לקראת Euro 2016: מניית מוצרי הספורט שטסה ביותר מ-6%

בפעם השנייה תוך שלושה חודשים אדידס מעלה את התחזיות לשנת 2016
קרואטיה ספרד יורו 2012 (צילום: Getty images Israel), צילום: Getty images Israel
מניית אדידס קופצת ביותר מ-6.7% לאחר שהעלתה את תחזית הצמיחה ל-2016 בפעם השנייה בפחות משלושה חודשים, וזאת לקראת טורניר הכדורגל Euro 2016 שייערך בין ה-10 ביוני ל-10 ביולי בצרפת. אדידס צופה כעת כי הרווח הנקי צפוי לעלות ב-15% עד 18% השנה, לעומת טווח עלייה של 10% עד 12% כפי שסיפקה החברה מוקדם יותר השנה. לגבי ההכנסות אדידס צופה עלייה של 15% לעומת עלייה של 10% כפי שסיפקה בתחזית הקודמת.
בתוך כך, החברה שיחררה תוצאות ראשוניות לרבעון הראשון ועקפה את תחזיות שהיא עצמה הציבה. הרווח הנקי מפעילות מתמשכת עלה ברבעון הראשון ב-38% ל-395 מיליון דולר, וההכנסות עלו ב-22%.
לפי האנליסט גרהם רנוויק מ-BNP פאריבה: "המומנטום העסקי צפוי להאיץ. לבוש ספורטיבי נותר כסקטור אטרקטיבי ויש סימנים שהאסטרטגיה של אדידס מתחילה להניב תוצאות". החברה תדווח על תוצאותיה הכספיות ב-4 למאי הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה