דו"חות סודה סטרים: עקפה את התחזיות - המניה קופצת 8% בארה"ב

המכירות עמדו על 141.2 מיליון דולר והרווח הנקי הסתכם ב-9.2 מיליון דולר. בשל האכזבה בארה"ב החברה תמתג את המוצר מחדש
סודה סטרים, צילום: יח"צ
חברת סודהסטרים (US) -0.32% סודהסטרים ( 95.95 -0.32% סודהסטרים (US) סגירה:0 פתיחה:96.66 גבוה:96.66 נמוך:94.77 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום את דו"חותיה לרבעון השני והצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה. ההכנסות גדלו ב-6.6% ל-141.2 מיליון דולר, לעומת 132.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד - האנליסטים חזו הכנסות של 140.5 מיליון דולר.

הרווח הנקי עמד על 9.2 מיליון דולר לעומת 12.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה הוא 0.43 דולר לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 0.31 דולר בלבד. המניה פתחה את יום המסחר בזינוק של 8% .

ההכנסות באירופה צמחו ב-14% ל-77.7 מיליון דולר לעומת 68 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ואילו ההכנסות באמריקה עמדו על 40.9 מיליון דולר לעומת 47.4 מיליון דולר רבעון מקביל אשתקד.

מספר המכשירים שנמכרו ברבעון השני של השנה עמד על 785 אלף יחידות. כמות מילויי הגז שנמכרו גדלה ב- 17% ל- 6.5 מיליון יחידות, וכמות הסירופים שנמכרה ברבעון זה גדלה ב- 9% ל- 9.3 מיליון יחידות.

"בשל האטה בביקושים בארה"ב - ממצבים את המותג מחדש"

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים אמר: "רבעון זה היה רבעון שיא במילויי הגז עם מכירות של 6.5 מיליון יחידות, עלייה של 17% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ברבעון זה מכרנו שווה-ערך של 1.1 מיליארד פחיות משקה, דבר המוכיח, פעם נוספת, את אטרקטיביות המוצר שלנו ואת השימוש החוזר שעושים בו הצרכנים."

"החברה הציגה צמיחה דו-ספרתית בשלושה מארבעת האיזורים הגיאוגרפים בהם היא פועלת: מערב אירופה, מרכז ומזרח אירופה ואסיה פאסיפיק. בארה"ב, מכירות המכשירים המשיכו להיות מושפעות מרמות המלאי הגבוהות שנותרו מתקופת החגים של 2013, וכן מהאטה בביקושים למכשירים. לפיכך, אנו מנמיכים את צפי מכירות מכשירי הסודה בשוק האמריקאי במחצית השנייה של השנה ובמקביל ממצבים את המותג מחדש בארה"ב."

"אנו שואפים למצב את סודהסטרים כ"חברת המשקאות הבריאים" ונמקד בהתאם את קו המוצרים שלנו ואת המסר השיווקי על מנת לקדם יתרון צרכני חשוב זה. אנו משוכנעים שאסטרטגיה שיווקית זו תהיה בעלת השפעה חיובית ארוכת טווח על ביצועי החברה בשוק האמריקאי כמו גם בשאר שוקי העולם. במקביל להאצת הפעילות השיווקית הגלובלית, אנו נוקטים בצעדים הנדרשים על מנת לחסוך בעלויות בכדי להגן על רווחיות החברה."
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה