פסגות: "לא חושבים שיש בועה במחירי הדירות" - צפו בראיון

גיא בית-אור, מנהל מחלקת מאקרו בפסגות, על השפעות הריבית האפסית באירופה - צפו בראיון

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    דרישה לדירות?
    אגילה 12/08/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם ראה בשכונת כוכב הצפון בת"א כמה דירות פנויות מחכות לקונים? - נכון שם המחירים גבוהים יחסית. אבל האם ראה בפ"ת מגדלים מאוכלסים במחצית עם שלטי ענק על דירות פנויות לכניסה מיידית? האם ראה בגני תקווה כמה משוועים לקניית דירות במגדלים? מדוע העקביות באתר ביזפורטל "לתחזק" את ההיסטריה המדומה של ביקוש עצום לדירות ?
    סגור
  • 25.
    יש לכם משכנתא?
    רענן 10/08/2016 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין בועה, תנו לשוק לחיות. אם יש ותתפוצץ, ערך הדירות של כולם ירד. גם של ההורים שלכם. תתכוננו להביא הון עצמי מהבית. הממשלה מביאה את העם לתהום.
    סגור
  • 24.
    ומה עם חוב משקי הבית?חחח
    משה 10/08/2016 06:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני,לציבור נגמר הכסף. לא יהיה פיצוץ,תהייה סופר נובה. מיתון חוב משקי הבית העצום עליית ריבית עוד איזה שנתיים ויהיה יופי חופי של פיצוץ
    סגור
  • 23.
    מאיפה הגיע הצ'יפופו הזה ?700-800% עלייה וזה לא בועה ?
    שונר 09/08/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תמיד לא אהבתי את פסגות והאנליסטים שלה כי תמיד בדקתי את ההמלצות שלהם ויצאו בגבול הרמאות. כל הכלכלנים הכי חשובים .האוצר בנק ישראל פרופסורים מכריזים על בועה והצ'יפופו הנ"ל פוסל את הידע של זוכי פרס נובל לכלכלה ומודיע שהם סתם טועים ואין להם מושג .יפה גם דברנים ללא השכלה בתחום יכולים לדבר שטויות ואף אחד לא יתבע אותם...
    סגור
  • 22.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=גנבים 09/08/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
    סגור
  • 21.
    צודק!
    שמואל 09/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    התגובות פה הם של אנשים שאין להם מושג. ראיון עינייני
    סגור
  • 20.
    אני לא מבין מה זה התגובות האלו
    עמית 09/08/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבן אדם בסך הכל נתן כאן ראיון טוב וראיית עולם מפוכחת על שוק הנדלן בישראל. איך המחירים ירדו שלא בונים כאן ושהריבית אפסית???
    סגור
  • מה זה לא בונים בונים בכול חור .......
    יוסף 09/08/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אתה אוכל את הלוקש שיש מחסור דירות לך תעשה סיור באזורי הבניה בארץ ועם יש לך כסף למחירים המנופחים אתה מוצא דירה ביום
    סגור
  • בונים איפה שאין תעסוקה ועניין...
    משקיע שפוי 09/08/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שבונים בעפולה ושדרות ערי שינה והשקעה כדי לשנע עובדים למרכז זה טוב אבל זה לא יוריד את המחירים במרכז.
    סגור
  • אתה אמיתיjQuery203039126186282373965_1470850849794?
    שוקע שפוי 10/08/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מה שאתה אומר נכון למה גם בשדרות, דימונה, ירוחם, אופקים ובכל חור אחר המחירים עלו ביותר מ 100% ?האם אמא של הבועות.בקיצור בוםם רציני נשמע בשמי הארץ... מעניין מה זה
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    מדהים מה אנשים מוכנים להגיד בשביל לקבל משכורת
    הומלס 09/08/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אסור להתבלבל ... זה שיש לו עניבה לא אומר בהכרח שהוא חכם... יש משפט שאומר סייג לחוכמה שתיקה וכדאי לאדון היקר להתחיל ליישם את זה
    סגור
  • הומלס יקר: עד מתי תגור בחדר זבל???
    קליפ 09/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מעיד שאתה חסר עניבה. חסר כל שכל. ללא דאגות.....!
    סגור
  • וואלה צודק ... אין לו עניבה ... חד עין אתה ...
    הומלס 09/08/2016 20:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועדיין הוא דביל ... והאמת שגם לי אין עניבה אבל אני מרוויח יותר מרב לובשי העניבות בבתי ההשקעות שהם אנליסטים בגרוש והבועה מציקה לי כי בלי שום קשר מחירי הדירות בארץ איבדו פרופורציות ומהוות עול גם על העשירון העליון ...
    סגור
  • 18.
    מחירי הדירות והשכירות הרבה יותר גבוהים מישראל
    בקנדה וארה"ב 09/08/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פה אפשר לקנות דירות גם ב 850 אלף שח במרכז
    סגור
  • מה קשור המחיר בין מדינותjQuery20301475726778727111_1471021733731
    ערן 12/08/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משנה בכל מדינה, כמה משכורות צריך בשביל לקנות דירה. אתה גם משווה את המשכורות בארה"ב וקנדה לישראל? ומה עם דיור ציבורי? עזרה לצעירים? יוקר המחיה, שלא מאפשר לך לחסוך הון לדירה?
    סגור
  • 17.
    איזה טיפש .... האמת שזה לא בועה זה האמ אמא של הבועות
    הומלס 09/08/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יש לו משקפיים והבן אדם עיוור ...
    סגור
  • 16.
    זה מנהל השקעות הפסגות וואי וואי
    רותם 09/08/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תברחו משם כמה שיותר מהר
    סגור
  • 15.
    עכשיו אני מבין למה פסגות מדשדשים
    עמית 09/08/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חוסר מקצועיות משווע
    סגור
  • 14.
    תשואת שכר דירה 2.5% נטו וריבית משכנתא ממוצעת 3%
    אבי 09/08/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואנשים קונים כי חולמים על עליית ערך....
    סגור
  • 13.
    מסכן כחלון איזה כישלון שמו לו רגל (ל"ת)
    כחלון תתעורר 09/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 12.
    הוכחה בשבילי שפסגות חובבנים (ל"ת)
    ee 09/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 11.
    לדעתי גיא בית-אור עוד יצטער על הראיון הזה
    חיים 09/08/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בלע כל כך הרבה רוק בזמן שהוציא מפיו את מה שלא מאמין בו.
    סגור
  • ואתה תשאר בשכירות במגמת עליה (ל"ת)
    משקיע שפוי 09/08/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הוא בדיוק התחייב למשכנתה. (ל"ת)
    דימוס 09/08/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    טוב אל תקרא לזה בועה
    איציק 09/08/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תקרא לזה מחירים יקרים חסרי פרופורציה לכושר השתכרותו של האזרח.
    סגור
  • 8.
    אין לציבור כח קנייה . הכל מבוסס על פירמידה הפוכה ומינוף
    ניר 09/08/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין לציבור כח קנייה והכל מבוסס על מינוף ריבית נמוכה שתעלה ותגרום למשבר פיננסי -חוסר יכולות להחזיר חוב אם זה לא בועה.. מה היא בועה ?
    סגור
  • 7.
    סופו של כל בלון
    סופו 09/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צודק, אין בועה, יש כדור פורח :-) חסר קר פופקורן לסרט של פסגות
    סגור
  • 6.
    יש בועה אבל השאלה מתי תתפוצץ (ל"ת)
    כחלון הפרווה 09/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 5.
    חבל שהפסקתם לחשוב (ל"ת)
    סוף מעשה במחשבה תחיל 09/08/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    לבדוק כמה דירות יש לו !! חזירות
    מוטי 09/08/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אין בועה !!! ממש הצחקתם אותנו... מחירי הדיור תלושים מהמציאות וכל הפרשנים תעבי הבצע וחזירי הבר - מפחדים !!!!!!! יודעים שהפיצוץ כבר כאן !! נמאס ל פשוטי העם לממן את העשירון החזירי שנהנה ממחירים הזויים !! הסוף לבועה קרוב מאוד.. לא לרכוש דירות עכשיו !!!!
    סגור
  • מי לעזאזאל אמור לממן את העשירים?!
    קליפ 09/08/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק העניים ברוב טוב לבם יממנו את השבעים.....!
    סגור
  • 3.
    מה פתעום בועה דירה בפ"ת 4 חדרים מעל 2 מליון ש"ח ..
    22 09/08/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    14 3
    שבכסף הזה במקום אחר בעולם אפשר לקנות בית צמוד ברכה לך תישן על הצד אולי תתפכח . ו 285 משכרות חודשיות של אדם שמרוויח 7000 ש"ח לחודש גיא !!!!!! לא לשכוח לקחת את התרופות בפעם הבאה שאתה מעלה מאמר .
    סגור
  • שני מיליון
    שמואל 09/08/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מי שמרוויח 7000 שקל לחודש לא צריך להסתכל על דירות של שני מיליון בפתח תקווה. ללכת לפריפריה, לדוגמה, חריש, ולקנות דירה בפחות ממיליון. כל אחד קונה לפי יכולתו.
    סגור
  • פתח תקווה זה לא תל אביב גם בראש העיין עדיין ...
    22 09/08/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים מופרזים ללא פופרציה אני רק נתתי דוגמא לך לאולגה ולחדרה גם באר שבע השדוד גם שם המחירים מנופחים ללא פופורציה
    סגור
  • עדיין עדיף פ"ת מאולגה
    משקיע שפוי 09/08/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באולגה וחדרה זה בועה פ"ת עיר מגעילה אבל בלב ביקוש
    סגור
  • רק עשירים יגורן במרכז?
    ערן 09/08/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה אמרה מטומטמת! לא כולם צריכים לגור ברוטשילד אבל לזרוק את כל מי שמרוויח 7000 שקל לפריפרייה, זו אמרה פופוליסטית ומפגרת, שרק מראה איזו מדינה מפגרת אנחנו שככה חושבים אזרחיה.
    סגור
  • זה מה שקורה בכל העולם המערבי
    משקיע שפוי 09/08/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרברים זה עבור הפועלים השחורים של המטמון העליון
    סגור
  • צודק - וקודם שיצרו מקומות עבודה בפרפריות לאחר מכן ...
    22 09/08/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישלחו את האזרחים לגור שם
    סגור
  • העניים לעזה! לגליל. לנתיבות ואופקים!!!
    קליפ 09/08/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לעניים מה לחפש בארץ. בשביל זה בנו להם פריפריה!! רוצים דייקו במרכז (חוצפנים) שיגורו בשיתוף 3 משפחות
    סגור
  • 2.
    אין בועה!!!! לקנות דירות בכל מחיר!!! (ל"ת)
    משה 09/08/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 1.
    אין בועה במחירי הנדל"ך?? חחחחחח