12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הצמיחה בסין - 7.7%, הנתון הנמוך מזה 4 רבעונים; איך מגיב השוק?

אסטרטג בכיר בבנק אוף אמריקה: "לא משנה איזה מספר נקבל בסין, השוק כנראה יגיב בירידות". גם בייצור וקמעונאות נרשמו ירידות
 |  40
המשקיעים מגיבים
Share
היום בשעה 4:00 בבוקר (שעון ישראל) פורסמו נתוני הצמיחה בסין לרבעון האחרון של שנת 2013 וסיכום של השנה כולה. כלכלנים רבים ציפו שהתמ"ג בסין יאט ברבעון החולף לשיעור שנתי של 7.6%, לעומת 7.8% ברבעון השלישי של 2013. שיעור כזה היה מציב את התמ"ג לשנת 2013 על 7.7%, גבוה מיעד הממשלה של 7.5%, אבל עדיין הכי נמוך מאז 1999.


מהנתונים שפורסמו עולה כי התמ"ג בסין ברבעון האחרון צמח בשיעור של 7.7% - יותר מהערכות האנליסטים והממשלה, אך פחות משלושת הרבעונים הקודמים, אז קצב הצמיחה היה 7.8%. השווקים באסיה מגיבים בירידות שערים, כאשר המדדים המובילים בסין מאבדים עד 0.5%.

האנליסטים העריכו נכון כי לא משנה איזה נתון יוצג - המשקיעים יגיבו בבריחה מהשוק: "באופן אירוני, לא משנה איזה מספר נקבל מחר, השוק כנראה יגיב בירידות", אמר לרשת CNBC דייוויד קוי, ראש מחלקת אסטרטגיית סין בבנק אוף אמריקה. "הסנטימנט בשוק שלילי כרגע, ולכן אם נקבל נתון גבוה מהצפוי המשקיעים ימכרו כי הממשלה צפויה לרסן את המדיניות המוניטרית. אם הנתון יהיה נמוך מהצפי המשקיעים יבהלו וימכרו כי מצב השוק לא משהו".

נתונים נוספים שפורסמו הם הייצור התעשייתי והמכירות הקמעוניות. על-פי הנתונים, אמנם ישנו שיפור מחודש דצמבר אשתקד, אך ירידה לעומת נובמבר האחרון. כך, הייצור התעשייתי צמח בשיעור של 9.7% לעומת החודש המקביל, אך בנובמבר נרשמה צמיחה של 10%.

במכירות הקמעוניות הייתה עלייה בשיעור של 13.6% מהחודש המקביל, אך בנובמבר נרשמה עלייה של 13.7%, כך שמדובר בהאטה מסוימת. גם ההשקעה בנדל"ן (להוציא בתים כפריים) עלתה בשנה החולפת ב-19.6% ואילו בשנת 2012 נרשמה צמיחה של 20.6%.נציין כי הבורסה בשנחאי פתחה את 2014 רע מאוד, וכבר איבדה 4.4% מתחילת השנה ברקע לצמצום האשראי במדינה. בשבוע שעבר דווקא נרשמה נקודת אור מהשווקים הגלובליים, כשהבנק העולמי העלה את תחזית הצמיחה העולמית לשנה הקרובה ל-3.2%, לעומת 3% בתחזית הקודמת. הבנק מצפה לצמיחה גלובלית של 2.4% בשנת 2013.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 SD פלוגות הסער 20/01/2014 17:02 מה הקשר לבין סין המסריחה שהורסת את כדור הארץ לכלכלה
קצת ללמוד מדע לא יזיק מסכנים הדובים הלבנים נעלמייםםםםםםםםםםם הקרח נמס התחממות גלובלית הכל בגלל סין ויפן אין מקום בכדור הארץ לכולם מצטער
30 KING OF THE SEX 20/01/2014 09:49 GOD BLESS USA /EU (ל"ת)
29 מדמוני נעמה 20/01/2014 08:03 היום . מציינים את יום "מרטין לותר קינג " שנרצח
מרטין לותר קינג נרצח על קדושת החופש והחופש נזכור אותו בלבנו תמיד - אך במקום זאת העולם החזירי והקפיטלסיטי כלכלית ממשיך לעסוק בשיגרה כאילו כלום קרה נרצח לנו אדם חשוב ולוחם למען האדם ואיש אינו פוצה פה
28 ג'וני קאש 19/01/2014 23:04 המעוף נמצא עשרות אחוזים אחורה מארה"ב
ובלי קשר כל עוד לא תהיה אלטרנטיבה טובה לכסף בדמות ריבית טובה ,הכסך ימשיך לזרום לבורסה ודוגמה לכך ניתן לראות ע"פ הגיוסים של הקרנות בחודש האחרון . תיקון קטן אם בכלל והזדמנות קנייה דעה,לא המלצה.
KING OF THE SEX 20/01/2014 09:50 GOD BLESS USA
AND SEND HER THE SALVATION
27 איש- עם-אוטו 19/01/2014 22:19 מדד הניקיי
ואני בכלל משקיע במדד הניקיי. בשנה החולפת בתכלית ניקיי שיקלי עשיתי 42 %. אז מה רע , היפנים משתפרים חזק לאחרונה.
26 אני צודק נכון? 19/01/2014 21:53 אפשר לדעת מי הביא לעלייתה של סין אבל רק האמת!!!!
לדעתי זה החרדיים האורתודוקסים והדתיים היהודיים שאנסו אתארצהב בסיוע וורן באפט ובלומבירג ופינטו ודומיהם מי יציל אתארצות הברית? יופיטר ההוא מאיטליה -המשיח השיעי ?
25 God bless usa 19/01/2014 21:49 אני הייתי במתח בסופש אין מה לחשוש לעת עתה
העליות ימשכו יהיה בסדר
24 אביי 19/01/2014 21:38 מנסים להטות את השוק לפי הצרכים שלהם (ל"ת)
23 אנליסט 19/01/2014 21:23 מחר עליות חדות......
השוק יטוס מחר
שועל 20/01/2014 00:15 לא ולא
עד יום רביעי , כינוס הפד , לא יהיו שום עליות משמעותיות, בכלל מה שהיה בשנה שעברה לא יהיה דומה. יהיה הרבה יותר שטוח וקשה להרוויח.
22 דובי פנדה 19/01/2014 20:58 ביז הביאו דוב יותר מפחיד השאלה היא איך זה מסתדר
עם העובדה שקרנות הנאמנות המנייתיות גייסו 700 מיליון הצבור אדיוט"
21 Kshsk 19/01/2014 20:54 אנשים נסחפים ונלחמים מהשטויות שרושמים..
אין ספק שצריך לבוא גל ירידות מסויים סוג של תיקון בשווקים אבל מפה ולהגיד מפולת משבר בוכה בשוק המניות זאת סתם הפחדה והטעיה של ציבור המשקיעים. לא לשכוח הריבית בעולם כיום עדין נמוכה ואין אלטרנטיבות השקעה..
20 יופיטר שוקי הון 19/01/2014 20:41 אז למה באוסטרליה יש עליות או תיליאנד?
דיי עם הפחדות האלה
19 המשיח עשיו 19/01/2014 20:38 מה לי ולסין?
מצדי שיפול שם פצצת אטום
18 מייק 19/01/2014 20:21 אוי ואבוי
עכשיו אני לא אשן בלילה בעלי ענין רוצים לאסוף סחורה תעבדו על מישהוא אחר הבורסה אצלנו בפיגור ניכר מהעולם ובריביות כאלו נמוכות הכסף ימשיך לזרום לבורסה
אנונימי 19/01/2014 20:39 צודק (ל"ת)
17 דוד 19/01/2014 20:03 זה לא הפחדה המפולת בדרך כול 6 שנים זה קורה (ל"ת)
16 דוד 19/01/2014 20:02 סמנים של מפולת בדרך (ל"ת)
15 אבי 19/01/2014 20:02 כול עוד נפשנו מחר אני מוכר הכול (ל"ת)
14 אבי 19/01/2014 20:01 ברוך דין אמת המפולת בדרך
הבורסה נמצאת בפחד גבעים מפו רק למטה הירידות בדרך
דוד מ , 19/01/2014 21:59 תלמד לכתוב , אתה ברמה של כיתה א ואחר כך תפחיד , 0 (ל"ת)
13 הכריש 19/01/2014 19:45 מצב המשק על הפנים
הלה על הפנים אני עצמאי אני רואה מה שהממשלה עושה לציבור אפו שאני אולך כולם מתלננים על המצב הולך ומחמיר אבל הממשלה לא רואה כלום רק את הכסף של הציבור זה כמו פרה חולבת אבל גם לפרה נגמר החלב לכן אנחנו הולכים למיתון חזק
לקריש 19/01/2014 21:06 אז למה הכל כל כך יקר בחנויות? הציבור קונה רשתות האופנה
מרויחות הון המחירים שם עולים והחנויות מפוצצות בקונים הכל נגמר מהר.בתי הקפה מלאים .... מחירי הדירות בשיא ויש קונים משכנתאות במליונים והציבור מחזיר. תודיע לי כשהמיתון יתחיל
12 אורי 19/01/2014 19:43 בוקר טוב אליהו
נו באמת ביזפורטל. למה לא חיכיתם למחר בסיום המסחר כדי לספר לנו את החדשות?
11 הכריש 19/01/2014 19:42 הרה הוזהרתם לפנה 2 חודשים למפולת
הבורסה הי בועה לא יכולה אין לה כוח כי המפולת בשנת 92 היתה שמדד 25 היהה ב1344 והי גם היום למה שהי תעלה הי צריך תיקון כאב כי אמרתי לכם שצריך תיקון אבל יש חזירים בשוק שמריצים את הבורסה בכוח זה לא ילך לכן בעוד 2 שבועות המפולת בדרך
לקריש 19/01/2014 21:03 איך זה שקסם לונג לא עלתה ל 1700..? אז תעודת קסם לונג
היתה בשער כזה ויותר. האם כיל בשיא? טבע? בזק? בזן? אלעל? על איזה שיא אתה מדבר? המניות רחוקות מהשיא כולל מניות הבנקים
יופיטר שוקי הון 19/01/2014 20:36 זה לא נכון מר כריש
אגב הכרישים הולכים ונעלמים בגלל הסינים הארורים
10 הקוסם של החיות 19/01/2014 19:39 כל העולם בפחד מהתסביך של כותבי ביזפורטל (ל"ת)
9 שפוי 19/01/2014 19:28 לא שפויים
פשוט לא שפויים..זה מה שאני יכול לאמר.....שימו לב- הנתון לשנת 2013הוא יותר טוב ממה שצפתה הממשלה הסינית אבל הוא הכי נמוך מאז 1999...קראתי תא זה זה ארבע פעמים ולא האמנתי למסקנות שהוסקו...ועוד קראתי.."בכל מקרה תהיינה ירידות" מה אגיד לכם......מזכיר לכם משהו משלנו? את אוהדי ביתר י-ם שבכל מקרה ישרפו את המועדון?...עולם משוגע ודפוק
8 זיפו 19/01/2014 19:28 מחר מינימום 1% למטה . למה ? כי ככה רוצה ביזפורטל
שימו לב שמיום שישי ביז וגלובס בצורה מתואמת שחררו מהמגירה כתבות עם אוריינטציה שלילית כי הם היו מפוצצים פוטים לראשון. לי היה ברור שיהיו ירידות למרות שקיוויתי לעליות (כי אני מחזיק מניות) לצערי היא לא נפתרה מהפוטים ולכן ממשיכה במגמת ההפחדות. בחאיית , את מי מעניין התמג הסיני ? איזה משקיע בארהב ישנה פוזיציה בגלל התמג הסיני ? סתם כתבה מהתחת עם מסר ברור אני רוצה ירידות ויהי מה
דוד מ , 19/01/2014 22:02 כל הכבוד ,צודק וכותב לענין (ל"ת)
7 גורביץ 19/01/2014 19:18 כל ירידה..
כל ירידה לצורך עלייה..לא לשכוח..ושוב: כל ירידה לצורך עלייה... מי שלא קונה מחר פראייר
6 ברוך 19/01/2014 18:53 כל אחד שתישאל יגיד משהו אחר
זה רק דעה אישית שלא אבל זה לא אומר כלום כרגיל כל פעם שולפים איזה אנליסט דפוק שהיפליץ באותו יום ומוציאים את החרה שלו לפירסום כך שיהיה לכם רע על הנשמה בפועל לפי דעתי השוק ימשיך לעלות חזק כולל אסיה ואירופה דבר אחד בטוח לא חסר משוגעים אם דיפלומה על דאגה למרות שבאו להפחידכם אם הדב לא יעזור להם דבר עליות יהיו
5 משה 19/01/2014 18:50 שלא יפחידו אתכם כול אלה שקנו פוטים
שום מפולת או תיקון ההפך
4 הפחדת הציבור 19/01/2014 18:30 ומה אחרי הירידות לא יהיו עליות?
בארהב אולי צריך לרדת יש להם מניות שעלו הרבה וזה תירוץ למכור אבל פה? הכל עדיין לא עלה לאומי, אל על בזן בזק כיל חל ועוד ועוד
דני 19/01/2014 21:43 ביזפורטל יעלימו את הכתבה (ל"ת)
3 רון 19/01/2014 18:27 וואי איזה פחד
כל העולם יעצור נשימתו לקראת השעה 4 לפנות בוקר , אני גם מכוון את השעון לשעה הזאת כדי לקבל את החדשות מסין על גובה התמ"ג . מאז מלחמת סין יפן לא היה אירוע כה דרמתח אני בטח אתקשה להירדם רק מהציפייה לנתון התמ"ג בסין . מעניין לי את התחת נתון התמ"ג בסין!
2 BCLI 19/01/2014 18:09 BCLI
אין כמו מניות ביו...לאקשורות לשוק...פעם ביו היה ענין של ניסוי וטעיה היום זה ניסוי והצלחה..עידן פארמוס פסה...
1 שחקן 19/01/2014 18:03 אני אספתי אופציות מעוף בלונג - להמר על אפשרות לתנודה...
הסטייה ברצפה....
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש