20:26 אחת למאה שנים: ליקוי חמה מלא נערך בארה"ב

18:26 לקראת סיום באירופה - הירידות מחמירות: הדאקס משיל 1%

18:10 דיווחים מספרד: נהג פיגוע הדריסה נורה - ניסיון פיגוע נוסף נמנע >>

16:30 משרד החוץ: מגנים בתוקף את מתקפת הטרור בפינלנד >>

15:44 הדולר היציג נקבע על 3.622 שקלים, האירו על 4.261 שקלים

15:36 רוסיה: סגן שר החוץ ימונה לשגריר בארה"ב >>

14:33 ספרד: מניין ההרוגים במתקפות בבברצלונה ובקמברליס עלה ל-15

14:30 לבנון: סוכל ניסיון לפיגוע בטיסה מאבו דאבי לאוסטרליה

12:53 מניית פועלים איביאי צוללת עוד 8.7% ומשלימה מפולת של 41%

12:53 שיבושי תנועה בכביש 4 לכיוון דרום בעקבות הפגנת נכים

12:04 בעקבות התהפכות משאית: כביש 1 למערב נחסם באזור מחלף לוד

11:41 בולטות בת"א: איסתא צונחת 3%, אל על מטפסת 1.4%

10:12 ירושלים ברוקראז' למחזיקי מניות איידיאו: לא להיענות להצעת הרכש של שי... >>

11:36 תביעת ענק: 45,000 איש נגד חברת אגד >>

09:08 דיווח בירדן: המשלחת הדיפלומטית לא תשוב עד לקבלת התנצלות מישראל >>

08:23 מדד הניקיי היפני יורד הבוקר 0.45%

08:22 החל התרגיל המשותף של צבאות ארצות הברית ודרום קוריאה >>

08:16 ירושלים: 5 שוטרים נפצעו קל מהפגנות חרדים >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הכנסת: הנכים לא הוכיחו שקצבה של 2,342 שקל בחודש לא מאפשרת חיים בכבוד

 |  40
חלם?
Share
בזמן ששר האוצר עסוק במאבק במחירי הדיור, וראש הממשלה עסוק במפגן תמיכה, הכנסת ביקשה אתמול לדחות את העתירה שהגישו ארגוני הנכים להשוות את קצבת הנכות לשכר המינימום.


הכנסת טענה כי הנכים לא הוכיחו שקצבת הנכות, העומדת כיום על 2,342 שקל לחודש, אינה מאפשרת את הזכות לקיום אנושי בכבוד. בכנסת טועים כי ארגוני הנכים לא הוכיחו שיש מחסור בשירותי רווח אחרים שתפקיד לאפשר חיים בכבוד ולטענתם הדרישה של הנכים לשכר מינימום היא מרחיקת לכת. נציין כי הכנסת, שחבריה משתכרים ב-41.4 אלף שקל מדי חודש, יצאו בסוף יולי האחרון לפגרת הקיץ.

בהמשך להפגנת הנכים אתמול בגני התערוכה מול מפגן התמיכה שכינס נתניהו, הנכים מפגינים כעת בכביש החוף שנחסם ליד נתניה. במהלך של הנכים מגיע לאחר שלל הפגנות ברחבי הארץ, כמו גם מול ביתו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן מוקדם יותר השבוע.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 אחד 16/08/2017 00:59 שוב הוכח: רק הליכוד יכול (להיות כל כך נבזי) (ל"ת)
30 רונית איפה ואיפה 15/08/2017 15:04 איפה ילדי החינוך המיוחד?
בזמן שהנכים היקרים קיבלו מאות מליונים בצדק ילדי החינוך המיוחד במיוחד בבתי הספר הרגילים לא מקבלים כמעט עזרה. שמישהו ירים את הכפפה וידאג שעוגת התקציב תחולק בצורה שווה.
29 avivaguy3@.gimail.co 15/08/2017 14:22 הנכים לא הוכיחו שאי אפשר להתקיים בכבוד מהסכום של 2800 ש
נסו אתם חברי הכנסת רק חודש אחד לחיות בכבוד מסכום זה .השבע אינו רואה את הרעב או את הנכה . הוא אומר לי זה לא יקרה .אבל העולם עגול .מחר אתה למעלה ואחרי זה למטה .תחשוב תמיד על הזולת.יעשה לכם רק טוב.
28 ישראלי 14/08/2017 20:33 תוכיחו אתם כי אפשר לחיות 2342 שח
פרות הבשן והחזירים הגרועיםמקוה שדלתות הכנסת לא יעברו את הפרות והחזירים הגיע הזמן שהאפסים ישארו מחוץ למשחק
27 רג' 14/08/2017 13:50 קצבת נכים
כל הפרלמט חי מגנבות של מליונים ממשלמי המיסים, מה הם באמת יודעים..שיוכיחו שהם גלא נבו ולא חיים מכספם שלהם? חבורת חלמאים . בושה וכלימה למדינה שלנו.. פשוט בושה
26 עזוז איציק 14/08/2017 13:46 אם ככה אז
כנסת ישראל לא הוכיחה לתושבי המדינה שהם חייבים לשלם מיסים...
25 זה מה העם בחר 14/08/2017 08:22 אלה הם חברי הכנסת האטומים של הליכוד+הבית היהודי (ל"ת)
24 אריאל 13/08/2017 17:11 חבורה של 120 מטומטמים ודבילים חסרי השכלה
עוד לא ראיתי מרבץ של אדיוטים שישבים יחד תחת קורת גג אחת.עורו טיפשים וכסיליםרדו אל העם
23 123 13/08/2017 12:23 מציע להוריד את שכר חברי הכנסת
לסכום של 2342 ש"ח. הם כבר יסבירו לכולם למה לא ניתן לחיות מסכום כזה. רק שינוי שיטת הבחירות תביא לשינוי אמיתי ותגרום לכך שחברי הכנסת באמת ייצגו את העם.
22 סתם אחד 13/08/2017 11:58 מפגרים לכו לחשבון הבנק שלכם!!! שם תראו את ההוכחה!
תמשיכו לבחור בחלאות האלה וזה מה שתראו מהם גם אתם. לא לעולם חוסן ויום אחד גם אתם תזדקקו ל"2343 ש"ח כדי לגמור את החודש.
21 בא 13/08/2017 10:45 120 מושחתים ,אחד מעשר כאן הוא פסיכופת ,והם תמיד מטפסים
לעמדות כוח קרוב לצלחת ,ככה הם יכולים לגנוב מהצלחת הציבורית .מאוד מזכיר מקקים בבית .
20 אבירם 12/08/2017 21:37 הזויים
בבית משפט כמו בבית משפט אין גבול לטענות ההזויות
19 יוסי יונה 12/08/2017 09:20 שיהיו נכים ואז יבינו
אני מאחל לכל חבר כנסת שהצביע בעד הדחייה, שלא ימות עד שיהיה נכה ויתנסה האם אפשר לחיות מהקצבה.
18 זהבי 12/08/2017 09:18 זה אמיתי ?
אם זה נכון הרי שנון הוא שמנת המישכל הממוצעת של הח"כים שווה למנת משכל של חזיר בר בסאפרי .
17 אריק 12/08/2017 09:05 "כנסת" הכוונה ליאיר לפיד או מירי ? (ל"ת)
16 הבטחת הכנסה 11/08/2017 14:35 ויש 120 עם נכות מוחית קשה שלא מסתדרים עם 42,000 בחודש. (ל"ת)
15 ישראלי נכה 10/08/2017 16:42 אזה הוכחה אתם רוצים
תנסו לחיות חודש אחד מסכום שכזה ותקבלו הוכחה שאין אפשרות לשברה
14 ויק 10/08/2017 15:53 נראה את ביבי, ביתן ורגב מסתפקים בקצבת נכים. עלובים (ל"ת)
ישראלי 14/08/2017 20:35 גם ליום אחד לא יצליחו וביב שעה אחת לא תספיק הקצבה החודש (ל"ת)
בא 10/08/2017 16:13 מי שמושחת מצבו הרבה יותר גרוע מנכה . (ל"ת)
13 מיואשת מהדמוקרטיה 10/08/2017 15:53 חברי הכנסת שטוענים זאת הם חבורה של בני בליעל מנוולים (ל"ת)
12 מצחיקים 10/08/2017 15:51 שיתביישו להם
2400 שקל .מזה אפשר לחיות?ליצנים !!מה שכן לגבי הנכים כן הייתי ממליץ לסנן את השחקנים שביניהם (וכל אלה שעושים סיבוב על הקופה הציבורית) ולנכים האמיתיים להעלות להם את הקצבה .
11 היו זמנים 10/08/2017 14:56 זה לא "כנסת", זה הקואליציה האטומה של ביבי
רק חשבון החשמל של החודש עם הוצאות המיזוג זה יותר מ2342 שח . צריך להיות סתום לחלוטין להעלות טענת סרק כזו. אבל זה ביבי ושלוחיו ( ואחר כך טוען שרודפים אותו -"מסכן") עליבות נפש!
10 הום 10/08/2017 14:48 זה מה שנקרה לעג לרש פשוט בושה חוצפה ששכר החכ׳ים יהיה (ל"ת)
9 בא 10/08/2017 14:47 כול כך הרבה נשמות אבודות יש בכנסת ,הכול הרי זמני ,למטה
בגיהנום לא צריך כסף ,הטיפול בחינם .
8 קרן 10/08/2017 14:47 לא נותר לא בושה ולא חמלה!!!!!!
לכתב בבקשה תפרסם שמות של כל אותם חברי כנסת לא יתכן שהם מקבלים 41K לחודש ויוצאים עם הצהרה מטופשת! מרגיז ומרתיח.
7 אריאל 10/08/2017 14:39 חברי כנסת טפשים , חבורה של מטומטמים
הם נהנים ממנעמי השלטון עם הוצאות אשל אינסופיות .הם אלו שיקטרגו על הנכים?
6 2342? 10/08/2017 14:37 נכה מקבל גם השלמת הכנסה (עוד כ-1500 ש''ח) וגם כ-900
ש''ח ממשרד הבינוי (או גר בדירה שלעמידר וכדומה), הנחות גדולות (עד 100%) בתחבורה ובשירותי רפואה, "מטפלת" משירותים סוציאליים. 2342 בלבד (בלי השלמה...) מקבלים רק נכים עם עושר פיננסי רציני..
ישראלי 14/08/2017 20:39 ליכודניק עלוב כמו ראש וזנבו תחיה אתה אם בקצבה וכל התוספ
אדיום חסר בושה אפילו קש אין לך ראה בראי מי אתה נראה אותך חי מקצבה עם כל התוספות שמניתה וראה את ביב האליל שלך חי שעה אחת עם הסכומים של הנכים דרך הגב שכחת תוספת נידות של 200 שח לחודש לנכה ברגליו
אריק 12/08/2017 09:05 עוד טוקבקיסט מטעם ביבי (ל"ת)
רינה 10/08/2017 15:44 ממש שקר. מקזזים למי שעובד מה 2342
הגיע הזמן להשבית את המשק לאות הזדהות עם הנכים. בושה וחרפה ההתיחסוות אליהם.
קרן 10/08/2017 14:49 ולעתך אפשר לחיות מזה ?שהמחייה אצלנו בשמיים. (ל"ת)
בא 10/08/2017 14:49 אתה היית יכול לחיות מסכום כזה . (ל"ת)
5 תנחום 10/08/2017 14:22 מי אמר את זה?
לכתב הנכבד , אבקש לקבל את שמו של חבר הכנסת שאמר את זה הרי יש חברי כנסת נכים ,ובעלי לב טוב שתומכים . מה שמו ? פרסם
RU 10/08/2017 14:48 זו התשובה של הכנסת בעתירה
מה לא ברור? למה אתה לא מבין
4 פרידמן זכריה 10/08/2017 14:20 כנסת מנותכת מהנכים
לצערי בכנסת יושבים אנשים שמנותכים ממה שקורא בפועל אצל הנכים לא כולם אבל רוב חברי הכסת דואגים לכסא שלהם הם מקבלים משכורת שמנה לכן אני לא מאחל להם שבמשפחה יהיו נכים אז יבינו את מצוקת הנכים
3 אנונימי 10/08/2017 14:15 לחברי הכנסת
אבקש לבדוק ממה אתם חיים . וכמה אתם משלמים . חשמל/מים / ועוד . כמה אתם מקבלים פנסיה ממקום עבודה קודם . כמה עולה להחזיק כל אחד מכם . ואת הסובבים . רכב ועוד האם יש לכם בן משפחה או אתם נכים מה עלות להחזיק ילד/בוגר נכה. תתבישו לכם אוכלי חינם על גב הציבור.
זה בקושי סיגר אחד של 10/08/2017 15:45 ביבי. (ל"ת)
2 דניאל 10/08/2017 14:06 חבורת מושחתים מזדיינים.
חברי הכנסת והממשלה כולם מושחתים מזדיינים בתחת.תפרסמו בבקשה.
1 אור 10/08/2017 14:03 איך הנכיםיכולים להתחרות במאפיה הליכודית? אין סיכוי. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש