12:40 דלק קידוחים יהש מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

11:31 מניית קסטרו עולה כ-3% ומשלימה 5 ימי עליות רצופים

10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

השרה שקד: צריך להגביל את כהונתו של ראש הממשלה

 |  38
הגבלת השלטון
Share
על רקע חקירות פרשיותיו של ראש הממשלה, העריכה הבוקר (ד') השרה שקד כי "הבחירות הבאות יתקיימו במועדן ב-2019".  בריאיון שהעניקה לרדיו קול ברמה הוסיפה כי החיבור בין מפלגות הקואליציה עומד איתן. "הקואליציה יציבה וחזקה", אמרה.


לדבריה של השרה שקד החקירות בעניינו של רה"מ אינן סיבה מספקת לפרישה. "זו לא סיבה להדיח ראש ממשלה. אזרחי המדינה הם אלו שבוחרים אותו וחקירה לא יכולה לגרום להדחתו". עוד אמרה כי לדעתה "יש הגיון בחוק הצרפתי שלא לחקור ראש ממשלה מכהן אך במקביל יש להגביל את משך כהונתו של כל ראש ממשלה". 

עם זאת, אמרה שקד כי האינטנסיביות שבה מתנהלות החקירות עשויות לפגוע בתפקוד של ראש הממשלה ולכן "צריך לסיים זאת מהר ולא למרוח". בהתייחס ליחסיה עם ראש הממשלה אמרה: "היחסים בינינו עניינים, אנחנו עובדים פר עניין".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 את הגשת כתבי האישום? 20/08/2017 11:32 אבל מה עושים כאשר פרקליט משפ' נתניהו מגן עליהם ודוחה (ל"ת)
24 יצחק 19/08/2017 21:06 הגבלה בעייתית
בארה"ב 2 קדנציות זה 8 שנים , בישראל 2 קדנציות יכולות להיות 4 או 5 שנים ואילו 8 שנים יכולות להיות 3 וחצי קדנציות ואם ה 8 שנים יוצא באמצע קדנציה , מה עושים. שקד לא חשבה מספיק על הצעתה
ר 23/08/2017 20:48 תגובה של טרחן (ל"ת)
23 אלי 18/08/2017 19:13 "יש להגביל את משך כהונתו של כל ראש ממשלה" בשונה מהכותרת (ל"ת)
22 אנונימי 18/08/2017 08:03 עמי
ידוע ששלטון ללא הגבלה כמו אסד או קים או צ'שסקו משחית ופוגע בדמוקרטיה . פתאום כל הפקידים הופכים נאמנים לשליט במקום למדינה והאזרחים, פקיד כגון דויד גילת שלא היה עושה דברו של ביבי הוחלף.
יחי סטלין 20/08/2017 07:14 דויד גילת הזיק ביותר למדינת ישראל. הטהרנים הכי גרועים (ל"ת)
21 zibi 17/08/2017 17:09 יש עוד הרבה דברים שצריך להגביל כלקחים מהתנהלות משפחת נת (ל"ת)
20 ehudhl 17/08/2017 16:41 מה מגביל אותך, גב' שקד, מלהגביל את כהונת רוה"מ?
קדימה, נראה אותך יוזמת חוק כזה. במקום שאר החוקים ההזויים שיזמת עד כה.
19 גב גב גה 17/08/2017 16:23 ואני חושב שצריך להחליף את העם
מה שקד מזיינת בשכל. תני קצת כבוד לעם שיודע מי טוב בשבילו
18 קורמורן 17/08/2017 11:57 השרה שקד שכחה שאין כאן בחירות אישיות ?
נתניהו לא נבחר אישית. הליכוד היה המפלגה הגדולה ביותר ולכן ניתנה לה האפשרות להקים ממשלה. בהחלט צריך להגביל כהונה של ראש ממשלה, גם נתניהו הבטיח שיכהן רק שתי קדנציות אם ייבחר, אבל אצלו אין קשר בין הבטחות למעשים.
לא אישי 23/08/2017 20:49 אז למה ביבי כל כך חרד לכיסא? (ל"ת)
17 מעשיהו כהן 17/08/2017 10:50 אם המלך רוצה להמשיך כהונתו, אז למה לא? (ל"ת)
16 מוטי לוזון 17/08/2017 10:46 טעות
בגלל. א. ישנם המון דוגמאות למנהיגים מוצלחים שהעמים מתגעגעים אליהם. ביוגוסלביה עדיין מתגעגעים לטיטו. עם ישראל מתגעגע לדוד המלך - 40 שנה מלך. ב. עד שמנהיג לומד לפעול נכון בשדה הדיפלומטי והופך למכונת מנהיגות הוא צריך לפנות את מקומו. ג. מנהיג וותיק מקבל כבוד מהמועמדים החדשים ופחות יושבים לו על הראש. ד. לא תמיד קיים בשטח מנהיג מתאים ובמקרה כזה בוודאות עדיף המנהיג הוותיק. ה. מדינת ישראל זו מדינה מסובכת ביותר להנהגה. ואי אפשר לגלח את המדינה על מנהיג לדש.
ci 18/08/2017 23:07 הסמול והתקורת מחפש להדיח כל מועמד של הליכוד
האם הסמול אנטי דמוקרטי? כן! האם התקשורת מסיתה נגד היהודים? כן!! תחילה אום אל פאחם תעבור לרשות החבלנית ערבית מוסלמית קיצונית . אט אט כל המגזר החבלני יוחזרלרשות הפלשטינית
15 מי מורח? 17/08/2017 10:45 למי יש אינטרס לעכב ולמרוח כמה שיותר? (ל"ת)
14 מרדכי לוזון 17/08/2017 10:43 לראשות ממשלה זו טעות להגביל בזמן...
בגלל. א. ישנם המון דוגמאות למנהיגים מוצלחים שהעמים מתגעגעים אליהם. ביוגוסלביה עדיין מתגעגעים לטיטו. עם ישראל מתגעגע לדוד המלך - 40 שנה מלך. ב. עד שמנהיג לומד לפעול נכון בשדה הדיפלומטי והופך למכונת מנהיגות הוא צריך לפנות את מקומו. ג. מנהיג וותיק מקבל כבוד מהמועמדים החדשים ופחות יושבים לו על הראש. ד. לא תמיד קיים בשטח מנהיג מתאים ובמקרה כזה בוודאות עדיף המנהיג הוותיק. ה. מדינת ישראל זו מדינה מסובכת ביותר להנהגה. ואי אפשר לגלח את המדינה על מנהיג לדש.
בוריקס אורגנל 19/08/2017 10:46 מה שתיארת נקרא בטורקית "אידאליזציה של העבר" (ל"ת)
13 ויולטה 17/08/2017 03:32 נתניהו לך לקיבינימט
אתה לא ראוי להמשיך ולכהן בממשלה כי אתה פאקינג כישלון מוחלט!!
המשתין בקיר 17/08/2017 17:07 קיבינימט זה כאן... (ל"ת)
12 הצלף 16/08/2017 19:10 אני מצביע הבית היהוד ובפרוש השרה את טועה בענק
אנחנו חיים בארץ דמוקרטית !!!! ואסור בתחליט האיסור להגביל כהונתו של ראש ממשלה רק הציבור יוכל לדבר בקלפי ... מקווה שבנט יוטם אחד יהיה ראש ממשלה ל 30 שנה אותו דבר רק הציבור רשאי להחליפו בקלפי אנחנו לא באיראן ולא בטורקיה כבוד השרה שקד
מוטי 18/08/2017 09:44 בנט בתור ראש ממשלה - זוהי סופה של מדינת ישראל (ל"ת)
אחד 17/08/2017 11:22 "אסור בתחליט האיסור...". ענק :)) (ל"ת)
סתירה פנימית בלוגיקה 17/08/2017 10:47 בגלל שזאת דמוקראטיה, חייבים להגביל כהונת רוה"מ
וחוץ מזה...מה זה..."אסור בתחליט האיסור"?
11 בישראל 16/08/2017 16:35 יש שלטון מלוכני. (ל"ת)
10 אור לגויים 16/08/2017 16:29 יה ליצן, למה אתה אומר לי את זה? תגיד לאיילת שקד.
אני שמאלני בוגד ששירת רק 5 שנים בצבא, והיה רק מ"פ בגולני, ואח"כ עד גיל 65 שירת במילואים בתעסוקות שתכליתן לשמור על המתנחלים וההתנחלויות ולכן אינני נחשב, אבל איילת שקד? מעוז הימין הקיצוני? היא חושבת שצריך להגביל אז למה אתה פונה אלינו השמאלנים הבוגדים ????
9 תום 16/08/2017 16:11 צריך לחסום מינוי של שרות פמיניסטיות
שמורידות את הרמה לשפל חסר תקדים
דמוקרט 16/08/2017 16:34 תום תשותך היא של בולשביק -שמאל מורעל (ל"ת)
8 ראש ממשלה הבא 16/08/2017 15:46 בדמוקרטיה הבוחרים מחליטים ולא חבורה של קשקשנים (ל"ת)
אור לגויים 16/08/2017 16:25 שוב שקרים שלהימין. בכל העולם כולל ארה"ב ישנה הגבלה
ההגבלה נועדה למנוע בדיוק את מה שקורה היום עם נתניהו ומשפחתו. נתניהו כבר בקדנציה השלישית שלו, מבחינתו מדינת ישראל ומשפחת נתניהו אחד הם ולכן מותר לשחד תותר לקבל מתנות תומר לסדר "תעסוקה" ופרנסה טובה למשפחה ולחברים, או בקיצור לסגל גינוים של משפחת מלוכה. אז אל תבתבל את המוח עם קשקוןשיך. ובכללל מתי הימין מעוניין בדמוקרטיה?? ריסקתם את העיתונות החופשית, בנתים לכן שופר בית עתון שניתן לכם בחינם. דוברי הליכוד והבית היהודי הפכו לעתונאים ומציפים את התאגיד וגלי צהל ואתה חתיכת ליצן מדבר איתי על דמוקרטיה????
הצלף 16/08/2017 19:12 אז מה שיהיה 10 קדנציות עד שימות רק הציבור בוחר !!!!
שהציבור יחליט להוריד אותו מכיסאו נכבד את ההחלטה ואני לא מצביע נתניהו . לטעמי מי שבעד החוק הקינאה אוכלת אותו . אם היינו בטורקיה והיה כפייה לבחור בארדאן אתה צודק
לא אישי 23/08/2017 20:51 הציבור בחר מחל לא ביבי (ל"ת)
7 יפה 16/08/2017 15:24 כהונה מוגבלת
אכן צריך להגביל כהונת ראש ממשלה ,כדי שלא יווצר מצב של וישמן ישורון ויבעט. ידעו ראשי ממשלה שזמנם קצוב ולא יהיה סיפק בידם ליצור מערכת משומנת של שמור לי ואשמור לך ולאו דווקא רק בנושאי שוחד וטובות הנאה. כמו כן יש לאפשר סיום קדנציה כדי שהנזק לא יגבר על התועלת במצבים מסויימים וגם זאת יש להגדיר מצבים או עברות שהן חריגות בעוצמתן וכן יהיה אפשר להפסיק כהונה.(רצחתבגידה וכ"ו).
6 דפנה 16/08/2017 15:01 צודקת לחלוטין עד 2 קדנציות (ל"ת)
5 צריך 16/08/2017 14:55 להקדים את הבחירות להיפטר מהנישות לפיד, כחלון ואחי
בנט. איכסה
4 היא מפנטזת 16/08/2017 14:54 על בנט ראש ממשלה והיא סגנית צמודה (ל"ת)
3 התעוררת ? 16/08/2017 14:53 בוקר טוב אליהו (ל"ת)
2 רן 16/08/2017 14:43 תתני לבוחרים להחליט ולא לחברי הכנסת (ל"ת)
1 מר בין 16/08/2017 14:38 צריך להגביל את הכהונה ל-2 קדנציות בלבד...
כמו בארה"ב, לא יותר מ-2 קדנציות כאשר אחרי שלא הצליח להיבחר לקדנציה שניה ישחרר אותנו מעולו. ויעשה לביתו. צריך לעשות את הפוליטיקה הישראלית יותר רלוונטית לפרסונות חדשות ואיכותיות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש