ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
םיילבולג םיקווש רודמ

מדור שווקים גלובליים

מדור שווקים גלובליים

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה באירופה: הדאקס איבד 0.8%, האינפלציה בבריטניה מרימה ראש

 |  34
במסחר בחו"ל
Share
המדדים המובילים בבורסות אירופה ננעלו במגמה מעורבת. הדאקס איבד 0.81%, הקאק ירד 0.63% והפוטסי הוסיף 0.03% ברקע לנתוני האינפלציה בממלכה. בוול סטריט המדדים נסחרו בירידות קלות של עד 0.3%, נכון לשעת סגירת המסחר באירופה, זאת לאחר שאתמול טיפס מדד ה-S&P500 בשיעור של 0.25% וסגר בשיא כל הזמנים. הנפט נסחר סביב 45 דולר.


בבריטניה האנפלציה מרימה ראש ועקפה ביוני את ציפיות השוק. שעור האינפלציה עלה ב-0.5% בהמשך לעלייה של 0.3% במאי.

הבורסה בטורקיה שצללה אתמול מעל 7% בתגובה לניסיון ההפיכה, נסגרה היום בירידה נוספת של 1%. בסוכנות מוד'יס הכניסו אתמול את דירוג החוב של טורקיה למצב של בחינה לקראת הורדה אפשרית של דירוג החוב. ונציין כי הידורג של טורקיה עומד כיום על Baa3, כלומר הפחתת דירוג נוספת תשלח את טורקיה לדירוג 'אג"ח זבל', כלומר המדינה תאבד את דירוג ההשקעה שלה - ויש לכך משמעות גדולה מבחינת המשקיעים הזרים.ביום חמישי יפרסם הבנק המרכזי האירופי (ECB) את עדכון הריבית שיהיה העדכוןה ראשון שלאחר אירוע ה'ברקזיט'. הנגיד דראגי יקיים מסיבת עיתונאים ולבטח יתייחס להשלכות הברקזיט, כמו גם למצב במערכת הבנקאות האיטלקית.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 טורק 19/07/2016 13:24 אני שמעתי גם בגרמניה וצרפת צרות צרורות (ל"ת)
24 שמועות קשות 19/07/2016 13:16 איטליה בדרך לקריסה (ל"ת)
23 1 שלא התרגש מברקזית 19/07/2016 13:06 תעזבו אירופה ודאקס. המעוף פלדה יצוקה. דבר לא מוריד אותו
הקולים קבלו מכה קלה בכנף אך אני לא מודאג . שחקני מעוף רוצים שוק למעלה. אפילו נפילת דאקס 1.5% או נפילת החוזים בחצי אחוז מהבוקר לא מזיז למעוף. מבחינתי ירידה של 0.3 זה כמו לדרוך במקום עמ לצבור תנופה לקפיצה מעלה. אני מאמין שהיום נסגור ירוק.
22 רמי 19/07/2016 13:03 הכרישים חוששים שהמעופ יברח למטה בגלל הירידות
אז מעלים בלי בושה את הבנקים הרקובים.
21 ביזפורטל 19/07/2016 13:00 שכחו לפתוח אטת התגובות במדור הראשי
אז נוכחו שהקוראים שלו שועלים וכותבים כאן
20 המעוף 19/07/2016 12:59 ל1700 על בטוח עד לפני סוף השנה (ל"ת)
19 לזקן ולעוקב וכלכלן 19/07/2016 12:50 סוף סוף תפסתם יום עלוב
אל תידאגו הכל למעלה למעלה למעלה
18 אזרח 19/07/2016 12:46 אינפלציה בדרך לכל העולם .
כסף זול גורם לעליית מחירים .
זה נכון 19/07/2016 12:53 ריביות יעלו והבועה תתפוצץ,ארהב לבד עם 20 טרליון חוב
חברות ילכו לכינוס נכסים שהריביות יעלו, והשוק יתמוטט. עוד לפני כן הוא יירד בוודאות
17 רציו ואופ 14 לשמיים 19/07/2016 12:43 מטומטם מי שלא קונה (ל"ת)
16 אמנון 19/07/2016 12:35 אין מה להיבהל יא סתומים
על כל שתיים עשרה ימים שאני קולע בול בא בטעות יום אחד שאני מפספס ביג דיל בשנה האחרונה הבאתי כמה מאות אלפי שקלים רווח ואני לא צרריך ללכת לעבוד בהייטק מחורבן או מנהל אזור בבנק כדי להתאמץ כל יום לקרוע את עצמי בשביל 40 אלף נטו אני קם מתי שבא לי ועושה מה בא לי בראש כי אני מצליח
יש ויש 19/07/2016 12:50 מעל 10% ירידות בחודש חודשיים הקרובים לדעתי
להערך.
אמנון 19/07/2016 12:45 הנגידים רוצים למעלה
ומביאים 0 ריבית או שלילית כבר היום או גג מחר המעוף יהיה 1485 ואז יפרוץ 1500 כלפי מלה מלה
15 1 2 3 ניסיון מפולת 19/07/2016 12:22 1 2 3 נסיון מפןלת (ל"ת)
14 אהבל 100 19/07/2016 12:20 אל תשמח כולה יורד כמה נקודות
מה אתה מבין אעלק מקבל 20.000 דולר לשעה על הרצאה שאהוד ברק מקבל 80.000 דולר. אתמול עשיתי טעות ותירגמתי 20.000 דולר ל 60.000 שקל. טוב גם לתותחים כמוני זה קורה. אני לא מרצה ובטח לא לקבל 20.000 דןלר. אבל אני על קרן של 780.000$ נרוויח כל יום נטו לאחר מס עשרים ושלוש אלף דולר נטו לאחר מס ועוד בידשתי שיקחו יותר מס כי אני מרוויח כל הזמן בלי הפסקה ולא משנה עם הבורסה עולה או יורדת או בלי שינוי אין יום שאני מפסיד כבר שבע שנים ויש לי בצד כבר שלושה דירות בבלי. אל תקנאו ואל תיפתחו לי עיין רעה כי אני גם מוכשר וגם בעל מזל חמסה חמסה חמסה
13 כלכלנית 19/07/2016 12:12 זהו
ניגמר ההצגה הגענו ליום הדין
12 מוקי 19/07/2016 12:06 עוד מעט
יהיה מלחמה בין אמריקה לתורכיה או בין רוסיה לתורכיה
11 משה 19/07/2016 12:04 לוקחים פסק זמן
ורצים ל2000 במעוף
10 אמנון 19/07/2016 11:47 חחחחחח
העוקב אמר תהיו ירידות. אהבל לא מבין שוק
9 בבר 19/07/2016 11:40 הפוטים חוגגים
אני ברווח 30.000
8 יוסף 19/07/2016 11:39 כל ירידה לצורך עליה (ל"ת)
7 ירימי 19/07/2016 11:28 לא תאמינו
אבל שמעתי באחד העם בקשרים שלי שהכרישים עומדים לשחוט את הבורסה בפקיעות. כל חודש ב50 נקודות יותר נמוך. יעצרו יענו ב900 כדי לבחון המצב וימשיכו והפקיעה עוד איזה כמה חודשים יש מצב שתהיה 700 ופחות. הם הולכים על תוכנית גאונית וישתו את כל מי שנמצא בשוק האופציות ויקחו את כל הכסף של כולם. אני עליתי על הקומבינה של הכרישים ואני עוקב ומרוויח כל פקיעבה עשרות אלפי שקלים
6 כלכלן 19/07/2016 11:15 כתבתי אתמול והזהרתי כמה פעמים.ההרכב המנצח
דקס תעודת חסר, זהב וtvix, כיטוב
העוקב אחר אמנון 19/07/2016 12:10 לכלכלן
טוב יום אחד אתה צודק סוף סוף
כלכלן 19/07/2016 12:41 רק ההתחלה
למי שעקב אחרי הודעות שלי חזיתי במדוייק את הכיוון השורי של השוק והנפט החל מסוף ינואר 2016. הכל השתנה ואנו נמצאים בפתחה של תקופה שהעולם לא ידע מזה עשורים רבים. אני לא מתייחס ליום יומיים שאני כותב את דעתי היא תמיד קדימה לחודש חודשיים או יותר לפחות.
5 דידי 19/07/2016 11:15 לעצלנים התמימים האהבלים
הירווחתם אולי כמה לירות וזה גם לא בטוח ועכשיו תשלמו בריבית דריבית יקחו לכם הכל אל תחדאגו יזמברו לנות'צורה שיורידו הבורסות וכולם יברחו במנוסה פראית ונרד אולי 10 או 30 או 70 אחוז ואף יותר וכל המנייאקים שרק בילבלו אותנו בהכל עולה יהיו מגדולי המפסידים ואפילו לא יתנצלו הכלבים על שזימברו אותנו בגללם
4 אבו זמבורה 19/07/2016 11:07 המפולת שכבר בעולם שנים
מתחילה להתגבר ורק אמריקה שזייפה וגנבה עכשיו תחטוף באימ אמא שלהם וכל הבלוף יתגלה. נבלות.
3 פיפטי 19/07/2016 11:05 בייש (ל"ת)
מה 19/07/2016 12:08 אתה רוצה יא סתום (ל"ת)
2 רמזור 19/07/2016 11:05 אמנון וכל חבריו הדבילים לא צריכים היום להסתתר
האתר פשוט לא פתח את האפשרויות להגיב בכתבה הראשית ואז חבורת הדבילים לא יצטרכו לברוח היום כי אין היכן לכתוב. ואם ירצו יכתבו בכתבה תחליפית זאת אבל אני מניח שיעלמו היום.
1 לא נביא זעם 19/07/2016 10:31 לא רוצה להפחיד אבל ...
כל העלייה האחרונה בשווקים היו בעצם החלפות ידיים כסף חכם יצא כסף טיפש נכנס ישראל זיהתה ולכן השוק לא הגיע קרוב לשיא בניגוד לאירופה וארה"ב אבל ממתין לתיקון ל1350-1300 ולאחר מכן 1280 נדרש שלא יעבדו עליכם להוציא מהר את הכסף ( אמן ותזכרו אותי בעוד שבוע אני אחזור )
משקיע 19/07/2016 11:21 שמענו.. (ל"ת)
מוקי 19/07/2016 12:07 מה שמענו?
את הנוד?
זומר 19/07/2016 11:00 היכן המקום לתגובות בכתבה הראשית? קל מאד לסדר זאת.
לא צריך להיות נביא זעם. צריך ראש בריא על הכתפיים כדי להבין שהכל מזוייף ורקוב. לגבי שערים עתידיים. מהר מאד נרד מ1000 במעוף ויתכן אף הגעה מהירה ל 500 ואף פחות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש