22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנהיג ב-KKK שיתף את הפוסט המזעזע של יאיר נתניהו

 |  67
לא יאמן
Share
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך לעורר סערות. הבן העלה היום פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו תמונה תחת הכיתוב "שרשרת המזון". בתמונה רואים את המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס בראש שרשרת המזון ואחריו לטאה, איש מפחיד שזומם מזימות ואז אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי. הכוונה היא שכל אחד מפעיל בתורו את האחר. את מני נפתלי שנמצא בתחתית שרשרת המזון הצמיד נתניהו הבן לציור של חמגשיות, כלומר ההקשר של התמונה ברור - כתב האישום שיוגש נגד אימו שרה נתניהו הוא תולדה של קנוניה שבראשה עומד עשיר יהודי.

למעשה, מדובר ביצירה אנטישמית וניאו נאצית שמגיעה מאתרים אנטישמיים ונתניהו הבן, במודע או שלא במודע, עשה שימוש ביצירה אנטישמית קלאסית נוראית שמשמעותה שהיהודים העשירים שולטים בעולם ותוך מזימות עושים דברים נוראיים. מי שהביע תמיכה בפוסט של יאיר נתניהו הוא דיויד דיוק, מראשי ה-KKK בארה"ב, שכתב - "בנו של נתניהו פרסם פוסט שמציע שסורוס שולט בעולם". בבוקר שלמחרת הוסיף דיוק ציוץ נוסף - ""ברוך הבא למועדון, יאיר. מדהים. וואו, פשוט וואו".

וזה לא נגמר שם, אתר אינטרנט ניאו נאצי בשם 'Daily Stormer' פרסם התייחסות תחת הכותרת - "יאיר נתניהו הוא לגמרי אח. עוד מעט הוא יציע שימוש בגז". תומר פרסיקו ציין כי בהמשך אותה התייחסות מדמים את היהודים לערפדים שמוצצים את הדם לכל העולם, וטוענים שאם אין סביבם מספיק לא-יהודים, ימצצו את הדם אחד לשני. ואז תוהים אם נתניהו ג'וניור נגוע בשנאה עצמית. 
 
קצת אחרי שהפוסט שפרסם החל לעורר סערה של ממש, ניסה יאיר נתניהו להסביר ובפוסט נוסף שפרסם כתב כך: "דרך אגב זה הדף ממנו לקחתי את הקריקטורה. מצחיק בטירוף שווה לעקוב!", והוסיף קישור. מדובר בעמוד שנקרא 'ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני'. לא ברור מי מפעיל את העמוד אבל חלק גדול מהפוסטים שבו מופנים כנגד השמאל. מעבר לכך, אחרי שיטוט בעמוד תראו שחלק ניכר מהפוסטים בו כוללים את דמותו של Pepe the Frog, מדובר בדמות שהיא הסמל של תנועת הימין הניאו נאצי בארה"ב, האלט-רייט ולכן מדובר בדמות שמוכרת בארה"ב כסימבול לשינאה. כך לדוגמה, באחד הפוסטים מופיע היועמ"ש מנדלבליט כ'פפה הצפרדע'. בראש העמוד מתנוססת דמות של אדם שמרים כוס יין ("דמעות של שמאלנים"). נדב איל מערוץ 10 הסביר כי האדם הזה הוא אוגוסטו פינושה שעמד בראש החונטה הצבאית בצ'ילה, רצח אלפים ועינה עשרות אלפים. זה העמוד שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ממליץ עליו.

אהוד ברק שמופיע בפוסט שהעלה יאיר נתניהו (ככזה שמובל ע"י כסף) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד". יאיר נתניהו מצידו השיב לו בפוסט נוסף שכתב: "אני מקווה שאהוד ברק לא צייץ עלי ממקום מושבו בבוסטון (בין עסקה מפוקפקת אחת לשנייה) כשהוא שיכור מוויסקי (כמו שזכור לי היטב). הגיע הזמן לגריאטר אהוד".

איש התקשורת ופעיל הימין שמעון ריקלין לא ממש התרגש מהפוסט של נתניהו הבן, וכתב כך: "כאשר נגמרים הטיעונים לשמאל הם צועקים אנטישמי. ראיתי את מה שהעלה יאיר. אפשר לאהוב ואפשר לא. אנטישמי זה לא. חלאס עם הבכיינות האוטומטית".

הפינה לשיפוטכם.


 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-50 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
50 אמא אווזה 19/09/2017 10:34 ממה ההוא בכלל חי ומה הוא עושה בחיים ?
מישהו יודע ? להיות בן של ראש ממשלה זה בוודאי עוזראבל זו לא באמת פרנסה
49 אנונימי 19/09/2017 10:28 יאיר זה הנכדה של בן ציון ? (ל"ת)
48 אזרח 12/09/2017 14:21 הימין הישראלי גולש לעבר הפאשיזם בעקבות טראמפ
הולכים בעקבות טראמפ
47 ברנר 12/09/2017 11:12 השותף של האתר הנאצי זה הרי עתון הארץ ועורכו (ל"ת)
46 רובין הוד 11/09/2017 12:12 קשקוש. הם העתיקו מהארץ עם הפרשנות של הארץ
ולא בפעם הראשונה. האנטישמים יכולים להעתיק מהארץ דרך קבע כתבות קריקטורות. יאיר חזק ואמץ אתה דורך להם על היבלת.
45 משה 11/09/2017 10:50 חינוך מהבית: אבא לקח ליאיר הארנק.
אבא נתניהו לבן נתניהו - אצלינו במשפחה לא צריך ארנקים.
44 אריק 11/09/2017 10:46 אנשי הימין - אתם לא מבינים, הוא בכלל שמאלני (ל"ת)
43 דניאל 11/09/2017 10:10 אמא חולת נפש ואבא מגלומן ומושחת...
מה אפשר לצפות ממשפחת הפשע??? ועוד מאבטחים את הטינופת הקטנה שעשה צבא בשקם...
42 אחד העם 10/09/2017 23:04 כך נראה בנו של ראש הממשלה
בן 26 ומתנהג כמו ילד מפגר, סתם אידיוט מפונק תת רמה .האם קיבל את הגנים של הוריו?
41 גן תקווה 10/09/2017 18:49 כל הילדים אומרים לו שאמא שלו גנבת וזה מחרפן
הילד נשאר ילד - מה לעשות
40 תאוות השלטון והכסף 10/09/2017 18:22 התאווה לשררה מוחקת כל סימן לערכים מוסרים (ל"ת)
39 אלי 10/09/2017 16:21 נתניהו גוניור
התפוח נפל בתוך העץ לא קרוב לעץ
38 ע.ל 10/09/2017 16:07 שרה
נראה לי שהמכשפה שמגישה את האוכל שרה נתניהו
37 רפי 10/09/2017 15:22 לפחות דבר אחד מאחד פה את כולם הבורסה
אבל אין ספק שהכותב שמאלני דפוק
36 אחה"ע 10/09/2017 14:35 היטלר לא רצה להשמיד בשעתו יהודים, אל חוסייני שכנע אותו
הבן בדומה לאביו אינו יודע פרק בהיסטוריה של האנטישמיות
די עם הספין הזה 10/09/2017 18:25 מחנות הריכוז הוקמו עם עליית הנאצים לשלטון ב-1933
ההחלטה על השמדת היהודים בוועידת ואנזה, היתה חלק מתפיסת העולם הנאצית כפי שהיטלר כתב עליה במיין קאמפ. המופתי אכן רצה למנוע הגעת יהודים לפלסטינה, אבל לא היה הכוח שהניע או השפיע על הנאצים (=למרות שהיה שיתוף פעולה).
35 ניכוי שליש 10/09/2017 14:30 מהלך גאוני של ביבי להשיג הקלה בעונש בגלל בעיות במשפחה (ל"ת)
34 ישראלי 10/09/2017 13:37 השמאל פשט רגל
אני קורא את התגובות ופשוט לא מאמיןהצד השמאלי של המפה הפוליטית בישראל זה שקורא לעצמו "נאור" פשוט איבד כל כיוון והפך להיות צד בריון!פשוט מי שלא מסכים איתם אז הוא שתול או קוף או כל מיני "ברכות" אחרות.אז זהו רציתי להזכיר לכם שאתם מיעוט קטן ומציק ושרב העם לא מאמין לכם ולמינפולציות שלכם ולדעתי הגיע הזמן שמשטרת ישראל תחקור מה המניעים של אותם כתבים ופוליטקאים שפשוט רודפים אחרי נתניהו בכדי לעשות הפיכה פוליטית.
levi ovad 10/09/2017 16:51 מדויק ולעניין חושבים שהעם מטומטם (ל"ת)
אלי 10/09/2017 16:22 נתניהו
אתה ממש מורעל וסתום .
לא יגיע 10/09/2017 21:19 אף אחד
לרמת הטימטום שלך !
33 יוסי יונה 10/09/2017 12:04 זו תוצאה של חינוך עם אמא פסיכולוגית שגם פסיכית
זה בגנטיקה של המשפחה
רובין הוד 11/09/2017 12:13 גם גס רוח וגם אויל אבל מתוגמל היטב (ל"ת)
32 שישקו 10/09/2017 11:54 יאיר פרי ביאושים של של ביב ופיגי יותר טיפש מזה אי אפשר
בגרמניה היה נעצר על שימוש במוטיבים נאצים ילד טיפש ומפגר אכל יותר מידי במבה.
31 מרקו 10/09/2017 11:27 אני כבר לא מופתע .. המשפחה מיצרת סקנדל אחרי השני
ילד מפונק בן 26 חי על חשבון משלם המיסים יש לו הסעה גם בשבת עם רכב שרד יש לו אוכל ושמירה מגעילים נמאסתם
30 עצוב 10/09/2017 10:30 אבל יאיר נתניהו צודק
במקום שהימין והשמאל יתאגדו נגד הגבעונים והגלאונים מבפנים וכמובן כנגד האויבים מבחוץ אנחנו עסוקים במריבות פנימיות ושנאה עצמית.מליארדים של דולרים מושקעים בניסיון לסכסך בין חלקי העם ואנחנו לצערי קונים זאת.
29 שמטוב 10/09/2017 09:53 צריך לארגן סוויטה באחד מבתי הכלא למשפחת נתניהו
תא לאבא, תא לאמא, תא ליאיר. צריך להזמין מיטה VIP לביבי שקרניהו בשבתו בכלא: מיטה מלאה פישפשים. ביבי ירגיש שם טוב כי הוא בעצמו פישפש שמוצץ את הדם של אזרחי ישראל.
28 קובי 10/09/2017 09:40 חבר חדש ל-KKK
כיוון מפתיע, אף חבר בארגון הנאצי לא חלם על יאיר, איזה הפתעות נוספות מצפות לנו??
27 איתי 10/09/2017 09:37 כל העולם מושחת!!
תפסיקו לבלבל את המוח!! בלי ביבי לא הייתה לנו כלכלה טובה וחזקה כמו שיש לנו היום וזה מה שהכי חשוב אתם מתעסקים כל הזמן בטפל ולא בעיקר.תשימו לב כמה התפתחנו בעשור האחרון.כל בנאדם יכול להרשות לעצמו לנפוש בחו"ל לפחות פעם בשנה מה שפעם אף אחד לא יכל לעשות.שיהיה שבוע טוב לכולם.
מאיר 10/09/2017 14:42 איתי, כולם מושחתים! אז ספר לנו באיזה שחיתות אתה מעורב? (ל"ת)
ביובי 10/09/2017 12:32 שומע את הבבוניות שלך עד לפה.
לך תלקק איזה משקוף, נוכל.
אחד 10/09/2017 10:18 איתי , אתה איש קטן עם דעות קטנות
לנפוש בחול זה מה שחשוב? כמה יכולים לרכוש דירה ראשונה בימינו ?
רובין הוד 11/09/2017 12:14 איתי, אתה איש טוב עם דעות בריאות (ל"ת)
26 ילד מפגר שאינו נופל 10/09/2017 09:25 רחוק מהעצים
כנראה שזו המשפחה וחדר המלחמה שמתכננת הכל ביחד וכך קרה גם השבת. המשפחה שמזה שנים ידועה כצדיקה,הולכת ונלחצת וזה עלול להוות סכנה חמורה למדינת ישראל
25 שיטפורטל - תינופת 10/09/2017 09:12 אזכור של KKK - פרופגנדה של שנאה, שיטפורטל. למה הזכרתם
שסורוס שירת את הנאצים? כי זה לא קשור? קראתי לא פעם באתרים של ניאו נאצים רוסיים ציטוטים של "הארץ". מה זה אומר?
24 יהודי 10/09/2017 09:11 שיתפו את הפוסט של הארץ לא של יאיר נתניהו
מעניין למה מנהיג ה-KKK מחובר להארץ ? הוא שיתף את הפוסט של העיתון ולא של יאיר נתניהו כנראה שהוא יודע מאיפה לקחת קריקטורות אנטישמיות (בידרמן)
23 אחד 10/09/2017 08:56 משפחה מופרעת - עד מתי תהיה בחיים שלנו???
ראש ממשלה - מושחת, נהנתן, שלא שם קצוץ על מתוקות הציבור אשתו - עושה כבשלה בכספי ציבור והבן - נו, התפוח לא נופל רחוק מהעץ, הפרעות על גבול חוסר שפיות.
אחד שיודע 10/09/2017 09:51 עד 2030 (ל"ת)
22 יאיר 10/09/2017 08:54 יהודו נאצי מתחבר לניאו נאצים (ל"ת)
21 יפה 10/09/2017 08:53 יאיר היהיר
נכון שצריך להגן על ההורים אבל לא כל האמצעים קדושים. ילד מטומטם שחושב שהשמש מאירה לו מהת..ת משחק אותה מינימום נסיך הכתר עושה שטויות שבמקום לעזור להוריו ,גורם לעודף שנאת אחים. לו לא היית בן של .. בטוח היית ילד כפות.
20 רמי 10/09/2017 08:47 לא זעקתם כשההיא ציירה את תמונת נתניהו לידה עניבת חנק (ל"ת)
19 שלמה 10/09/2017 08:32 מיום ליום זה נהיה יותר ברור. מלחמת האחים בתוכנו,
מלחמה בנשק חם, לא בדיבורים, הולכת ומתקרבת במהירות.
18 ישראלי 10/09/2017 08:16 תגובה טבעית להתקפות נבזיות
ילד נורמלי לחלוטין שרואה ולא מאמין איך מנגנון אדיר וכנראה ממומן החליט להפיל את השלטון ובאותה ההזדמנות פשוט רומס ללא רחמים וגם כנראה ללא ראיות את המשפחה שלו
שירי 10/09/2017 08:50 והתגובה שלך טבעית לקוף (ל"ת)
שלומי 10/09/2017 08:43 תגיד - משלמים לך בשביל השטויות שאת פולט ?
אם כן - תוציא את הכסף על טיפול .
הלנה מטרויה 11/09/2017 12:28 שלומי. תענה לעניין. די עם הקשקושים (ל"ת)
17 גורגי 10/09/2017 07:58 כתבה על פעילותו של סורוס בתקופת הנאצים ועכשיו
http://mida.org.il/2016/08/16/%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A1-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%93%D7%A8-%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%91%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90/
16 פפפ 10/09/2017 07:48 לא לתת לו במה והוא יעלם (ל"ת)
15 הרמת-קל 10/09/2017 07:23 יהיר נתניהו - מכוער מבחוץ ומכוער מבפנים
מילא ביבי - היה לו לכל הפחות רזומה כבר מהשירות הצבאי - אבל הבטלן הזה יהיר... אפילו משלב א' הוא אפס מאופס.
14 יהודי משתומם 10/09/2017 06:40 סמולנים קרציות מה יש לכם עם יאיר נתניהו?
אוי יו יויי אנטישמיות.... ומה שאתם עושים השכם וערב לנתניהו ומשפחתו זה לא הסוג הבזוי ביותר של האנטישמיות? צבועים תסתכלו על עצמכם בראי חלאות המן האנושי.
יאיר 10/09/2017 08:54 יהודו נאצים צריך למגר (ל"ת)
13 מלאת בוז 10/09/2017 01:50 שליטה
מילא שעל אשתו אין לראש הממשלה שליטה, גם על בנו? או שהוא אישר את הפוסט
12 אורי 10/09/2017 00:37 אין ספק הוא באמת משוגע (ל"ת)
11 פרזיט מתבולל 09/09/2017 23:31 לך לעבוד טפיל משועמם
אםשר רק לקוות שירקב בכלא ביחד ים אמו ואביו
10 ירושלמי 09/09/2017 22:41 כמה נזק שהמשפחה הזאת עושה למדינה ולעם היהודי! לא יאומן. (ל"ת)
9 סימונה 09/09/2017 22:38 תשובתו של ילד ממורמר. תוקפים את אמו, משיב מלחמה.ובצדק. (ל"ת)
איוונקה טראפמ 10/09/2017 07:23 תוקפים גם את אבי. אז מה? ירדתי לאשפתות? (ל"ת)
8 מורפי 09/09/2017 21:53 הכטלן
חי על חשבוננו איש ימין ששונא יהודים פרי ביאושים של חינוך מבחיל.
7 הרווחנו את השואה 09/09/2017 21:37 מעניין כמה יהודים חפים מפשע ימותו בגלל טיפש אחד קטן
איזה ילד מקולקל....פייייי
ילד מפגר שאינו נופל 10/09/2017 09:27 וגם בגלל טיפש גדול (ל"ת)
6 בני 09/09/2017 21:33 טמטום
ילד עשיר ומנופח שלא יודע מה הוא עושה. אם זה היה אדם מן המניין כבר היו חוקרים אותו במשטרה. תתבייש לך ילד מפונק
5 מספיק עם השנאה 09/09/2017 21:33 טיפשי אבל אפשר להבין אותו (ל"ת)
4 מחדל 09/09/2017 21:29 האמא פסיכולוגית אבל הילד לא מקבל את הטיפול המתאים (ל"ת)
סוהרת 10/09/2017 01:18 כשאמא תכנס לנווה תרצה
נסדר לה בתא מיטה לילד המפגר כי הילד חייב להיות עליד אימו מרבית שעות היום:כמו זבל ופח
3 רון 09/09/2017 21:25 ובאבא שלו בחרנו להיות ראש ממשלת המדינה היהודית
כנראה שאנו מטורפים
2 כיפאק לנסיך העצר 09/09/2017 21:12 כיפאק לנסיך יורש העצר של משפחת המלוכה
אין ספק שזה בגנים אצלם...
1 אהוד 09/09/2017 21:04 איש בדרך אביו יילך
רק שהפעם החינוך ברור ללא הפוליטיקיה וההצגות. השד פולט את מה שקורה ונאמר בבית.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש