מנסה לקדם עניינים אזרחיים אבל גם הוא נאלץ לשלם.. מתי תהיה הכנסת נקייה מדילים על חשבוננו.
10 זאביק 23/09/2014 13:37 גדוללל !!! מבצע אכל(ס)ת אותה !!!
הפסקתי להאמין לכל החארטות האלו של יהיר.... אני ומשפחתי החלטנו לעבור להרקב בצפון... חבל על כל מילה נוספת
9 גבי 23/09/2014 10:36 אגב, מחירי הדיור = מחירי השכירות. כך גם התייחסות הלמ"ס
דירה לרכישה היא השקעה, וצריכה להימדד לפי תשואה או השמדת ערך בטווח הבינוני (עליית ריבית וירידת ערכה לחצי)
8 a.p 23/09/2014 09:32 שתי הפסקאות האחרונות מדוייקות ביותר לצערנו (ל"ת)
7 שרה מחדרה 23/09/2014 09:04 מלחמה פוליטית
אכן יבוא גם ה-לא זכאין להיקרא זכאים ו יזכו להשתתף בקניית הדירה, מה שניקרא ממשיכים בקומבינות והקומבינות הם תוצאה של מלחמות פוליטיות. כל מילה בכתבה -פנינה
6 מיואשת 23/09/2014 08:33 נראה לי עדיף כבר לחכות לטלפון מאראלה.
אין סיכוי לקנות פה בכל מקרה.
5 יורם 23/09/2014 08:17 עצוב מאד ומדוייק. נכון גם להרבה תחומי חיים אחרים שלנו (ל"ת)
4 שונא קנאים מסריחים 23/09/2014 07:50 אסף אנגל חייך אכלת אותה
אתה קנית עם מע"מ ואנחנו נקנה בלי מע"מ. לאחר אישור החוק הערך של הדירות יד שנייה ירד כי אם מחיר של חדש יורד אז על אחת כמה וכמה מחיר של דירה יד שנייה. תתפוצץץץץץץץץץץ
3 בעל המאה 22/09/2014 21:38 הגיע הזמן שבעל המאה יכתיב את השוק
אידיוט שכבר לא מצליח להתפרנס על גבם של הזוגות הצעירים שבסך הכל רוצים מצרך בסיסי מקום לגור....... אף אחד לא יעוט על דירות- השוק מת עם או בלי מע"מ אפס נגמרו הפרייארים שמוכנים לקחת משכנתאות במיליונים..........
2 משווק אגרסיבי מהדרום 22/09/2014 19:36 59 דק ברכבת מתל אביב לשדרות
ויש לכם דירה בחינם. ללא משכנתא. 59 דק נסיעה ברכבת( או ברכב חברה דלק חינם) ויש לכם גם דירה גם איכות חיים וגם ים של הטבות....
1 יאיר 22/09/2014 13:59 צא מהסרט שלך! אנשים הפסיקו להיות פראיירים
אף אחד לא יקפוץ על דירות זבל - המחירים ירדו כי מחיר הגג הוא קבוע ובטווח הארוך המחירים יצנחו! נגמרה החגיגה בנדל"ן - קבלנים שלא יתיישרו עם המציאות יפשטו רגל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש