סגירה אדומה באירופה: הדאקס נפל 1.35%, היבשת רשמה את היום הגרוע ב-9 חודשים

 | 
הבנק המרכזי האירופי, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הנוכחי באירופה נסגר בירידות שערים חדות של המדדים העיקרים ביבשת. הדאקס צנח 1.35% והקאק 40 נפל 1.6%. המגמה נרשמה ברקע להתפתחויות שנרשמו הלילה בוושינגטון ועלולות לייצר משבר פוליטי משמעותי בארה"ב. מתוך כך בשעת המסחר האחרונה, מדדי וול סטריט רשמו ירידות של עד 1.65%.
הסטוקס 600 אשר מציג את המומנטום הכללי ביבשת ירד הערב 1.3% כאשר כל הסקטורים, ללא יוצא מן הכלל סיימו בטריטוריה אדומה. נציין כי מדובר ביום הגרוע ביותר מזה תשעה חודשים ביבשת הישנה. 
מדדי אירופה
DAX 30 +0.78% DAX 30 11,614.16 +0.78% DAX 30 סגירה:11,523.81 פתיחה:11,523.81 גבוה:11,625.02 נמוך:11,459.08 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
FTSE 100 +0.48% FTSE 100 7,029.22 +0.48% FTSE 100 סגירה:6,995.91 פתיחה:6,995.91 גבוה:7,038.23 נמוך:6,961.28 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
CAC 40 -0.02% CAC 40 5,095.07 -0.02% CAC 40 סגירה:5,095.97 פתיחה:5,095.12 גבוה:5,105.93 נמוך:5,058.05 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
הנפט ממשיך לרכז עניין הערב בניו יורק, לאחר שבימים האחרונים הציג מומנטום חיובי. בשעה 17:30 פורסם דו"ח המלאים האמריקני שהצביע על ירידה שנייה ברציפות במלאי הנפט הגולמי הגולמי כאשר השבוע המלאי ירד ב-1.7 מיליון חביות. מלאי הדלק ירד ב-400 אלף חביות. הנפט עולה בשיעור של 1.5% לכדי מחיר של 49.4 דולר לחבית. 
סקטור נמכוניות היו בין הסקטורים הגרועים ביותר היום. המניות של פיאט קרייזלר צללו אחרי שרויטרס דיווח על פגישה באיחוד האירופי להחלת פעולה משפטית נגד איטליה  על כך שלא אכפה כיאות את הרגולציה על פליטת דו תחמוצת הפחמן ורעלנים אחרים מייצרני מכוניות. מניית פיאט ירדה ביותר מ -4%.
בחדשות המאקרו, כצפוי האינפלציה באזור האירו הסתכמה בשיעור של 1.9% באפריל. בבריטניה, הנתונים הראו עלייה של 2.1 אחוזים בשכר ברבעון הראשון של השנה, אך הצמיחה בשכר הריאלי הייתה שלילית.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה