גבאי על נאום נתניהו: "זו הבשורה שלך לעם בחג? ללעוג לנוסבאום?

נתניהו תקף אתמול את המשטרה ועל הדרך לעג לכתב 'חדשות 2'. באופוזיציה התעוררו
 |  (28)
ראש הממשלה נתניהו מחקה את משה נוסבאום, כשמסמן את הגבות המוכרות של הכתב הוותיק, צילום: מסך חדשות 2
יו"ר העבודה אבי גבאי עלה היום להתקפה על רקע נאום נתניהו בו תקף ראש הממשלה את המשטרה ועל הדרך ביצע חיקוי של כתב חדשות 2 משה נוסבאום (או יותר נכון חיקוי שלועג לגבות של נוסבאום).
בראיון ליעקב איילון אמר גבאי על נתניהו: "אתה יודע מה ראיתי שם? ראיתי עיתוי נורא ואיום. זה המנהיג של העם היהודי. לא יעזור כלום, אתה (ביבי) המנהיג הכי חשוב של העם היהודי. אתה עולה לנאום לרגל חג החנוכה, טקס הדלקות נרות, כולנו מסתכלים מה היה, איך נלחמנו ביוונים, ומה יש לך לומר לעם? לחקות את נוסבאום? לתקוף את המשטרה? זה מעיד על התפרקות מוחלטת ולכן אנו חייבים להגיע כמה שיותר לבחירות".
גבאי הוסיף, "כשאני רואה את זה אני מוטרד. איך ראש ממשלה של העם היהודי עושה דבר כזה. מילא היה נותן את הנאום בטקס של הליכוד... אבל בנאדם אתה מביך אותנו. זה מביך, זה ראש הממשלה שלי, אתה מביך את התומכים שלך".
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    הגבות של ביבי יפה הטוהר
    ירבוע 24/12/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא אחלה
    סגור
  • 23.
    חשומה עליך גבאי , אתה קטן להטיף לנתניהו
    מייקל בן-אשר 24/12/2017 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ...גבאי ..!! "חשומה" עליך להטיף לנתניהו הענק...! הרי כאשר חבורה עלובה של חברי כנסת עלו בזה אחר זה לדוכן הכנסת ללעוג ולתאר את ביבי כקוסם ,ובארץ "נהדרת" מסרסים את דמותו ודמות משפחתו, אותך זה לא מביך ולא ראינו אותך יוצא להטיף נגד זה....חשומה , חשומה !!
    סגור
  • 22.
    גם אם זה נכון (מתנות,סריות ,בקבוקים) זה עדיין פירורים
    בזק הנשדד 22/12/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יחסית לגבאי שלקח 50M על כלום מבזק
    סגור
  • 21.
    מנהיג שמהמלל את העם
    דב בירן 22/12/2017 02:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששומעים את נאומך פשוט ירדת מהפסים,תתפטר ותלחם על חפותך לטענתך,אתה מושחת לכאורה אתה הורס כל חלקה טובה.תודה
    סגור
  • 20.
    ביבי יכנס למאסר ממושך גם משום שהוא משבש הליכי משפט
    שט 21/12/2017 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביבי מפעיל טרור על מוסדות החוק והשופטים לא יסלחו לו על זה. הנסיונות שלו להכפיש את מנכ"ל המשטרה ואת החוקר הראשי ריטמן לא יעברו בשתיקה. משום כך בית המשפט יטיל על ביבי עונש מקסימלי בכל עבירה שבה ימצא אשם.
    סגור
  • 19.
    ביבי משלנו לא יעזור ..מלך המרוקאים אוהב את העם הפשות (ל"ת)
    beber 21/12/2017 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ביבי יכנס למאסר ממושך גם משום שהוא משבש הליכי משפט
    שט 21/12/2017 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביבי מפעיל טרור על מוסדות החוק והשופטים לא יסלחו לו על זה. הנסיונות שלו להכפיש את מנכ"ל המשטרה ואת החוקר הראשי ריטמן לא יעברו בשתיקה. משום כך בית המשפט יטיל על ביבי עונש מקסימלי בכל עבירה שבה ימצא אשם.
    סגור
  • 17.
    מה כל כך מענין או חשוב מה שגבאי אמר? (ל"ת)
    ברגר 21/12/2017 23:02
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • מה שחשוב הוא ששקרניהו מנהל את המדינה במסכת שקרים (ל"ת)
    שט 21/12/2017 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    BB מסמן מטרות, כדי שההמון יסתער עליהם
    BB הספינר 21/12/2017 22:59
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לא יודע אם זה יעזור לו בבוא "יום הדין", אבל אבן אחרי אבן נופלת מהחומה שBB בנה... והשאלה היא, האם כשתיפול החומה, הוא יפיל גם אותנו איתה.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    תמיד נבחר ביבי
    ביבי מלך 21/12/2017 20:04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ביבי יחיד בדורו ...מלך
    סגור
  • ביבי הוא מלך עכברוש, לא מלך אמיתי (ל"ת)
    שט 21/12/2017 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    גבאי תתעורר !!! כל עוד שלי במפלגה אין לך סיכויי!!! (ל"ת)
    מנהל טלפוניה 21/12/2017 18:42
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • גם כל עוד גבאי לא מצביאים עבודה בעיניים (ל"ת)
    שוד בזק 22/12/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    גבאי בזז את בזק במיליוני שח.הסמול מסוכן (ל"ת)
    המערכת 21/12/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 12.
    גבאי הליכודניק
    רונית 21/12/2017 17:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מאמינה לאף מילה לליכודניק זגזגן מהכנופיה של אלוביץ. נקווה למנהיגים אחרים שעובדים יחד.
    סגור
  • 11.
    גבאי לא יהיה ראש ממשלה
    מני 21/12/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    10 0
    גבאי לא יעזור לך , נתניהו עולה עליך באלפי או מאות אלפי מידות .להתחרות בבולדוזר כמו נתניהו ? אין במדינה אדם כזה
    סגור
  • 10.
    עזוב את נתניהו
    ג'ק 21/12/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 6
    נתניהו הוא היחיד שיפיל את נתניהו והוא עושה את זה טוב מכולם . אתה גבאי תתעסק בשלך . תוכיח לעם שאתה הוא האיש שהעם ראוי לו .
    סגור
  • 9.
    אני לא ממעריצי גבאי אבל למען האמת, האיש צודק! ביבי יורד
    לביוב! 21/12/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 9
    מעליב כתב טלויזיה. פוגע בנשיא המדינה! כבר אמרנו שביבי ירד מהפסים? אז נגיד עוד פעם! המטורפת שחיה איתו התחילה להזרים לו וירוסים !
    סגור
  • 8.
    גבאי "חשומה" לך להעיר לנתניהו הגדול ,,,!!
    מייקל בן-אשר 21/12/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אגב, נוסבאום כבר הודה לנתניהו על החיקוי המוצלח,,,,ומיד לאחר החיקוי המוצלח רץ אץ נוסבאום אל אשתו וביקש ממנה לדלל מעט מגבותיו המפוזרות.....אז מה אתה רוצה גבאי..?? אנא גבאי צא מהבועה הדיכאונית שהשתלטה עליך.
    סגור
  • 7.
    לראש המחנה הציוני עדין אין לך מספיק מנדטים לבצע מהפכה
    א ותיקה 21/12/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    במקום להפיל את הממשלה והקואליציה ולבזבז מיליארדים על בחירות מוקדמות תתרכז בשיקום המיפלגות שלך ותעשה שם החלפת חברי כנסת תקשיבו שוב למשפטים של הנאום אני לא מצאתי תקיפה אלא קביעת עובדות כי כך התקשורת ניראת לפחות לי
    סגור
  • יהיו מנדטים, הליכוד ילך לאו]וזיציה לשנים רבות. נימאס
    שט 21/12/2017 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נימאס מהשחיתות בה תומך נליכוד
    סגור
  • 6.
    גבאי, רק מבלבל את המח לגבי מה אחרים אומרים. עוד לא אמרת
    ויקו 21/12/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מלה אחת מה אתה תעשה אחרת אם חלום הבלהות יתגשם ואתה תרכיב ממשלה.
    סגור
  • 5.
    גם גבאי צריך להיות נבוך מליונר במפלגה של קומוניסטים
    גבאי הנבוך 21/12/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שדואג למראית עין לעם. סך הכל מפלגת המחנה הציוני מעוניינת בעוד מיסים לחיזוק שלטונה שישנסקי על הגז ועל כיל ומס על הבורסה זה מיסים למפלגה . חזרה לימי הפנקס האדום רק בצורה יותר מתוחכמת. הצרה שהם הפגינו נגד הגז ונגד כיל ורצו במס על הבורסה 30% לדברי יחימוביץ וכעת הכסף הולך לביבי. על זה הם לא מסוגלים לסלוח שסידרו לביבי הכנסה לחיזוק שלטונו למה גבאי לא נבוך שרוזנטל עתר נגד מס דירה שלישית כי הוא בעל דירות? למה גבאי לא נבוך שיחימוביץ מקשקשת שטויות בוכה משמחה על בג"ץ נגד הגז .בעד עובדי טבע למרות שמפעל בירושלים מפסיד והיא בכלל נגד סגירת מפעל כזה. זה יותר מביך . הצביעות של חברי המפלגה שלו הפופוליזים והטעיית הצבור היא מביכה יותר לא נצביע למפלגה עם רוזנטל, יחימוביץ שפיר . מזל שטרכטנברג נעלם .
    סגור
  • 4.
    גבאי
    דב 21/12/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    של נעליך. יש לי חבילה ענקית של ביקורת על נתניהו. אך מה שהוא עובר מהתקשורת העלובה, שאיבדה כל רסן, והפכה להיות שופר לאויבי ישראל, ראה למשל יחסה לפעילות טראמפ בנוגע לירושלים, מצדיק שהוא ימשיך בשלטון, ואתה תמשיך לקושש קולות. ולו רק מסיבה זו, ויש עוד כמה, אמשיך לתמוך בו. למשל ראה רשימת האנטי ציונים שיושבים במפלגה שלך, הקרויה, בפרדוקס נורא, המחנה הציוני. אתם מחנה ערב רב, עד שתעקור את כל האנטי שהתרכז אצלכם.
    סגור
  • 3.
    אני מתביש .. בלראות כך את ראש הממשלה. מגרש לנו את אור..
    יעקב 21/12/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 8
    זו הפעם הראשונה שסגרתי והשחרתי את המסך..חבל שזה קרה בחג האור.
    סגור
  • 2.
    ראש ממשלה ליצן.. זה מה יש (ל"ת)
    מנשה 21/12/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 1.
    נתניהו-התפטר!
    ניתאי נהנתניהו הקיסר 21/12/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 9
    נתניהו- ראש ממשלה ילדותי לחיץ מפלג קשקשן רהבתן מאוהב בעצמו .
    סגור