מפרסם ונגעל, על הכתבה שאני הכי פחות אוהב - ועדיין מפרסם

 |  (30)
בדר"כ זו דילמה של מנהלי ערוצי הטלוויזיה המסחריים, האם לתת במה לתוכן זבל וכמה? מצד אחד ל'תוכן זבל' יש פוטנציאל לרייטינג מטורף, מצד שני בכל זאת זה זבל - לא נעים לתת לזבל במה. ב-Bizportal ובאופן כללי בתקשורת הכלכלית ההתמודדות עם הנושא הזה היא פחותה באופן משמעותי, אין אצלנו תוכניות ריאלטי והנושאים ה"צהובים" הם יותר בכיוון של לאיזה עומק הגיע קידוח כלשהו או אולי איזה מנהל השקעות עבר מגוף אחד לאחר - לא משהו שהיה מקבל זמן אוויר אצל גיא פינס. אבל בשבועות האחרונים יש לנו את הדילמה השבועית - כתבת הזוכה בלוטו.

מישהו שם בלוטו הבין כנראה שהציבור הרחב מאוד מתעניין בזהותם של הזוכים בפרסים הגדולים. איפה הזכייה תפסה אותם, בני כמה הם, מה הם מתכוונים לעשות עם הכסף וכו'. וכך אחת לשבוע מגיע מייל חגיגי למערכת Bizportal ובו מספר פרטים ועוד כמה ציטוטים מפי הזוכה המאושר. "בעקבות הזכייה אני שוקל להחליף את מקום עבודתי" או "כספי הזכייה יסייעו לי לשלם את המשכנתא" , אלה ציטוטים נבחרים מפי הזוכה המאושר של השבוע האחרון. צהוב למדיי, שלא לומר זבל.

והאמת שאין לי בעיה עם קצת צהוב, רכילות זה חלק מהחיים שלנו ואין אדם שלא אוהב להתעדכן באיזה פרט רכילות טוב. הכל זה עניין של מידה. הבעיה עם רכילות הלוטו היא שזה פרסום אגרסיבי לגוף שלא כ"כ בא לי לפרסם אותו. בבורסה אנחנו כותבים על מניה שקופצת בגלל סיבה כזו או אחרת, אבל אח"כ אנחנו יודעים לכתוב גם על הנפילה - אם התרחשה. ברכילות לוטו הזו אנחנו שומעים רק על הקפיצה - וברור שגם יש נפילות. יש נפילות בקרב הזוכים שחלקם מאבדים את עצמם לדעת ונשארים בלי כולם (אגב לפי אחד המחקרים הסיכוי של זוכה בלוטו להגיע למצב של פשיטת רגל גבוה פי 2 מהסיכוי של מי שלא זכה בלוטו), ויש נפילות בקרב אלה שממלאים בלי סוף ומבזבזים כספים שאין להם - ובדר"כ אלה אנשים שאין להם.

אבל את הציבור זה מעניין, אנשים רוצים לשמוע על סיפורי המזל של אנשים אחרים - בעיקר אלה הפשוטים. כנראה שהרבה יותר מעניין זה לשמוע על ההוא שזכה במיליונים והתרסק - אבל את הסיפורים האלה אנחנו נשמע אולי פעם בכמה שנים, בינתיים נטחן לעצמנו את השכל עם סיפורי המזל שהציבור כ"כ אוהב. בקיצור, מפרסם ונגעל. להמשיך?
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    להפסיק
    יוני 11/07/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי דעתי, הלוטו גורם לאנשים להפסיד את כספם, ויש אנשים שמשקיעים מאות שקלים בחודש וחבל. מה שיותר גרוע זו השחיתות שהלוטו גורם, והוא מאפשר למדינה לחלק לאיזה עירייה שהיא רוצה דברים, בצורה שקשה לשים עליה אצבע. זו שחיתות מהמדרגה הראשונה
    סגור
  • 27.
    אותי מעניין מדוע משתפים פעולה עם נוכלי הבורסה
    BOGII 08/07/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע מעלימים את האינפורמציה לחברות שמחקו בכפויה מדוע כל כך קשה למצוא את ההסטוריה של אותם נוכלים כדי להזהר ולהזהיר מהם?
    סגור
  • 26.
    לגמרי איתך....לך עם הלב שלך....איש אמיתי....
    קרן פרלמוטר 07/07/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא הייתי נשואה, הייתי מציעה לך נישואין....
    סגור
  • 25.
    הבנו, אפשר כבר למחוק (ל"ת)
    אביאסף 07/07/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אהבתי
    שרי אפיק 07/07/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילו הייתי פוגשת את המאמר שלך בפייסבוק הייתי מסמנת לייק. בעיקר כי זה מסמן אותך כמוסרי ועל כן אהבתי
    סגור
  • 23.
    ויש כאן גם מונופול על פעילות המגדרת כאסורה - המורים
    קררה 07/07/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שמוסיף גם בעיה קשה של צביעות והתחסדות לגעל
    סגור
  • 22.
    אל תפרסם. גם אנחנו נגעלים.
    וצדק לכל 07/07/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והכי מגעיל שהם חורשים על הגב של אריאלה, כאילו שיש לה ברירה.
    סגור
  • 21.
    פרסומות קופצות אצלכם זה יותר מגעיל (ל"ת)
    שלמה 07/07/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 20.
    גם אותי זה מגעיל
    jirmy 07/07/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תפרסם שטיפות שכל ירמי
    סגור
  • 19.
    אל תפרסם. תמצא חומר יותר טוב. (ל"ת)
    אניניני 05/07/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    כשאתה לא יכול לשמוח לאד אתה בדיכאון אופי חרא יש לך אחי
    משקיע בלויתן 05/07/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לדעתי לא תתנו לתגובה שלי לעלות אבל זו המציאות של משקיעי לויתן מול יוסי פינק וביזפורטל צהוב- חזק והפוסט שלו רק מאשר את זה.
    סגור
  • 17.
    למה אתה נעצר רק כאן ?
    talg007 05/07/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    14 2
    רבה השטחיות באתר ביזפורטל. זה מתבטא בשימוש בסופלטיביים מגוחכים כגון נשפך דם, התרסקה (המניה), טסה ... רק על מנת למשוך תשומת לב. בנוסף השטחיות מתבטאת בכותרת הכוללת כמה נושאים סקסיים, אבל בתוך הכתבה הן שום התייחסות לכותרת. מה שלא תעשה - הרמה הכללית כאן היא שטחית מאוד. ישנם כותבים ספורים בלבד שאני אוהב לקרוא אותם ומעריך את כתיבתם והניתוח המקצועי שלהם
    סגור
  • ברגע שתסכים לשלם על תוכן..
    גיא 15/12/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן יעלמו. אבל אתם הקוראים רוצים הכל חינם. אפילו תודה אין בכם.
    סגור
  • צודק מאד
    גת 07/07/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה םל צודק אכן שםחי ריקני מתוכן כותרתי חבל מאד אם אין ניתוח ופרוט אין כל תועלת יש בורות.
    סגור
  • 16.
    מעניין, אהבתי@! (ל"ת)
    ירון 05/07/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    יש עוד דברים שמגעילים אותי בביזפורטל.
    יוסי 05/07/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כנס ללשונית שווקים גלובליים ותראה שאסיה גרף ונתונים מעודכנים ל11.6.13, אמריקה 12.6.2013, ארביטראז' באותו הדף בכלל איננו וכו'. מאתר כלכלי נהפכתם לאתר היסטוריה. נ.ב. אותם דברים כתבתי גם למערכת לפני כמה שבועות ואין שינוי.
    סגור
  • 14.
    ליוסי פינק
    יוסף 05/07/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני משקיע בלוטו כל שבוע 10 טורים לא יותר אם יבוא מזל טוב אם לא אז לפי הוראת הקבע אני ממשיך אז הכל צריך להיות בפרופורציה מה אתה לא השקעת אף פעם אז אם לא נסחפים ומשקיעים סתם ללא הגבלה זה רע
    סגור
  • 13.
    יוסי עזוב אותך מלוטו,מה יהיה עם אידיבי?!..כל כספי
    יוד'לה 05/07/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נמצא באג"ח ג'!!!..מכרתי דירה לפני חודש שמתי על ג'..ביום א' זה ייעלה או יירד?!?..פשוט אני חסר אונים!!!..לא ישן כבר חצי שנה.
    סגור
  • 12.
    לטעמי, זבל הם פורטלים כלכליים שהם מכוונה תחילה בפוזיציה
    דעתי 05/07/2013 07:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מנוגדת המלצותיהם משחילים ציבור תמים.
    סגור
  • 11.
    אכן המחקר הזה קיים - איבוד פרופורציה זה כמו מלכת היופי
    הנפילה של הזוכים 05/07/2013 07:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם היא נהפכת למשהו אחר .
    סגור
  • 10.
    יוס פיינק תותח (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 05/07/2013 06:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    חחח עכשיו נתת את הפרסום בחינם (ל"ת)
    דוד 05/07/2013 06:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    זו פרסומת ללוטו ולא תוכן (ל"ת)
    הגולש 05/07/2013 02:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    תעשה תחקיר מסקרן הרבה יותר : מה אומרים לזוכים בעת קבלת
    משה 05/07/2013 01:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הפרס? עד כמה מזהירים אותם ? לחיצת יד וצ'ק או תדריך אחראי ? בל נשכח : להרבה אזרחים לוטו זו התקווה האחרונה.
    סגור
  • 6.
    לא .כי זאת בהחלט אחיזת עיניים (ל"ת)
    אר 05/07/2013 00:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    הלוטו זה השקר הכי גדול שיש (ל"ת)
    ברוקר 05/07/2013 00:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    יפה מאוד! פעם ראשונה שאני קורא דעה מעניינת בעלת ערך
    גיא 04/07/2013 23:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמיתי גם לחברה וגם לתקשורת. כבר התייאשתי מבליל הדעות והפרשנויות שמציפים אותנו בשנים האחרונות מכל זב חוטם שמטרחן עצמו לדעת. אמנם כתבת בקצרה ובאופן היתולי אבל העברת מסר חשוב לגבי איכות התכן התקשורתי, ולא פחות מזה לימדת אותנו משהו על אופן פעילותה של מערכת העריכה העתונאית והדברים שהיא מתמודדת איתם בשוטף. ביזפורטל - המשיכו כך!
    סגור
  • 3.
    עדיין לפרסם
    דוד 04/07/2013 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל אחד היה רוצה לזכות ותמיד נחמד לשמוע את הסיפור על מישהו שגם הצליח
    סגור
  • 2.
    לא לפרסם דברים כאלה (ל"ת)
    אלה 04/07/2013 23:06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 1.
    יפה אהבתי