ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

"מפלגת ש"ס מתנתקת מהבוחרים": חברי הכנסת מגיבים על התפטרות גואטה

בניין כנסת ישראל, צילום: Getty images Israel
חבר הכנסת יגאל גואטה (ש"ס) הודיע הבוקר (ד') על התפטרותו מהכנסת לאחר הביקורת שהושמעה נגדו בקרב הציבור החרדי על השתתפותו בחתונת אחיינו ההומו. בקשת הפוליטית לא איחרו להגיב על ההחלטה כאשר יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, אף כינה אותו "מופת של אנושיות משפחתית".
ראש מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי גואטה הוא "חבר כנסת מצוין וחבר. עצוב שבישראל 2017 ח"כ נאלץ לסיים את תפקידו בגלל שהשתתף בחתונה של שני אנשים שאוהבים אחד את השני". ח"כ עליזה לביא התייחסה גם היא להתפטרותו של גואטה ואמרה כי מדובר באבידה גדולה. עוד הוסיפה כי "מפלגת ש"ס התחרדה ומתנתקת מציבור בוחריה".
השר אריה דרעי הודיע כי הוא מכבד את החלטתו של גואטה והודה לו על "הרוח החדשה והנמרצת שהכניס לתנועת ש"ס". זאת לעומת ח"כ מירב מיכאלי שקראה לשר דרעי לא לקבל את ההתפטרות, ולגואטה לחזור בו. "זמן טוב להיזכר שכל אדם נולד בצלם'', אמרה מיכאלי.
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    השמאלנים וטרור ההומוס' תומכים בשסניק כדי לקדם תועבה
    לא בישראל 18/09/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אסור להכנע לתרבות סדום ועמורה שמקדמים פה גורמים פרוגרסיבים. מדינת ישראל מדינה יהודית, אנחנו לא נתאבד ונמסור אותה לגורמים ההרסניים של השמאל שתוף הזימה.
    סגור
  • 11.
    אפלה
    אורי 15/09/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    באנו חושך לגרש בידנו אור ואש . משפחה שלו מה ניהיה איתכם
    סגור
  • 10.
    מי הם מצביעי שס?
    JOUCA 13/09/2017 20:36
    הגב לתגובה זו
    7 7
    איך חבר כנסת שמייצג שומרי תורה ומצוות, יכול בכלל להעלות על דעתו להיות נוכח באירוע מתועב שכזה?, כל השמלאנים ודאי יפרגנו לו, אך הוא נבחר ע"י קהל שומרי תורה ומצוות, וטוב שהתפוטר, וגם כך גרם לנזק אדיר. שיתפלל היטב בימים הנוראים , אולי עוונו יסלח.
    סגור
  • 9.
    הניאו נאצים יטפלו בחרדים...ומי יוביל אותם?...כן כן (ל"ת)
    הכל בסדר 13/09/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    מה ההבדל בין אנשי שס לאיטולות באיראן, אתם לא יהודים (ל"ת)
    אלוהים מתבייש בכם 13/09/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • 7.
    לסמאלנית הטוענת שכל בני אדם נולדו בצלם צריך לומר שהיא צ
    Trump 13/09/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    5 7
    כל הכבוד לרבני שס שזרקו את האדיוט הביתה.
    סגור
  • 6.
    נמאס כבר מהקומץ השמאלני שטוחן לנו את המח עם הסטיות האלה (ל"ת)
    בעעעעעעעעעעעע 13/09/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • נמאס ממפגרים כמוך לך לאירן שם מקומך (ל"ת)
    דב 16/09/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כל החרדים אוהבים ילדים (ל"ת)
    ככ 13/09/2017 19:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    גועל נפש כל הלהטבים האלו.
    אחד 13/09/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אולי גם כבוד השר החרדי, ישב במסיבה במסעדת שרצים ? כי הוא רוצה לשמח את אחותו. או שמא, ילך לכנסיה, גם לשמח את אחותו ? או שמא, אם הוא כהן, שילך לבית הקברות , לשמח את אחותו ?
    סגור
  • 4.
    כול הכבוד לרבנים של שס
    משה 13/09/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    17 8
    את הסטיה הזאת ואת המחלה הזאת צריך להעיף מעם היהודי
    סגור
  • 3.
    דרעי מחמיץ הזדמנות מעולה להתחבר לשקופים
    talg1 13/09/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    8 7
    כל הכבוד לח"כ גואה שמעדיף לשמור על הקשרים המשפחתיים מאשר להתנהג לפי הרבנים. לא מבין על מה כל הרעש. הוא כיבד את אחותו - ועל כך מגיע לו יישר כוח. קיויתי לרגע שש"ס תחזור לזרם המזרחי הליברלי, אבל כנראה שדעי חושש מהחרדים או שהוא כבר בעצמו הושפע מהם יותר מידי.
    סגור
  • המשימה
    tar 15/09/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שמירת קשר עם בורא עולם --- ולא עם המחנה הציוני /הלסבי /השמאלני -ואחרים
    סגור
  • 2.
    כל יפי הנפש המגועלים
    אבי 13/09/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    21 5
    כן, ש"ס הם מפלגה חרדית, וחברי הכנסת שלה חרדים, וחרדי אינו משתתף בחתונת מי שנאמר עליו בתורה מות יומת. חד משמעית. פתאום יאיר לפיד נהיה לי חבר של ש"סניק, עד היום גם היית חבר שלו? או שהודעת שאם הוא יהיה בממשלה אתה לא תצטרף? "מפלגת ש"ס התחרדה", מצחיק מאוד. איפה הייתם כולכם עד שהוא עשה את הפשע? גם אז תמכתם בש"ס? או שבגלל שהוא התפטר וכבר לא יכול להציק לכם נהייתם חברים שלו? או שבגלל שהוא תומך במעשים מכוערים? "כל אדם נולד בצלם", האם זה כולל חרדים או רק הומואים? אין מילה אחרת חוץ מתתביישו לכם.
    סגור
  • 1.
    שדרעי יכניס רוח חדשה ונמרצת לכלא בעגלא ובזמן קריב, אמן (ל"ת)
    החברים מיהדות התורה 13/09/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור