מרוסיה באהבה: מה גרם לוודקה להיות המשקה המועדף על האמריקנים?

"סדרות טלוויזיה כגון 'מאד מן' הגדילו את קצב המכירות של הוויסקי, כאשר בתקופה האחרונה ההשפעה פגה והוודקה במרכז העניינים"
 |  (1)
סנטימנט צרכני
מכון המחקר BERNSTEIN דיווח ביום שישי כי בתקופה האחרונה, חל גידול מסיבי במכירה של וודקה בארה"ב כאשר הוויסקי איבד את המקום הראשון ברשימה הנחשקת.

אנליסטים ממכון המחקר אמרו ל-CNBC "קצב המכירות של המשקה הרוסי עולה בצורה משמעותי ביותר ביחס לכל משקה אחר". על פי המחקר, 10 מתוך ה-24 המשקאות הנמכרים ביותר בארה"ב הם וודקה כאשר ה-dessert-style הוא הסוג המועדף על הצרכנים.

"ב-2011 ציינו כי שלושה סוגים של משקאות אלכוהוליים במרכז העניינים. הוודקה, אשר קצב המכירות של המוצר הולך וגדל, הוויסקי- אשר עלייתה של סדרת הדרמה "מאד מאן" תרמה מאוד לפופולאריות של המשקה והקוקטליים דלי הקלוריות אשר מכוונים לנשים." אמרו האנליסטים ב-BERNSTEIN.

מ-BERNSTEIN הוסיפו "השנה, למרות שהטרנדים דומים, אנחנו רואים כי חלה התחזקות בקצב המכירות של הוודקה כאשר הוויסקי והקוקטליים מאבדים מערכם".

מעניין לציין כי מכון המחקר מייחס את העליה של השנים הקודמות בקצב המכירות של הוויסקי לסדרות כגון 'מאד מן'. מכון המחקר טוען כי הדמות של דון הרפר ייצרה באז גדול בקרב הגברים בארה"ב שהיו מעוניינים ללכת בדרכו. "הוויסקי צבר פופולאריות רבה כתוצאה מהסדרה (מאד מן) אשר הייתה לקלט בקרב האוכלוסיה בארה"ב."





תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמריקאים האלה הם רוסים (ל"ת)
    מכיר את הרוסים 29/06/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור