ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

שימו לב: האינדיקציה הכי קריטית לכיוון הבורסות - סיפקה אתמול איתות

אתמול זה לא היה עוד יום בוול סטריט, הסוחרים מדברים על הפרמטר שסיפק איתות שאי אפשר להתעלם ממנו. צפו בגרף (עם האינדיקציה)
 |  34
לחץ בשווקים
Share
אחרי נפילה של 6.8% במדד ה-S&P500 תוך פחות מחודש, מפלס החרדה בוול סטריט עולה - וכמעט כולם מדברים על שבירת 'הממוצע הנע 200', שנשבר מטה. אז מה זה בעצם הנתון הזה ואיך זה נראה על הגרף? הנה ההסבר.


'ממוצע נע 200' הוא ממוצע נע אמריקני, אולי הפופולרי ביותר שם. משתמשים בו על גרף יומי ומטרתו המוצהרת היחידה היא לעשות הבחנה בין
שוק שורי
שוק שורי
שוק המאופיין בתקופה ממושכת של עליות שערים והקפי מסחר גדולים.
לשוק דובי. בגרסה הבסיסית שלו מוגדר שוק שורי כאשר המחירים נמצאים מעל הממוצע הנע ל-200 יום בעוד ששוק דובי מוגדר כמצב שבו מצויים המחירים מתחת לממוצע הנע. כמובן שמדובר בהגדרה פשטנית למדיי המתבססת על פרמטר בודד ומתעלמת מנתונים אחרים, אבל בשוק נותנים לו חשיבות אדירה. יש לשים לב היטב גם לשיפוע הממוצע. כדי ששוק יחשב דובי או שורי על הממוצע הנע לנטות באופן ברור לכיוון המגמה, דבר שאינו מתקיים עדיין.

הממוצע הנע של 200 הימים האחרונים ב-S&P500 עמד על 1,905.5 נקודות. ואתמול עד לשעה 21:00 (שעון ישראל) המדד נסחר מעט מעל ומעט מתחת לקו הממוצע הנע, אבל אז ככל הנראה בשל דיווח על חולי אבולה במטוס שנחת בבוסטון נפלו המדדים והממוצע הנע נפרץ מטה באגרסיביות. ונציין כי מחזור המסחר במניות ה-S&P500 היה גבוה בכ-50% מהממוצע בחודש האחרון. שון מקארט'י, מנהל ההשקעותה ראשי בבנקאות הפרטית של וולס פארגו אמר ל-CNBC טרם הפריצה כי כי "אם נשבור מטה את הממוצע הנע, זו תהיה שבירה פסיכולוגית - ולחץ המכירות יתגבר".

עוד קודם לנפילה אמש, כתב אייל גורביץ' כי "רמת הסיכון עולה מדרגה ויש להתכונן לאפשרות לתיקון משמעותי וממושך". לאיזה רמות יש לשים לב כעת? הנה הסקירה המלאה

אבל יש גם כיוון אופטימי: שבירת הממוצע הנע בדר"כ מפעילה ים של פקודות בכיוון השבירה ולכן במקרה של אתמול - הקונים פינו את השטח. עם זאת, לפי נתונים של חברת 'מורנינגסטאר' - בעשור האחרון שבר מדד ה-S&P500 לא מעט פעמים את הממוצע הנע כלפי מטה, ב-69% מהמקרים המדד חזר לעליות תוך חודש מיום השבירה. אתמול צלל מדד ה-S&P500 בשיעור של 1.65% לרמה של 1,874 נקודות, רמת שפל מאז מאי האחרון. בבורסות אירופה התגובה כעת מתונה באופן יחסי, ה דאקס (-0.41%) דאקס 12,993.73 -0.41% 18:45 17/11/2017 הוסף לתיק האישי דאקס סגירה:13,047.22 פתיחה:13,051.71 גבוה:13,089.72 נמוך:12,984.67 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים משיל 0.5% אבל משלים בכך נפילה של 12.5% מאז יוני האחרון. גרף ה-S&P500 עם קו הממוצע הנע



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 אלי 16/10/2014 09:18 200 הוא סתם מספר אבל הבעיה היא שהוא מוסכמה ז"א ....
מעכשיו האמריקאים מתיחסים לשוק כדובי, מוכרים מניות (ירידות) קונים פוטים (עוד ירידות) וקונים אגחים (עוד קצת ירידות) .
27 מורדכי 15/10/2014 18:33 היכונו למכה
צודק. זה משחיר !
26 ררמ 15/10/2014 09:32 יוסק'ה תפסיק לבלבל את המוח.
מרגע שהוכנסה בשנים האחרונות התערבות ישירה מיידית ואגרסיבית של הבנקים המרכזיים בנזילות, לאף אחד לא יעזור שום אינדיקטור טכני, לא כל שכן ניתוח כלכלי רציונאלי.
25 פתטי 14/10/2014 23:46 ניתוחים טכנים שקולים לקריאה בקפה (ל"ת)
24 רמי 14/10/2014 22:25 גם לשערים שהתם רואים חצי מהם שיקרים ומטוים
הם חושבים שמשקעים שאן להם און ליין הם יכולים לעבוד עלהם
23 רמי 14/10/2014 22:19 יוסי פינק עוד אשכנזי מניאק
כוס אמא שלך לך תספר להם סיפורי סבתות בלילה כלכלי קונים את מה שאתה אומר יבן אלף זונות אתה וגורביץ חכמים על טיפשים
22 שי 14/10/2014 15:41 ליוסי רציו
מה קרה הפסקת להפחיד ברציו תן כתבה על רציו לפי הפוזיציה שלך חחחח
21 אמיר 14/10/2014 15:15 ממוצע נע טוב רק בשביל לנענע
"בעשור האחרון שבר מדד ה-S&P500 לא מעט פעמים את הממוצע הנע כלפי מטה, ב-69% מהמקרים המדד חזר לעליות תוך חודש מיום השבירה". מה שאומר שהכל חרטה-ברטה. יש משהו הרבה יותר אינדיקטיבי, שמשום מה לא מופיע בשום מקום, אבל כמובן שלא אפרט... כולם מדקלמים שוב ושוב כמו תוכי מה שכתוב בספרים, בלי לחשוב קצת מחוץ לקופסא.
20 ירון 14/10/2014 15:11 "הכי קריטית" נו באמת.. כאילו חסר דוגמאות ל
וכמה פעמים נפרץ הממוצע 200 וחזר בו לאחר הפריצה? "false brick".... " הכי קריטית".. למה סתם לכתוב שטויות.. פשוט מגוחך
19 אבנר 14/10/2014 13:05 יוסי פינק
סוף סוף יש אדם שבא ואומר את אמת במקום להודות לו רובכם מתנפלים עליו זיכרו אתם מסכנים את כספכם
אמיר 14/10/2014 15:31 נכון, כדאי לברוח, אבל ממוצע 200 לא קשור.
מי שלא בורח בזמן, יפסיד הרבה מזומן, ולא ישכח את זה הרבה זמן...
18 עוף החול 14/10/2014 12:53 קריסה טוטאלית אפשר להשאיר שורטים בשקט בחג
לא מאמין שיהיו עליות בחג
17 חבולטור 14/10/2014 12:24 PINK הגזמת.אתה לא יועץ..תתבייש (ל"ת)
16 אליק 14/10/2014 12:14 תל אביב
הכול מגמתי נכתב מאינטרס,האיש מת שהשוק ירד בושה,אסור לכתב להביע עמדות אלא רק להביאן בצורה מאוזנת, קשקשן תפסיק לזרוע פחד. יש לבדוק את הפוזיציה של פינק
15 יהודה55 14/10/2014 12:13 מעניין
ואותם משקיעים שמוכרים עכשיו, מה הם יעשו עם הכסף? ירידה אמתית תהיה רק כשיופיעו אלטרנטיבות, ותזכרו את זה.
סוחר אגח 16/10/2014 04:04 יהודה זה אתה? :)
גל
בא 14/10/2014 13:59 הם יכולים לקנות במבה לילד . (ל"ת)
14 רון 14/10/2014 12:13 כנאמר מהעבר אם בזק אז בטח לא הבנות שלה. (ל"ת)
13 מודי 14/10/2014 12:10 מזכיר לכולם ש98 אחוז מהמניות תחת שורט-לדוגמה-פועלים
לדוגמה בזק,לדוגמה דסקש,ועוד כיל,ח"ל ועוד
12 לבולי הבלבולי 14/10/2014 12:08 אתה מבלבל את השכל כניראה לא ראית מה זה מפולת.בקרוב.... (ל"ת)
11 בא 14/10/2014 11:20 בקשר לאיבולה ,יש לסגור את השמים מאפריקה מייד ,וגם מי
שמחלים חייב ללכת לספינולונגה ישראלי . שים לב ביבי עוד לא מאוחר .
10 בולי 14/10/2014 11:19 סתם מפחידים אנשים לשווא
הרי הריבית עדיין בתחתית, הכלכלה מראה ביצועים מרשימים. זה תיקון בסה״כ. אין שום סיבה למפולת, התיקון מתבקש.ביזפורטל תירגעו עם הפרסומים שלכם ותפסיקו להלחיץ משקיעים.יום יומיים ותראו חזרה לעליות.
9 רמי 14/10/2014 11:15 רואים על הגרף את ההפך חחחח (ל"ת)
8 שי 14/10/2014 11:10 אתם צהובון (ל"ת)
7 יהודה 14/10/2014 11:00 פניקה
פניקה שווה אבולה, אבולה שווה פרוטליקס
פינק 14/10/2014 15:17 פיניקה
פינוקיו מפונק
שמיר 15/10/2014 17:17 מפולת הכסף
ביום ראשון לרוץ לקנות פוטים
6 אני בורח 14/10/2014 10:45 תיכף אשוב... (ל"ת)
5 רובי 14/10/2014 10:36 פניקה שווה ביזפורטל
אחרי החג שהשוק יטוס נראה מה תכתבו ?.?
בא 14/10/2014 11:28 לא. (ל"ת)
4 משקיע ערך 14/10/2014 10:35 בגרף יש שלושה איתותים שגויים מהעבר!!? (ל"ת)
3 ארז 14/10/2014 10:25 ב yahoo מדברים על ההיפך
S&P breaks key level—but it usually rises afterward The S&P 500 broke through its 200-day moving average on Monday, but if past history is any indicator, that might actually be a bullish sign in the short term. The S&P 500 is positive 69 percent of the time one month after breaking through that average, according to Morningstar data. Three months out, it is up 86 percent of the time.
2 אני 14/10/2014 10:20 לנו יש חרדות משלנו. לא צריכים חרדות שלכם (ל"ת)
1 יופיטר שוקי הון 14/10/2014 10:17 הכל בסדר ,זה סתם תיקון כספי שנגמר!רק עליות! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש