תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף

משרד הפנים מודיע על מעבר לשעון חורף - בעוד מספר ימים נישן שעה נוספת
 |  (20)
שעון יד, צילום: Getty images Israel
אם לאחרונה התעצבתם לראות את החושך יורד כבר בשעות הערב המוקדמות, אז החל מהשבוע הבא זה הולך להיות גרוע בהרבה, כי בסוף השבוע הקרוב יסתיים שעון הקיץ שנמשך 210 ימים. משרד הפנים הודיע היום (א') כי בשבת הקרובה בשעה 2:00 בלילה נזיז את המחוגים שעה אחת אחורה וכך יחל שעון החורף שיימשך עד ל-23 במארס 2018.
נציין כי רק החל משנת 2013 עוברת ישראל לשעון חורץ בסוף אוקטובר, עד שנה זו המעבר לשעון חורף היה מתבצע כבר בתחילת אוקטובר. היה זה שר הפנים דאז גדעון סהר שאימץ את מסקנות ועדה שמינה לבחינת שעון הקיץ וב-2013 אישרה הכנסת את השינוי. הערכת הוועדה הייתה ששינוי זמני שעון הקיץ יוביל לחיסכון של כ-300 מיליון שקלים למשק כאשר מעבר לכך נלקחה בחשבון גם איכות החיים של הציבור בארץ.
אלו שתמכו בשינוי טענו כי הדבר יוביל לצמצום תאונות הדרכים, להקטנת חשבון החשמל, להגנה על הסביבה ולחיסכון למשק. המתנגדים היו בעיקר בקרב המפלגות החרדיות שטענו שמדובר בשינוי תהליך החיים השוטפים וכי העברת החוק בחופזה עלולה ליצור בלבול בזמני כניסת השבת. גדעון סהר אמר אז כך: "מדינת ישראל מיישרת היום קו עם מדינות אירופה, אמנם הדבר נעשה באיחור, אך בהחלט הגיעה העת לעשות זאת".
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אנשים עובדים עד שש, לוקחים משכנתה חצי מליון ש"ח
    אני 23/10/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחזירים מליון ש"ח. ומבסוטים מהחיים.
    סגור
  • 14.
    אם לא אזיז את השעון ב 2:00 בלילה האם יישאר לי שעון קיץ? (ל"ת)
    רובי 23/10/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    צריך להשאיר שעון קיץ כל השנה-בעוד חודש הימים מתארכים (ל"ת)
    לא צריך שעון חורף 23/10/2017 08:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    למי שאין רכב, האוטובוסים בימי שישי יסתיימו ב 3 אחה"צ! (ל"ת)
    גמלאי 23/10/2017 00:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    להשאיר את הסמול בחושך מצרים.( לשכנע סמולנים להגר!!)
    מדדים 22/10/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הסמול תומכים במסתננים האפרו אפריקאים שחורים כדי להחריב את המדינה מבפנים. סרטן אמרנו?
    סגור
  • למה אתה לא בא לעבוד בניקיון?
    מסעדן 23/10/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מישהו צריך לשטוף כלים במסעדה בה אתה אוכל. אם לא אתה אז מי יעשה את העבודה? אתה מתאים לתפקיד. לא צריך לימודי ליבה כדי לעבוד בניקיון. כל עוד משלמים קצבאות לחרדים כדי שלא יעבדו צריך עובדים זרים. תבחר. או קיצבה לחרדים ועובדים זרים בניקיון או שאתה בא לעבוד בניקיון.
    סגור
  • גם את ביבי ושרה ואת הבן השיקצה שלהם! (ל"ת)
    עמה 23/10/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    בזבוז של כסף אין שום סיבה לשינוי השעון בארץ (ל"ת)
    תום 22/10/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    אין שום הגיון בהוזזת השעון באיזור שבו אנו חיים . (ל"ת)
    רוני 22/10/2017 18:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    רק שלא יאשימו את החרדים שוב...
    עוד אחד מהעם 22/10/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה נחמד להישאר עם שעון קיץ לנצח ולהנות מעוד שעת אור. אבל זה לא מדויק. בחורף הימים מתקצרים - מה שאומר בבקרים בשעה יחסית מאוחרת (אזור שש וחצי - שבע בבוקר) עדיין חשוך! כלומר אלו שמתארגנים לעבודה, נערים שנוסעים לבתי הספר - יוצאים בחושך. שום קשר לחרדים! אתה מסתכל על שעת האור ש"תרויח" אחר הצהריים. אבל אתה בבוקר מפסיד. ההעדפה היא להתאים את שעת הקימה "הרגילה" - (כמה שניתן - זה הרי לא מתאים לכולם אף פעם...) לרוב הציבור שיתחיל את בית הספר והעבודה יחסית עם אור יום. הבנת ??!! תפסיק לחפש שנאה!
    סגור
  • 7.
    שעון חורף הכי טוב לכולנו. יש עוד שעת שינה ופחות תאונות (ל"ת)
    שעון חורף בטיחותי 22/10/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 6.
    אני אוהב שעון חורף!!! כרגע אני יוצא בחושך לעבודה... (ל"ת)
    שעון חורף כל השנה!!! 22/10/2017 16:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 5.
    חיסכון בחשמל? צימצום תאונות דרכים? הצחקתם אותי
    מאיר 22/10/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    היה צריך להשאיר את השעון כמו שעכשו. אז יהיה חושך ב 7 בבוקר אבל נורמלי בערב. אין שום חיסכון בחשמל. עלה אחוז התאונות. הילדים יתחילו להתכנס הביתה ב 4 בערב. פחחחחח
    סגור
  • 4.
    אתה תתכונן ליציאה בחושך,אני מסיים לעבוד גג ב 4,אני לא
    רן 22/10/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עבד של אף אחד,עובדים עד 5:30 6:00,נתקעים בפקקים עוד שעה מדינה של דפוקים.
    סגור
  • 3.
    גידון סהר(ורי)
    גולה 22/10/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ימכור את תל אביב לחרדים תמורת תמיכתם בו לראשות הממשלה. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • אתה טועה ומטעה - סתם שנאת דתיים/חרדים נטו!
    עוד אחד מהעם 22/10/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זה נחמד להישאר עם שעון קיץ לנצח ולהנות מעוד שעת אור. אבל זה לא מדויק. בחורף הימים מתקצרים - מה שאומר בבקרים בשעה יחסית מאוחרת (אזור שש וחצי - שבע בבוקר) עדיין חשוך! כלומר אלו שמתארגנים לעבודה, נערים שנוסעים לבתי הספר - יוצאים בחושך. שום קשר לחרדים! אתה מסתכל על שעת האור ש"תרויח" אחר הצהריים. אבל אתה בבוקר מפסיד. ההעדפה היא להתאים את שעת הקימה "הרגילה" - (כמה שניתן - זה הרי לא מתאים לכולם אף פעם...) לרוב הציבור שיתחיל את בית הספר והעבודה יחסית עם אור יום. הבנת ??!! תפסיק לחפש שנאה!
    סגור
  • 2.
    תתכוננו לצאת באור לעבודה (ל"ת)
    מושיקו 22/10/2017 15:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    לקום ב2 בלילה להזיז שעון אחורה? משונה מאוד!
    גוט נייט - JOKE 22/10/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אולי אפשר להזיז אותו אחורה כבר ב22 בלילה לפני שהולכים לישון?...
    סגור
  • ומה יקרה אם תזיז חמש שעות לפני? (ל"ת)
    מאיר 22/10/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • חברת הטלפונים מזיזה את השעה (ל"ת)
    יעקב 22/10/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור