סגירה בת"א: המעו"ף השיל 0.4%, מניית אל על צללה 5%

ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסחרים בצהרי היום בירידות שערים. מדד המעו"ף איבד 0.4% אחרי עלייה של 1.1% אתמול. מדד ת"א 75 איבד 0.9% ומדד הבנקים השיל 0.85%. טבע ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק כאשר גם היום הייתה זו רציו שריכזה את המחזור השני בגודלו - הפעם בירידה של 1.1% אחרי ימים ארוכים של ראלי. 
באסיה הבוקר מדד שנחאי צלל 2.5% והמדד בהונג קונג איבד 1.5%. לכתבה לחץ כאן
באירופה המדדים נסחרים ביציבות. הדאקס יורד 0.1% והקאק עולה 0.1%. נזכיר כי בשבוע הקודם רשם הדאקס ראלי אדיר של 6.5% ופרץ דשדוש. לניתוח הטכני של גורביץ' לדאקס - לחץ כאן
מדד ת"א 35 -0.19% מדד ת"א 35 1,455.04 -0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,459.97 נמוך:1,453.14 תמורה:436,606,882 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.35 מיליארד שקל. 
מניית רציו יהש -0.83% רציו יהש 227.2 -0.83% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:227 תמורה:991,104 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 1.1% במה שנראה כמו "קנה בשמועות מכור בחדשות". הירידה היום באה אחרי 6 ימים רצופים של עליות ובסה"כ ראלי גדול של 28% ב-15 ימי מסחר בלבד. הבוקר דיווחו השותפויות הקשורות ללוויתן כי הדירקטוריונים הסמיכו את ההנהלות לקבל החלטת השקעה סופית (FID) - לכתבה המלאה
מניית אל על -0.38% אל על 157 -0.38% אל על בסיס:157.6 פתיחה:157.6 גבוה:158.7 נמוך:157 תמורה:369,016 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 5% והשלימה יום שישי רצוף של ירידות ובסה"כ מהלך נפילות של 14% מתחילת החודש, זאת לאחר נפילה של 16% בחודש נובמבר. באקסלנס מסבירים את הסיבות ללחץ במניה - לכתבה לחץ כאן
מניית טבע -2.74% טבע 5,434 -2.74% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:5,550 נמוך:5,400 תמורה:45,398,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 0.5% במחזור הגבוה בשוק אחרי קפיצה של 3.8% אתמול. 
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    נו (ל"ת)
    קרי 13/12/2016 00:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    ראלי סוף שנה (ל"ת)
    שוקי 12/12/2016 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מניות לוויתן זה הדבר הבא
    גוראמי 12/12/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ותזכרו מה גוראמי רשם.
    סגור
  • 19.
    בסוף הם ירדו .נכון כרמית שהם ירדו?
    פרופסור 12/12/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 46
    מה אני יעשה?הבטחנו שהם ירדו
    סגור
  • מי זה הפרופסור שלא ציין שם
    איציק 12/12/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 12
    וריפדתם אותו בצבע משונה. מה עובר עליכם. ואוג משנו חברים..למדתי 800 שנים ואני רואה שיצאתי אהבל. אבל קיויתי שמי שקורא אותי לפחות יבין. ראו יקירים מה אנו מפרסמים שנים..לא מעניין אותנו מצב השוק עולה יורד. אנו בכלל לא מתחשבים בזה. השיטות שכתבתי כאן אתה מנצח ב,99 אחוז מהמקרים. אז הפסיקו עם בלבול האשכים ולספר נגד או עם השוק..זה לא רלבנטי לגבינו. הבנתם ילדים. אתם נחמדים אבל לא תופסים.
    סגור
  • לילד
    איציק 12/12/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 14
    אין בעברית: " מה אני יעשה". בדוקמ עצמך וכתוב שנית בצורה נכונה.
    סגור
  • אתמול המדד עלה מעל אחוז , מדוע פנייך לא נראו כאן ?
    קלמן 12/12/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    17 0
    כשיש עליות בורח כמו עכבר לתוך מחילה , וכשהמדד יורד אפילו קצת , אתה יוצא מהמחילה שלך. עכבריקו , הפסדת את הראלי שקיים בעולם. אם אתה לא אוהב את מדד המעוף (גם אני לא) לפחות יכלת להרוויח אם היית משקיע בוול סטריט וחושב בכיוון של לונג.
    סגור
  • ליצן , מה מצב השורטים שלך ?
    חכם חלפון 12/12/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    15 0
    וול סטריט פורץ לשיאים חדשים כמעט כל יום , הדאקס שובר למעלה , ומה עשה הכסף שלך ? אתה לא מפסיק לבלבל בשכל כבר כמה שנים , אבל המדדים משתינים עלייך בקשת. כמה פעמים אמרו לך פה , אל תנסה לתזמן את השווקים. תרכוש מדדים וזהו , אתה לא צריך לנסות להיות חכם גדול. אם אתה תנסה ללכת נגד כיוון השוק , השוק יכסח לך את הצורה.
    סגור
  • 18.
    סביב אותו מדד (ל"ת)
    כל היום מסתובבים 12/12/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    לא נותנים בכוח לשוק לעלות (ל"ת)
    גלום נמוך ממדד 25 12/12/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    1)למה האחרונים תמיד בסוף?
    א 12/12/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 19
    2) ערוכים כמובן תמיד לכל מצב. לא מתייחסים כלל וכלל למצב השוק וכיוונו..זה עובד תודה לאל כבר 30 שנים מבורכות.
    סגור
  • 15.
    סוף היום (ל"ת)
    1450 12/12/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 14.
    סוחרים ב 1455 למה שיעלה? (ל"ת)
    אם בתעודות סל 12/12/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם בפחות מ 1455 (ל"ת)
    סוחרים 12/12/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    את הבורסה לא ינוחו זה לכבוד סוף שנה (ל"ת)
    עד שלא יכסחו 12/12/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • 12.
    רכבת נוסעת מאילת למטולה. תגיע למטולה!!
    סיפור 12/12/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אדם עולה לרכבת נוסע,ומחילט לרדת בבאר שבע,למרות שהוא צריך להגיע למטולה. מטומטם למה ירדת??נסעתי מספיק. כך בדיוק המטומטמים שמוכרים את רציו. למה מכרתם??הרוחנו 28 אחוז.(תורידו מיסים). מטומטמים רציו תגיע ל100. מטומטמים
    סגור
  • מכרתי בשיא. צחקו עלי.
    עזוב אותך מרכבות 12/12/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קניתי בשפל ומכרתי אמש וזהו לא נוגע יותר. סחורה לא אמינה אבל מה לעדות שהייתי מזליקו
    סגור
  • טיפש מטופש רודף בצע, ככה נופלים (ל"ת)
    קובי 12/12/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כל מילה בסלע! בסדר, שיקנו בעוד חצי שנה יקר יותר... (ל"ת)
    צדוק 12/12/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    שהיום השוק גם יעלה? (ל"ת)
    מישהו חשב באמת 12/12/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • 10.
    כוסומו אל על
    קברניט י. 12/12/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מתי לקנות אותהההה שוב?!?!
    סגור
  • אף פעם (ל"ת)
    רמי 12/12/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    יצרים : את טבע גמרו המנהלים, את אל על הפילו העובדים
    polak 12/12/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היהירות של המנהלים בטבע חיסלה את החברה. תאוות בצע של העובדים של אל על חיסלה את החברה. הכל בגלל יצרים.....
    סגור
  • 8.
    יאללה הגיע הזמן לעוף לחלל! מחכים להודעה! (ל"ת)
    חלל תקשורת 12/12/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    הנה הוא בא (ל"ת)
    מי חלם על ראלי? 12/12/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • לא רואה.
    איפה האאלו,? 12/12/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 11
    ההפך ביז'ו . לא רוצה מפולת? אז קבל
    סגור
  • איפה היית אתמול כדעלה יתר מאחוז ?
    שרלוק 12/12/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליצן היית וליצן נשארת.
    סגור
  • 6.
    כיטוב לקראת סוף שנה אמורה לצאת עם
    אבי 12/12/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הסכם מסגרת.מצגת חברה,האם יש מגעים עם פייזר או חברה אחרת?
    סגור
  • יאאלה לשער 420(לא הזוי שער שלפני שנה וחצי,אז החל פתוח ה (ל"ת)
    אופטימי 12/12/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    רציו
    יצחק 12/12/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    22 4
    היום שסוף סוף הגיעו הבשורות המיוחלות עד יורדת?רוצי רציו למקומך הטבעי לשער60
    סגור
  • 4.
    מי שבחר במסלול קופות גמל ישר מפסיד 10 שח דמי ניהול
    חיסכון לתינוק 12/12/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל הקרן + הרווחים יש מס. ומי שהוסיף כסף הוא טיפש מושלם
    סגור
  • 3.
    קדימה , קצת יותר מהר תתחילי לזוז יותר מהר, מזכיר לך
    רציו 12/12/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    6 6
    בשיא היית 68, 50 אחוז יותר. יאלה
    סגור
  • למה כי כך אתה רוצה רציו תלויה בהיצע ובביקוש לא לפי רצון (ל"ת)
    ראובן 12/12/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מעכשיו ירידות. יש זמן עד להפקת גז
    רציו 12/12/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    8 16
    בהצלחה
    סגור
  • 2.
    למבינים בלבד
    ד.ר 12/12/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מישהו יודע מה קורה עם אורתם סהר והאם מניותיה יחזרו להיסחר בקרוב..??
    סגור
  • אורתם סהר לא נסחרת בגלל עיקול זמני של בנק על ערבויות (ל"ת)
    בני 12/12/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא הכל מדויק יש גם בנוסף בעיות פיננסיות פנימיות בקבוצה (ל"ת)
    אשר 12/12/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אורתם
    איציק 12/12/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה באמת רוצה להיכנס לסיפור שם?לדעתי תמצא אתגר אחר אני לא יועץ השקעות וקח אותי בערבון מוגבל כמובן אבל יש חהברות טובות יותר
    סגור
  • 1.
    כחלון התחיל ברגל שמאל קללה מאלוהים. החרדים השקיעו
    מניית מגוריט 12/12/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כסף בקרן והפסידו . ועכשיו הקרן הולכת לבקש אישור מבית משפט לרכישה עצמית . למרות שהיא לא מרויחה כחלון עושק את העם ואלוהים עושק אותו חזרה להחרים את מניית מגוריט
    סגור
  • פופוליסט שרק מחלק כסף
    כחלון הביתה 12/12/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חסכונות לילדים... מענקי עבודה... הגדלת קיצבאות,האיש דואג לחבריו במוקדי הכסף- הבנקים חברות הביטוח ובתי ההשקעות...מנגד האיש דואג למחירי הדיור הגבוהים וקומבינות על חשבון הציבור.חשבתי שהוא איש ישר והגון אבל ..לא!
    סגור