נעילה באירופה: הדאקס איבד 0.8%, האינפלציה בבריטניה מרימה ראש

עיירה אירופית, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסות אירופה ננעלו במגמה מעורבת. הדאקס איבד 0.81%, הקאק ירד 0.63% והפוטסי הוסיף 0.03% ברקע לנתוני האינפלציה בממלכה. בוול סטריט המדדים נסחרו בירידות קלות של עד 0.3%, נכון לשעת סגירת המסחר באירופה, זאת לאחר שאתמול טיפס מדד ה-S&P500 בשיעור של 0.25% וסגר בשיא כל הזמנים. הנפט נסחר סביב 45 דולר.
בבריטניה האנפלציה מרימה ראש ועקפה ביוני את ציפיות השוק. שעור האינפלציה עלה ב-0.5% בהמשך לעלייה של 0.3% במאי.
הבורסה בטורקיה שצללה אתמול מעל 7% בתגובה לניסיון ההפיכה, נסגרה היום בירידה נוספת של 1%. בסוכנות מוד'יס הכניסו אתמול את דירוג החוב של טורקיה למצב של בחינה לקראת הורדה אפשרית של דירוג החוב. ונציין כי הידורג של טורקיה עומד כיום על Baa3, כלומר הפחתת דירוג נוספת תשלח את טורקיה לדירוג 'אג"ח זבל', כלומר המדינה תאבד את דירוג ההשקעה שלה - ויש לכך משמעות גדולה מבחינת המשקיעים הזרים.
ביום חמישי יפרסם הבנק המרכזי האירופי (ECB) את עדכון הריבית שיהיה העדכוןה ראשון שלאחר אירוע ה'ברקזיט'. הנגיד דראגי יקיים מסיבת עיתונאים ולבטח יתייחס להשלכות הברקזיט, כמו גם למצב במערכת הבנקאות האיטלקית.
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    אני שמעתי גם בגרמניה וצרפת צרות צרורות (ל"ת)
    טורק 19/07/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    איטליה בדרך לקריסה (ל"ת)
    שמועות קשות 19/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    תעזבו אירופה ודאקס. המעוף פלדה יצוקה. דבר לא מוריד אותו
    1 שלא התרגש מברקזית 19/07/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הקולים קבלו מכה קלה בכנף אך אני לא מודאג . שחקני מעוף רוצים שוק למעלה. אפילו נפילת דאקס 1.5% או נפילת החוזים בחצי אחוז מהבוקר לא מזיז למעוף. מבחינתי ירידה של 0.3 זה כמו לדרוך במקום עמ לצבור תנופה לקפיצה מעלה. אני מאמין שהיום נסגור ירוק.
    סגור
  • 22.
    הכרישים חוששים שהמעופ יברח למטה בגלל הירידות
    רמי 19/07/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מעלים בלי בושה את הבנקים הרקובים.
    סגור
  • 21.
    שכחו לפתוח אטת התגובות במדור הראשי
    ביזפורטל 19/07/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז נוכחו שהקוראים שלו שועלים וכותבים כאן
    סגור
  • 20.
    ל1700 על בטוח עד לפני סוף השנה (ל"ת)
    המעוף 19/07/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    סוף סוף תפסתם יום עלוב
    לזקן ולעוקב וכלכלן 19/07/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אל תידאגו הכל למעלה למעלה למעלה
    סגור
  • 18.
    אינפלציה בדרך לכל העולם .
    אזרח 19/07/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף זול גורם לעליית מחירים .
    סגור
  • ריביות יעלו והבועה תתפוצץ,ארהב לבד עם 20 טרליון חוב
    זה נכון 19/07/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות ילכו לכינוס נכסים שהריביות יעלו, והשוק יתמוטט. עוד לפני כן הוא יירד בוודאות
    סגור
  • 17.
    מטומטם מי שלא קונה (ל"ת)
    רציו ואופ 14 לשמיים 19/07/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    אין מה להיבהל יא סתומים
    אמנון 19/07/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 7
    על כל שתיים עשרה ימים שאני קולע בול בא בטעות יום אחד שאני מפספס ביג דיל בשנה האחרונה הבאתי כמה מאות אלפי שקלים רווח ואני לא צרריך ללכת לעבוד בהייטק מחורבן או מנהל אזור בבנק כדי להתאמץ כל יום לקרוע את עצמי בשביל 40 אלף נטו אני קם מתי שבא לי ועושה מה בא לי בראש כי אני מצליח
    סגור
  • מעל 10% ירידות בחודש חודשיים הקרובים לדעתי
    יש ויש 19/07/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להערך.
    סגור
  • הנגידים רוצים למעלה
    אמנון 19/07/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומביאים 0 ריבית או שלילית כבר היום או גג מחר המעוף יהיה 1485 ואז יפרוץ 1500 כלפי מלה מלה
    סגור
  • 15.
    1 2 3 נסיון מפןלת (ל"ת)
    1 2 3 ניסיון מפולת 19/07/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    אל תשמח כולה יורד כמה נקודות
    אהבל 100 19/07/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתה מבין אעלק מקבל 20.000 דולר לשעה על הרצאה שאהוד ברק מקבל 80.000 דולר. אתמול עשיתי טעות ותירגמתי 20.000 דולר ל 60.000 שקל. טוב גם לתותחים כמוני זה קורה. אני לא מרצה ובטח לא לקבל 20.000 דןלר. אבל אני על קרן של 780.000$ נרוויח כל יום נטו לאחר מס עשרים ושלוש אלף דולר נטו לאחר מס ועוד בידשתי שיקחו יותר מס כי אני מרוויח כל הזמן בלי הפסקה ולא משנה עם הבורסה עולה או יורדת או בלי שינוי אין יום שאני מפסיד כבר שבע שנים ויש לי בצד כבר שלושה דירות בבלי. אל תקנאו ואל תיפתחו לי עיין רעה כי אני גם מוכשר וגם בעל מזל חמסה חמסה חמסה
    סגור
  • 13.
    זהו
    כלכלנית 19/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ניגמר ההצגה הגענו ליום הדין
    סגור
  • 12.
    עוד מעט
    מוקי 19/07/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יהיה מלחמה בין אמריקה לתורכיה או בין רוסיה לתורכיה
    סגור
  • 11.
    לוקחים פסק זמן
    משה 19/07/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ורצים ל2000 במעוף
    סגור
  • 10.
    חחחחחח
    אמנון 19/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 4
    העוקב אמר תהיו ירידות. אהבל לא מבין שוק
    סגור
  • 9.
    הפוטים חוגגים
    בבר 19/07/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני ברווח 30.000
    סגור
  • 8.
    כל ירידה לצורך עליה (ל"ת)
    יוסף 19/07/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    לא תאמינו
    ירימי 19/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל שמעתי באחד העם בקשרים שלי שהכרישים עומדים לשחוט את הבורסה בפקיעות. כל חודש ב50 נקודות יותר נמוך. יעצרו יענו ב900 כדי לבחון המצב וימשיכו והפקיעה עוד איזה כמה חודשים יש מצב שתהיה 700 ופחות. הם הולכים על תוכנית גאונית וישתו את כל מי שנמצא בשוק האופציות ויקחו את כל הכסף של כולם. אני עליתי על הקומבינה של הכרישים ואני עוקב ומרוויח כל פקיעבה עשרות אלפי שקלים
    סגור
  • 6.
    כתבתי אתמול והזהרתי כמה פעמים.ההרכב המנצח
    כלכלן 19/07/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דקס תעודת חסר, זהב וtvix, כיטוב
    סגור
  • לכלכלן
    העוקב אחר אמנון 19/07/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב יום אחד אתה צודק סוף סוף
    סגור
  • רק ההתחלה
    כלכלן 19/07/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי שעקב אחרי הודעות שלי חזיתי במדוייק את הכיוון השורי של השוק והנפט החל מסוף ינואר 2016. הכל השתנה ואנו נמצאים בפתחה של תקופה שהעולם לא ידע מזה עשורים רבים. אני לא מתייחס ליום יומיים שאני כותב את דעתי היא תמיד קדימה לחודש חודשיים או יותר לפחות.
    סגור
  • 5.
    לעצלנים התמימים האהבלים
    דידי 19/07/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הירווחתם אולי כמה לירות וזה גם לא בטוח ועכשיו תשלמו בריבית דריבית יקחו לכם הכל אל תחדאגו יזמברו לנות'צורה שיורידו הבורסות וכולם יברחו במנוסה פראית ונרד אולי 10 או 30 או 70 אחוז ואף יותר וכל המנייאקים שרק בילבלו אותנו בהכל עולה יהיו מגדולי המפסידים ואפילו לא יתנצלו הכלבים על שזימברו אותנו בגללם
    סגור
  • 4.
    המפולת שכבר בעולם שנים
    אבו זמבורה 19/07/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתחילה להתגבר ורק אמריקה שזייפה וגנבה עכשיו תחטוף באימ אמא שלהם וכל הבלוף יתגלה. נבלות.
    סגור
  • 3.
    בייש (ל"ת)
    פיפטי 19/07/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה רוצה יא סתום (ל"ת)
    מה 19/07/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אמנון וכל חבריו הדבילים לא צריכים היום להסתתר
    רמזור 19/07/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האתר פשוט לא פתח את האפשרויות להגיב בכתבה הראשית ואז חבורת הדבילים לא יצטרכו לברוח היום כי אין היכן לכתוב. ואם ירצו יכתבו בכתבה תחליפית זאת אבל אני מניח שיעלמו היום.
    סגור
  • 1.
    לא רוצה להפחיד אבל ...
    לא נביא זעם 19/07/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל העלייה האחרונה בשווקים היו בעצם החלפות ידיים כסף חכם יצא כסף טיפש נכנס ישראל זיהתה ולכן השוק לא הגיע קרוב לשיא בניגוד לאירופה וארה"ב אבל ממתין לתיקון ל1350-1300 ולאחר מכן 1280 נדרש שלא יעבדו עליכם להוציא מהר את הכסף ( אמן ותזכרו אותי בעוד שבוע אני אחזור )
    סגור
  • שמענו.. (ל"ת)
    משקיע 19/07/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מה שמענו?
    מוקי 19/07/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את הנוד?
    סגור
  • היכן המקום לתגובות בכתבה הראשית? קל מאד לסדר זאת.
    זומר 19/07/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא צריך להיות נביא זעם. צריך ראש בריא על הכתפיים כדי להבין שהכל מזוייף ורקוב. לגבי שערים עתידיים. מהר מאד נרד מ1000 במעוף ויתכן אף הגעה מהירה ל 500 ואף פחות.
    סגור