16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תועדו םיחותינ רודמ

מדור ניתוחים ודעות

מדור ניתוחים ודעות

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסקר של שטייניץ בעניין דו"ח ששינסקי - פשוט מביך ומיותר

 |  76
Share
משרד האוצר פרסם היום נתוני סקר חדש תחת הכותרת - "תמיכה גורפת של הציבור בהעלאת תמלוגי הגז". בכותרת המישנה של ההודעה לעיתונות שהוציא האוצר נכתב כי "80% מהציבור תומך במסקנות ועדת ששינסקי או סבור שהמסקנות מוטות לטובת חברות הגז והנפט; רק 19% מהציבור תומך בעמדות חברות הגז".


האמת - כמו ששטייניץ אומר במקרה של הרטרואקטיביות - גם במקרה הזה מדובר בבושה לאינטליגנציה וזאת משני טעמים עיקריים. האחד - ברור שאם תשאלו קבוצת אנשים האם הם רוצה לקבל כסף, התשובה תהיה ברורה וגורפת. הטעם השני - שאלת העלאת התמלוגים היא לא על ה"אם" אלא על ה"בכמה". ועדת ששינסקי הוקמה ויוח"צנה ככזו שבאה לקחת מהטייקונים ולתת לאזרחים. האזרחים לא נכנסים לעניינים כמו שיעור חלקה של המדינה וכו', הם מבינים את הרעיון הכללי. לכן כששואלים אותם על הרעיון הכללי - הם בעדו.


הטעות הגדולה של יצחק תשובה נעוצה כנראה בעובדה שהוא אף פעם לא יצא ברבים ואמר שגם הוא בעד לשנות את משטר התמלוגים, כלומר להגדיל בצורה מסוימת את חלקה של המדינה שכיום די ברור שהוא איננו סביר. עם זאת, ברור לכל בר דעת שתשובה ושותפיו מוכנים למהלך של העלאת חלקה של המדינה בתגליות, השאלה היא בכמה? בנוגע ל'תמר' לדוגמה, המלצות ששינסקי מדברות על 43%-59% ואילו היזמים רוצים שחלקה של המדינה יעמוד על סביב 43% - ככה נראה מו"מ עסקי.

מעבר לכך, כפי שמדינת ישראל נמצאת במצב בעייתי מבחינת הסברה, כך גם תשובה ושותפיו. כמה הסברים ונתונים שהם לא יספקו, זה לא יהיה מספיק מול משפט אחד רומנטי של שטייניץ בסגון - "אני מתכוון להביא את הכסף הגדול מהטייקונים לאזרחי מדינת ישראל בשביל לדאוג לדורות הבאים".

שטייניץ, אגב, מנהל רפורמה חשובה ונכונה. אומנם הוא משתמש לפעמים במשפטים בנאלים וזאת לצורך ענייני רטוריקה אבל שינוי מדיניות התמלוגים לנוכח תגליות הגז האחרונות זה עניין מתחייב והוא את חלקו ממלא. ובכל זאת רצוי היה שאת הסקר האחרון היו משאירים במגירה, לא צריך להביא גם את הטיעונים המביכים למערכה הזו, אפשר להישאר ענייני. מאת: יוסי פינק, עורך ראשי - Bizportal
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר המומחים של ביזפורטל- כל הפרשנויות לאירועים החמים בזמן אמת
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

76 תגובות ב-60 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
60 הסכמים לא מפירים 15/01/2011 21:53 ברור לכל בר דעת עם קצת יושר שהסכמים לא משנים
וברור לכל בר דעת שרובנו אינם רוצים לההיפך לגנבים גם אם שטייניץ יעשה את המלאכה המלוכלכלת. וברור לכל בר דעת שאם משנים הסכמים אז מחר אנחנו בתור, וברור לכל בר דעת ששינסקי השתמש בדיסאינפורמציה וכבר היום שיעור המיסים הנגבים הם בהחלט בשיעור של כל המדינות החפשיות המערביות
59 ערן 15/01/2011 21:45 שמשרד האוצר יעשה סקר אם לבטל את מס הכנסה...
ואז גם יפעל לפי תוצאותיו...
58 אזרח ישראלי 15/01/2011 19:06 כול שינוי רטרואקטיבי זה גזלה מהמשקיעים
כותב המאמר טעה. לא ניתן במדינה מתוקנת להפר הסכמים ולכן גם העלאה של אחוז אחד יבריח משקיעים לישראל ובישראל והכלכלה הישראלית תינזק.
תמיר 15/01/2011 19:38 מתי יפסק הפירסום הדבילי של הזכייה בהגרלה? (ל"ת)
דורנבוש 15/01/2011 19:31 תקשיבו לפישר
האדם היחידי שאני מאמין לו זה נגיד בנק ישראל. והוא לא טוקבקיסט.וגם לא אינטרסנט -וגם לא יפה נפש. פישר מיקצוען עם חוש חברתי
57 יוסי המלקק 15/01/2011 18:57 הכתבה היא עצם לפודל מערוץ 2 , למבינים !!!! (ל"ת)
56 שטייניץ תהיה גבר ולך 15/01/2011 18:17 הביתה העם שונא אותך חתיכת קלומניק (ל"ת)
דורנבוש 15/01/2011 19:32 56 אתה העם ? אתה בסך הכל מייצג את האינטרס שלך (ל"ת)
55 מכ\"א 15/01/2011 13:41 הנגיד
לא מבין, לא מכיר, לא יודע, אבל כאשר שומע את הנגיד אני מבין \"שהטייקונים\" מפעילים לחצים לא הוגנים, ואני מאמין לו
54 שגיא 15/01/2011 12:06 ירון צודק זה סקר מהעולם השלישי ממשטרים אפלים
שם קונים סקר מראש לפי מחיר.
53 יובי 15/01/2011 10:07 כעת ברור מהו אחוז המשקיעים הנפגעים המנושלים
רצה האוצר לברך ונמצא ... מוכיח שי20 אחוז נדפקים שהרי ברור שכל מי שאין לו השקעת נפט יצביע בעד וכל מי שמושקע יצביע נגדו יש לי אח תאום זהה שלא השקיע -הוא כמובן בעד ואילו אני שהשקעתי שנים על שנים בעוד הוא צחק עלי ועשה מליונים בסולידי -נדל\"ן- אין לו בושה לגבש עמדה אגואיסטית אז אם אחי התאום כך מתנהל ברורה כל התמונה
52 צח-העט 14/01/2011 23:50 להערכתי ,לא נעשה סקר וסתם פירסמו כהמשך להונאה (ל"ת)
51 טוביה לוסקין 14/01/2011 22:58 לכבוד ראש ממשלת ישראל
לכבוד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ירושלים 11 ינואר 2011 אדוני ראש הממשלה, הנדון:רשלנות מקצועית העלולה להרוס את תגליות הנפט הישראלי. אני מבקש את תשומת לבך לעובדה שיישום המלצות ועדת ששנסקי לתגליות הנפט בשדה מגד הן: 1.לא מקצועיות 2.לא הגיוניות 3.לא מוסריות 1.לא מקצועיות: רק לאחר פרסום ההמלצות הבינו חברי הוועדה שהיא אפילו לא התייחסה לתגליות נפט ביבשה ולא ידעה שיש הבדל ביניהן לבין תגליות גז בים.הוועדה התרכזה אך ורק בגז בים.לפיכך,יישום ההמלצות שכוונו לגז בים גם לנפט ביבשה,מביא להפסד כלכלי שיגרום להפסקת חיפושי הנפט בישראל ולהרס הענף. 2.לא הגיוניות: ישראל מייבאת נפט בעלות עצומה של 7 מיליארד דולר בשנה.שדה מגד הוא שדה הנפט היחידי שנתגלה בישראל ב-50 השנים האחרונות,השדה יוכל לספק 5%-10% מתצרוכת הנפט של המדינה.כל הפקת נפט ישראלית תחסוך למדינה הרבה יותר כסף מאשר כל מס נוסף. 3.לא מוסריות: 14.245 מחזיקי תעודות השתתפות ומשפחותיהם המחזיקים 95% מגבעות עולם (לא,אין לנו טייקונים),השקיעו בגבעות עולם 80 מליון דולר על פני 17 שנה ב-31 גיוסים.הם עשו זאת בתקווה למצוא נפט בישראל-משימה לאומית וחלום שהתגשם.כשהתחלנו לקדוח,אחרי 400קידוחים יבשים שנעשו בישראל,הסיכוי שלנו להצליח היה פחות מ-1 ל-1.000 (בהשוואה לגז בים בו הסיכוי כיום הינו 1 ל-3),גבעות עולם התמידה לנוכח כל הקשיים ונגד כל הסיכויים-והצליחה.עכשיו,ועדת ששינסקי ממליצה להעניש את בעלי תעודות ההשתתפות באופן רטרואקטיבי באמצעות מס דרקוני-עונש על שנטלו סיכון כה גבוה לטובת המדינה. בדו\"ח ששינסקי עצמו נאמר כי התשואה הראויה היא ההשקעה חלקי הסיכוי להצליח.אם נתרגם זאת למספרים נמצא כי השקעה של 80 מליון דולר חלקי אחוזים בודדים(ההסתברות למצוא נפט)נגיע למספרים של מיליארדי דולרים אותם המדינה רוצה עכשיו לגזול. המלצות ועדת ששינסקי פוגעות באופן לא הגון ולא חכם במשקיעי \"גבעות\" אך חמור יותר מכך,יישומן ימנע את המשך חיפושי הנפט בישראל,וזו תהיה טעות איסטרטגית. טוביה לוסקין מנכ\"ל ומייסד גבעות עולם
50 ברבון 14/01/2011 18:24 ביבי לא יפול בפח של שטייניץ. שרה תעיפי את שטי (ל"ת)
49 ברוך54 14/01/2011 12:25 הסקר של ברוך..מי בעד הורדת מחרי המים בארץ.
אם יהיה פחות מ100% אני מתפטר..
48 שומר אמונים 14/01/2011 10:54 סקר סקר תרדוף
מעניין מאיין שאב מזמין הסקר חוכמה כל כך רבה? אפשר ודאי לשאול מי בעד להלאים את הבנקים ולחלק לאזרחים? או את טבע,או את החברה לישראל? כולם בעד-נהדר... הסקר האמיתי הוא מי עוד במדינה מאמין לשר אוצר שהצהיר בצורה מפורשת שוועדת שישינסקי לא תדון בשדה תמש, ועכשיו מתכחש בציניות מדהימה למה שאמר,תעשו סקר בין אלה שבלל שהאמינו לו הפסידו מאז שליש מחסכונותיהם.
47 הצופה מרחוק 14/01/2011 01:53 סקרים הם מדע מדויק.
אם תשלם לסוקר בדיוק את מה שביקש תקבל בדיוק את התוצאה שהזמנת
46 avat 14/01/2011 00:31 ממש לא הזוי הסקר.
השר מכיר את החשיבות שמייחס רוה\"ם לסקרים ולפיכך הקדים תרופה למכה. הגיוני לחלוטין
45 איציק 13/01/2011 10:14 הגזים....והאזרח
כל מה ששר האוצר .....ןהממשלה עושים....זה לפגוע באזרח ....לא בעשירון ...הייתי רוצה לראות חלופה לבנזין ...בגאז שלנו.......בחצי מחיר.....כמו למשל בבולגריה המפגרת.............
44 paratttmoshe 13/01/2011 09:30 הדרך היחידה שהציבור ייהנה מהעושר
לתת לקופות הגמל והפנסיה להשקיע בתגליות מוכחות ע\"י קניית יה\"שים בבורסה. בכל דרך אחרת, זה יהיה גזל של המשקיעים מחד וחלום באספמיא שהאזרחים יראו משהו, מצד שני.
