ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

"אם טראמפ יזכה בנשיאות, ה-S&P500 ייפול ב-50%"

איאן וינר ראש מחלקת המסחר של Wedbush Securities מזהיר: "אם טראמפ ייקח את ההובלה - השווקים יגיבו בעצבנות"
דונלד טראמפ, צילום: Getty Images Israel
דונלד טראמפ סימן הלילה הישג ענק ב"סופר-דופר טיוזדיי" עם ניצחון ב-3 מדינות בהן פלורידה, וגבר על המתמודד הרפובליקני מרקו רוביו שפרש נוכח ההפסד הצורם. אם עד כה וול סטריט לא ידעה ממש איך לבלוע את איל הנדל"ן הפרוע שמכוון לבית הלבן, כעת נשמעים קולות ראשונים למקרה שטראמפ יזכה... וטוב זה לא נשמע.
"אם טראמפ ייקח את ההובלה - וזה אומר ניצחון בפלורידה ובאוהיו - אז אני חושב שהשווקים יגיבו בעצבנות", הזהיר איאן וינר, ראש מחלקת המסחר של Wedbush Securities שבלוס אנג'לס. נציין כי טראמפ זכה בפלורידה אך לא באוהיו שם ג'ון קייסיק גרף 47% מהקולות.
למרות החצי הובלה של טראמפ, לדברי וינר "עצבנות" זה עוד כלום לעומת מה שנראה עם טארמפ יזכה בנשיאות של ארה"ב (כנגד כל הסיכויים יש לציין). "אם טראמפ יהפוך לנשיא ארה"ב מדד S&P 500 יירד ל-1,000 נקודות", הזהיר וינר.  לטענתו, "זה רע לענף הבנייה, זה רע לכולם ובעיקר - זה רע לאמריקה. אנשים מודאגים מכל תרחיש אחר מלבד זכיה של הילרי קלינטון בנשיאות. יהיה זה הלם מוחלט כשלעצמו אם קלינטון לא תזכה. נראה שקלינטון היא המועמדת הידידותית ביותר שהשווקים יכולים לבקש כעת". רוצים צד חיובי? לדבריו של וינר, "זכייתו של טראמפ תהיה אדירה לקנדה כי הרבה אנשים צפויים להגר לשם, קנו נדל"ן קנדי!". 
ומה בשטח? צריך להגיד שהמירוץ לנשיאות ארה"ב לא ממש משפיע לפי שעה על וול סטריט. הצד הרפובליקני נראה כמו קרקס אחד גדול שתוצאותיו יתבררו רק בעוד חודשים. בצד הדמוקרטי נראה שהמועמדות של הילרי מובטחת. ומבחינת הסקרים, היא צפויה להביס את טראמפ. סקר NBC מהשבוע הציג 51% להילרי, מול 38% בלבד לטראמפ. סקר של ABC מהשבוע קובע 50% להילרי מול 41% לטראמפ. לכן בוול סטריט אין שום סיבה לתגובה מיוחדת, אין כרגע שום הפתעות בדרך לבית הלבן.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    השמאלנים פה ושם נגד ביבי וטראמפ. תפסיקו ליילל! (ל"ת)
    רן 16/03/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הסיפור עם טראמפ מזכיר את הבחירות לפני שנה (ל"ת)
    משה ראשל"צ 17/03/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    אם ביבי יזכה המעוף יקרוס!!!
    קליפ 16/03/2016 20:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכו ויללו ה"פרשנים" ביבי זכה והמעוף זינק 50 עכוז לרמת 1730
    סגור
  • 22.
    השודדים הקפיטליזם משקשקים
    שמטוב 16/03/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשבתם שרק ביבי הוא מנהיג של הון-שלטון ? ביבי הוא תלמיד של הפוליטיקה האמריקאית, שם כל הנשיאים האחרונים הם נשיאי הון-שלטו. הנשיאים בארצות הברית היו מריונטות של הטייקונים. הידעתם שהבנק האמריקאי "הממלכתי כאילו" (מה שנקרא פד) הוא בעצם מוסד כספי שנוסד על ידי הבנקאים האמריקאים הגדולים ? (ביניהם, לפי זכרוני, מורגן רוקפלר ורוטשילד)..
    סגור
  • *הקפיטליסטים (ל"ת)
    שמטוב 16/03/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    השודדים הקפיטליזם משקשקים
    שמטוב 16/03/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתם שרק ביבי הוא מנהיג של הון-שלטון ? ביבי הוא תלמיד של הפוליטיקה האמריקאית, שם כל הנשיאים האחרונים הם נשיאי הון-שלטו. הנשיאים בארצות הברית היו מריונטות של הטייקונים. הידעתם שהבנק האמריקאי "הממלכתי כאילו" (מה שנקרא פד) הוא בעצם מוסד כספי שנוסד על ידי הבנקאים האמריקאים הגדולים ? (ביניהם, לפי זכרוני, מורגן רוקפלר ורוטשילד)..
    סגור
  • 20.
    חייבים אותו - היחידי שמעז להגיד את האמת על האיסלם
    משה 16/03/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היחידי שעומד מול האנישם שמתנהגים כמו ה"נאצים" בדורנו
    סגור
  • 19.
    טרמפ יביא לפריחה אדירה בבורסה ההיפך מההפחדות של העלובים (ל"ת)
    Pure nonsense 16/03/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 18.
    טראמף
    אמיר 16/03/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    טראמף - איש שארה׳ב זקוקה לו עכשיו , אם היא רוצה להיות מובילה ולא נגררת . איש , אולי לא ׳ פוליטיקל קורקט , אך מדבר ישירות וזה נדיר אצל פוליטיקאים .
    סגור
  • 17.
    16 צודק
    מיכל 16/03/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אל ממש מחסידות טראמפ אבל אף אחד לא ייקח ממנו את ההצלחה העיסקית שלו בחיים.....רואים שהמאמר מגמתי לפגוע בטראמפ ואחד שמתיימר להיות כתב כלכלי רציני צריך להבין שתפקידו לדווח על מציאת ולא ליצור אותה
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    שטויות במיץ
    פרשן כלכלי 16/03/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מזמן לא שמעתי כל כך הרבה שטויות במאמר אחד..רואים בעליל שהאיש פשוט שונא את טרמפ והוא מתומכי הילרי....אז לידיעה ותרשמו לפניכם-טרמפ הוא תנופה אדירה למשק האמריקאי-לתעסוקה-לעיידוד יזנים והשקעות כי כל דבר אתם יכולים להגיד על טרמפ-סיפור החיים שלו הוא סיפור של כלכלן מצליח ומבריק- ודי לתת במה לכל פלצן שפשוט לא אוהב אותו
    סגור
  • 15.
    טרמפ יזיז למושחתים בוושינגטון DC את הגבינה (ל"ת)
    כמעט נבהלתי 16/03/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    אם טרמפ ייבחר המניות יירדו 1% ולא 50% (ל"ת)
    חלאס כבר עם הנבואות 16/03/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    תגובה פבלובית של גורם דמוקרטי שמאלן (ל"ת)
    גרי 16/03/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    ייאן וינר
    שלמה גרינברג 16/03/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 12
    ראשית הוא גם מזהיר בדבריו מפני ברני סנדרס אבל מדובר באיש, טריידר מצויין אומנם, אבל שאחוז ההצלחות שלו בניבוי אירועים נמוך מאוד כמו למשל אזהרותיו לאחרונה על אפל וה"עובדה" לדבריו שהמכירות של אי פונים בסין "התרסקו". אבל צריך למשוך תשומת לב אז למה לא.
    סגור
  • לא יודע מה אמר על אפל.
    לחבר המכובד 16/03/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אבל..אם אמר שתרד ל100 משיאה.(צדק להרגע).בואכה 50 והרבה פחות. אשמח לשאול מכבודו כל כמות של החברה לצורך ביצוע "פטנט מתוחכם". ועוד הערה לכבודו: שהייתי בגילך גם נהגתי להתאהב במניה של חברה זאת או אחרת. במשך השנים הבנתי שאסור להתקשר עם מנית חברה בנישואים קתוליים..ומאז הכל השתפר. נ.ב: לא צפיתי ממכובד כמוך להעביר בקורת שכזאת על אדם מעל במה זאת. חוץ מזה ..אתה נחמד ובחור טוב. אגב: ברני מוורמונט ברלינגטון הוא איש ראוי ויקר גם פגשתיו בהרווארד. אך..מותר להעביר עליו ביקורת. יום טוב.
    סגור
  • 11.
    למה אתם לא קוראים לו נאצי???
    חאוס 16/03/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עוד לא הזמן??? תקשורת מגמתית מגעילה... כלב השמירה של הדיקטטורה...
    סגור
  • העיתונאים התומכים בקלינטונית משמיצים אותו
    תצא מהתעמולה השיקרית 16/03/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האמריקאים הבינו שזה האיש שינער את המימסד המושחת בושינגטון DC
    סגור
  • 10.
    מספיק עם הכתבות הטפשיות נבואה ניתנה לשוטים (ל"ת)
    לביזפורטל 16/03/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 9.
    התחיל שנה לפני (ל"ת)
    מסע הפחדות 16/03/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    רק כדי לראות את הפרצוף של הבריטים האנטישמים כשטראמפ
    אלי 16/03/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יקח את הנשיאות שווה בשביל זה להצביע לטראמפ.
    סגור
  • 7.
    וולסטריו דואג רק לוולסטריט ועל הזה שלו אמריקה
    הון שלטון 16/03/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שקצת מאיים עליהם מיד יורים בתותחים הכבדים ה"פחד מקריסה", הפחד הזה טבוע עמוק בתודעה האמריקאית.
    סגור
  • 6.
    פעמיים "טראפ"???
    חאוס 16/03/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתם לא מחבבים אותו במיוחד, אה?? הלוואי שהוא יזכה על אפו וחמתו של השמאל הישראלי.....
    סגור
  • 5.
    לא יעזור לכם העיתונאים השמאלנים והמוסלמים הארורים
    משה 16/03/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    10 2
    רק טראמפ ינקה את אמריקה מהזוהמה והעליבות שהשאיר אחריו הנשיא השחור שהרס את אמריקה ואת העולם
    סגור
  • 4.
    שטויות!
    שרה 16/03/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עוד לא נולד הבן אדם שיכול לדעת מה יקרה. המועמד השמאלני סאנדרס יכול אולי לגרום לנפילת שווקים. לגבי השאר אי אפשר לדעת.
    סגור
  • 3.
    טרמפ יוריד מיסים ויקטין סובסידיות
    הבורסה תטוס לירח 16/03/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הבורסה דווקא תעלה ולא תרד, אובמה ביזבז כספים על רפואה חינם וסובסידיות המס בארה"ב הגיע לאבסורד. אמריקאים בורחים ומבטלים אזרחות.
    סגור
  • 2.
    כמעט הצלחתם להבהיל אותי (ל"ת)
    כמעט הצלחתם להבהיל 16/03/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    מזל שיש את מי להאשים
    סנופי 16/03/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא כל מה שכתוב במרקט ווטש צריך לתרגם. אם סנופי יפול 50 אחוז זה בגלל שהכלכלה על הפנים והכל בועה לא בגלל שום דבר ספציפי כמו בחירתו של דונלד טראמפ. זה פשוט שטויות.
    סגור