ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
םיילבולג םיקווש רודמ

מדור שווקים גלובליים

מדור שווקים גלובליים

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לאחר שבוע דרמטי של ירידות - מדד הניקיי ביפן טס הבוקר 5.9% ובורח משוק "דובי"

מדד ההאנג סנג נסחר בעליות של מעל  ל-2%. מדד שנחאי עבר לעליות לאחר שרוב הלילה נסחר בירידות
 |  29
הדובים בורחים
Share
אחרי שבוע דרמטי בו השווקים ביבשת אסיה הציגו תנודתיות חדה, מדדי המניות סגרו הבוקר בעליות שערים חדות. מדד המניות ביפן ה ניקיי 225 (+0.47%) ניקיי 225 21,255.56 +0.47% 08:15 16/10/2017 הוסף לתיק האישי ניקיי 225 סגירה:21,155.18 פתיחה:21,221.27 גבוה:21,347.07 נמוך:21,187.93 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  מזנק בשעות אלו מעל ל-5.6%. מדד ה האנג סנג (+0.76%) האנג סנג 28,692.8 +0.76% 10:10 16/10/2017 הוסף לתיק האישי האנג סנג סגירה:28,476.43 פתיחה:28,661.98 גבוה:28,792.06 נמוך:28,620.38 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  עולה גם הוא בשעה זו מעל ל-2%. נציין כי השבוע, מדד הניקיי נכס לשוק דובי כאשר נסחר בשווי נמוך ב-20% מהשוויו בשנה שעברה. 


מדד המניות בסין, מדד  שנחאי (-0.36%) שנחאי 3,378.47 -0.36% 09:10 16/10/2017 הוסף לתיק האישי שנחאי סגירה:3,390.52 פתיחה:3,393.21 גבוה:3,400.51 נמוך:3,374.77 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  שגם הוא סבל מתנודתיות חדה לאור החששות להמשך הירידה בצמיחה הכלכלית במדינה נסחר בעליות נאות של 0.8%. זאת לאחר שאת רוב הלילה נסחר בירידות שערים.

העליות במדדי אסיה מוסברים על ידי המשך הסנטימנט החיובי הקיים בשווקי העולם לאור רמזיו של יו"ר הבנק המרכזי באירופה בנאומו אתמול כי קיימת אפשרות להרחבה כמותית גם בחודש מרץ הקרוב. הנפט גם הוא עולה הבוקר יותר מ-2% ועובר את מחסום ה-30 דולר לחבית. זאת לאחר שאתמול פורסם דו"ח המלאים בארה"ב והציג עלייה שבועית בת 4 מיליון חביות. עלייה שאמנם נחשבת עלייה חדה, אך סוחרי הנפט צפו עליות חדות יותר. הלילה נציגים של חברת הקידוח הגדולה בערב הסעודית סעודי אראמקו כי חבית נפט במחיר של 30 דולר הינה תמחור שאינו רציונאלי.שישי ירוק: החוזים בארה"ב נסחרים בעליות חדות הלילה ממשיכים את מגמת התיקון שהציגו אתמול לאחר שסיימו את יום המסחר אתמול בעליות שערים חדות של עד 1%. גם החוזים באירופה, כשעתיים לפני פתיחת המסחר נסחרים בעליות חדות של מעל ל-1.1%.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 הכריש 23/01/2016 04:21 בורסות..
נראה לי שראלי סוף שנה התחיל היום..העדר יצא למירעה ופגש דובים בורחים ממה משוורים זועמים עם קרניים חדות..יאאלה ירוק בעיינים חצי שנה לפחות..התיקשורת יצרה פניקה הדובים והכבשים ברחו יחד...
17 זיו 22/01/2016 16:48 מה זה בורח משוק דובי ? או שדובי או שלא
נמאס כבר מהשטויות שרושמים ...בריחה משוק דובי . איך אפשר לברוח משוק דובי או שהוא דובי או שהוא שורי לברוח אפשר מאריות .....
16 סוחר בנגזרים 22/01/2016 15:16 יום ראשון שורט סקוויז ענק
הראלי הזה בין אם הגיע לתחתית או לא, תפס את כמה שחקנים כבדים וגופים בפוזיציות הפוכות להיפוך מגמה בדיוק בסופש. כבר בחמישי הם התחילו להוריד חזק את בזק והבנקים ומי ששם לב רק הדואליות היו ירוקות בשעה 4 אחרי צהריים.המשמעות היא שביום ראשון לא יוכלו נגד השוק וימהרו לסגור את הפסימיות שיחרגו מהבטחונות שלהם רק שלא יהיו מוכרים.בגלל שמדובר בשבוע פקיעה ייתכן שורט סקוויז עצום בהיקפים שלא נראו בארץ בשנים האחרונות.לא רוצה להתנבא במספרים אבל המעוף בקלות יכול לקפוץ 3 אחוז למעלה ויותר ויש לכך בסיס למי שבקיא בתחום.
15 בוריס 22/01/2016 13:02 לא. מתגובה 6
סורוס יכול רק לקבל צינור טוב ולשבת עלו.
14 כל השורטיסטים בלחץ 22/01/2016 11:51 עליות יפות באירופה ,ובישראל ביום א (ל"ת)
13 אור174 22/01/2016 11:35 כולה תיקון לפני שיא שלילי נוסף (ל"ת)
12 ישבתי וחשבתי ביום 22/01/2016 10:52 חמישי - וחשבתי והחלטתי לקנות בחזרה את הפוטים
ולשוב ולכתוב לכם קולים......... בקיצור, הימרתי ביום ראשון על נפילות. מה רע ? תפסתי את ההימור על דארגי, אבל לדעתי לא יחזיק מים, הנפילות עוד היום יגיעו, היום הנסדק סוגר ירידה אדירה , מה, לא נראה כרגע ? הכל הפוך, פעם רביעית היה בול. האם עכשיו הולכת להיות פעם חמישית או שהכל נופל, כל פעם בפני עצמה, שוק סופר מסוכן וואוו איזו תחזית , אני בעצמי משפשף את העיניים, ברגעים אלה נסדק עתידי עולה 1.44 אחוז וואוו בהצלחה ותודה לתורמים
מגיע לכל הפסימיים 22/01/2016 11:46 הפוטים חוטפים 70% למטה ביום א (ל"ת)
11 הדב עוד כאן 22/01/2016 10:38 רק הלך להתפנות - עד פתיחת הנסדאק הוא יחזור בגדוללל (ל"ת)
10 לדעתי היום הנסדק 22/01/2016 10:25 מתרסק 6 אחוזים - דוב שחור מגיע היום
למה לא ? זה תיקון 33 אחוז בערך שהיה עם התוך יומי ועכשיו חוזר להתרסק , כל המומחים חוזים נפילות נוספות. עלה 200 נקוודות מהשפל התוך יומי וזה התיקון שחיכו לו, לא יהיה יותר גבוה, תרשמו ותזכרו, יום ראשון פותחים מעוף ב 1390 וואוו, חתיכת BET לא ? זה טוב בדיוק כמו אלה שחוזים זינוקים
אריק 22/01/2016 12:41 דוב מת
הדוב רק יוציא את הראש 555 שורים יכנסו בו עם הקרניים החדות ויקרקפו אותו
תגיד לקחת רגיעון? 22/01/2016 11:48 יום ראשון עפים 3%למעלה!!! (ל"ת)
9 אבי 22/01/2016 10:23 מעניין שמי שמגיב כאן אלה המדוכאים מהעליוות
שורטיסטים תאכלו אותה. פזרו אופטימיות. שבת שלום!!!
רם 22/01/2016 15:22 נראה לי שאתה צודק :) (ל"ת)
8 וטסאפ 22/01/2016 10:07 נפתחה קבוצה
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל.
7 אינפלציה 22/01/2016 09:59 כל עליה לצורך ירידה (ל"ת)
6 א 22/01/2016 08:34 סורוס אמר שעדיין מוקדם לקנות מניות. (ל"ת)
בוריס 22/01/2016 12:57 טועה
סורוס רק יכול לקבל צינור טוב. ולרדת איתו למטה.
5 א 22/01/2016 08:33 תשמרו על הכסף שלכם - זהירות ממלכודת דבש !
אני בחוץ הרבה זמן.
יוסי 22/01/2016 11:02 ל. א
פחדן שכמוך. בתאוריה שלך אסור להיכנס לשוק. במידה ותסתכל אחורה אין תחליף לבורסה לטווח ארוך. קח את מניות הבנקים 10 אחוז ממוצע בשנה. מה רע ? שים את כספייך בפקמ בריבית 0 ותהנה. אין מוצר יותר טוב לטווח ארוך מהשקעה בבורסה כל מה שכתב הבל הבלים. שבת שלום ושמור על הפקמ שלך
4 א 22/01/2016 08:32 לפי המחזוריות-מדד S&P יגיע ל 1400 !
וזה לא רחוק לפי העבר היו ירידות של 40% כל 7-9 שנים. אני בחוץ.
מוטי 22/01/2016 12:45 התכוונתה ל-400
איפה החרטטן הגורביץ שלך, זוכר לפני כחודשיים אני הזהרתי אותכם ואתה דפקתה לי מיליון דיסלייקים וניבלתה ת'פה שלך יא שמוק. עכשיו תאכל קאקה לאחר שהזדמבר כל הכסף שלך יא אפס מאופס. נ.ב. לפני מספר ימים גם ה"ליצן" שלך גורביץ כבר שינה כיוון והבין שהדרך סלולה מטה. שבת שלום גאון - ליצן!!!
3 א 22/01/2016 08:30 הממשלות והנגידים מחזיקים את השווקים עם טריקים שונים
ולא המצב הכלכלי. לכן נראה לי שיהיו ירידות נוספות.
2 א 22/01/2016 08:28 זה לא הסוף , יהיו ירידות כי
לא יתכן שהשווקים יעלו ברציפות 7 שנים משנת 2008.
1 זקן חכם 22/01/2016 08:15 לכל אלה שמכרו
מי שלא כאן חבל שבת שלום
עוקב אחרי הזקן חכם 22/01/2016 09:43 זה מתחזה
זקן חכם כותב בהרחבה ומנמק, מיקרו, מקרו, מדיניות מוניטרית, פיסקלית, וגם קצת טכני ולא כותב משפטים קצרים ומפגרים.
זקן חכם 22/01/2016 12:35 לא מיתחזה
באם אתה חושב שאני מיתחזה שיבושם לך הפעם החלטתי לכתוב פוסט בקיצור בלי נימוקים וזאת לאחר שהזהרתי את כל הפחדנים שרצים למכור בירידות ולא שמעו לעצתי הקודמת
עוקב אחרי הזקן 23/01/2016 11:07 שקרן. אני מכיר אותו אישית (ל"ת)
מה דעתך על העליות 22/01/2016 11:06 בחמישי ושישי בנפט אירופה וארהב? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש