התגובות למפגן של נתניהו: "רק מושחתים מנסים לטעון שכולם כמוהם"

 |  (22)
בנימין נתניהו, צילום: קובי גדעון; לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אתמול מפגן תמיכה וזאת ברקע לחקירות המנוהלות בסביבתו, וכן על רקע גיוס ארי הארו, מנהל לשכתו לשעבר, כעד מדינה. נתניהו האשים את התקשורת ברדיפה וחזר על משנתו לפיה 'אין כלום כי לא היה כלום'.
במערכת הפוליטית מעריכים כי הכנס של נתניהו נועד להסית את הדיון מענייני החקירות, ונראה כי הבוקר זה די מצליח. הנה חלק מהתגובות בקשה הפוליטית:
אבי גבאי, העבודה: "תמיכת חברי מרכז הליכוד הערב בשחיתות נתניהו לא משקפת את דעת מצביעי הליכוד שמשלמים כמו כל העם את מחיר השחיתות. קורא לו לבחון זאת בבחירות בהקדם. הפרקליטות, המשטרה וגופי אכיפת החוק הם יסודות הדמוקרטיה הישראלית. אני קורא למר נתניהו לנהוג כרה"מ ולצאת להגנתם ולא להתחבא מאחורי אורן חזן".
אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר: "נתניהו הציע הערב לבוחריו ״דיל מסריח״. אתן לכם שלטון, כח ומינויים-אתם תוותרו על עליונות החוק, על עיתונות חופשית ועל מורשת ז'בוטינסקי ובגין".
מיקי דוזנטל, העבודה: "נתניהו וסביבתו מנסים להשתיל אתוס שקרי לפיו מנסים להפיל פה ראש ממשלה באמצעים לא דמוקרטים".
ציפי לבני: "הליכודניקים לא מושחתים, אבל נתניהו משחית את ישראל. בטוחה שרבים, רבים ממצביעי הליכוד - אנשים ישרים ואזרחים טובים - מרגישים אי נוחות  הערב. נתניהו, לא כולם מושחתים. רק מושחתים מנסים לטעון שכולם כמוהם".
העיתונאי דן מרגלית כתב: "הליכוד מבצע ניסיון פוטש נגד שלטון החוק. ביבי שוחח כך עם מוזס, ולקח מתנות במאות אלפים, ותמרן את שערוריית הצוללות - שוחק את הדמוקרטיה".
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    ביבי/כץ
    הרוזן 10/08/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרבה מהמשותף אצל הזוג הזה. לשניהם בפרקליטות ידוע משנים ששניהם קיבלו שוחד ולא העמידו אותם לדין. מכיון שיש פרקליטים שקוברים את החומרים הללו שלא יגישו כנגדם כתב תביעה. ראו למשל את הפרקליטה רות דוד שטרם הועמדה לדין. וכן יש עוד פרקליטים כמוה שמונעים העמדה לדין
    סגור
  • 14.
    שחיתות פוגעת בביטחון ממש כמו טרור, למי שלא הבין
    שחיתות = טרור 10/08/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחיתות פוגעת ביסודות החברה והכלכלה, ובאמינות של השלטון. לכן חייבים להתייחס אליה כמו אל "גייס חמישי".
    סגור
  • 13.
    לידיעת הכותב המערכת הפוליטית מורכבת משמאל וימין
    אבי 10/08/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כנראה שצודק נתניהו בטענותיו שהתקשורת מביאה רק את הצד השמאלי ההוכחה בכתבה זו ,100 אחוז תגובות שמאל אפס תגובות ימין
    סגור
  • 12.
    אבי גבאי שגנב ממני 52 מליון שקל מדבר ?? פפחחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 10/08/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • משל׳ה החסיד , אתה בודאי היית מוותר על שכר כזה...
    ר 10/08/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבאי צמח בתוך החברה. גבאי ניהל את בזק בהצלחה .אולי גבאי פרש כשראה דברים שלא מוצאים חן בעיניו בבזק ? גבאי כאדם צעיר יכל לעשות עוד סבבים של עשרות מליונים במחירי השוק ...ובחר לצאת לפעילות ציבורית . תלמד את האיש טרם תפלוט שטויות
    סגור
  • 11.
    מקווה שיכנס לכלא ליפני שיגיע לפנסיה (ל"ת)
    יובל 10/08/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 10.
    הקלות בה מדביקים לאנשים תוית מושחתים היא כלי עבודה
    אלי 10/08/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בידי הפוליטיקאים מהשמאל ועושי דברם.
    סגור
  • 9.
    ביזפורטל כתבה
    דב 10/08/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק תקשורת מושחתת עד היסוד מסוגלת להתמיד במסע מופרע של פוטש שלטוני, כשהיא נעזרת בחדלי אישים שרוצים להגיע לשלטון שלא בהליכים דמוקרטיים ובניגוד לדעת העם.
    סגור
  • 8.
    נתניהו מושחת ?
    מאיר פ 10/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כך קבעו יריביו, אלו הפועלים להדיחו , האם נמצא אשם ועונשו קיבל ?.... לא .. אני שואל על פי מה קבעו כי נתניהו מושחת ! על פי השקרים המופצים עי יריביו , מופצים עי המשטרה והפרקליטות , נתניהו לא יכול להגיב נקודתית להאשמות ... יריביו ומערכת החוק עושים לינץ לנתניהו
    סגור
  • הסיגרים והשמפניות בסכומי עתק, נגד כל היגיון!
    אסור לקבל מתנות! 10/08/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו לא חיים במדינת עולם שלישי, שבה בקשיש הוא דבר מקובל. כאן מדובר במדינת חוק. וזה רק חלק קטן מהחשדות כלפי BB, מה שיוצר תמונה מפחידה של "תעשיית שחיתות".
    סגור
  • טען עוד
  • המושחת אמר בעצמו שקיבל מתנות!!! (ל"ת)
    יובל 10/08/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • המשטרה טוענת שהוא חשוד בלקיחת שוחד , הפרת אמונים... (ל"ת)
    אלי 10/08/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 7.
    ציפי לבני
    רחלה 10/08/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ציפי ליבני החצופהלא תורמת מאומה לא שומעים ממנה על עשיה,על הצעות לשיפור ואולם כשיש לנגח את הממשלה היא הראשונה שמצייצת והציוצים שלה נשמעים מכל רחבי העולם הו היא מטיילת על חשבון אזרחי מדינת ישראל הייתי מציעה לשיאנית הטיסות שיושבת על סיר הבשר ועל חשבון משלם המיסים לסתום את פיה
    סגור
  • 6.
    רק תגובות השמאל ?
    ארי 10/08/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מוזר איפה האוביקטיביות כשמשמיעים רק תגובות מהשמאל ...
    סגור
  • גם תגובה שלי לא פירסמו כי היא לא ברוח העיתון
    מאיר 10/08/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם תגובה לא זו לא תתפרסם
    סגור
  • 5.
    מדוע לא יחקרו את כל הפוליטיקאים האחרים? בודאי ימצאו משה (ל"ת)
    משה 10/08/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    רוצה להציג עצמו כשיא היושר הצדיק
    מיקי רוזנטל 10/08/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה שהגיש בג"ץ נגד מס דירה שלישית . מטעמים אינטרסנטיים בנוסף הרדיפה האישית שלו את כיל היא בושה וחרפה בגלל חברי כנסת כאלה עם ישראל רק הפסיד והכוונה לגז ולכיל אבל על טבע לא שמעו אותו מצייץ. חכם רק על כיל והגז הם יכולים לפנטז על השלטון יחד עם הגימיק התורן גבאי לא עזר להם נציגי המחאה שמחממים כסאות וקיבלו ג'ובים כל עוד הם במחשבה פופוליסטית וקומוניסטית הם לא יזכו בשלטון. כולל גבאי שהאיץ בביבי להקדים את הבחירות הוא כבר בטוח שהוא ראש ממשלה. עם ישראל רובו לא רוצה פופוליסטים ומיסים כדי לתת לחלק על חשבון חלק אחר מיקי רוזטל, טרכטנברג ויחימוביץ הם היו וימשיכו להיות לוזרים. ואני לא ליכוד .
    סגור
  • 3.
    אנחנו נבחר את נתניהו שוב על אפם וחמתם של המבקשים להפילו (ל"ת)
    רמי 10/08/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 2.
    כותרת מאפיינת תיקשורת שמאלנית. עויינת.
    מאיר 10/08/2017 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה כבר לא קלישאה
    סגור
  • 1.
    ביבי מלך ישראל חי חי וקים (ל"ת)
    משה 10/08/2017 08:42
    הגב לתגובה זו
    9 16
    סגור
  • אולי ביבי מלח ישראל (ל"ת)
    יובל 10/08/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • מלך הסיגרים והשמפניות. אתה חי בסרט (ל"ת)
    יורק עליי ואומר גשם 10/08/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור