ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מנהיג ב-KKK שיתף את הפוסט המזעזע של יאיר נתניהו

יאיר נתניהו, צילום: AFP
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך לעורר סערות. הבן העלה היום פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו תמונה תחת הכיתוב "שרשרת המזון". בתמונה רואים את המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס בראש שרשרת המזון ואחריו לטאה, איש מפחיד שזומם מזימות ואז אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי. הכוונה היא שכל אחד מפעיל בתורו את האחר. את מני נפתלי שנמצא בתחתית שרשרת המזון הצמיד נתניהו הבן לציור של חמגשיות, כלומר ההקשר של התמונה ברור - כתב האישום שיוגש נגד אימו שרה נתניהו הוא תולדה של קנוניה שבראשה עומד עשיר יהודי.
למעשה, מדובר ביצירה אנטישמית וניאו נאצית שמגיעה מאתרים אנטישמיים ונתניהו הבן, במודע או שלא במודע, עשה שימוש ביצירה אנטישמית קלאסית נוראית שמשמעותה שהיהודים העשירים שולטים בעולם ותוך מזימות עושים דברים נוראיים. מי שהביע תמיכה בפוסט של יאיר נתניהו הוא דיויד דיוק, מראשי ה-KKK בארה"ב, שכתב - "בנו של נתניהו פרסם פוסט שמציע שסורוס שולט בעולם". בבוקר שלמחרת הוסיף דיוק ציוץ נוסף - ""ברוך הבא למועדון, יאיר. מדהים. וואו, פשוט וואו".
וזה לא נגמר שם, אתר אינטרנט ניאו נאצי בשם 'Daily Stormer' פרסם התייחסות תחת הכותרת - "יאיר נתניהו הוא לגמרי אח. עוד מעט הוא יציע שימוש בגז". תומר פרסיקו ציין כי בהמשך אותה התייחסות מדמים את היהודים לערפדים שמוצצים את הדם לכל העולם, וטוענים שאם אין סביבם מספיק לא-יהודים, ימצצו את הדם אחד לשני. ואז תוהים אם נתניהו ג'וניור נגוע בשנאה עצמית. 
 
קצת אחרי שהפוסט שפרסם החל לעורר סערה של ממש, ניסה יאיר נתניהו להסביר ובפוסט נוסף שפרסם כתב כך: "דרך אגב זה הדף ממנו לקחתי את הקריקטורה. מצחיק בטירוף שווה לעקוב!", והוסיף קישור. מדובר בעמוד שנקרא 'ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני'. לא ברור מי מפעיל את העמוד אבל חלק גדול מהפוסטים שבו מופנים כנגד השמאל. מעבר לכך, אחרי שיטוט בעמוד תראו שחלק ניכר מהפוסטים בו כוללים את דמותו של Pepe the Frog, מדובר בדמות שהיא הסמל של תנועת הימין הניאו נאצי בארה"ב, האלט-רייט ולכן מדובר בדמות שמוכרת בארה"ב כסימבול לשינאה. כך לדוגמה, באחד הפוסטים מופיע היועמ"ש מנדלבליט כ'פפה הצפרדע'. בראש העמוד מתנוססת דמות של אדם שמרים כוס יין ("דמעות של שמאלנים"). נדב איל מערוץ 10 הסביר כי האדם הזה הוא אוגוסטו פינושה שעמד בראש החונטה הצבאית בצ'ילה, רצח אלפים ועינה עשרות אלפים. זה העמוד שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ממליץ עליו.
אהוד ברק שמופיע בפוסט שהעלה יאיר נתניהו (ככזה שמובל ע"י כסף) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד". יאיר נתניהו מצידו השיב לו בפוסט נוסף שכתב: "אני מקווה שאהוד ברק לא צייץ עלי ממקום מושבו בבוסטון (בין עסקה מפוקפקת אחת לשנייה) כשהוא שיכור מוויסקי (כמו שזכור לי היטב). הגיע הזמן לגריאטר אהוד".
איש התקשורת ופעיל הימין שמעון ריקלין לא ממש התרגש מהפוסט של נתניהו הבן, וכתב כך: "כאשר נגמרים הטיעונים לשמאל הם צועקים אנטישמי. ראיתי את מה שהעלה יאיר. אפשר לאהוב ואפשר לא. אנטישמי זה לא. חלאס עם הבכיינות האוטומטית".
הפינה לשיפוטכם.

 
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    ממה ההוא בכלל חי ומה הוא עושה בחיים ?
    אמא אווזה 19/09/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע ? להיות בן של ראש ממשלה זה בוודאי עוזראבל זו לא באמת פרנסה
    סגור
  • 49.
    יאיר זה הנכדה של בן ציון ? (ל"ת)
    אנונימי 19/09/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    הימין הישראלי גולש לעבר הפאשיזם בעקבות טראמפ
    אזרח 12/09/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכים בעקבות טראמפ
    סגור
  • 47.
    השותף של האתר הנאצי זה הרי עתון הארץ ועורכו (ל"ת)
    ברנר 12/09/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    קשקוש. הם העתיקו מהארץ עם הפרשנות של הארץ
    רובין הוד 11/09/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולא בפעם הראשונה. האנטישמים יכולים להעתיק מהארץ דרך קבע כתבות קריקטורות. יאיר חזק ואמץ אתה דורך להם על היבלת.
    סגור
  • 45.
    חינוך מהבית: אבא לקח ליאיר הארנק.
    משה 11/09/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא נתניהו לבן נתניהו - אצלינו במשפחה לא צריך ארנקים.
    סגור
  • 44.
    אנשי הימין - אתם לא מבינים, הוא בכלל שמאלני (ל"ת)
    אריק 11/09/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    אמא חולת נפש ואבא מגלומן ומושחת...
    דניאל 11/09/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אפשר לצפות ממשפחת הפשע??? ועוד מאבטחים את הטינופת הקטנה שעשה צבא בשקם...
    סגור
  • 42.
    כך נראה בנו של ראש הממשלה
    אחד העם 10/09/2017 23:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בן 26 ומתנהג כמו ילד מפגר, סתם אידיוט מפונק תת רמה .האם קיבל את הגנים של הוריו?
    סגור
  • 41.
    כל הילדים אומרים לו שאמא שלו גנבת וזה מחרפן
    גן תקווה 10/09/2017 18:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הילד נשאר ילד - מה לעשות
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    התאווה לשררה מוחקת כל סימן לערכים מוסרים (ל"ת)
    תאוות השלטון והכסף 10/09/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 39.
    נתניהו גוניור
    אלי 10/09/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התפוח נפל בתוך העץ לא קרוב לעץ
    סגור
  • 38.
    שרה
    ע.ל 10/09/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נראה לי שהמכשפה שמגישה את האוכל שרה נתניהו
    סגור
  • 37.
    לפחות דבר אחד מאחד פה את כולם הבורסה
    רפי 10/09/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אבל אין ספק שהכותב שמאלני דפוק
    סגור
  • 36.
    היטלר לא רצה להשמיד בשעתו יהודים, אל חוסייני שכנע אותו
    אחה"ע 10/09/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הבן בדומה לאביו אינו יודע פרק בהיסטוריה של האנטישמיות
    סגור
  • מחנות הריכוז הוקמו עם עליית הנאצים לשלטון ב-1933
    די עם הספין הזה 10/09/2017 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההחלטה על השמדת היהודים בוועידת ואנזה, היתה חלק מתפיסת העולם הנאצית כפי שהיטלר כתב עליה במיין קאמפ. המופתי אכן רצה למנוע הגעת יהודים לפלסטינה, אבל לא היה הכוח שהניע או השפיע על הנאצים (=למרות שהיה שיתוף פעולה).
    סגור
  • 35.
    מהלך גאוני של ביבי להשיג הקלה בעונש בגלל בעיות במשפחה (ל"ת)
    ניכוי שליש 10/09/2017 14:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 34.
    השמאל פשט רגל
    ישראלי 10/09/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אני קורא את התגובות ופשוט לא מאמיןהצד השמאלי של המפה הפוליטית בישראל זה שקורא לעצמו "נאור" פשוט איבד כל כיוון והפך להיות צד בריון!פשוט מי שלא מסכים איתם אז הוא שתול או קוף או כל מיני "ברכות" אחרות.אז זהו רציתי להזכיר לכם שאתם מיעוט קטן ומציק ושרב העם לא מאמין לכם ולמינפולציות שלכם ולדעתי הגיע הזמן שמשטרת ישראל תחקור מה המניעים של אותם כתבים ופוליטקאים שפשוט רודפים אחרי נתניהו בכדי לעשות הפיכה פוליטית.
    סגור
  • מדויק ולעניין חושבים שהעם מטומטם (ל"ת)
    levi ovad 10/09/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • נתניהו
    אלי 10/09/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אתה ממש מורעל וסתום .
    סגור
  • אף אחד
    לא יגיע 10/09/2017 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לרמת הטימטום שלך !
    סגור
  • 33.
    זו תוצאה של חינוך עם אמא פסיכולוגית שגם פסיכית
    יוסי יונה 10/09/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
    8 4
    זה בגנטיקה של המשפחה
    סגור
  • גם גס רוח וגם אויל אבל מתוגמל היטב (ל"ת)
    רובין הוד 11/09/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    יאיר פרי ביאושים של של ביב ופיגי יותר טיפש מזה אי אפשר
    שישקו 10/09/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    10 4
    בגרמניה היה נעצר על שימוש במוטיבים נאצים ילד טיפש ומפגר אכל יותר מידי במבה.
    סגור
  • 31.
    אני כבר לא מופתע .. המשפחה מיצרת סקנדל אחרי השני
    מרקו 10/09/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ילד מפונק בן 26 חי על חשבון משלם המיסים יש לו הסעה גם בשבת עם רכב שרד יש לו אוכל ושמירה מגעילים נמאסתם
    סגור
  • 30.
    אבל יאיר נתניהו צודק
    עצוב 10/09/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    8 8
    במקום שהימין והשמאל יתאגדו נגד הגבעונים והגלאונים מבפנים וכמובן כנגד האויבים מבחוץ אנחנו עסוקים במריבות פנימיות ושנאה עצמית.מליארדים של דולרים מושקעים בניסיון לסכסך בין חלקי העם ואנחנו לצערי קונים זאת.
    סגור
  • 29.
    צריך לארגן סוויטה באחד מבתי הכלא למשפחת נתניהו
    שמטוב 10/09/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    9 7
    תא לאבא, תא לאמא, תא ליאיר. צריך להזמין מיטה VIP לביבי שקרניהו בשבתו בכלא: מיטה מלאה פישפשים. ביבי ירגיש שם טוב כי הוא בעצמו פישפש שמוצץ את הדם של אזרחי ישראל.
    סגור
  • 28.
    חבר חדש ל-KKK
    קובי 10/09/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כיוון מפתיע, אף חבר בארגון הנאצי לא חלם על יאיר, איזה הפתעות נוספות מצפות לנו??
    סגור
  • 27.
    כל העולם מושחת!!
    איתי 10/09/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    10 4
    תפסיקו לבלבל את המוח!! בלי ביבי לא הייתה לנו כלכלה טובה וחזקה כמו שיש לנו היום וזה מה שהכי חשוב אתם מתעסקים כל הזמן בטפל ולא בעיקר.תשימו לב כמה התפתחנו בעשור האחרון.כל בנאדם יכול להרשות לעצמו לנפוש בחו"ל לפחות פעם בשנה מה שפעם אף אחד לא יכל לעשות.שיהיה שבוע טוב לכולם.
    סגור
  • איתי, כולם מושחתים! אז ספר לנו באיזה שחיתות אתה מעורב? (ל"ת)
    מאיר 10/09/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • שומע את הבבוניות שלך עד לפה.
    ביובי 10/09/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לך תלקק איזה משקוף, נוכל.
    סגור
  • איתי , אתה איש קטן עם דעות קטנות
    אחד 10/09/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 8
    לנפוש בחול זה מה שחשוב? כמה יכולים לרכוש דירה ראשונה בימינו ?
    סגור
  • איתי, אתה איש טוב עם דעות בריאות (ל"ת)
    רובין הוד 11/09/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    רחוק מהעצים
    ילד מפגר שאינו נופל 10/09/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כנראה שזו המשפחה וחדר המלחמה שמתכננת הכל ביחד וכך קרה גם השבת. המשפחה שמזה שנים ידועה כצדיקה,הולכת ונלחצת וזה עלול להוות סכנה חמורה למדינת ישראל
    סגור
  • 25.
    אזכור של KKK - פרופגנדה של שנאה, שיטפורטל. למה הזכרתם
    שיטפורטל - תינופת 10/09/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שסורוס שירת את הנאצים? כי זה לא קשור? קראתי לא פעם באתרים של ניאו נאצים רוסיים ציטוטים של "הארץ". מה זה אומר?
    סגור
  • 24.
    שיתפו את הפוסט של הארץ לא של יאיר נתניהו
    יהודי 10/09/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מעניין למה מנהיג ה-KKK מחובר להארץ ? הוא שיתף את הפוסט של העיתון ולא של יאיר נתניהו כנראה שהוא יודע מאיפה לקחת קריקטורות אנטישמיות (בידרמן)
    סגור
  • 23.
    משפחה מופרעת - עד מתי תהיה בחיים שלנו???
    אחד 10/09/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ראש ממשלה - מושחת, נהנתן, שלא שם קצוץ על מתוקות הציבור אשתו - עושה כבשלה בכספי ציבור והבן - נו, התפוח לא נופל רחוק מהעץ, הפרעות על גבול חוסר שפיות.
    סגור
  • עד 2030 (ל"ת)
    אחד שיודע 10/09/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 22.
    יהודו נאצי מתחבר לניאו נאצים (ל"ת)
    יאיר 10/09/2017 08:54
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 21.
    יאיר היהיר
    יפה 10/09/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    נכון שצריך להגן על ההורים אבל לא כל האמצעים קדושים. ילד מטומטם שחושב שהשמש מאירה לו מהת..ת משחק אותה מינימום נסיך הכתר עושה שטויות שבמקום לעזור להוריו ,גורם לעודף שנאת אחים. לו לא היית בן של .. בטוח היית ילד כפות.
    סגור
  • 20.
    לא זעקתם כשההיא ציירה את תמונת נתניהו לידה עניבת חנק (ל"ת)
    רמי 10/09/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 19.
    מיום ליום זה נהיה יותר ברור. מלחמת האחים בתוכנו,
    שלמה 10/09/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מלחמה בנשק חם, לא בדיבורים, הולכת ומתקרבת במהירות.
    סגור
  • 18.
    תגובה טבעית להתקפות נבזיות
    ישראלי 10/09/2017 08:16
    הגב לתגובה זו
    8 16
    ילד נורמלי לחלוטין שרואה ולא מאמין איך מנגנון אדיר וכנראה ממומן החליט להפיל את השלטון ובאותה ההזדמנות פשוט רומס ללא רחמים וגם כנראה ללא ראיות את המשפחה שלו
    סגור
  • והתגובה שלך טבעית לקוף (ל"ת)
    שירי 10/09/2017 08:50
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • תגיד - משלמים לך בשביל השטויות שאת פולט ?
    שלומי 10/09/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם כן - תוציא את הכסף על טיפול .
    סגור
  • שלומי. תענה לעניין. די עם הקשקושים (ל"ת)
    הלנה מטרויה 11/09/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    כתבה על פעילותו של סורוס בתקופת הנאצים ועכשיו
    גורגי 10/09/2017 07:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    http://mida.org.il/2016/08/16/%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A1-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%93%D7%A8-%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%91%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90/
    סגור
  • 16.
    לא לתת לו במה והוא יעלם (ל"ת)
    פפפ 10/09/2017 07:48
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 15.
    יהיר נתניהו - מכוער מבחוץ ומכוער מבפנים
    הרמת-קל 10/09/2017 07:23
    הגב לתגובה זו
    14 9
    מילא ביבי - היה לו לכל הפחות רזומה כבר מהשירות הצבאי - אבל הבטלן הזה יהיר... אפילו משלב א' הוא אפס מאופס.
    סגור
  • 14.
    סמולנים קרציות מה יש לכם עם יאיר נתניהו?
    יהודי משתומם 10/09/2017 06:40
    הגב לתגובה זו
    17 14
    אוי יו יויי אנטישמיות.... ומה שאתם עושים השכם וערב לנתניהו ומשפחתו זה לא הסוג הבזוי ביותר של האנטישמיות? צבועים תסתכלו על עצמכם בראי חלאות המן האנושי.
    סגור
  • יהודו נאצים צריך למגר (ל"ת)
    יאיר 10/09/2017 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 13.
    שליטה
    מלאת בוז 10/09/2017 01:50
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מילא שעל אשתו אין לראש הממשלה שליטה, גם על בנו? או שהוא אישר את הפוסט
    סגור
  • 12.
    אין ספק הוא באמת משוגע (ל"ת)
    אורי 10/09/2017 00:37
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 11.
    לך לעבוד טפיל משועמם
    פרזיט מתבולל 09/09/2017 23:31
    הגב לתגובה זו
    16 12
    אםשר רק לקוות שירקב בכלא ביחד ים אמו ואביו
    סגור
  • 10.
    כמה נזק שהמשפחה הזאת עושה למדינה ולעם היהודי! לא יאומן. (ל"ת)
    ירושלמי 09/09/2017 22:41
    הגב לתגובה זו
    17 6
    סגור
  • 9.
    תשובתו של ילד ממורמר. תוקפים את אמו, משיב מלחמה.ובצדק. (ל"ת)
    סימונה 09/09/2017 22:38
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • תוקפים גם את אבי. אז מה? ירדתי לאשפתות? (ל"ת)
    איוונקה טראפמ 10/09/2017 07:23
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 8.
    הכטלן
    מורפי 09/09/2017 21:53
    הגב לתגובה זו
    10 7
    חי על חשבוננו איש ימין ששונא יהודים פרי ביאושים של חינוך מבחיל.
    סגור
  • 7.
    מעניין כמה יהודים חפים מפשע ימותו בגלל טיפש אחד קטן
    הרווחנו את השואה 09/09/2017 21:37
    הגב לתגובה זו
    15 8
    איזה ילד מקולקל....פייייי
    סגור
  • וגם בגלל טיפש גדול (ל"ת)
    ילד מפגר שאינו נופל 10/09/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 6.
    טמטום
    בני 09/09/2017 21:33
    הגב לתגובה זו
    14 7
    ילד עשיר ומנופח שלא יודע מה הוא עושה. אם זה היה אדם מן המניין כבר היו חוקרים אותו במשטרה. תתבייש לך ילד מפונק
    סגור
  • 5.
    טיפשי אבל אפשר להבין אותו (ל"ת)
    מספיק עם השנאה 09/09/2017 21:33
    הגב לתגובה זו
    4 14
    סגור
  • 4.
    האמא פסיכולוגית אבל הילד לא מקבל את הטיפול המתאים (ל"ת)
    מחדל 09/09/2017 21:29
    הגב לתגובה זו
    19 6
    סגור
  • כשאמא תכנס לנווה תרצה
    סוהרת 10/09/2017 01:18
    הגב לתגובה זו
    12 3
    נסדר לה בתא מיטה לילד המפגר כי הילד חייב להיות עליד אימו מרבית שעות היום:כמו זבל ופח
    סגור
  • 3.
    ובאבא שלו בחרנו להיות ראש ממשלת המדינה היהודית
    רון 09/09/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    16 5
    כנראה שאנו מטורפים
    סגור
  • 2.
    כיפאק לנסיך יורש העצר של משפחת המלוכה
    כיפאק לנסיך העצר 09/09/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    10 13
    אין ספק שזה בגנים אצלם...
    סגור
  • 1.
    איש בדרך אביו יילך
    אהוד 09/09/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    18 5
    רק שהפעם החינוך ברור ללא הפוליטיקיה וההצגות. השד פולט את מה שקורה ונאמר בבית.
    סגור