סגירה חזקה באירופה: הדאקס הגרמני זינק 2.5% והגיע לשיא מתחילת 2016

עליות ביבשת ברקע לעונת דו"חות טובה, בסה"כ 61% מהחברות דיווחו על תוצאות טובות מהצפוי
אירופה עליות, צילום: Getty images Israel
הראלי נמשך ביבשת אירופה. מדד הדאקס הגרמני סגר בעליות חדות של 2.5% ובתוך כך הגיע לשיא מתחילת השנה. גם הקאק 40 עלה הערב בשיעור של 1.2% וכך גם הפוטסי שסיים בעליות של 0.6%. מדד הסטוקס 600 אשר מצביע על המומנטום הכללי ביבשת עלה בשיעור של 0.9%.
נזכיר כי המומנטום החיובי בבורסות אירופה החל מיד לאחר הפחתת הריבית מצד הבנק המרכזי באנגליה ביום חמישי האחרון ומיד לאחר מכן דו"ח התעסוקה החזק בארה"ב שפורסם ביום שישי והביא להיחלשות במטבע האירו. מיום חמישי האחרון זינק הדאקס הגרמני בשיעור של 4% והופטסי הבריטי טיפס 3.2%. 
דאקס +0.46% דאקס 13,183.53 +0.46% דאקס סגירה:13,123.65 פתיחה:13,131.41 גבוה:13,183.83 נמוך:13,079.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
CAC 40 +0.75% CAC 40 5,427.19 +0.75% CAC 40 סגירה:5,386.82 פתיחה:5,394.93 גבוה:5,427.19 נמוך:5,359.76 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
בנוסף מחוץ לאירופה גם הודעה של נציגי אופ"ק בנוגע לפגישה בחודש הבא שתעסוק בקצב תפוקת ההפקה של הנפט והרצון להקטינו מרכזים עניין רב. הנפט עצמו עולה מעט בשעה זו  בשיעור של 0.3% לכדי מחיר של 43.1 דולר לחבית. המומנטום החיובי בנפט תומך בשוק המניות. 
עונת הדו"חות
ברקע לעליות השערים באירופה ניתן להבחין כי עונת הדו"חות האירופית הייתה טובה יותר מצפי השוק. 77% מסך החברות במדד הסטוקס 600 כבר דיווחו את התוצאות שלהן לרבעון השני של השנה. 61% מהן הציגו תוצאות שוות או גבוהות מן הצפוי. כך פרסמה חברת הנתונים StarMine.
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אין מילה אחרת מאשר בועה (ל"ת)
    רפאל 10/08/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    השקעה של 100,000 ש"ח
    שולה 09/08/2016 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה כדאי לשים את הכסף בהנחה שלא צריכה את הכסף ל 5 שנים הבאות ? עדיף פיזור גדול כמה שאפשר ובלי הרבה סיכון. תודה לממליצים
    סגור
  • מתחת למזרן!!! (ל"ת)
    גרגמל 09/08/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תתיעצי עם בנקאי
    קובי 09/08/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי טוב.
    סגור
  • 6.
    מה קרה שםםם
    דאקס 2.6!!!!!!! עליי 09/08/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זהו אין בעיות באירופה עלייה משוגעת מה קרה שם ...
    סגור
  • אני אגיד לך שאחרי שנה שמכרתי בהפסד
    אורי 09/08/2016 20:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התחילו העליות זה מה שקרה גם עם מז'ור היה לי אותו דבר יום טוב
    סגור
  • רק למעלה (ל"ת)
    הבעיות נגמרו 09/08/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    מבקש הסבר
    איציק הגדול 09/08/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה כל כך טוב בכלכלת אירופה שהמדדים מתפוצצים למעלה
    סגור
  • המצב רע הבורסה טסההההה
    לא מובן מה קורה !!! 09/08/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מוזר מאוד
    סגור
  • לא טוב תקנה פק"מ
    שום דבר 09/08/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותן לאחרים להרוויח כסף. אתה תמשיך לברבר ואני אעשה כסף.
    סגור
  • אל תהיה חמור
    לשום דבר...... 09/08/2016 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מדבר מכיוון כלכלי איך יכול להיות שכאלו עליות על מצב רע...... ולא כמוך חמור שבטח ישב בדאקס בשער 12000 והפסיד תתחתונים ומחכה שיחזור.....
    סגור
  • 4.
    מפולת באירופה . יום צורם באירופה.
    יאיר 09/08/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדקס כבר 3 אחוז למעלה במקום למטה
    סגור
  • 3.
    אפשרות נוספת לביטול המיסוי
    אילן 09/08/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האפשרות הטובה ביותר היא לפטר את הקוסם המוצלח ממשרד האוצר שממציא תקנות כושלות חדשות לבקרים וכמו שכתב אחד המגיבים עדיף שיחזור למכור אביזרי רכב בעיר התחתית בחיפה שם הצליח יותר.ראוי לציין לחיוב את כותבת המאמר שהתנסחה בשפה ברורה , יפה ובלי לחזור 5 פעמים על כל משפט עד שמגיעה לנושא להבדיל מעמיתיה לאתר שכותבים בדרמטיות מיותרת ובשפה עילגת מלאה שגיאות.
    סגור
  • 2.
    עסקה של החיים
    עושה כסף 09/08/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קניתי בירידות של הברקסיט והעמסתי סחורה. כולם כתבו מפולת וירידות, אחלה פאניקה אני מעמיס סחורה בסטוקים. עשה לי את השנה. אל תקשיבו לכל העיתונים והאנליסטים האלה תמיד תעשו הפוך ותרוויחו !!!
    סגור
  • 18 פעם זה הצליח לך
    אחד 09/08/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בפעם ה19 תחזיר את כל הרווח שעשית השנה.
    סגור
  • יש לך טעות
    עושה כסף 09/08/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני עושה את זה יותר מ 18 פעם ואמשיך לעשות את זה עוד אלפי פעמים. לבנתיים אני עושה כסף ואתה מה עשית ? תלמד לפרגן.
    סגור
  • 1.
    למה אתם כל יום כותבים ת"א תחכה לאירופה מה היא עולה
    לביזפורטל 09/08/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו אירופה ?
    סגור