43 גז כחול לבן 13/01/2011 09:13 ביבי נופל בסקרים בגלל שישינסקי ושטייניץ (ל"ת)
42 כלכלן 13/01/2011 08:48 שטיניץ אתה זורה חול בעיני הציבור
אתה מאבד את יתרת האמינות שלך במהירות ותשאר בסוף ספינר ותו לא אין ספק שהיה צריך למצוא נוסחה חדשה למיסוי תגליות האנרגיה ואין ספק שהמשקיעים היו אמורים להיות נר לרגליך אך לצערנו אתה פיל בחנות חרסינה וגורם לנזקים ישירים ועקיפים כמו חוסר הרגישות להבטחות שאתה מפר והממשלה שלך נתפסת בעטייך כלא אמינה הזוייה אנטי חברתית בזבזנית ומשקרת לציבור ביודעין ובלי מורא
41 מסעוד ליבוביץ 13/01/2011 08:45 למה העלאת חלקה של המדינה ברור מאליו?
לא רק שאיננה משתתפת בהוצאות ובסיכונים, אלא ליוותה בבוז ובמנוד ראש, כמו שאמר הנביא, את כל משקיעי הגז/נפט ההזויים. הזויים ומטורללים, אבל המדינה לא שכחה לדרוש תמלוג של 30%. על כך היתה הסכמה. כל שינוי עכשיו הוא לא רק טאמעות אלא גם טמטום מוחלט בעיקר של המדינה. כי בשורה התחתונה היא תראה פחות כסף אם בכלל. תזכורת, היא כבר הפסידה 14 מיליארד ש
דוגמה לצרות עין 14/01/2011 13:42 המדינה מפסידה מטיפשותו של שטייניץ
שינוי מס קיצוני מ 12% ל 60% זה הלאמה בעתיד לא ירצו לעשות עסקים בישראל שטיייניץ עלוב נפש לאחר שנמצא שלל הוא חומד אותו היה ניתן לרכוש מניות גז במקום השקעות כושלות בדולר להרוויח הרבה יותר ובאופן מיידי וגם לתת לחברות לעבוד ולהתפרנס
40 דור 13/01/2011 08:10 יוסי, גם אתה מתיחס רק לתשובה ושר האוצר ובקושי
למשקיעים הקטנים שרק בזכותם כל זה קיים. גם בעתיד לבוא וגם בכל מקום על פני הגלובוס פרוייקטים גדולים יוכלו להתממש ע\"י ההשקעה של משקיעים קטנים ואני מרגיש שהעתונות מתעלמת מאיתנו. אין משקיע פרטי שאינו מסכים לחלוק עם המדינה אבל בטח לא נסכים שהמדינה תשדוד אותנו ואת זה גם אתה לא מציין.
39 רונן 13/01/2011 07:51 והרי בלוויתן זה לא רטרואקטיבי ןמדובר ביותר
ממאה מליארד דולר במיסים. האם אתה מבין את המשמעות של הורדת המיסים האחרים בהיקף כזה למשק או הרחבת מערכות כמו החינוך הבריאות והביטחון בהיקף כזה? או שילוב של שניהם? מדוע המדינה אמורה לוותר על כך?
חמדנות של שר אוצר 14/01/2011 13:38 כיוון שזה גזל לשמו ממי שחיפש ומצא ברשיון (ל"ת)
38 גד 13/01/2011 07:26 עוסי, מתנהל מסע שיסוי מאורגן בידי יפי הנפש
שלא תרמו הרבה לכלכלה, בוודאי לא כמו שלוש מאות אלף משקיעי הגז, שהביאו להוזלת החשמל ולאויר נקי. אנא, התיצב בצידינו מול השיסוי.
37 אלון 13/01/2011 06:15 מזמין הסקר קובע את התוצאה- שטייניץ הביתה
כל המשקיעים באשר הם נתאחד ונזכור שביום הבחירות לא נצביע ליכוד - ביבי ושטייניץ הבייתה. שלא יעבדו עליכם מי שמזמין את הסקר למעשה דואג שהשאלות יהיו בצורה כזו שהתוצאה תהיה ידועה מראש.
36 רונן 13/01/2011 06:13 ביבי נופל בסקרים בגלל מדיניות האוצר והמשקיעים (ל"ת)
35 אזרח עם הגיון 13/01/2011 03:31 צודק 1000% (ל"ת)
34 mot 12/01/2011 21:32 הנאיביות של יוסי - נותן לשר האוצר קרדיט מוזרה
שר האוצר שלנו לא מבין בכלכלה, וכך גם הדברים שהוא מדבר, זורק סיסמאות ריקות כדאי שהוא ומר ששינסקי ילכו לקורס מזורז בתורת המימון ובסיכונים, ששינסקי אולי כלכלן תיאורטי בעל שם אבל לא שווה דבר במימון וכלכלה מעשית
33 שטייניץ גנב 12/01/2011 19:05 צריך להגיד את האמת:גנב קטן ומושתן. (ל"ת)
בטו 12/01/2011 19:58 שטייניץ תעסוק בלשחנע מפעלים להשתמש בגז במקום
בגלל ההחלטות של שטייניץ אנחנו קונים גז ממיצריים ומפסידים מיליונים במקום להתעסק כמה כסף יקבל עוד עשר שנים שיעסוק איך למקור גז עכשיו
32 חזי 12/01/2011 18:52 על זה נאמר-על ראש הגנב בוער הכובע
אמת לא צריך להצדיק-שקרים ומניפולציות כן.
31 YYY 12/01/2011 18:47 צודק ב 100% !!! (ל"ת)
30 אזרח 12/01/2011 18:34 אם מעלים מיסים
וכתוצאה מיזה המשקיעים שהשקיעו יפסידו ? הם הן ימשיכו לסכן כספם מבלי לדעת מה יוכלו להרוויח גם אם ידעו גודל התגלית כי אז ישנו את גוהה התמלוגים ? בכיה לצורות בגלל צרות עין
29 אריאלה 12/01/2011 18:26 יוסי אתה חכם וכותב דברים נכונים וברמה.
גם מכיר פסיכולוגיה המונית ופוליטית.בהצלחה.
28 אאא 12/01/2011 17:53 הטעית הציבור
מי שערך את הסקר,והפיץ אותו-עשה מעשה נבלה וכי מה יהיו התשובות של רוב האנשים-שלא השקיעו אגורה שחוקה בקידוחים
27 אביב המבין 12/01/2011 17:40 יותר טוב ששטיניץ יעבור לגבות מהחברה לישראל..
תמלוגי אמת. בחברות הבנות כימיקלים לאחים עופר ומפעלי גמרו את ים המלח!!!
26 משקיע בגבעות עולם 12/01/2011 17:37 י. המבולבל חישק את הבוס שלו
היות ולא נכנס בעוד מועד לתמונה איפשר האדון נתניהו לכוחות השאול הללו ליצבור כח ציבורי אצל ההמון \"אוהבי העוגות\" איך יוכל, לאחר הבנה לצמצם המניפיסט המרכסיסטי הזה לממדים הגיוניים שלא פוגעים בתנופת היזמות וההשקעות
25 רצון 12/01/2011 17:23 לכול אלה שתמכו בסקר החד צדדי...
אל תבואו בתלונות בעתיד כאשר גם עליכם תטיל המדינה מס לא מוצדק בעליל. אתם נתתם יד לעושק של יזמים שהאמינו לשר אוצר שקרן ותחבולן שלא קיים הבטחתו. בעתיד הוא יפיל גם עליכם מיסים תמוהים ולא צודקים.
24 המאתגר 12/01/2011 17:21 מסכים לכותרת אך לא לכל נימוקי
הכתב. למה הוא לוקח זאת כמובן מאליו שזה חוקי לשנות ולהוסיף מס לאחר מצגים שהציגה המדינה שבשלם אנשים נכנסו להשקעה. זה בכלל לא מובן מאליו. עוול לא מתקנים בעוול. לא יעלה על הדעת שלמשקיעים הקטנים שהם רוב המשקיעים במספר ובסכום יזכו לנתח של כ-10% מהרווחים. זו גניבה של המדינה לאור יום. עובדה שביבי היה בהלם כששמע על כך. מישהו בממשלה מנסה לבצע מחטף וכולם יודעים את שמו.
23 הוא יאבד הרבה מנדטים 12/01/2011 17:07 אם ביבי לא יעשה סיבוב פרסה עם שישנסקי (ל"ת)
22 אחד 12/01/2011 17:06 זריית חול בעיניים
דו\"ח שישניסקי הינו זריית חול בעייני הציבור. מדינת ישראל תגבה אחרי המסקנות הסופייות ולפני המו\"מ פחות מכל מדינות הOECD חוץ מאוסטרליה. שישינסקי יצר פתח למו\"מ שראש הממשלה עוד שניה מתחיל אותו. אם היו עושים סקר אמיתי בציבור ומסבירים לו את הנתונים האמיתיים בעולם הוא היה דורש שיגבו כמו בנורבגיה ואולי רמת החיים בארץ הייתה נראית כמו בנורבגיה, התשתיות היו נראות כמו בנורבגיה. כלכלה זה לא רק מו\"מ, זה תפיסת עולם, זה מהות הפוליטיקה. איך אנחנו רוצים לראות את ישראל בעתיד, איך אנחנו רוצים שהדורות הבאים יראו. אני כחלק מהעם לא יכול להעסיק 7 משרדי לוביסטים, אני לא יכול להעסיק 5 משרדי יחסי ציבור. מי שמייצג אותי זה נבחרי העם, זה אנשים כמו שטייניץ וח\"כים שצריכים לדעת שאם הם מוכרים את עצמם לתשובה ואחרי שיחה קצרה איתו מבלי להכיר את פרטי הדו\"ח הם מצביעים כנגד הדו\"ח אז הם יקבלו בראש בבחירות הבאות
יר 13/01/2011 00:24 רק שכחת שבנורוגיה משתתפים בעלות הקידוח (ל"ת)
21 יוני 12/01/2011 16:53 יישר כח יוסי פינק כל הכבוד (ל"ת)
20 הפודל 12/01/2011 16:53 שטייניץ הוא השליח , ביבי הוא הבוס.
צריך לטפל חזק בבוס שיבין איזה נזק הוא גורם למשקיע הקטן ובסופו של דבר לעצמו, ביבי יאבד את השילטון אם לא יתעורר מתיכנון שוד הגז והנפט של המשקיעים שהסתכנו ומצאו.
דורנבוש 15/01/2011 19:36 זה שלקחת סיכון זה לא הופך את הגז לשלך
סיכון=תשואה ואת זה תקבל יפה גם עם ששיסנקי שהיה טוב איתכם. האמת שהיה צריך לכסח אותך ושכמוך עוד יותר-לך לעבוד ותמצא בזה ברכה.
19 בן 12/01/2011 16:45 כול הכבוד פינק גבעות לעולם לא תצעדי לבד! (ל"ת)
18 רן רן 12/01/2011 16:44 יוסי פינק - כל הכבוד. ביזפורטל - תמשיכו ככה! (ל"ת)
17 בועות 12/01/2011 16:03 צודק
אני לא יודע אם שטיניץ טיפש או רשע אולי שניהם
16 סקר מביך, לרה\"מ מביך 12/01/2011 15:33 זה נועד לחולה הסקרים מר נתניהו. אין ברירה (ל"ת)
15 רון 12/01/2011 15:24 זה שקר גס של שטייניץ . הוא חושב שהעם מטומטם ! (ל"ת)
14 לעבור לסדר עם זה? 12/01/2011 15:12 ומה עם ההתחייבות שלו בטלוויזיה? איך אפשר (ל"ת)
13 שמעון 12/01/2011 15:08 כל הכבוד על האבהרה יוסי פינק :)
מלים כדורבנות.
12 דודו מהפורום 12/01/2011 15:06 הדבר היחיד שמביך זה הטור הזה
אתם ממש הזויים בכל הסיקור של הגז והנפט זה יצא מכל פרופורציה. אתר הזוי.
11 משקיעה קטן 12/01/2011 15:04 קברתם את ישראמקו ואותי (ל"ת)
גדי 14/01/2011 15:53 התכונת לומר שאת מהמרת של ישראמקו (ל"ת)
זיו 12/01/2011 15:16 מה זה משקיעה? איך אתה לא מתבייש לכתוב? (ל"ת)
עולה חדש מסודאן 12/01/2011 16:53 זה רק מה שמפריאה לך ? (ל"ת)
10 Rational 12/01/2011 15:01 יוסי פינק, צדיק בסדום. (ל"ת)
9 מביך ומיותר 12/01/2011 15:01 זאת ההגדרה למינויו של שטייניץ באופן כללי
וכמו מינויו של ליברמן לשר חוץ - מה יכול להיות יותר הפוך ממינוי למשרת הדיפלומט מספר 1 לביריון הפאשיסט הזה לתפקיד כה מייצג? טוב נו אולי מינויו של עמיר פרץ לשר הבטחון בממשלת אולמרט..אבל לפחות ההוא הבין זאת והתפטר ואילו השני יהרוג את כולנו לפני שיזוז מילימטר ומבלי למצמץ!! אבל בכל מקרה יש כאן איולת מתמשכת של מינויים לא קשורים לתפקיד ואנחנו משלמים על כך ועוד נשלם ו-ב-ג-ד-ו-ל !!
8 משקיע מושקע שקוע 12/01/2011 14:59 דבריך מאוד ענייניים ונכונים מר יוסי פינק (ל"ת)
7 ג 12/01/2011 14:53 שטיניץ הגנב
המבולבל חושב שפרסום סקר כזה יעזור לו לשרוד. המבולבל יראה את הכנסת הבאה בערוץ 99. אם ביבי יפעל לפי שישינסקי הנוכל, אזי הליכוד יקבל בבחירות 5 מנדטים
6 כועס ומודאג 12/01/2011 14:51 ובנוסף מרמים את הציבור ומציגים מספרים שגויים
גם ביחס להכנסות הצפויות מהמאגרים, גם ביחס לחלקם של הטייקונים מול חלקם של המשקיעים מקרב הציבור, וגם ביחס לגזרה על המשקיעים. נתח הממשלה כולל בתוכו בכל העולם את כל המיסוי, רק אצלנו יש הפתעה: גם נתח ממשלה, גם מס הכנסה (שבכלל אין סיבה להטיל על משקיעים היום). אגב הסקר הוא יזמה של יחצ\"ן ששכר משרד האוצר - צפו להמשך זריית החול בעיניים.
5 א 12/01/2011 14:49 הסקר היום האם אתה תומך בהורדת מחיר הדלק ? (ל"ת)
4 מוטי 12/01/2011 14:44 ליוסי פינק
רק מילים טובות בכל נושא שאתה מתבטא אתה חד בהיר ועניינע כל הכבבוד ותמשיך להרבות להתייחס לכמה שיותר נושאים
3 קונה מוכר 12/01/2011 14:42 את הסקר היה צריך להציג כך:
האם אתה כאזרח המדינה מעוניין להגיע לעיסקה עם המדינה ואחרי שתצליח מעבר לצפוי תהיה מעוניין לתת למדינה 80% מס?...ואם לא תהיה מעוניין האם זה יהיה בסדר שהמדינה בכל זאת תיקח לך 80% ותשאיר אותך עם קצת פחות מ 20% רווח?כי זה מה שעושים למשקיעים הקטנים(כמובן במסווה של לקיחת הכסף מהטייקונים כדי להיראות דואגים למדינה)...ואז הייתי רוצה שהוא יפרסם את התשובות שהוא יקבל
חור בראש 12/01/2011 22:06 אדוני, אתה חופר (ל"ת)
2 ששון גז 12/01/2011 14:37 צודק בהחלט. עדיין לא שמעתי הסבר משכנע למה
ישראל יכולה לגבות מס הגבוה ב-35% מן הממוצע בOECD.
1 צאמפ 12/01/2011 14:36 סקרים רבותי סקרים !!!
מי שמשלם מקבל !!! אותנו לא עשו באצבע מי שמזמין את הסקר מקבל את מה שהוא רוצה לשמוע. לפי מה שנראה לי את הסקר הזה עשו במצרים או ביו\"ש !!! אז שלא יעבדו עליכם .
צח-העט 14/01/2011 23:52 אולי לא היה סקר כלל והכל פיברוק... (ל"ת)
רותי 12/01/2011 16:57 דלק שייכת למשקיעים הקטנים לא לתשובה (ל"ת)
דורנבוש 15/01/2011 19:33 דלק שייכת למעט אנשים והגז יהיה שייך לעם ישראל (ל"ת)
יריב 12/01/2011 16:54 שטייניץ צודק .הציבור בור והמשקיעים פריירים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש