השרה שקד: צריך להגביל את כהונתו של ראש הממשלה

 |  (38)
איילת שקד, צילום: גטי אימג'ס ישראל
על רקע חקירות פרשיותיו של ראש הממשלה, העריכה הבוקר (ד') השרה שקד כי "הבחירות הבאות יתקיימו במועדן ב-2019".  בריאיון שהעניקה לרדיו קול ברמה הוסיפה כי החיבור בין מפלגות הקואליציה עומד איתן. "הקואליציה יציבה וחזקה", אמרה.
לדבריה של השרה שקד החקירות בעניינו של רה"מ אינן סיבה מספקת לפרישה. "זו לא סיבה להדיח ראש ממשלה. אזרחי המדינה הם אלו שבוחרים אותו וחקירה לא יכולה לגרום להדחתו". עוד אמרה כי לדעתה "יש הגיון בחוק הצרפתי שלא לחקור ראש ממשלה מכהן אך במקביל יש להגביל את משך כהונתו של כל ראש ממשלה". 
עם זאת, אמרה שקד כי האינטנסיביות שבה מתנהלות החקירות עשויות לפגוע בתפקוד של ראש הממשלה ולכן "צריך לסיים זאת מהר ולא למרוח". בהתייחס ליחסיה עם ראש הממשלה אמרה: "היחסים בינינו עניינים, אנחנו עובדים פר עניין".
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    אבל מה עושים כאשר פרקליט משפ' נתניהו מגן עליהם ודוחה (ל"ת)
    את הגשת כתבי האישום? 20/08/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    הגבלה בעייתית
    יצחק 19/08/2017 21:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארה"ב 2 קדנציות זה 8 שנים , בישראל 2 קדנציות יכולות להיות 4 או 5 שנים ואילו 8 שנים יכולות להיות 3 וחצי קדנציות ואם ה 8 שנים יוצא באמצע קדנציה , מה עושים. שקד לא חשבה מספיק על הצעתה
    סגור
  • תגובה של טרחן (ל"ת)
    ר 23/08/2017 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    "יש להגביל את משך כהונתו של כל ראש ממשלה" בשונה מהכותרת (ל"ת)
    אלי 18/08/2017 19:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    עמי
    אנונימי 18/08/2017 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע ששלטון ללא הגבלה כמו אסד או קים או צ'שסקו משחית ופוגע בדמוקרטיה . פתאום כל הפקידים הופכים נאמנים לשליט במקום למדינה והאזרחים, פקיד כגון דויד גילת שלא היה עושה דברו של ביבי הוחלף.
    סגור
  • דויד גילת הזיק ביותר למדינת ישראל. הטהרנים הכי גרועים (ל"ת)
    יחי סטלין 20/08/2017 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    יש עוד הרבה דברים שצריך להגביל כלקחים מהתנהלות משפחת נת (ל"ת)
    zibi 17/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    מה מגביל אותך, גב' שקד, מלהגביל את כהונת רוה"מ?
    ehudhl 17/08/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קדימה, נראה אותך יוזמת חוק כזה. במקום שאר החוקים ההזויים שיזמת עד כה.
    סגור
  • 19.
    ואני חושב שצריך להחליף את העם
    גב גב גה 17/08/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שקד מזיינת בשכל. תני קצת כבוד לעם שיודע מי טוב בשבילו
    סגור
  • 18.
    השרה שקד שכחה שאין כאן בחירות אישיות ?
    קורמורן 17/08/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נתניהו לא נבחר אישית. הליכוד היה המפלגה הגדולה ביותר ולכן ניתנה לה האפשרות להקים ממשלה. בהחלט צריך להגביל כהונה של ראש ממשלה, גם נתניהו הבטיח שיכהן רק שתי קדנציות אם ייבחר, אבל אצלו אין קשר בין הבטחות למעשים.
    סגור
  • טען עוד
  • אז למה ביבי כל כך חרד לכיסא? (ל"ת)
    לא אישי 23/08/2017 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אם המלך רוצה להמשיך כהונתו, אז למה לא? (ל"ת)
    מעשיהו כהן 17/08/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    טעות
    מוטי לוזון 17/08/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בגלל. א. ישנם המון דוגמאות למנהיגים מוצלחים שהעמים מתגעגעים אליהם. ביוגוסלביה עדיין מתגעגעים לטיטו. עם ישראל מתגעגע לדוד המלך - 40 שנה מלך. ב. עד שמנהיג לומד לפעול נכון בשדה הדיפלומטי והופך למכונת מנהיגות הוא צריך לפנות את מקומו. ג. מנהיג וותיק מקבל כבוד מהמועמדים החדשים ופחות יושבים לו על הראש. ד. לא תמיד קיים בשטח מנהיג מתאים ובמקרה כזה בוודאות עדיף המנהיג הוותיק. ה. מדינת ישראל זו מדינה מסובכת ביותר להנהגה. ואי אפשר לגלח את המדינה על מנהיג לדש.
    סגור
  • הסמול והתקורת מחפש להדיח כל מועמד של הליכוד
    ci 18/08/2017 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הסמול אנטי דמוקרטי? כן! האם התקשורת מסיתה נגד היהודים? כן!! תחילה אום אל פאחם תעבור לרשות החבלנית ערבית מוסלמית קיצונית . אט אט כל המגזר החבלני יוחזרלרשות הפלשטינית
    סגור
  • 15.
    למי יש אינטרס לעכב ולמרוח כמה שיותר? (ל"ת)
    מי מורח? 17/08/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    לראשות ממשלה זו טעות להגביל בזמן...
    מרדכי לוזון 17/08/2017 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל. א. ישנם המון דוגמאות למנהיגים מוצלחים שהעמים מתגעגעים אליהם. ביוגוסלביה עדיין מתגעגעים לטיטו. עם ישראל מתגעגע לדוד המלך - 40 שנה מלך. ב. עד שמנהיג לומד לפעול נכון בשדה הדיפלומטי והופך למכונת מנהיגות הוא צריך לפנות את מקומו. ג. מנהיג וותיק מקבל כבוד מהמועמדים החדשים ופחות יושבים לו על הראש. ד. לא תמיד קיים בשטח מנהיג מתאים ובמקרה כזה בוודאות עדיף המנהיג הוותיק. ה. מדינת ישראל זו מדינה מסובכת ביותר להנהגה. ואי אפשר לגלח את המדינה על מנהיג לדש.
    סגור
  • מה שתיארת נקרא בטורקית "אידאליזציה של העבר" (ל"ת)
    בוריקס אורגנל 19/08/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    נתניהו לך לקיבינימט
    ויולטה 17/08/2017 03:32
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אתה לא ראוי להמשיך ולכהן בממשלה כי אתה פאקינג כישלון מוחלט!!
    סגור
  • קיבינימט זה כאן... (ל"ת)
    המשתין בקיר 17/08/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אני מצביע הבית היהוד ובפרוש השרה את טועה בענק
    הצלף 16/08/2017 19:10
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אנחנו חיים בארץ דמוקרטית !!!! ואסור בתחליט האיסור להגביל כהונתו של ראש ממשלה רק הציבור יוכל לדבר בקלפי ... מקווה שבנט יוטם אחד יהיה ראש ממשלה ל 30 שנה אותו דבר רק הציבור רשאי להחליפו בקלפי אנחנו לא באיראן ולא בטורקיה כבוד השרה שקד
    סגור
  • בנט בתור ראש ממשלה - זוהי סופה של מדינת ישראל (ל"ת)
    מוטי 18/08/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • "אסור בתחליט האיסור...". ענק :)) (ל"ת)
    אחד 17/08/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בגלל שזאת דמוקראטיה, חייבים להגביל כהונת רוה"מ
    סתירה פנימית בלוגיקה 17/08/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וחוץ מזה...מה זה..."אסור בתחליט האיסור"?
    סגור
  • 11.
    יש שלטון מלוכני. (ל"ת)
    בישראל 16/08/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 10.
    יה ליצן, למה אתה אומר לי את זה? תגיד לאיילת שקד.
    אור לגויים 16/08/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני שמאלני בוגד ששירת רק 5 שנים בצבא, והיה רק מ"פ בגולני, ואח"כ עד גיל 65 שירת במילואים בתעסוקות שתכליתן לשמור על המתנחלים וההתנחלויות ולכן אינני נחשב, אבל איילת שקד? מעוז הימין הקיצוני? היא חושבת שצריך להגביל אז למה אתה פונה אלינו השמאלנים הבוגדים ????
    סגור
  • 9.
    צריך לחסום מינוי של שרות פמיניסטיות
    תום 16/08/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    6 6
    שמורידות את הרמה לשפל חסר תקדים
    סגור
  • תום תשותך היא של בולשביק -שמאל מורעל (ל"ת)
    דמוקרט 16/08/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 8.
    בדמוקרטיה הבוחרים מחליטים ולא חבורה של קשקשנים (ל"ת)
    ראש ממשלה הבא 16/08/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • שוב שקרים שלהימין. בכל העולם כולל ארה"ב ישנה הגבלה
    אור לגויים 16/08/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ההגבלה נועדה למנוע בדיוק את מה שקורה היום עם נתניהו ומשפחתו. נתניהו כבר בקדנציה השלישית שלו, מבחינתו מדינת ישראל ומשפחת נתניהו אחד הם ולכן מותר לשחד תותר לקבל מתנות תומר לסדר "תעסוקה" ופרנסה טובה למשפחה ולחברים, או בקיצור לסגל גינוים של משפחת מלוכה. אז אל תבתבל את המוח עם קשקוןשיך. ובכללל מתי הימין מעוניין בדמוקרטיה?? ריסקתם את העיתונות החופשית, בנתים לכן שופר בית עתון שניתן לכם בחינם. דוברי הליכוד והבית היהודי הפכו לעתונאים ומציפים את התאגיד וגלי צהל ואתה חתיכת ליצן מדבר איתי על דמוקרטיה????
    סגור
  • אז מה שיהיה 10 קדנציות עד שימות רק הציבור בוחר !!!!
    הצלף 16/08/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שהציבור יחליט להוריד אותו מכיסאו נכבד את ההחלטה ואני לא מצביע נתניהו . לטעמי מי שבעד החוק הקינאה אוכלת אותו . אם היינו בטורקיה והיה כפייה לבחור בארדאן אתה צודק
    סגור
  • הציבור בחר מחל לא ביבי (ל"ת)
    לא אישי 23/08/2017 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כהונה מוגבלת
    יפה 16/08/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אכן צריך להגביל כהונת ראש ממשלה ,כדי שלא יווצר מצב של וישמן ישורון ויבעט. ידעו ראשי ממשלה שזמנם קצוב ולא יהיה סיפק בידם ליצור מערכת משומנת של שמור לי ואשמור לך ולאו דווקא רק בנושאי שוחד וטובות הנאה. כמו כן יש לאפשר סיום קדנציה כדי שהנזק לא יגבר על התועלת במצבים מסויימים וגם זאת יש להגדיר מצבים או עברות שהן חריגות בעוצמתן וכן יהיה אפשר להפסיק כהונה.(רצחתבגידה וכ"ו).
    סגור
  • 6.
    צודקת לחלוטין עד 2 קדנציות (ל"ת)
    דפנה 16/08/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 5.
    להקדים את הבחירות להיפטר מהנישות לפיד, כחלון ואחי
    צריך 16/08/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בנט. איכסה
    סגור
  • 4.
    על בנט ראש ממשלה והיא סגנית צמודה (ל"ת)
    היא מפנטזת 16/08/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    בוקר טוב אליהו (ל"ת)
    התעוררת ? 16/08/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 2.
    תתני לבוחרים להחליט ולא לחברי הכנסת (ל"ת)
    רן 16/08/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 1.
    צריך להגביל את הכהונה ל-2 קדנציות בלבד...
    מר בין 16/08/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    14 8
    כמו בארה"ב, לא יותר מ-2 קדנציות כאשר אחרי שלא הצליח להיבחר לקדנציה שניה ישחרר אותנו מעולו. ויעשה לביתו. צריך לעשות את הפוליטיקה הישראלית יותר רלוונטית לפרסונות חדשות ואיכותיות.
    סגור