נתניהו: "עיתון ה'ארץ' הציע לי אתרוג תמורת נסיגה משטחי יהודה ושומרון"

 |  (18)
בנימין נתניהו בביקור בברלין, צילום: Getty images Israel
ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בשעה זו בכנס תמיכה בו ובמפלגת הליכוד בגני התערוכה. הכנס מתרחש ברקע לפרשיות השחיתות לכאורה שמלוות את נתניהו בשבועות האחרונים. נתניהו טוען שמדובר במהלך מחושב של השמאל בכדי להחליף את השלטון המקומי ולא דרך הבחירות בישראל.
לדבריו "התקשורת והשמאל מייצרים אינסוף פרשיות כדי שמשהו אולי יתפוס. אם לא צוללות, אז סיגרים, אם לא פרשת 2,000 אז 3,000". בנוסף טען כי בקצב הנוכחי, עוד יזמינו את הכלבה קאיה לחקירה. 
על פי נתניהו, גם בכירים פלסטינים מייחלים לנפילתו. לדבריו, זאת ברקע לרצונם שישראל תיסוג לגבולות 67. נתניהו טוען את אותם הדברים לגבי עיתון ה'ארץ' שהציע לו איתרוג תמורת נסיגה משטחי יהודה ושומרון. אם כי זה סירב לחתום על הסכמים שכאלה בכדי לשמר את תפקידו. 
ראש הממשלה הנוכחי עקץ גם את רה"מ לשעבר אהוד ברק על רקע הביקורת שמתח עליו בחודשים האחרונים: "איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש, שהיה פעם ראש ממשלה לזמן קצר? הצונאמי המדיני בדרך. איזה צונאמי, איזה בידוד ואיזה שטויות. המדינה נמצאת בפריחה חסרת תקדים וזרם הביקורים לארץ ומחוץ לארץ הוא חסר תקדים".
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    ולמה אתה צריך איתרוג?
    י 13/08/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי קשר לשטויות ולהסתה (כאילו המערכת המשפטית לאחר 40 שנה של שלטון הליכוד בכיס של ה:ארץ") למה לדעתך אתה צריך איתרוג? אבל כרגיל BB מדבר אל הקהל שלו ...
    סגור
  • 15.
    לביבי ולטראמפף יש דיל
    The Art o the Deal 13/08/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד יעניק לשני מקלט מדיני בשעת הצורך.
    סגור
  • 14.
    עיתונות
    איציק 13/08/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתונות בישראל היא פוליטית ,וכך צריכים להתייחס אליה
    סגור
  • 13.
    זו לא הצעה , זה שוחד פוליטי והסתה לבגידה במדינה...!!
    מייקל בן-אשר 13/08/2017 08:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .....רק עיתון עוין, מופקר ומחפיר, כמו הארץ, מסוגל ומעז להציע שוחד נכלולי שכזה שמשמעותו בגידה במולדת !! לסגור את העתון הנורא הזה..!!
    סגור
  • 12.
    מהלומה מוחצת
    אליעז 12/08/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ......המהלומה הכואבת, שהנחית שלשום נתניהו, על ראשי התקשורת ותנועות השמאל, ממשיכה להדהד ולהכות גלים בזירה הפוליטית, וגורמת לבלבול וזעזוע באולפני הטלוויזה..!! אנו האזרחים, יושבים בסלון הדירתי כאן, וצופים בתמיהה בסוללת כתבים ופרשנים אובדי עצות, שגויסו "בצו 8" להגיע לפאנל, בן 8 משתתפים, כדי להתעמת מול נציג ליכוד אחד ויחידי, אלא שכאשר הליכודניק הבודד מצליח להכריע את הדיון לטובתו.....או אז, מתפרצים השמאלנים לדבריו מכל עבר, כשהיעד להפריע לו להשלים תגובה מוחצת ולעניין ..!! זוהי בעצם התוצאה "הדמוקרטית", מהתדהמה שאחזה בראשי התקשורת ובעיקר מהמהלומה הצורבת שכאמור הנחית עליהם שלשום נתניהו !! external
    סגור
  • 11.
    השלטון לא רשום על שם BB והליכוד בטאבו (ל"ת)
    נדל'ניסט חלל 11/08/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ביב נבחר על ידי העם - ביבי משיב מלחמה כנגד החולראות (ל"ת)
    משה ראשל"צ 13/08/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    BB מגייס הימין כדי למנוע העמדתו לדין?...העיירה בוערת!
    BB עושה הפיכה? 10/08/2017 18:52
    הגב לתגובה זו
    5 5
    BB שהחזיר את חברון לערפאת (אחרי אירועי מנהרת הכותל), שהצהיר שהוא בעד "פתרון של 2 מדינות ל-2 עמים", וששאל "האם לנצח נחיה על חרבנו?"...שובר ימינה בחדות, וכנראה לא רק מסיבות קואליציוניות. לך תדע לאן זה יגיע.
    סגור
  • 9.
    בעל הבית השתגע! (ל"ת)
    קאיה 10/08/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 8.
    לא יעזור לשמאלנים ולפוגעים במדינת היהודים!!מסתננים עופו (ל"ת)
    יהודי גאה. 10/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 7.
    הסתה כהגד העיתונות והעם
    המלש 10/08/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    3 5
    העיתונות החוקרת עשתה כתבות על אהוד ברק, אריק שרון, אולמרט ונתניהו. חוץ מנתניהו שנותן את כל הסיבות שבעולם לכתוב עליו. אף אחד מהאחרים לא בכה כמו נתניהו. מי שיעמעד אותו לדין יהיו המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה. אותם ביבי בחר. ואם הם קובעים מה שקובעים הרי שזה לא רדיפה אלא אלה הדרכים לטפל במעשים שנעשו. ושום כינוס לא ימחק את החשדות וכתב האישום שיוגש בעתיד הקרוב.
    סגור
  • לידיעתך ביבי נבחר על ידי העם והתשקורת המסריחה לא נבחרה
    משה ראשל"צ 13/08/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ידי אף אחד ואחורי התשקורת המזוהמת יושבים אינטרסנטים ושנינו ניקח לדוגמא את נוני זבל מוזס שכולנו מסכימים שהוא אינטרסנט עלוב מזוהם נבזה ובזוי נקודה
    סגור
  • 6.
    פשוט מלך יחי יחי יחי (ל"ת)
    משה 10/08/2017 07:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    ת'אמת שזה כך. ואני לא מאוהדי ביבי ושרה (ל"ת)
    עז רך ישראלי 10/08/2017 04:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    את המשפט שלו "אישתי האהובה" . (ל"ת)
    הכי אהבתי 09/08/2017 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אם באמת עיתון מציע כזו הצעה זה חוסף את כוחה של התקשורת (ל"ת)
    מנהלת את המדינה 09/08/2017 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    השמאל לא יודע להפסיד בקלפי משתמש רק בכח לא יעזור לו!! (ל"ת)
    הצלף 09/08/2017 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תמורת אתרוג אולי לא המחיר גבוה יותר