ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אירופה ירוקה: הקאק מזנק 2.24%, מדד המחירים לצרכן עמד בתחזית

מסכים ירוקים בפתיחה של בורסות אירופה, בעקבות הצמיחה בארה"ב וההתפתחויות ביפן
 |  62
לקראת סוף שבוע
Share
יום המסחר (ו') האחרון לשבוע נפתח היום בעליות שערים חדות באירופה והעליות מתגברות ככל שנמשך המסחר. את הדלק לעלייה, סיפקו כבר אתמול מדדי המניות בניו יורק שהציגו עליות מרשימות, לנוכח רווחי החברות והעליה בתוצר האמריקני.


מדד הדאקס מזנק 2.04%, הפוטסי מטפס 1.05% והקאק מתחזק 2.24%

מנוע נוסף לעליות במדדי אירופה היא ההכרזה של הבנק המרכזי ביפן. הבנק הודיע על הגדלת ההרחבה הכמותית במדינה לרמה שנתית של 80 טריליון ין (726 מיליארד דולר), זאת מרמה של 60-70 טריליון ין בשנה עד כה. ההכרזה שולחת את הין לשפל של 6 שנים אל מול הדולר- 111 ין לדולר.

מול היורו, הין נחלש ב1.56% לסך של כ- 140 ין ליורו.

מלחמת מטבעות ההודעה על ההרחבה ביפן מתקבלת באופן אהוד מאוד באירופה, מאחר ובין יפן לאיחוד האירופי ישנו הסכם סחר חופשי. בשנת 2013, אירופה ייצאה ליפן סחורות בשווי של 50 מיליארד דולרים וייבאה בסכום דומה. ההרחבה הכמותית תעודד אף יותר את המסחר בין הצדדים. נציין כי התחזקות גבוהה מדי של מטבע היורו מול הין, יביא לקריאות להתערבות של הבנק המרכזי באירופה והחלשה יזומה של היורו. פעולה שעד כה מריו דרגי, ניסה להתחמק ממנה. בתחום המאקרו, באירופה בשעה 12:00 שעון ישראל, התפרסם
מדד המחירים לצרכן
מדד המחירים לצרכן
מדד לעלות סל צריכה של שרותים ומוצרים של
של גוש היורו. המדד ריכז עניין רב כאשר החששות לגבי הדרדרות לדיפלציה בגוש היורו הפכו לאחרונה כמעט למציאות. המדד הציג עלייה של 0.4%, בהתאם לצפי המוקדם.

ירידה נוספת במחירים עלולה ליצור לחץ נוסף על הבנק המרכזי האירופאי לצאת בתוכנית תמריצים לשווקים בניסיון לתמוך ברמת המחירים בגוש. בתחילת החודש התפרסמו ספקולציות ביבשת על כך שהבנק מתכוון לרכוש
אג"ח
אג"ח
תעודת התחייבות, בה מתחייב המנפיק לשלם לרוכש התעודה תשלומים בסכומי כסף שנקבעים מראש ובמועדי פרעון קבועים. רוכש התעודה זכאי לקבל את התשלומים המובטחים גם אם החברה המנפיקה בהפסדים, לעיתים החוב מובטח על ידי שעבוד נכסי החברה.
קונצריניות של חברות אירופאיות בכדי לספק נזילות לשווקים. תוכנית דומה ל-QE האמריקני. בשבועות שחלפו מאז, השמועות הללו לא זכו עדיין להתייחסות רשמית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

62 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 חיים 31/10/2014 10:33 נראה מה יהיה על אירופה
נראה מה יהיה על אירופה. לא אופטימי
36 דוב 18/10/2014 13:40 עולם אוטופי
כל זמן שיש ירידות חזקות הפד משנה הכללים ותומך בשוק זה שם המשחק אך יש סכנה שהבלופ יצא לאור האויר יצא מהר מהבלון..
35 כסף קל 18/10/2014 13:05 המדריך ללוזר בשוק ההון
כל מי שמספר לכם על השקעות לטווח ארוך לא קיבל היתר נבואה, כל יום צצים ארועים חדשים, המידע כיום זמין ומהיר לכולם, הניתוחים תמיד על סמך העבר. הדרך היא להגיב מהר, לשנות וליזום, השקעות לטווחים מאוד קצרים. מי שמנחה לטווח רחוק יש חמישים אחוז סיכוי וזה אותו אחוז כמו כיוון הזנב של הכלב שלי בבוקר.
34 דנציגר 18/10/2014 12:45 אני מבקש מסם ויוס ויופיטר להזרים סכומים ניכרים לשווקים
בכדי להרים את הבורסות. אחרת, חבורות של אנשים נהדרים כמו בבר וזקן חכם יגברו עלינו. וחבל, כי הכסף ממש על הריצפה והעולם במצב נפלא. אז אין סיבה שלא תהיינה עליות נוספות של 40% לפני שיבוא מימושון.
33 תירשמו ביומנים 18/10/2014 09:40 שככה בדיוק
נראית מפולת
32 כלכלן 18/10/2014 00:37 מסכן מי שקנה פוטים בראשון הלך הכסף חחחחח (ל"ת)
31 יום א 17/10/2014 19:51 עליות ושוב עליות. הכלכלה משתפרת לפחות בארהב נתונים
טובים. אולגרכים קונים דולרים. גם פה מסתבר שפישר קנה בזול דולרים. בקרוב ריבית 0 ואחכ הזרמת הון אצלנו הכל באיחור אבל גם פה נעשה מה שהינקים עשו. ותמות נפשי עם פלישתים. יש כלכלה חדשה ! 1480 זה לא חלום זאת המציאות בקו תל- אביב - ברלין.
30 אופיר 17/10/2014 19:33 איזה נחמד הפד לואיס ג'יימס בולארד
אני מצביע עבורו
29 זקן חכם 17/10/2014 19:19 העליות היום התנהגות קלסית...אמרנו-הנפילות יהיו בגלים
העליות היום מוכיחות את ההנחה שהמפולת של החודשים הקרובים תהיה בגלים. התיקון - עליות-היום עמוק ככל שיהיו הם אחיזת עיניים...משקיעים שעדיין חושבים שהירידות שהיו הם רק תיקון ממהרים לקנות...הם גם ימהרו למכור במהלך הימים הבאים במחיר נמוך יותר...אי אפשר לרמות את כולם ( כל העולם) כל הזמן ( משנת 2008).
28 דאקס מעל ל 10,000 17/10/2014 17:21 זה התיקון שחיכו לו וכעת השורטיסטים חייבים להתכסות... (ל"ת)
קצת נסיון 17/10/2014 19:26 זה לא שורטיסטים שמתכסים...זה פריירים חדשים שקונים (ל"ת)
27 רו"ח גבסו 17/10/2014 17:01 ממש לא נעים להוסיף עוד על ההלל והשבח שהירעפתי.
הבחור המדהים שפגשנו בהרווארד לפני חודש. צייר סנריו מדוייק וניתוחים מדהימים בדיוקם על העומד להתרחש. הדיוק הוא עד כדי רמה של ימים..ממש מדהים. בפגישה קודמת עימו ועם חברו א לפני כשנה , ואז בפרינסטון. דיברו על האבולה ודעא"ש שעדיין היו בחיתולים והעולם טרם הבין לקראת מה הולכים ומה משמעות שני המושגים והעומד מאחוריהם. וכמובן אף קישרו זאת לעולם הכלכלי. אם זה ימשך לפי התסריט שהעבירו...אזי..ניראה לא טוב..ממש לא..
ד"ר אברטון 17/10/2014 18:41 לגבסו ידידי
אתה צודק בכל. הייתי בארוע שאתה כותב כאן . אני לא רו"ח, אבל , הוזמנתי ע"י המרצה וחברו בתור חבר ותיק שלהם. הוא בנה להם(עם עוזריו) תוכנית עבודה לפני כ 8 חודשים..והם מתנהלים בדיוק לפי המסר והתיכנון. נראה בעליל שהצלחתו רבה מאוד ואני אף מכיר את ההסטוריה הנהדרת שלהם זה למעלה מ 30 שנים. נכון לשעה זאת..ניראה שהכל הולך בדיוק כמתוכנן. SEE U
חי 17/10/2014 19:35 לקחת את הכדוריפ (ל"ת)
אתה חי או....? 18/10/2014 16:30 אתה חמוד שמזכיר לי שלא אשכח את הכדוריפ...
כמובן שלא שכחתי את הכדוריפ הנפלא..שהוא מעדן הונגרי שהומצא במאה ה12 על ידי השף הענק אישטנם רווייאטה שחי ונשם וחלם בהונגרית..כיוון שהיה הונגרי..בן לאם הונגריה והאב לעומת זאת היה הונגרי..הוא רקח ועירבב ולבסוף זעק: יש..יש..והוציא מתחת ידיו את הכדוריפ שהפך לאוכל הלאומי של הונגריה ששם חיים המון הונגרים. לימים..העתיקו מהם הרבה אומות את מעדן הכדוריפ..והיום כולם זוכרים חסד לאישטנם על שהביא לעולם את מעדן הכדוריפ..מה היינו עושים בלעדי הכדוריפ המדהים בטעמו המשובח...
26 אני בחור טוב.. 17/10/2014 16:45 הגברת הזקנה תשושה ונוטה ללכת לדרכה להיפרד מאיתנו.
חבל שלא ידעה לרדת מהבמה בזמן הנכון. רצינו טובתה והבאנו אותה עד כאן ובמשך השנים אף העניקה לנו מדובשה וצ'יפרה אותנו נהדר.כרגע מאסנו בה כי הפכה לרעה ומרושעת. נכין לה טקס מכובד על מה שתרמה לנו וניפרד לשלום. זמנה עבר...חבל שהסוף כה מכוער.
25 רובי 17/10/2014 16:39 טוקבקים
אם תפסיקו להגיב אל כל "מפולת" או "התרסקות" בביזפורטל יפסיקו עם הדרמות ויתחילו להיות מדור אינפורמציה וידע ולא מדור דרמתי שמפציץ כותרות שכולם כאן יגיבו זה הלחם והחמאה של המדור.....
24 אתם פשוט לא קולטים 17/10/2014 16:17 ניתוח טכני זה חרטא ברטא. מתי תבינו?
זה עוד מקצוע שהמציאו כדי שיהיו מקומות פרנסה ולימוד בדיוק כמו מכוני מיון עובדים
23 תחילת ביצוע 16:30 17/10/2014 16:16 שטרודל טעים ומדהים.
נא להעביר ל 1 עד 17. תום פעילות 23:00. ראשון ואחרון אשרו. תודה.
1 17/10/2014 18:21 מאשר.
תודה.
17 17/10/2014 18:59 קבל אישור.
לילה טוב.
22 מני 17/10/2014 16:08 אירופה
תמיד סברתי שיש להתנהג הפוך מהפרסומים במיוחד באתר ביזפורטל . כל המומחים מפרסמים הודעות וכתבות כדי לקדם תיקי השקעות שבניהולם
21 דוד מ 17/10/2014 15:03 מה קרה ביזפורטל , פיספסתם שוב ? מה עם המפולת ?
כעת אתם שוב עם הזרם , בשביל זה לא צריך מומחים גדולים , פעם אומרים כך ופעם אחרת , כך שתמיד קולעים למטרה ,חבל שזה כך כי הקוראים לא טיפשים
20 איכות הסביבה 17/10/2014 14:49 בסביבת ריבית 0 יהיו עליות כי אין אלטרנטיבה (ל"ת)
Xyz 17/10/2014 18:31 כל מילה בסלע
מסכים איתך לחלוטין הכותרות באפליקציה ובאתר כאילו נלקחו מצהובון הכל כל כך דרמטי ומגיב לנתונים , אין סקירות מעמיקות
19 למשקעים 17/10/2014 14:21 לא פותם ולא קולים רק מניות שיתנו דוחות טובים
בשוק תנודתי חבל על הכסף המגמות יתהפכו כל יום אתמול ושלשום כולם רצו לפותם היום זה קולים אם העליות יתחזקו הפתים ירדו חזק מאוד ביום ראשון
18 י 17/10/2014 14:21 אני קורא לראשי המאפיה והשלטון העולמי
לכוון גבוה יותר,ובמקום לשחוט רק את הציבור הרחב,לשחוט גם את ראשי השלטון ומשפחותיהם,את כל המושחתים והחכים הנבלות,ואת כל בכירי המשק המושחתים ובני משפחתם
17 קקומן 17/10/2014 14:16 יום רביעי היה התחתית. (ל"ת)
16 י 17/10/2014 14:14 אם אתם באמת רוצים שאפסיק את השחיטה
תנו לי למכור את הדירה,ואעזוב להתחיל חיים חדשים. כל עוד אני נשאר,היכונו למות
15 לכל המשקעים 17/10/2014 14:13 מפולת לא מימוש כן מדניות העולם תומך בשוק
עד שירגעו השווקים לא יתנו לשוק להיכנס לסחרור שלהם לא ידעו לצאת מימנו העליות ימשיכו אומנם בקצב מתון בריביות כאלו אסור לשוק ליפול
14 צווינגם 17/10/2014 14:10 לכולם
יש 3 אפשרויות . ירידות או עליות או סטטי. יכול ליות שיהיו שלושתם ביחד אבל בטוח שיהיה ירידות כסח שמעוף יגיע ל 300.
13 י 17/10/2014 14:08 הנקמה כבר פה מעבר לפינה
הנקמה כבר פה היכונו למות כל יהודי שמת עושה לי טוב על הנשמה הנקמה היא אין סופית והחשבון לא ייסגר לעולם כל יהודי נוצרי מוסלמי שמת זה חלק מהנקמה של אלוהים בכם יש לי בקשה מראשי המאפיה עולמי-תנו לי יותר כוח לרצוח יותר אנשים,זה לא מספיק
12 זונטק 17/10/2014 14:08 מערכת
העצמות הזקנות שלי משקשקות מהפחד על מה שעומד לקרות. החודש האחרון היה רק פתיח לסיפור.
11 פיקסלה ממרוזה סטיק 17/10/2014 14:06 למתן
השאלה אם נקבל לפנים ירידות, נפילות, מפולת, קריסה,התמוטטות או סתם 80 אחוז אחוזים נמוך יותר. אני מהמר שאף אחד לא נכון. אני בטוח לעומת זאת שיהיו סה"כ ירידות של 79.999 אחוז בתוך שלושה חדשים.
10 מוטי 17/10/2014 13:42 שבילי אופניים הולכים עם השקעה במדדים
במדינה בה כדי להגיע ממקום למקום חייבים שימוש ברכב הפרט הופך עצבני כי סביבתו עוינת להולכי רגל ורוכבי אופניים. ביום בו ילדים בני שמונה יוכלו לצאת מביתם רכובים על אופניים (ולא ביום כיפור) חברתנו תשתנה לטובה. ביום בו נער ונערה יוכלו לרכוב יחס בבטחה בשביל אופניים מכפ"ס לרעננה (עירו של עוזי כוהן ז"ל) יהיה כאן שלוו ונעים. ביום בו מסעודה מגבעתיים תוכל לעלות על אופני עיר טובות ולרכב מבן גוריון פינת סירקין להרצליה בשביל אופניים מוצל במקום להיכנס למזדה 3 ולעמוד שעתיים בפקק מזהם ועצבני - ביום שכזה תבוא השמחה והטוב על עם ישראל.
9 אאאאא 17/10/2014 13:20 איפה גורביץ נעלם שבועים (ל"ת)
8 א 17/10/2014 12:22 זהירות-מלכודת דבש !
בתקופת נפילות יש 4-6 ימים של ירידות ויום עליות חדות ואז כולם מחייכים. תזהרו רבותי-תשמרו על כספכם. אני בחוץ כבר חודשיים.
עילאי 31/10/2014 10:32 יש כבר 10 ימי עלייה חדה אז פספסת חחח (ל"ת)
7 בבר 73 שנים בבורסה 17/10/2014 12:06 שוב אכלתי אותה. בקושי עשיתי 5% אני מופסד 95% על
קסם שורט פי 2. יש לי כסף רק לדג ברבוניה . איזה אהבל
עילאי 31/10/2014 10:33 חחחחחחח הרגת אותי גדוללללל ברבונייה גם טוב (ל"ת)
ברבוניה 17/10/2014 21:39 לפחות אתה אמיתי ולא מחרטט (ל"ת)
6 דוד מירושלים 17/10/2014 11:53 העיתון יורה לכל הכיוונים - תמיד צודק
כשיש ירידות חדות העיתון שואל "תחילתה של מפולת"? כשיש עליות אירופה עולה והחוזים ירוקים חזק העיתון שואל "סוף המימוש"? ביזפורטל. שאלות יש הרבה. אתם אמורים לספק תשובות
כלכלן סגול 17/10/2014 14:08 ככה בדיוק מתנהלת מפולת
יומיים שלושה ירידות חדות ואז תיקון קל ליום יומיים ושוב עד שהשוק יתממש 30% לפחות.נתראה בעוד חודש.הגנות על התיק ודחוף. אולי הזדמנות לקנות פוטים ביום ראשון הקרוב.
משה 17/10/2014 12:26 תפקיד העיתון לתת חומר למחשבה
ולא לתת הוראות קניה ומכירה
מומחה 17/10/2014 12:01 אין "תשובות". אם אינך מבין את זה זו בעיה. (ל"ת)
מומחה? 17/10/2014 12:07 לפחות אל תקרא לעצמך מומחה עם תשובה כזאת זה מחית
לא מומחה
5 ירון 17/10/2014 11:48 התיקון מעלה ימשיך, אך זה זמנית לפני המפולת הגדולה
שווקי המניות בעולם ככל הנראה ימשיכו לתקן מעלה בשבוע הבא וסביר להניח שיהיו קצת מתחת לרמות השיא עד סוף החודש. אך זו תהיה הקלה זמנית לפני מפולת דרמטית שתתרחש במהלך דצמבר 2014 או ינואר 2015. הכלכלות המובילות שקועות עמוק בבעיה, הגדלת חוב משמעותית בשביל מעט צמיחה, מצב כזה לא יכול להימשך הרבה זמן. כל עזק שמתנהל בצורה כזו פושט רגל תוך חודשים, מדינות יכולות למשוך זאת במשך שנים אך בסופו של דבר המטבע או המערכת הפיננסית יתמוטטו. והפעם הבנקים המרכזיים כבר ממונפים עד מעל לראש, לכן המצב הרבה יותר מסוכן ממשבר 2008. לכן העשירים מנווטים את כספם לנכסים ריאליים ומחוץ למערכת הבנקאית, דירות יוקרה בלונדון ומנהטן, מכוניות אספנות, יצירות אומנות ומטילי זהב ויהלומים. כך הם מגנים על עושרם, בעוד שאר ה-99% מחזיקים בניירות שלא יהיו שווים הרבה, או בחובות שילכו ויתפחו במצב של דפלציה.
אתה תקוע? 17/10/2014 12:10 הנבואה זה לא מקצוע טוב בשבילך. הכלכלות המובילות לא
שקועות הם יוצאות מהבעיה. אתה תקוע בחשיבה של כלכלה של המשבר הגדול בארהב. מה שהיה אז לא דומה לעכשיו אין בסיס להשוואה.
4 צלול 17/10/2014 11:31 כנראה טרנד זמני.... (ל"ת)
3 זיפו 17/10/2014 11:22 נווווו ? מפולת אההה ? הדקס עולה 1.7% אחרי
שאתמול עברה ממינוס 3% לפלוס חצי אחוז. כך לא נראית מפולת. כמה ירדה תא משיא כל הזמנים של 1460 ? 27 נקודות ? זה מפולת זה ? כך מתנהג תיקון למהלך עולה ארוך מאוד. השווקים בטון. יום ראשון תא פותחת פלוס 1%. חראם על מי ששם ראשו בחול ולא ראה את מה שכתוב על הקיר. אני לא יודע אם הייתי היחיד שצעק שזו לא מפולת זה רק תיקון . לפחות ניסיתי . דרך אגב לאן נעלמו כתבות האיוב ותמונות הדב של ביזפורטל או שהם החליפו פוזיציה ללונג ?? אם ביזפורטל בלונג היא תקבל לונג . ביזפורטל תמיד מקבלת את מה שהיא רוצה. אל תנסו אותה אפילו.
madmax200 17/10/2014 14:03 נידבר ביום חמישי הבא...
שמונה ימי ירידות ללא תיקון לא קורה. נראה מה יקרה שבוע הבא. S&P עוד יבקר ב1775. שם כבר נראה..... עד שלא עברנו 1906 הכיוון למטה
יוכי 17/10/2014 12:27 זיפציק הנהדר
תרגיע תרגיע אל תתלהב ממראות הגרפים. אנו בכלל לא הולכים למפולת..אנו הולכים לתוך האים אמא של הקריסות שטרם חווית בחייך..הגרפים משטים בך ומראים לך את מה שאתה רוצה לראות. המציאות מאד רחוקה משם. יכול להיות שתהיינה עליות היום ואולי לא. השווי האמיתי והתאורטי של ס.פ מעולם לא הראו בצורה כה מדוייקת את כיוונו. רשום לך שער 612 בס.פ ו יש אומרים שימשוך גם ל507.ז את תהיה אחת הקריסות הגדולות בהיסטוריה...הלוואי שאני טועה..אבל לא...
מומחה 17/10/2014 11:59 אתה טועה, בדיוק ככה נראית מפולת
במפולת או בתיקון חד השוק לא יורד כל יום 3%, אלא הוא תנודתי מאוד בדיוק כפי שתיארת.אני מבין שהימרת על זה שזו לא מפולת - וזה בסדר - אבל אתה טועה בתירוצים שלך..
זיפו 17/10/2014 12:47 אני לא טועה ואין בכוונתי לפרט מאיין הגעתי למסקנתי
אלו לא גרפים של מפולת , לא בארהב ולא בישראל .חד משמעית אין מפולת. נראה מה יהיה בתחילת שנת 2015
למומחה 17/10/2014 12:12 מאיפה אתה יודע. ? (ל"ת)
זפ 17/10/2014 16:30 לזיפ
יש לי קופסה משוכללת עם כפתורי לחיצה. נדמה לי שזה מחשב. לחצתי על כמה כפתורים...וקיבלתי את הדברים שכתבת בשנה האחרונה עם הערכות ..נידהמתי...המילים יפות..התוכן והתוצאות לא משהו..
2 חיים 17/10/2014 11:03 ביזפורטל מנותק
איך מהרתם לדווח שאין התאוששות שבמקביל אליכם דווח על התאוששות
1 קשקשן 17/10/2014 10:35 בלתי
נלאה ! כל הבורסות באירופה בצבע ירוק !
ניקו סטר 17/10/2014 11:50 ירידות יום א
הבורסות בעולם ירדו בן 8 ל 10 אחוז כאן כלום חייבים להשוות את המומנט
טיילנו 17/10/2014 13:46 בכל מצב תפסיד
גם אם תקנה פוטים וגם אם תקנה קולים הבנק מוכר לך חורשים כמו שני סלוני כשאחד מתנפח השני מתכווץ ולשני הבלונים מחובר בלון שלישי שתמיד מתמלא מהעמלות ולוקח את האויר משני בבלוני. זה הבנק
אלי 17/10/2014 13:45 בחלום
בדח יש לך פוטים
ניקי 17/10/2014 16:18 בדח וקדח
יש לי השם המוזר שכתבת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש