ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יזמית הנדל"ן ענבל אור נעצרה והובאה לכלא נווה תרצה

 |  16
סוף הסיפור
Share
יזמית הנדל"ן ענבל אור נעצרה הלילה בחצות בירושלים והועברה לכלא נווה תרצה למאסר של 7 ימים, וזאת בהתאם לבקשת המנהל המיוחד לנכסיה עו"ד איתן ארז. אור התמוטטה אחרי המעצר ונשלחה לבדיקה רפואית טרם הובאה לנווה תרצה.


המעצר הגיע לאחר הבקשה שהוגשה לשופט אורנשטיין לעצור את אור על רקע החוב שהצטבר לאור בסך של 32.5 אלף שקלים, וזאת לאחר שלא שילמה תשלום חודשי קבוע בסך 5,000 לקופת פשיטת הרגל. בתחילת החודש קבע השופט אורנשטיין כי עד ה-17 ביולי בשעה 12:00 תחויב ענבל אור להעביר את התשלום לקופת פשיטת הרגל אחרת תיאסר למשך 7 ימים. עתה כאמור צו המעצר הוצא לפועל.

בבקשה שהוציא השופט איתן אורנשטיין נכתב: "המועד לביצוע חלף, אך אור לא השכילה לתקן את דרכיה, לא שילמה את חוב הפיגורים, לא המציאה את המסמכים ולא הוגשה כל בקשה על ידה. משכך, עתר המנהל המיוחד להורות למשטרה לעצור אותה לשם קיום החלטת בית המשפט. בנסיבות אלה, ונוכח התנהלותה, אין מנוס אלא להיעתר לבקשה זאת".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

16 תגובות ב-12 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
12 בגלל תחמנות ורמאות 20/07/2017 13:42 למה יזמית הנדל"ן ולא רמאית הנדל"ן שרוששה אלפים
שתשב בנדל"ן של הכלא עד שתסיים להחזיר את האגורה האחרונה ששדדה מהלקוחות
11 צרלי 20/07/2017 13:31 איזה מדינה,,,,,
הם לא יניחו לה עד שיהרגו אותה , כמו את דודו טופאז . איזה מערכת אכזרית ומשומנת עד להקיא . שיעשו זאת לדנקנר, פישמן ואלוביץ' או לגנבי הצוללות שגנבו פי מליון מענבל אור . את זה הם לא מעיזים המושחתים ששולטים . גם תגובות הקוראים הלעגניות והציניות לא שוות יריקה . סדיזם במיטבו פכס' !
10 סוהרת 20/07/2017 13:09 שומרים על הכיסים
זהירות ענבל בשטח
9 תמא38 20/07/2017 12:38 הסיפור האמיתי... :-)
ענבל דווקא רצתה להכנס לנווה תרצה, כדי לקדם על המתחם מיזם תמא38 - במקום 200 תאים צפופים היא מתכוונת לבנות 1000 תאים מרווחים. את 800 התאים החדשים היא תשווק כתאים רעיוניים ותצא להנפקה בבורסה. :-)
8 זוועה גלונסקי 20/07/2017 12:37 מסכנה, כעת נותר לה רק לגנוב את משחת השינים מהכלואות
ממי תגנוב המסכנה את החסכונות, את מי תרושש המסכנה, ותמכור לו דירה וירטואלית הגן עדן.
ממי 24/07/2017 12:04 אתה באמת חושב שאין לה כסף? היא מחביאה מיליונים.
הכל משחק
7 קשה לשמוח לאיד 20/07/2017 12:30 אם אין לה אף חבר, קרוב משפחה שמוכן לשים עבורה 32 אשח...
אז אולי היא כבר בגדה, פגעה, הרסה בכולם ? האם יכול להיות שבין כל מכריה, שותפיה העסקיים, חבריה ומשפחתה - אין מי שמוכן לשים עבורה 5000 ש"ח לחודש ? אם אין אפילו אחד כזה - אז אולי באמת מגיע לה שתשב בכלא.
6 דון קישוט 20/07/2017 11:49 למה כותבים יזמית נדלן?
השם הנכון זה נוכלת נדלן , במעצר שתחשוב קצת על ההתנהלות שלה
5 אלי 20/07/2017 11:36 הגיע הזמן שתחוש את הסבל שגרמה לדייריה
ענבל אור בזה ולועגת לבית המשפט ולכל הסובב אותה. היא צריכה להכנס לכלא לשנים רבות רק כך תלמד איך מתנהגים עם כספי רוכשי דירות שהפקידו בידה את חסכונותיהם ונתנו בה אמון מלא והיא מעלה באמונם.
ישראלי 20/07/2017 12:40 ומה עם הכסף?
פנסיון מלא ברמלה זה נחמד, אבל איך זה יחזיר לך את הכסף? צריך לברר אם לא העבירה כספים להורים וקרובי משפחה ולחלט אותם בחזרה לטובת הנושים.
4 תהיו חזקות 20/07/2017 11:12 מסכן צוות בית הסוהר (ל"ת)
3 עדיף מאוחר מאשר.. 20/07/2017 11:05 רק כך תבין שהוראות שופט צריך לקיים (ל"ת)
2 שתרקב בכלא 20/07/2017 10:52 שתרקב בכלא מנוולת
העניין שמאז שהמזרחיים הרימו ראש כולם נעשו גנבים נוכלים ורמאים שיוחזרו מהר למערות אפריקה
איש המערות 20/07/2017 12:20 האשכנזים גונבים יותר - אבל בשקט
ואם נתפסים - יש מספיק קשרים כדי לצאת נקי. חוץ מזה אתה צודק. מדינה של גנבים כולם אשכנזים, מזרחים והכל בחסות ראשי המאפייה הגדולים - הממשלה ששודדת את כל אזרחיה !!!
איש המערות הטמבל 20/07/2017 13:13 טמבל מה זה קשור אשכנזים ספרדים
אתה כנראה סובל מרגשי נחיתות
1 הגיע הזמן לכלא נוכלת 20/07/2017 10:37 נוכלת לכלא (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש