צפו: פיגוע מחריד בטורקיה, לפחות 27 הרוגים - ורגע הפיצוץ נקלט במצלמות הווידאו

רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: Getty images Israel
לפחות 27 הרוגים ועוד 100 פצועים כתוצאה מפיגוע טרור מחריד בעיר הטורקית סורוק הסמוכה לגבול עם סוריה בעת שנערכו בעיר הפגנות בעד שיקום העיר הסורית קובאני. אחד הנוכחית העלה את הוידאו הבא לחשבון הטוויטר שלו:
 
משרד הפנים בטורקיה מסר כי מדובר במתקפת טרור של ארגון המדינה האיסלאמית - דאע"ש, ולפי מקורות שנכחו במקום בין הגופות נמצאה גופתו של המחבל המתאבד.
כבר זמן רב שטורקיה נמצאת תחת לחץ בינלאומי בניסיון להדק את האבטחה לאורך 911 קילומטר הגבול עם סוריה במטרה למנוע מאנשי ג'יהאד להצטרף לשורות דע"ש. מנגד, טורקיה מאשימה את המערב שלא עושה מספיק כדי לעזור בנטל הפליטים שזורמים למדינה על רקע הלחימה בסוריה.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    רגע. איפה מחלקים סוכריות ומתוקים?
    אנצ'ו 21/07/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על גגות עזה רמאללה ושכם. שם רוקדים ושמחים כשחפים מפשע נהרגים.
    סגור
  • 16.
    כן, אני ידע זה לא בון טון
    וסילי גונדר 21/07/2015 01:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן אני יודע, זה לא בסדר להיות שמח שאנשים נהרגים, כן מיד תבינו שאני לא צמחוני, טבעוני וגם לא מחבק עצים, אני מקווה שיהיו בטורכיה עוד שכאלו, נניח אחד לשבועיים במשך שנתיים. אולי וזה בספק גדול, הטורכים האבלים ישלחו את הצורר ארדואן לכל הרוחות ואולי וגם זה בספק, הטורכים והרעלות יבינו כמה טוב היה להם לפני שהרודן והאגו מניאק ארדואן עלה לשלטון. אבל, הייתי מאוד רוצה להעמיד את זה למבחן. מצידי שיתפוצצו לפחות 150 טורכים בכל פיגוע. וכל המיופיפים פה, תחשבו כמה הטורכים היו בוכים אם פה יתחילו להתרומם שוב לאוויר אוטובוסים מלאים בנשים, ילדים וגברים. הטפות מוסר מיפיי נפש לא ממש מרשימות במקרה דנן.
    סגור
  • 15.
    ארדואן
    גדליה 21/07/2015 00:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה שיגישו תלונה בהג
    סגור
  • 14.
    ארדואן , הים איתך !
    מוחמד חמדור 20/07/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו רוץ לכסות את כל הנשים ברעלות ...
    סגור
  • 13.
    דאעש נגד הכורדים וטורקיה מעלימה עין
    גיל 20/07/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיגוע בעיירה כורדית והטורקים לא מאוד מוטרדים כי הם מפחדים ממדינה כורדית עצמאית שתמריד נגדם חלק מכובד מהאוכלוסיה.
    סגור
  • 12.
    כמה רשע צריך להיות
    יונה 20/07/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי לשלוח אדם שייהרג בשביל להרוג אחרים בכזה מוות אלים ומיותר. להוציא את האיסלאם מחוץ לחוק! ולהרוס את המסגדים אתם תראו שזה עוד יקרה מתישהו
    סגור
  • השמאל לא יאפשר....
    מישל המפוכח 20/07/2015 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפגוע באיסלמיסטים . עבור השמאל האיסלם שיא הטוהר !!!
    סגור
  • 11.
    מה הפעם, את מי הם התכוונו באמת להרוג ?
    נילי 20/07/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתי הטרור בימינו כבר אין לו מטרה. זה פשוט טרור למען טרור ! במלים אחרות :אנדרלמוסיה ! רק אנשים כמו סיסי (של מצרים) ישליטו סדר במזרח התיכון הפרוע. כל שאר המנהיגים במזרח התיכון סתם מתלהמים
    סגור
  • איזה פער
    נילי 20/07/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדיר בין שני חלקי דברייך. החלק השני מצוין. רק משטרים צבאיים כמו של סיסי יכולים להתמודד מול כוחות האסלאם. יפה. לעומת זאת, החלק הראשון שלך שגוי לחלוטין. הבעיה היא האסלאם. ושוב - האסלאם, ורק האסלאם. וזו בעיה עולמית אקוטית. וכל עוד לא מתנגדים בתקיפות, באמצעים שלו, הכישלון ברור. ספציפית, זו היתה הפגנה של כורדים, לבטח אנשי העיר שברחו, ולכן הפיגוע משרת את האסלאם (לא שהכורדים אינם סונים, אך הם אינם ערבים. ולא שסיסי איננו מוסלמי, אך הוא נחשב, כמו יתר חבריו במשטרים הצבאיים, לאויב האסלאם, ל"כופר"). הבנת?
    סגור
  • 10.
    גועל נפש מצד המגיבים
    משה 20/07/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה שהם לא התנהגו אלינו בסדר, לא מצדיק שום תגובה כזו, אנשים חפים מפשע שנרצחים זה טרגדיה בכל מקום ללא הבדל..מה שכן ארדואן צריך להבין מה זה להשיג דברים באמצעות טרור..
    סגור
  • טען עוד
  • צודק !
    תרח ציוני 20/07/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחבלים פגעו בטורקיה כי זה קל , אם היו יכולים היו מעדיפים לפגוע בראש פינה , זכרון יעקב או פתח תקווה - ערס הציונות זה הגביע הקדוש בשבילם !
    סגור
  • 9.
    ארדואן והעם הטורקי
    ציונית 20/07/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המשט הטורקי היה משט של שנאה.הגיע הזמן מי שפוגע בעם ישראל מקבל את שלו. הגיע רגע הנקם.
    סגור
  • מי שתוחב ידו למאורת נחשים.....
    הזאולוג 20/07/2015 20:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא יתפלא אפילו עם השמאל עומד לצידו שמקבל הכשת מחץ
    סגור
  • וזה
    את ציונית 20/07/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהדר. אך לא תורכים נהרגו כנראה, ולא בטוח שארדואן לא שמח, כי נהרגו כורדים, אויביו. זו הסיבה שיש לו מדיניות כפולה ומשולשת כלפי דאעש.
    סגור
  • 8.
    ללללל
    יפה 20/07/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זועבי לא כואב לך תעזרי להם גיבורה
    סגור
  • 7.
    ארדואן..תשלם (ל"ת)
    מוחמד 20/07/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    פיגוע
    בני דקל 20/07/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה אני שמח שלא האשים את ישראל
    סגור
  • 5.
    האו"ם וארדואן בתגובה:"ישראל אשמה"!!!!...יאללה להאג. (ל"ת)
    erduan 20/07/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    כמה חבל (בצחוק)
    אוי אוי אוי 20/07/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אני לא מאמין שנשארו 100 פצועים. איזה מחבל עלוב
    סגור
  • 3.
    לטרוריסטים מגיע טרור.
    שי 20/07/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תהנו טורקים אחרות.
    סגור
  • 2.
    שישלחו את לוחמי המרמרה עם ח"כ שלנו (ל"ת)
    HAKY1 20/07/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    יש יש אלוהים -טורקיה רוקדת בכמה חתונות ביחד אולי הגיע ה