12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יניב חברון: "אם הממשלה לא נופלת, אז להערכתי הכיוון הוא היפוך במחיר הדירות"

הכלכלן הראשי באקסלנס בראיון ל-BizportalTV. "נכון להוריד כעת חשיפה לשוק המניות". צפו בראיון
 |  38
סדר עולמי
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 יא יא 03/05/2017 21:36 כל מנהלי השקעות הן בעד... השקעות פיננסיות
הם מתנדבים לשלוח לכם מיילים ולהסביר כמה הממשלה דואגת לגרום למכירת דירות...רק תביאו להם את ההשקעה הפיננסית הם כבר ידאגו לעמלות והכסף שלכם יהפוך א ב ק
17 יא יא 03/05/2017 21:32 חברים - בכל העולם בניה מסיבית ובכל העולם המחירים עולים
כדאי שייפסק החלום שמחירי נדל"ן בטווח השקעה בינוני ארוך ירדו זו אשליה שאולי תהיה קצרה וקרוב לוודאי שלא תהיה בכלל עלות החיים בארץ גבוהה פי 3-4 מהממצוע בעולם המערבי בתמורה לשכר הממוצע אז למה מדברים רק על דיור
16 יש ר א לי 03/05/2017 09:54 איך תראה התחלות בנייה מעל 50 אלף? אין שיווקים
כחלון משווק רק מחיר למשתכן וסופר כח מכרז פעמיים, בסוף השנה (2016) שיווקו ללא חוברות מכרז, ב 2017 הוציאו חוברות מכרז וספרו שוב את אותם שיווקים, בדקו אם אני טועה ואם כן סליחה. כנראה שאינני טועה. כך שהם מפרסמים מספרים מוגזמים ושקריים. אין באמת פעולות שיורידו מחירים כי הביקוש (אפילו הריבוי הטבעי לבדו שהוא כ 50 אלף יח"ד בשנה) עולה על ההיצע.
15 רענן 02/05/2017 00:46 עליות מחירי הדירות נבלמו
ובחלק מהערים כבר בירידה
אור 02/05/2017 15:43 איפה ירידות? גוש וחלקה בבקשה
איפה ירידות ? אני מת לקנות...ציין גוש וחלקה בבקשה.
14 מתווך 29/04/2017 10:57 המחירים יורדים ואף אחד לא מדבר
צריך כבר להשלים עם זה ולא להשקיט את זה.. השוק הגיע למיצוי
ישראל 30/04/2017 11:26 מחירים יורדים ?
בוא ספר לנו איפה ראית ירידת מחירים ?
קולט אינטרסנטים 02/05/2017 09:40 בשלושת המדדים האחרונים
ברבעון האחרון של 2016 התחיל קיפאון... וברבעון הראשון של 2017 המחירים כבר בירידה אחי... לא צריך להתעצבן... ובלי פאניקה גיבור... השוק עשה פניית פרסה חדה למטה... ככה שוק הנדל"ן עובד... מחזוריות אחשלו מחזוריות.... פעם למעלה... ועכשיו הגיע הזמן למטה....
תופס טרולים 02/05/2017 15:48 טרול אתה טועה בגדול. מחירים עולים
אין ירידה ולא תהיה.אתה תפצה אנשים שלא יקנו בגללך כשמחירים יעלו? מציע שתשב בשקט.
טוני 02/05/2017 15:47 אתה שקרן. מחירים עולים. רוצה דוגמא?
קח בבקשה: מרכז הארץ ראשון לציון איפה שיש מחיר למשתכן: גוש 7373 עד 7375.רוצה עוד? יש גם בכפ"ס, פתח תקווה, טבעת שנייה לתל אביב.
אני 02/05/2017 15:44 מת שתכתוב גוש וחלקה איפה יש ירידה
יש ירידה בסיסמאות ...חוצמזה אין ירידה.
ד 07/05/2017 23:34 יש ירידה בכל הארץ, תעכוב אחרי מודעות (ל"ת)
טינק 30/04/2017 08:51 מחירים עולים. אתה לא מתווך אתה רמאי
איפה יורדים מחירים? ציין גוש וחלקה בבקשה. סיסמאות באוויר זה כמו יונה באוויר: מחרבנת ועפה...
13 תבדקו 28/04/2017 12:16 אקסלנס כבר שנים מספרים שהמחירים יורדים (ל"ת)
12 אלכס 28/04/2017 09:21 יניב חברון
מוכן לחתום על כל מילה שהוא אמר. היה בין מיעוט כאשר בעת נפילות מחירי הנפט, המליץ על רכישות בתחום. אשמח לראות אותו יותר מופיע באתר תודה
דברו חיובי 01/05/2017 07:53 נכון!!!! (ל"ת)
11 ר.ב .בנדלן 27/04/2017 08:23 בלי קשר לחברון המחירים יצנחו בענק... (ל"ת)
טוני 27/04/2017 12:08 תמשיך לחלום. מחירים מעולם לא קרסו
וגם ירידות שהיו ריאלית בלבד ולא נומינלית...
עידן 27/04/2017 15:07 המחירים גם מעולם לא זינקו בצורה חריגה ובועתית כזאת
ברגע שהריבית תעלה..... אכלתם אותההההה
טוני 27/04/2017 15:39 אתה טועה חביבי מחירים זינקו מ92 עד 2000
לך תלמד הסטוריה
10 איש מהשורה 26/04/2017 22:38 חברון כלכלן שמרבה לטעות בתחזיות
הוא חזה שלא יהיה ברקזיט..שטראמפ לא ייבחר...
9 כלכלן 26/04/2017 17:31 עד היום הוא טעה בגדול (ל"ת)
אופטימוס 26/04/2017 23:34 תצדיעו כשאתם מדברים על יניב חברון
מדובר באחד ממנתחי השוק המוכשרים ביותר בארץהוא לא נביא רק סוג של גאון המדייק ברוב התחזיות שלו .ימים יגידו :)
טוני 27/04/2017 15:48 מכיר את חברון מהילדות ברמת גן
בחור מופרע עם הרבה מזל. לא מוכשר ולא נעליים.
8 ג 26/04/2017 17:03 אין קשר לממשלה. אין כסף שיכול לתמוך במחירים הנוכחים.
אין סיכוי להיפטר מההיצע האדיר שנצבר במחירים הנוכחים עם הממשלה הזו או אחרת.
רן 26/04/2017 20:41 איזה היצע? השיווקים החדשים רק במחיר למשתכן וראינו כמה מ
איזה היצע? השיווקים החדשים רק במחיר למשתכן וראינו כמה מכרו ואיפה? אנשים מחכים למחיר למשתכן וכמות האנשים גדלה וגדלה והם מחכים לאשליה כי כמות הדירות מאוד נמוכה וראינו גם שרובם המוחלט בפריפריה
שייקה 27/04/2017 11:56 שטויות
יש מלא שיווקים חדשים , מספיק לפתוח אתרים ולראות כמה פרסומות נדלן קופצות לך למסך , השיווקים בשיא כרגע ומוכרים ה-כל
רומי 27/04/2017 15:42 שייקה אתה טועה
שלטים של יזמים על תמא 38 הם לא יותר מאחיזת עיניים.התחלות בנייה במחוזות תל אביב ומרכז יורדות בשנתיים האחרונות וזה מה שחשוב כי שם הביקושים . כנס לאתר הלמ"ס.
7 אנונימי 26/04/2017 16:35 לא נכון לדבר על מכפילים שמתעלמים מבייבקים... (ל"ת)
6 אלי גולשמידט 26/04/2017 16:33 מחירי השכירות לא יעלו כי לשוכרים אין יכולת לשלם יותר (ל"ת)
בעסה 28/04/2017 12:05 השוכרים יכולים לחזור להורים, לגור 2 בדירה ....
הדעה הקלאסית של מי שגר בשכירות זה שהשכירות לא יכולה לעלות. דומה לבעל דירה שיגיד שהמחירים לא יכולים לרדת. השוכרים יכולים לעבור לפריפריה, להצטופף לעבור לדירות נחותות. להשאיר את הדירות הטובות לעשירים
רון 26/04/2017 21:58 תיהיה לשוכרים יותר הכנסה פנויה. הם יוכלו לשלם.
שכר המינימום ימשיך לעלות. התחרות בענף התקשורת תמשיך את ירידת המחירים. תוכנית ״נטו למשפחה״ תגדיל את הנטו למשפחה, הרפורמה בתחבורה הציבורית חוסכת חצי ממה שעלה. הדולר נמוך והישראלים מזמינים מוצרים בזול מסין. תעריף הביטוח החובה ירד, מחיר חידוש רישיון הרכב פחת. יש ותיהיה ביידי האזרחים יותר הכנסה פנויה. תחי מדינת ישראל וכל הכבוד לממשלת נתניהו.
5 חביב חרבון 26/04/2017 16:33 אל תשקיעו בבורסה . הממשלה לא רוצה להוריד מס
כי היא יודעת אם אין דירות אין כסף ממיסים . ולכן יש בורסה בגלל הניהול של המדינה וביבי השרדן שנתן לכולם לעשות מה שהם רוצים כולנו נשלם בהעלאת מס הבורסה
4 למי נתנה הנבואה 26/04/2017 16:19 איך האיש הזה תמיד תמיד תמיד יודע מה יהיה? (ל"ת)
מוחמד 26/04/2017 17:35 הוא לא. (ל"ת)
3 חרטטן 26/04/2017 16:16 זה שאתה מנסה להתנבא מראה כמה חוסר הבנה יש לך
בשוק ההון,הרי אמרת גם לפני כחודש לצמצם מניות,