הכנסת: הנכים לא הוכיחו שקצבה של 2,342 שקל בחודש לא מאפשרת חיים בכבוד

בניין כנסת ישראל, צילום: Getty images Israel
בזמן ששר האוצר עסוק במאבק במחירי הדיור, וראש הממשלה עסוק במפגן תמיכה, הכנסת ביקשה אתמול לדחות את העתירה שהגישו ארגוני הנכים להשוות את קצבת הנכות לשכר המינימום.
הכנסת טענה כי הנכים לא הוכיחו שקצבת הנכות, העומדת כיום על 2,342 שקל לחודש, אינה מאפשרת את הזכות לקיום אנושי בכבוד. בכנסת טועים כי ארגוני הנכים לא הוכיחו שיש מחסור בשירותי רווח אחרים שתפקיד לאפשר חיים בכבוד ולטענתם הדרישה של הנכים לשכר מינימום היא מרחיקת לכת. נציין כי הכנסת, שחבריה משתכרים ב-41.4 אלף שקל מדי חודש, יצאו בסוף יולי האחרון לפגרת הקיץ.
בהמשך להפגנת הנכים אתמול בגני התערוכה מול מפגן התמיכה שכינס נתניהו, הנכים מפגינים כעת בכביש החוף שנחסם ליד נתניה. במהלך של הנכים מגיע לאחר שלל הפגנות ברחבי הארץ, כמו גם מול ביתו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן מוקדם יותר השבוע.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    שוב הוכח: רק הליכוד יכול (להיות כל כך נבזי) (ל"ת)
    אחד 16/08/2017 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    איפה ילדי החינוך המיוחד?
    רונית איפה ואיפה 15/08/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שהנכים היקרים קיבלו מאות מליונים בצדק ילדי החינוך המיוחד במיוחד בבתי הספר הרגילים לא מקבלים כמעט עזרה. שמישהו ירים את הכפפה וידאג שעוגת התקציב תחולק בצורה שווה.
    סגור
  • 29.
    הנכים לא הוכיחו שאי אפשר להתקיים בכבוד מהסכום של 2800 ש
    avivaguy3@.gimail.co 15/08/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסו אתם חברי הכנסת רק חודש אחד לחיות בכבוד מסכום זה .השבע אינו רואה את הרעב או את הנכה . הוא אומר לי זה לא יקרה .אבל העולם עגול .מחר אתה למעלה ואחרי זה למטה .תחשוב תמיד על הזולת.יעשה לכם רק טוב.
    סגור
  • 28.
    תוכיחו אתם כי אפשר לחיות 2342 שח
    ישראלי 14/08/2017 20:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרות הבשן והחזירים הגרועיםמקוה שדלתות הכנסת לא יעברו את הפרות והחזירים הגיע הזמן שהאפסים ישארו מחוץ למשחק
    סגור
  • 27.
    קצבת נכים
    רג' 14/08/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הפרלמט חי מגנבות של מליונים ממשלמי המיסים, מה הם באמת יודעים..שיוכיחו שהם גלא נבו ולא חיים מכספם שלהם? חבורת חלמאים . בושה וכלימה למדינה שלנו.. פשוט בושה
    סגור
  • 26.
    אם ככה אז
    עזוז איציק 14/08/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנסת ישראל לא הוכיחה לתושבי המדינה שהם חייבים לשלם מיסים...
    סגור
  • 25.
    אלה הם חברי הכנסת האטומים של הליכוד+הבית היהודי (ל"ת)
    זה מה העם בחר 14/08/2017 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    חבורה של 120 מטומטמים ודבילים חסרי השכלה
    אריאל 13/08/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד לא ראיתי מרבץ של אדיוטים שישבים יחד תחת קורת גג אחת.עורו טיפשים וכסיליםרדו אל העם
    סגור
  • 23.
    מציע להוריד את שכר חברי הכנסת
    123 13/08/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לסכום של 2342 ש"ח. הם כבר יסבירו לכולם למה לא ניתן לחיות מסכום כזה. רק שינוי שיטת הבחירות תביא לשינוי אמיתי ותגרום לכך שחברי הכנסת באמת ייצגו את העם.
    סגור
  • 22.
    מפגרים לכו לחשבון הבנק שלכם!!! שם תראו את ההוכחה!
    סתם אחד 13/08/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו לבחור בחלאות האלה וזה מה שתראו מהם גם אתם. לא לעולם חוסן ויום אחד גם אתם תזדקקו ל"2343 ש"ח כדי לגמור את החודש.
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    120 מושחתים ,אחד מעשר כאן הוא פסיכופת ,והם תמיד מטפסים
    בא 13/08/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לעמדות כוח קרוב לצלחת ,ככה הם יכולים לגנוב מהצלחת הציבורית .מאוד מזכיר מקקים בבית .
    סגור
  • 20.
    הזויים
    אבירם 12/08/2017 21:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בבית משפט כמו בבית משפט אין גבול לטענות ההזויות
    סגור
  • 19.
    שיהיו נכים ואז יבינו
    יוסי יונה 12/08/2017 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מאחל לכל חבר כנסת שהצביע בעד הדחייה, שלא ימות עד שיהיה נכה ויתנסה האם אפשר לחיות מהקצבה.
    סגור
  • 18.
    זה אמיתי ?
    זהבי 12/08/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אם זה נכון הרי שנון הוא שמנת המישכל הממוצעת של הח"כים שווה למנת משכל של חזיר בר בסאפרי .
    סגור
  • 17.
    "כנסת" הכוונה ליאיר לפיד או מירי ? (ל"ת)
    אריק 12/08/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    ויש 120 עם נכות מוחית קשה שלא מסתדרים עם 42,000 בחודש. (ל"ת)
    הבטחת הכנסה 11/08/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 15.
    אזה הוכחה אתם רוצים
    ישראלי נכה 10/08/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    10 1
    תנסו לחיות חודש אחד מסכום שכזה ותקבלו הוכחה שאין אפשרות לשברה
    סגור
  • 14.
    נראה את ביבי, ביתן ורגב מסתפקים בקצבת נכים. עלובים (ל"ת)
    ויק 10/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • גם ליום אחד לא יצליחו וביב שעה אחת לא תספיק הקצבה החודש (ל"ת)
    ישראלי 14/08/2017 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי שמושחת מצבו הרבה יותר גרוע מנכה . (ל"ת)
    בא 10/08/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 13.
    חברי הכנסת שטוענים זאת הם חבורה של בני בליעל מנוולים (ל"ת)
    מיואשת מהדמוקרטיה 10/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 12.
    שיתביישו להם
    מצחיקים 10/08/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    2400 שקל .מזה אפשר לחיות?ליצנים !!מה שכן לגבי הנכים כן הייתי ממליץ לסנן את השחקנים שביניהם (וכל אלה שעושים סיבוב על הקופה הציבורית) ולנכים האמיתיים להעלות להם את הקצבה .
    סגור
  • 11.
    זה לא "כנסת", זה הקואליציה האטומה של ביבי
    היו זמנים 10/08/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    18 1
    רק חשבון החשמל של החודש עם הוצאות המיזוג זה יותר מ2342 שח . צריך להיות סתום לחלוטין להעלות טענת סרק כזו. אבל זה ביבי ושלוחיו ( ואחר כך טוען שרודפים אותו -"מסכן") עליבות נפש!
    סגור
  • 10.
    זה מה שנקרה לעג לרש פשוט בושה חוצפה ששכר החכ׳ים יהיה (ל"ת)
    הום 10/08/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 9.
    כול כך הרבה נשמות אבודות יש בכנסת ,הכול הרי זמני ,למטה
    בא 10/08/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בגיהנום לא צריך כסף ,הטיפול בחינם .
    סגור
  • 8.
    לא נותר לא בושה ולא חמלה!!!!!!
    קרן 10/08/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    15 2
    לכתב בבקשה תפרסם שמות של כל אותם חברי כנסת לא יתכן שהם מקבלים 41K לחודש ויוצאים עם הצהרה מטופשת! מרגיז ומרתיח.
    סגור
  • 7.
    חברי כנסת טפשים , חבורה של מטומטמים
    אריאל 10/08/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הם נהנים ממנעמי השלטון עם הוצאות אשל אינסופיות .הם אלו שיקטרגו על הנכים?
    סגור
  • 6.
    נכה מקבל גם השלמת הכנסה (עוד כ-1500 ש''ח) וגם כ-900
    2342? 10/08/2017 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 11
    ש''ח ממשרד הבינוי (או גר בדירה שלעמידר וכדומה), הנחות גדולות (עד 100%) בתחבורה ובשירותי רפואה, "מטפלת" משירותים סוציאליים. 2342 בלבד (בלי השלמה...) מקבלים רק נכים עם עושר פיננסי רציני..
    סגור
  • ליכודניק עלוב כמו ראש וזנבו תחיה אתה אם בקצבה וכל התוספ
    ישראלי 14/08/2017 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדיום חסר בושה אפילו קש אין לך ראה בראי מי אתה נראה אותך חי מקצבה עם כל התוספות שמניתה וראה את ביב האליל שלך חי שעה אחת עם הסכומים של הנכים דרך הגב שכחת תוספת נידות של 200 שח לחודש לנכה ברגליו
    סגור
  • עוד טוקבקיסט מטעם ביבי (ל"ת)
    אריק 12/08/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ממש שקר. מקזזים למי שעובד מה 2342
    רינה 10/08/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגיע הזמן להשבית את המשק לאות הזדהות עם הנכים. בושה וחרפה ההתיחסוות אליהם.
    סגור
  • ולעתך אפשר לחיות מזה ?שהמחייה אצלנו בשמיים. (ל"ת)
    קרן 10/08/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה היית יכול לחיות מסכום כזה . (ל"ת)
    בא 10/08/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    מי אמר את זה?
    תנחום 10/08/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכתב הנכבד , אבקש לקבל את שמו של חבר הכנסת שאמר את זה הרי יש חברי כנסת נכים ,ובעלי לב טוב שתומכים . מה שמו ? פרסם
    סגור
  • זו התשובה של הכנסת בעתירה
    RU 10/08/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לא ברור? למה אתה לא מבין סגור
  • 4.
    כנסת מנותכת מהנכים
    פרידמן זכריה 10/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לצערי בכנסת יושבים אנשים שמנותכים ממה שקורא בפועל אצל הנכים לא כולם אבל רוב חברי הכסת דואגים לכסא שלהם הם מקבלים משכורת שמנה לכן אני לא מאחל להם שבמשפחה יהיו נכים אז יבינו את מצוקת הנכים
    סגור
  • 3.
    לחברי הכנסת
    אנונימי 10/08/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבקש לבדוק ממה אתם חיים . וכמה אתם משלמים . חשמל/מים / ועוד . כמה אתם מקבלים פנסיה ממקום עבודה קודם . כמה עולה להחזיק כל אחד מכם . ואת הסובבים . רכב ועוד האם יש לכם בן משפחה או אתם נכים מה עלות להחזיק ילד/בוגר נכה. תתבישו לכם אוכלי חינם על גב הציבור.
    סגור
  • ביבי. (ל"ת)
    זה בקושי סיגר אחד של 10/08/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    חבורת מושחתים מזדיינים.
    דניאל 10/08/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    15 2
    חברי הכנסת והממשלה כולם מושחתים מזדיינים בתחת.תפרסמו בבקשה.
    סגור
  • 1.
    איך הנכיםיכולים להתחרות במאפיה הליכודית? אין סיכוי. (ל"ת)
    אור 10/08/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור