טאבולה רוכשת את חברת הפרסום בווידאו קונברט מדיה

סינגולדה: "אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו-YouTube"
פרסום סלולר, צילום: Getty images Israel
טאבולה, ענקית פלטפורמת Discovery, הכריזה היום על חתימת הסכם לרכישת ConvertMedia, קונברט מדיה, חברת פרסום וידאו מותאם משתמש בעלת קצב מכירות שנתי של 50 מיליון דולר. לאחר הרכישה, הטכנולוגיה של ConvertMedia תשולב יחד עם מאגר הנתונים ומנוע ההתאמה האישית של Taboola, אשר משרתים היום למעלה ממיליארד בני אדם בחודש, כדי לסייע לאתרי תוכן להעביר חווית צפייה רלוונטית למשתמש.
עם רכישת ConvertMedia, ההצעות המשולבות תוכן של Taboola יופנו באופן מיוחד להשגה של חווית משתמש טובה יותר והכנסה כספית על ידי אתרי תוכן המעוניינים להוסיף הצע של תכני וידאו איכותיים. בתקופה זו, התקציבים המיועדים לטלוויזיה משנים כוון ועוברים לפרסום הדיגיטלי, אך היצע הוידאו פרמיום עדיין קטן, ומפרסמים מנסים לעבוד עם שותפים טכנולוגיים שיוכלו להציע מלאי וידאו פרמיום ופלטפורמות המאפשרות גידול מהיר. Taboola תציע פרסום מותאם משתמש לשותפים שלה, תוך שילוב המלצות בתוך מאמרים וכן וידאו משולב תוכן.
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל Taboola: "רשת האינטרנט מתחלקת לשני חלקים - גנים מוקפי חומה, וכל השאר. בעוד הרשתות החברתיות צמחו באופן אדיר בכל הקשור לצפייה בתכני וידאו, זהו הזמן להביא הצלחה זו לרשת הפתוחה ולאתרי תוכן מובילים בכל רחבי העולם. אני מאמין שעתיד ההכנסה הכספית בכל סוגי המסכים של אתרי תוכן השונים מורכב משני חלקים: הראשון, המלצת תכנים תוך שימוש בתמונה, כותרת, ו-URL, והשני, וידאו. אנו שמחים להציע לאתרי התוכן את כל היכולות, שימוש בנתונים והתאמה אישית ליצירת חוויה מהנה למשתמש והגדלת ההכנסה של אתרי התוכן. אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו- YouTube".
  
יואב נווה, ממייסדי והמנכ"ל של ConvertMedia: "קיימת סינרגיה טבעית בין החזון, הטכנולוגיה, והתרבות של Taboola ו-ConvertMedia. עם צמיחת חסימת הפרסומות והבאנרים, על המפרסמים ואתרי התוכן לגשת לצרכנים עם חוויות צפייה רלוונטיות בזמן הנכון. האינטגרציה הטבעית עם Taboola מאפשרת לנו לעזור למפרסמים ולאתרי תוכן לאזן בין חווית המשתמש ובקרת האיכות, תוך השגת הכנסות מעבר למטרות. אנו שמחים לתת למוציאים לאור יכולת פנייה לבסיס צרכנים עצום עם אינפורמציות וחוויות חדשות, ולעזור בבניית קטגורית ה-Discovery".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה