נעילה אדומה באירופה: הדאקס צלל 3%, קריסה במניות ענקיות הבנקאות בבריטניה

הירידות באירופה לא נרגעו. השלכות ה-'Brexit' ממשיכות לעמוד במרכז. והתיקון המתבקש לא הגיע גם היום
דובים בשוק ההון, צילום: Getty images Israel
בורסות אירופה פתחו את יום המסחר הראשון לשבוע זה בתנודתיות חריפה ונעלו את יום המסחר בטריטוריה אדומה, זאת לאחר שביום שישי רשמו המדדים המובילים את היום הגרוע מאז 2008 כאשר בחלק מהמדדים (ספרד ואיטליה) זה היה היום הגרוע אי פעם. הדאקס הגרמני ירד 3.02%, הקאק איבד 2.97% והפוטסי נחתך 2.57%. המדד באיטליה שאתמול צלל 12.5% (הירידה החדה אי פעם), איבד היום עוד 3.94%. בתוך כך, הפאונד הבריטי צולל כעת עוד 3.3% מול הדולר לשפל של מעל 30 שנה. והכסף זורם ל'חוף מבטחים': התשואה של האג"ח של גרמניה ל-10 שנים יורדת למינוס 0.1% והזהב עולה 1%. נציין כי מאז פרסום תוצאות משאל העם בבריטניה, כלומר שני ימי מסחר, צלל מדד הדאקס 9.6%, הפוטסי נחתך 5.65%, והקאק איבד 10.87%.
מדד הבנקים האירופי שרשם ביום שישי את הנפילה החדה בהיסטוריה, צלל עוד 4.11%. כך לדוגמה, מניית קרדיט סוויס צללה 9% אחרי שהתרסקה 14% ביום שישי, מניית דויטשה בנק איבדה 5.6% בלחץ שהולך ומחריף לשפל רב-שנתי אחרי שנפלה 16% ביום שישי. ובבריטניה זה נראה גרוע יותר, מניית ברקליס צללה 17.3% אחרי שהתרסקה 18% ביום שישי. מניית RBS צוללת 15.1%.
דאקס +0.12% דאקס 13,139.01 +0.12% דאקס סגירה:13,123.65 פתיחה:13,131.41 גבוה:13,152.53 נמוך:13,079.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
CAC 40 +0.21% CAC 40 5,397.93 +0.21% CAC 40 סגירה:5,386.82 פתיחה:5,394.93 גבוה:5,400.4 נמוך:5,359.76 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
פוטסי +0.11% פוטסי 7,461.63 +0.11% פוטסי סגירה:7,453.48 פתיחה:7,453.48 גבוה:7,468.6 נמוך:7,448.31 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
EURO STOXX 50 +0.16% EURO STOXX 50 3,588.03 +0.16% EURO STOXX 50 סגירה:3,582.21 פתיחה:3,584.67 גבוה:3,590 נמוך:3,568.53 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
הבורסה במדריד ירדה 1.83% אחרי הבחירות במדינה. אתמול התקיימו הבחירות החוזרות במדינה לאחר שאלה שהתקיימו בדצמבר הסתיימו בחוסר יכולת להרכיב קואליציה. ונציין כי ביום שישי רשמה הבורסה בספרד נפילה של 12.3%, הירידה החדה אי פעם. 
מניות הבנקים עומדות במרכז וממשיכות בנפילה חופשית, אחרי שביום שישי צלל מדד הבנקים האירופי ב-14.5% ורשם בכך את היום הגרוע אי פעם. מניות כמו דויטשה בנק, קרדיט סוויס וברקליס נחתכו במעל 14% במחזורים ענקיים. ובכל זאת, קצת פרופוציות, גם אם לוקחים בחשבון את הקריסה של 6.8% ביום ו', אז בסיכום 6 ימי המסחר האחרונים (שישי עד שישי כולל) הדאקס עלה 0.07%.   
ראיון עם טרנס קלינגמן מ-UBS על השווקים אחרי ה'ברקזיט':
 
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    ביזפורטל אתם תקועים בקולים? מה זה התיקון התבקש?
    כלכלן 27/06/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבורסות נסחרות כמעט בשיא של כל הזצנים כאשר אירופה חווה משבר שלא נראה כמעט 50 שנה.מוטב שתסקרו את הנתונים ללא תהיות לב כי יש סיכוי הרבה יותר גדול שזה רק קצה הקרחון. הבורסות בבועה של 30 שנים וצריכים לרדת לפחות 30% בלי אן אם ה brexit
    סגור
  • שלב האיסוף
    Sassi6 28/06/2016 06:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק, כי לפי חוק מרפי כל מניה (כמו כי"ל) שיכולה לרדת אכן תרד אם יש סיכון לכך שהשוק ירד, מדוע? למה? כי העדר מוכר בפניקה, סטופלוסים משופעלים, המקצוענים והיד הנעלמה מתדלקים שורטים, הניתוח הטכני בהיסט לאדום, אז מתי יגיעו קונים כבדים? ...אך ורק אחרי ההתרסקות נאספים השברים מהרצפה, אז ורק אז יתחיל שלב האיסוף, לא?
    סגור
  • 16.
    רמאות היום בשורט דאקס
    רמאות היום בשורט דאק 27/06/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דאקס ירד 3% היום ........התעודה שהיא ממנופת כפול 3!!!!!נתנה 4% בלבד!!!!
    סגור
  • דאקס שורט
    יצחק 27/06/2016 21:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא היה צריך לעלות מינימום 9 %
    סגור
  • איך 4!!!!!!! ואתמול %17.8 עלייה שהנקי היה 18.49%
    שיהיה לפחות סביבו .. 27/06/2016 22:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך 4!!!!!!! ואתמול %17.8 עלייה שהנקי היה 18.49% שיחקו עם השערים בן אדם נורמלים לא היה מוכר תשורט ....שהיה ירידה של 1 אחוז בדאקס התעודה היתה ללא שינוי.....
    סגור
  • תעודה של דאקס פי 3 היא מושפעת..
    קבל 28/06/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעועדה של דאקס פי 3 מושפעת בעיקר מדאקס אבל גם משווי האירוע לכן זה לא מדויק עם האירו יורד המניה עולה..
    סגור
  • 15.
    מחכים להזרמה של טירליון מבנק המרכזי בקרוב מאוד (ל"ת)
    יודע דבר 27/06/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • טריליון יעזור שיש 300 מיליארד מכירות צפי עד סוף החודש? (ל"ת)
    כלכלן 27/06/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טירליון דולר הייהופ טירלדדה טירלדדה הי הופה לה לה לה (ל"ת)
    טירלדדה טירלדדה 27/06/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    הדרך למטה תהיה רצופה בעליות (ל"ת)
    יו 27/06/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    איפה אתה
    איפה גורביץ 27/06/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שאמר שאים חדשים בדרך למה לא לקח בחשבון מצב כזה ו הוא נעלם כאילו לא קיים
    סגור
  • בנתיים העולם מתמותת
    אשריכם ישראל 27/06/2016 20:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה גורביץ באמת
    סגור
  • "יגיעו לשיא של כך הזמנים" לא זוכר מי "יגיעו" .אבל זוכר
    שמטוב 27/06/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי ניתנה הנבואה אחרי חורבן בית המקדש.
    סגור
  • שונה
    הבורסה 27/06/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבורסה שונה טיפה מבית המקדש
    סגור
  • דאקס
    הדאקס 27/06/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דאקס
    סגור
  • 12.
    חבל על ניר חדרה שפעל כמו סעיד מנצל את המפעל לראה הוא עו
    sus 27/06/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יעוד יסגור את המפעל בצורה שהוא עבד כמו מפיונר במפעל סעיד בבלות כניסה עובד בשיטת עצירת המפעל יצור מעקב אותם
    סגור
  • 11.
    הבורסה לא תיעצר לפני ירידה של 70-80 אחוז
    רחל 27/06/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הירידות רק התחילו...
    סגור
  • 10.
    הבורסות כמעט בשיא כל הזמנים.hsbc מזהיר מהתפוצצות רמות ה
    המצב 27/06/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החוב. לא יהיה שום תיקון לפני 15-20% ירידה לפחות .
    סגור
  • רחוק מאוד מהשיא
    הדאקס מינוס 10 27/06/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 9.
    תחליפו כותרת.. (ל"ת)
    אתם פשוט מלחיצים! 27/06/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    לכל המתלהמים התוקפים.
    ביזפורל 27/06/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ממש כואב הלב לראות ולחוש את תמימותכם. בחיים לא תמיד מקבלים מה שרוצים. שואפים. מייחלים. לפעמים לא מקבלים דבר . ולפעמים בדיוק הפוך ואף קשה. אז על מה תלינו?
    סגור
  • 7.
    קניתי. בהצלחה לכולם
    אלכס 27/06/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    STOXX® Europe 600 Banks SX7P - 52 week change -42.22%
    סגור
  • 6.
    לא ייאמן!!! אתם שוב נותנים כותרות אינפנטיליות!
    שחר גלס 27/06/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדהים!אתם לא תאמינו מה "ביזפורטל" עשו! הם שוב העליבו את אינטיליגנציית הקוראים שלהם!
    סגור
  • הרשם דחוף לעאייאד אל דחוח דא"עש
    לגלס 27/06/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האתר הרישמי שלהם. אתר נהדר לדעתי.
    סגור
  • 5.
    תפסיקו כבר עם הכותרות הבומבסטיות!!! (ל"ת)
    לא מתרגשים יותר 27/06/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אז אתה לא מתרגש זה ממש מעניין את התחת שלי (ל"ת)
    מוטי 27/06/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כנראה שהתחת שלך יותר חכם מהראש שלך (ל"ת)
    רפי 27/06/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נסו להבין ,10 אחוז מהאוכלוסיה הם פסיכופטים והם אלה
    בא 27/06/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שעושים את כול הבלאגן , אם זה מהצד הימני או השמאלי של הקשת הפוליטית , הם הכניסו אלפי מהגרים לאירופה ,כשברור שזה אסון גם למהגרים וגם לאנשים באירופה ., בכול כיתת לימוד יש לפחות 3 כאלה , תיספרו כמה היו בכיתה שלכם .תיבדקו אותי . זה חשוב שכן הם כמו גוקים ,והכי לא אוהבים שפותחים את האור עליהם .
    סגור
  • 3.
    בש
    אבי 27/06/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום עליות
    סגור
  • 2.
    כותרת אינפנטילית - "לא יאמן "
    אילן 27/06/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של כתב שכנראה לא השקיע גרוש בחיים שלו
    סגור
  • תת רמה של אתר (ל"ת)
    תת רמה של אתר 27/06/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה בדיוק לא ייאמן ולמה אתם מקשקשים כותרות כאלה?? (ל"ת)
    י.קלינסמן 27/06/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כותרות כאלה יוצרות סקופ לכן תמיד הם מקצינים אותם ...
    יוסף פותר החלמות 27/06/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביזפורטל צריך כניסות ,הרבה כניסות יוצרות כסף מפרסומות סקופים קיצוניים כגון "סוף העולם הגיע" תראו מה קרה לא להאמין " וכו' מביאות כניסות מכוון שרוב בני ההאדם נשלטים יותר מהפקט הפחד מאשר מהפקט תאוות הבצע זה גם הסיבה למה הירידות בבורסה היו קיצוניות יותר מהעליות בבורסה.
    סגור
  • ברירת מחדל בידכם
    עוזי דורי 27/06/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על מה מתרגזים בדיוק לא הבנתי. תפקיד האתר לדווח גם בימים קשים. לא מתאים לכם תתנתקו מהאתר.
    סגור