16:44 דר שפיגל מדווח: חשד לתיאום מחירים בין יצרניות המכוניות >>

16:43 פתיחה שלילית בוול סטריט: הנאסד"ק יורד 0.3%

13:30 מתחזקות הירידות באירופה בשעה האחרונה >>

10:24 סגירה שלילית בבורסות אסיה: הניקיי סיים בירידה של 0.25% >>

10:15 ברקע לזינוק ביורו: פתיחה שלילית בבורסות אירופה >>

08:29 כוננות שיא בהר הבית מחשש לעימותים אלימים >>

22:41 סולן להקת הרוק לינקין פארק נמצא מת בביתו

22:18 או. ג'י. סימפסון קיבל חנינה ויצא לחופשי

19:59 מחיר הזהב עולה 0.5% למחיר של 1,245 דולר לאונקייה

19:53 הנפט עבר לירידות, נחלש 0.5% למחיר של כמעט 47 דולר

19:52 מניית סירס עולה 11% ברקע להודעה על שת"פ עם אמזון

17:09 המתיחות בהר הבית: ריבלין וארדואן ישוחחו בניסיון לפתור את המשבר

16:18 ירושלים: שריפה פרצה בשכונת בית הכרם, כבישים באזור נחסמו >>

15:10 הפיגוע בהר הבית: פורסם תיעוד של הברחת הנשק על ידי המחבלים >>

13:43 דיווח: חשד לניסיון פיגוע דקירה בגוש עציון, המחבל נוטרל

13:13 מפקד חדש: אלוף משנה דדו בר כליפא יעמוד בראש חטיבת גבעתי

12:26 ארה"ב: בוטל סופית האיסור לנשיאת מחשבים ניידים בטיסות

12:16 טבע: מכון NICE ממליץ על ה-CINQAERO לטיפול באסטמה אאוזינופילית חריפה >>

11:31 פרשת הצוללות: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יעיד היום בלהב 433

10:22 השר ארדן על המשבר בהר הבית: "ישראל זקוקה לשערי המגנומטרים"

09:53 בולטות בת"א: נובה עולה 2.62%, שפיר הנדסה מטפסת 1.85%

09:43 הדולר מאבד הבוקר 0.5% לרמה של 3.56 שקלים

09:24 סקייליין השלימה את מכירת עתודות הקרקע בפרויקט בקנדה תמורת 42 מ' ד' >>

08:46 דיווח: ארה"ב לוחצת על ישראל לסיים את המשבר בהר הבית עוד היום >>

08:31 טראמפ על מינוי סשנס: "מתחרט על המינוי שלו לתפקיד התובע הכללי" >>

08:25 החייל אלאור אזריה סיים את שירותו הצבאי ושוחרר למעצר בית

23:06 מדד הראסל 2000 עלה הערב 0.9%

23:05 סגירה בוול סטריט, ה-S&P 500 הגיע לשיא חדש

21:46 ברקע לדו"ח המלאים, הנפט עלה 1.6% וחצה את גבול 47 ד' לחבית

20:16 תהנו: רדיוהד בתל אביב - חסימות כבישים ותגבור רכבות

20:15 נתניהו: "ההחלטה למכור צוללות למצרים - של גרמניה" >>

20:19 המוסדיים הזרימו 250 מיליון שקל למניות מור בית השקעות >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הראל סקעת: "אני קורא לנוער הגאה שלא להתגייס לצה"ל ולא לשלם מיסים"

 |  58
אות מחאה
Share
בהמשך להחלטת המדינה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים, הראל סקעת קורא לנוער הגאה שלא להתגייס ולא לשלם מיסים. בריאיון לגל"צ הבוקר (ב') אמר: "נלקחות ממך כל הזכויות שלך, תרצה להביא ילדים? מצטערים אתה לא מספיק בשביל זה, אתה אזרח סוג ב'. אני לפני שניה שרתתי אתכם, אז למה לא מגיע לי? לא מגיע - אלה החוקים, זה מה איילת שקד החליטה. את רק מנציחה את הבידול, את גורמת לילדים שמגיעים לגן אחר כך להסתכל על ילדים שיש להם שני אבות או שני אמהות בצורה אחרת".


ביום חמישי הקרוב בג"ץ ידון בעתירת עמותת "אבות גאים" והמרכז הרפורמי לדת ומדינה הדורשת לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ. בתגובה, השיבה המדינה כי עמדתה היא שלא לאפשר את האימוץ אך היא כן מוכנה לפתוח את החוק לשינוי עבור ידועים בציבור שאינם נשואים, רק אם הם הטרוסקסואליים.

בפוסט שפרסם אמש בפייסבוק, פנה סקעת לנוער איג"י (ארגון הנוער הגאה) בבאר שבע ואמר: "מרגש לראות דור חדש של נערים ונערות שמדברים על אהבת חינם, קבלה וסובלנות גם לאור הקשיים הרבים שעוברים ביום יום. יום יבוא עוד כמה שנים ותצטרכו להתגייס לצבא ולתרום את חלקיכם.. בתור ישראלי ששרוף על המדינה שלו וגאה להיות יהודי ומדבר על זה מעל כל במה בעולם, שירת בגאווה בצבא,זה שבן זוגו רב סרן בצהל ומשרת קרוב לחודש בשנה עד היום, אני קורא לכם לא להתגייס לצבא! ויודעים מה, גם לא לשלם מיסים על הכסף שתרוויחו בקרוב". סקעת הוסיף ואמר לצעירים: "לכו ותפזרו את כל הטוב הרב שיש לכם לתת מכל הבחינות במקומות שמקבלים אתכם ולא היכן שלא".סקעת גם פנה לאלו הפוליטיקאים שאינם פועלים למען הנושא ואמר: "גברת איילת שקד ושאר פוליטיקאים פחדנים מאין כמוכם. אתם לא שווים אותנו. והלוואי ומיליוני האנשים שפקדו את תל אביב במצעד הגאווה האחרון על מנת שתוכלו להתהדר בקבלה הפגומה שלכם בפני העולם הנאור, יהפכו כוח אלקטוראלי ויעיפו אתכם משם כבר. יש פה דור חדש שלא יסבול את הצביעות הזו עוד הרבה זמן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

58 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 אמנון 19/07/2017 08:49 הממשלה פוגעת בכל העם לא רק בחד מיניים. (ל"ת)
40 גיל גמש 19/07/2017 08:16 הו לא, מה יעשה כעת צבא הטראנסג'נדרים לישראל? (ל"ת)
39 מרזוק 19/07/2017 07:44 סתם אידיוט
שב בשקט לפני שתהיה מובטל בטיטו
38 גדוד 51 19/07/2017 01:54 גם אני קורא להומואים לא להתגייס (ל"ת)
37 העוחם צריך להתקיים!! 18/07/2017 21:47 צריך המשכיות לעולם!!! אמא+אבא= המשכיות.... (ל"ת)
לימבו 19/07/2017 15:20 זהו שיש חוגים בעולם שזה מוטל בספק
רבים מהזוגות בעולם המערבי וותרו על המשכיות, הם חיים למען התענוג והריגוש.
36 אחד 18/07/2017 19:56 רצוי לכיוון
ושלא יחזרו
35 באמא שלך 18/07/2017 17:30 חיפש כותרת וקיבל
כל היום טוחנים את השכל עם המטורפים האלו...
34 יחד עם סקעת 18/07/2017 16:25 מגיע להם טיול חינם לצ'צ'ניה (ל"ת)
אחד 18/07/2017 19:56 ורצוי לכיוון
ושלא יחזרו
33 tbh 18/07/2017 15:48 קשקשן (ל"ת)
32 עידן 18/07/2017 15:23 טוב מה יש לצפות.... מגיבים של ביזפורטל
בטח תגובה הבאה יגידו ש"בזק" הולך לעוףףףף למעלה.... רמה גבוהה כאן
31 רוסי 18/07/2017 11:21 לאמץ ילדים ???
רוצה ילדים ??? כך אישה תתחתן ותעשה ילדים כמה שאתה רוצה. ילדים זה לא מוצר שמקבלים או קונים בסופר . למען הילד צריך שיהיה לו אבא ואמא.
ביובי 18/07/2017 19:36 פרוסקה תחזור לוודקה (ל"ת)
30 הגזים הבחור... 18/07/2017 10:43 לשרת בצהל זו זכות!! תנסה את ברלין (שמה אין מקום ל...) (ל"ת)
29 בוב 17/07/2017 23:57 זר לא יבין
מי שלא גזלו ממנו את הזכות להורות לא יכול להבין את גודל הבעיה רוב המגיבים מתעסקים במה שהוא אמר במקום במה שגוזלים מהקהילה. פשוט בורות וחוסר רגישות לבעיה כאובה
28 אחוק 17/07/2017 20:59 לא הבנתי למה קבלה בתחת משפיע על המח (ל"ת)
27 משה 17/07/2017 17:57 למה אתה מסית אחרים. אל תשלם מס ותכנס אתה לכלא.. (ל"ת)
26 רונן 17/07/2017 17:15 בית שימוש
מי אתה בכלל שתגיד כאלו דברים יה חתיכת נייר טואלט
25 אור לגויים 17/07/2017 16:51 מדינת ישראל בשורה עם אירן וצ'צניה! בושה!!
הדתיים האלה שהתעלקו על הציונות אחרי מלחמת יום הכיפורים הורסים כל חלקה טובה ושפויה במדינה. היום הם מתייצבים בשורה אחת עם אירן, צ'צ'ניה ורוסיה "הנאורות במאבקם נגד הלהטב"ים. גאים איך יתכן שנתתם לקחת מאמא, אשה דתיה, העומדת בפני שינוי מין, את ילדיה. ואני לתומי חשבתי שהשאלה היכן טוב לילד, בכל מצב שהוא, כבר ידועה ופתורה. לילד טוב אצל הוריו, ולא כפי שעובדת סוציאלית, דתיה מטמטמת, עם תעודה של אונ' בר אילן, שהדתיים הקימו על מנת ליצר תעודות אקדמאיות לשכלים, חושבת, שהילד אצל האמא הלהטב"ית יצא מבולבל!!!!!
24 מעיין 17/07/2017 16:28 אדון סקעת-ברור שאתם שונים ולא אמורים להוות שום דוגמא
זה שנותנים לכם במה יותר מהמגיע לכם לא משנה את זה
בוב 17/07/2017 23:52 שונה במיניות לא צריך להיות שונה בזכויות ובחובות (ל"ת)
שמואל 18/07/2017 10:13 זכויות
לא הבנתי באיזה זכויות מדובר. אולי גם לי מגיע איזה זכות שלא ידעתי על קיומו ? כל הרווקים חסרים זכויות מסוימות ביחס לנישואים ומשלמים יותר מסים עקב כך.
23 א.ש 17/07/2017 16:23 וישמן ישורון ויבעט
מי זה הקקה הזה ?
22 משה 17/07/2017 16:21 אין גבולות ........
לאגזוזנים האלה הם חושבים שכל דבר מגיע להם לצעוד במקומות קדושים רק בשביל לגרום לפרובוקציות ולפגוע בציבור מסוים ולבזבז כסף של משלם המיסים כדי לאבטח אותם. עכשיו הם רוצים לדפוק את הראש לתינוקות ולילדים שידעו שהם רוכבים מאחורה אחד על השני בחדר שינה . אני לא ראיתי שציבור המונגולואידים , או האוטיסטים או כל מום אחר עושים מצעד אז יש לכם פגם זה עדין לא אומר שאתם צרכים לנפנף אייתו בכל מקום לכו תרכבו אחד על השני מאחורה ועזבו את הציבור בשקט עם התסכולים שלכם .
מחושך לאור 18/07/2017 09:44 אולי תבין ש...
רק בגלל אנשים חשוכים ופרימיטיבים כמוך יש צורך עדיין לקיים מצעדי גאווה.ברגע שאנשים קטנים כמוך יתנדפו לנו מהעולם לא נצטרך לקיים מצעדים.
21 לימבו 17/07/2017 15:06 יש כאן שאלה עקונית
האם לגבר מותר לצרוך את גופה של אישה תמורת כסף. הרי הזוגות החד - מיניים הגברים יכולים לדרוש אבהות רק על ילוד שנוצר לאחר שאישה מעמידה גופה לרשות הגבר (המזמין), ולרוב תמורת תשלום, לדעתי זעום נוכח בסיכונים שהאישה נוטלת על עצמה.
20 יוסי 17/07/2017 15:00 הם אנשים סוטים
רוב ההומוהים עברו התעללוית ושפלות והם רוצים שנקיר בהם כאנשים נורמלים . אני מחנך את הילדים שלי שזה פשוט מחלת נפש ישלי עסק משלי ואני גם לא יעסיק אנשים חולים בראש ולא יקבל אליי הביתה אפילו כאורחים מה שאני מציע להם זה טפול נפשי וגם בבית חולים מתאים להם
19 עידן 17/07/2017 14:51 עוד אפס... שירת בלהקה צבאית וחושב שזה נחשב שירות צבאי.. (ל"ת)
בוב 17/07/2017 15:32 תתביש לך....למה לקרוא לבן אדם אפס? הוא צודק ב 1000 אחוז (ל"ת)
1 17/07/2017 15:38 כי הוא אפס זה שהוא אגזוזן בדיוק כמוך ...
בוב זה שם של אגזזון או שמואלן
18 עדי 17/07/2017 14:29 לא חייבים לכם כלום . תתבייש לך (ל"ת)
17 מתנגדת 17/07/2017 14:06 סליחה אדוני. המדינה דופקת את כל אזרחיה אתם לא מיוחדים!
המדינה לא מפספסת אף סקטור יאללה פרקו אותה.
16 Traitor 17/07/2017 13:36 לחקור הסתה נגד המדינה!
אם חרדים היו אומרים את זה אז מזמן היו עושים הלאום תיקשורתי. רק בגלל שהוא סוטה ומתועב עם דעות מגעילות אז יפי הנפש לא מגבים אותו! מה זה לא לשלם מיסים? בטח מרוויח המון ומעלים מיסים מזמן הנוכל! למה מי אתה?! מקומך בכלא ולא להסית נגד המדינה! מס הכנסה יתפוס אותך בקרוב...הלוואי!
משי 18/07/2017 00:20 צודק! ואני יוסיף
בגלל שהוא אשכנזי חננה לא נופלים עליו מס הכנסה כמו שנפלו על משה פרץ קובי פרץ אייל גולן וכל מיני זמרים מזרחיים עוול!!
15 אחי 17/07/2017 13:31 הראל סקעת
בקיצור סקעת קורא לכם להפוך לפלסטינאים אפשר להעביר אותם לרמאללה אפשר להחרים את סקעת הרי אין בו כלום ושום דבר
14 שני 17/07/2017 13:31 גועל נפש
נמאסתם!!! אל תתגייסו ואל תשלמו מיסים!!! לא צריכים את הכסף שלכם!!!! תפרשו מאיתנו!!! ערכים ועקרונות הינם לפני כסף!!!!
בוב 17/07/2017 15:35 בורה!!! (ל"ת)
משה 17/07/2017 16:02 שני למה את פוגעת בבוב האגזוזן ? (ל"ת)
13 מישל 17/07/2017 13:23 לך לרוסיה שם יהיה לך טוב ...... (ל"ת)
12 הראל 17/07/2017 13:19 אני קורא לנוער לא להאזין לשיריו של סקעת ולהחרים אותו. (ל"ת)
עכג 17/07/2017 14:42 למה רוסיה? שילך לארה"ב ויקרא לאזרחים שם (ל"ת)
11 שולמן 17/07/2017 13:18 צודק! בושה למדינה (ל"ת)
משה 17/07/2017 15:25 גם אתה מהקהילה ? (ל"ת)
10 גימל 17/07/2017 13:00 שמע הראל - תלמד !!
זה בסדר שיש לך דעה. אל תשכח שחוץ מהדעה שלך יש עוד ערכים. אוהבים אותך אבל אל תיסחף ואל תגזים. אמירות כאלה מייצרות אנטגוניזם אוטומטי. לא חבל ???
בוב 17/07/2017 15:38 מדובר פה בזכות יסוד
אין שום סיבה שלא לאפשר לאנשים לגדל ילדים
שמואל 18/07/2017 10:07 זכויות יסוד
לגדל ילדים אינו זכות מולד או זכות יסוד. ילדים מביאים לעולם על ידי חוקים ביולוגיים, קרי, זכר ונקבה, ולא על ידי כללים או זכויות חברתיות. זו הדרך היחידה. ילדים זה לא מוצר שקונים בסופרמרקט או באמזון.
9 יש ר א לי 17/07/2017 12:53 מלחמתך לא צריכה להיות בדרך של הפרת חוק.
תטיף נגד שקד וחבריה, זה בסדר, תנצל את הבמה שיש לך נגד ממשלת הימין והמשיחיים שבה.
8 אני 17/07/2017 12:51 סקעת המיסים בנו אותך ואתה הסרחת חבל
אי גבול לחוצפה שלך השקעה מבוזבזת
מישל 17/07/2017 13:07 עוד אפס אחד !! צריך לעצור אותו על הסטה (ל"ת)
7 נתנאל 17/07/2017 12:49 את האמת שהוא צודק , אין זכויות שוות לקהילה הגאה
ההפך הוא הנכון , גם בתור חילוני סטרייט אני מצטער שעשיתי צבא המדינה לא דואגת לצעירים שלה , לא בדיור ולא בהשכלה
משה 17/07/2017 15:24 מה אפשר לעשות גם למנגולואדים אין .... (ל"ת)
6 י. 17/07/2017 12:47 מי חינך אותך
אתה מגלם את היהודי הטיפש. אם אתה אינטליגנט חשוב בשקט על מה שאמרת ותגיע למסקנות של אדם שפוי. אם תרצה תשתף אותנו במסקנות.
5 רפי אדר 17/07/2017 12:41 אראל סקעת
שקול מילים לפני שאתה מעביר מסרים שאינם חוקיים בעליל.
4 סע לברלין יא מתחנגל 17/07/2017 12:40 טרנד חדש בארץ! המתחנגלים מסיתים נגד צה"ל (ל"ת)
3 אריק 17/07/2017 12:32 נבלה עוף מהמדינה, (ל"ת)
2 חרדו_יו"ש הורסים 17/07/2017 12:25 המדינה אז שישרתו לבד (ל"ת)
1 יוסי 17/07/2017 11:53 לך משתה מים קרים כלומניק (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש