אחרי שהותקף במרוקו, פרץ מבהיר: "לא עזבתי בשום שלב"

חבר הכנסת עמיר פרץ מגיב לדיווחים בכלי התקשורת על עזיבת הכנס במרוקו ומבהיר כי הוא ממשיך בהשתתפותו
עמיר פרץ, צילום: בוצ'צ'ו
לאחר שחבר פרלמנט מרוקאי הטיח בעמיר פרץ האשמות קשות בכינוס הפרלמנט למען מדינות הים התיכון וארגון הסחר העולמי שנערך השנה במרוקו, פרץ מכחיש היום (ב') את הדיווחים לפיהן פרש מהמשלחת, ומבהיר היום כי הוא לא עזב את הכנס וממשיך לעמוד בראש המשלחת הישראלית. זאת בניגוד לפרסומים במספר כלי תקשורת ערבים אשר צוטטו גם בארץ.
בכינוס הפרלמנט למען מדינות הים התיכון וארגון הסחר העולמי שהתקיים אתמול במרוקו, נתקל פרץ בסערה בסיום מושב הפתיחה כאשר חבר הפרלמנט המקומי, אחסן עבד אלחלאק צעק לעברו: "אתה פושע מלחמה, אתה היית שר הביטחון הישראלי ואתה אורח לא רצוי כאן". סגן השר לשעבר מגלי והבה, המכהן כיום כשגריר נודד מטעם האסיפה הפרלמנטרית של מדינות הים התיכון, החליט להתערב והשיב לו: "אתה האסלאם הקיצוני, הרסתם את תוניס, את תימן, את לוב, את סוריה ואתם רוצים להרוס את מרוקו. עמיר פרץ מרוקאי, אביו ואמו מרוקאים, הוא נולד כאן אין לך זכות לתקוף אותו".
משתתפים נוספים בועידה הסתייגו מדבריו של אלחלאק והביעו תמיכה בפרץ. נציג מרוקו המשמש גם כיו"ר הישיבה אף התנצל בפני פרץ ואמר כי "המיעוט הזה לא יכול לייצג את הפרלמנט ולא את העם המרוקאי". ח"כ פרץ אמר בתגובה כי "גורמי האופוזיציה במרוקו מתקשים להכיל את היחסים שלי עם מרוקו ומנסים לערער אותם. איני מתכוון לשנות את דרכי ואני מתכוון להמשיך לקיים קשרים פורמליים ולא-פורמליים עם מדינות ערב ובראש ובראשונה עם מרוקו, בה יש לי מעמד מיוחד".
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    חבל שאתם מכלילים עמיר פרץ שמאלני
    שגי 11/10/2017 07:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וגם לא מייצג את כל המרוקאים שהביאו לכאן הרבה טוב .אבי עליו השלום ידע קרוא וכתוב צרפתית כשפת אם ולא רק לדבר.אני בספק אם עמיר יודע לכתוב
    סגור
  • 12.
    אבשלום די עם השנאה וההסתה זה לא מתאים לשם שלך (ל"ת)
    דורי 10/10/2017 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    גם המרוקאים יודעים לזהות באגרה מנפוחה כמו ארמונד... (ל"ת)
    אז'י להינה 09/10/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    יפה מאוד ! (ל"ת)
    1 09/10/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    ת"א
    יפא 09/10/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הכבוד לפרצ"ק, לפחות במרוקו זוכרים שהייתה שר ביטחון, הליצן עם המשקפת. ,
    סגור
  • 8.
    עמיר פרץ
    רועי 09/10/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצרפתית של המרוקאית ברברית ודומה לעולה חדש...לשמוע ולצחוק
    סגור
  • 7.
    פנטזית "מרוקו"
    דוד 09/10/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חאחאחא!!!! יש כאלה שהגוף הגיע לישראל והראש עוד נמצא שם, במרוקו הויטואלית שמעולם לא היתה קיימת !!!!! יללה תתעוררו !!!!
    סגור
  • 6.
    יהודי מרוקו תגידו תודה שהוציאו אתכם משם (ל"ת)
    מני 09/10/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 5.
    יהודי חזק במרוקו
    מ. פרץ 09/10/2017 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 5
    עמיר, ישר כח, שמרת על כבוד העם היהודי. כל הקמים עלינו לרעה , הפר עצתם וקלקל מחשיבותם
    סגור
  • דרוזי חזק במרוקו (ל"ת)
    מגלי והבה זה שענה 09/10/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    מתחת לפני השטח
    אזרח 09/10/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שטייל במרוקו מבין שמתחת לפני השטח העם ברובו המכריע אוהב יהודים ומכבד אותם . השלטון דואג לשלומם באופן מוסווה וסמוי מהעין אך לא יכול בגלוי בגלל קשריו עם מדינות ערב והיותה של מרוקו מנהיגת הליגה הערבית . בקרוב יופשרו גם היחסים ונראה נציגות ברבאט ובת״א ( ירושלים זה לא מעשי כרגע)
    סגור
  • 3.
    הסמול ההזוי מזיק למגזר היהודים הימנים!
    אבשלום 09/10/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    13 5
    הסמול נילחם לזכות השיבה ל" פליטים" הערבים מחבלים. במטרה סמויה להביא לרוב ערבי טרטריסטי
    סגור
  • מה הקשר? אני ימני ואני גורס שעמיר אינו שמאל.כבוד לעמיר (ל"ת)
    ייאי 09/10/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • תגובה 3
    אריה 09/10/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אתה כזה אדיוט שמנסה לחבר מחט לתחת
    סגור
  • איזה יופי, המצאת עכשיו מגזר חדש. דע לך
    שלמה 09/10/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהיחידי שמזיק למגזר החדש הזה הוא רק אילו שאתה מחשיב אותם כשייכים למגזר החדש הזה.
    סגור
  • תגיד אתה אידיוט
    יעקב 09/10/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שוב להכניס את השמאל לכל דיון יללה תתבגר (אם אתה מגיב בתשלום אז למען נשמתך תמצא לך עבודה אחרת)
    סגור
  • לא, הוא לא אידיוט. הוא רק ימני (ל"ת)
    שלמה 09/10/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לשלמה, זה לא אותו דבר? (ל"ת)
    יעקב 09/10/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מזל שאתם בקושי מנדט (ל"ת)
    יעקב 16/10/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שאפו ל מר פרץ לא פשוט לעמוד ב מעמד משפיל שכזה (ל"ת)
    YL 09/10/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד עמיר