16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

18:43 סגירה שלילית באירופה בהובלת הפוטסי שאיבד 1.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו על פרשת בזק והצוללות: "זה לינץ׳ - אין לי קשר לפרשות"

 |  42
קמפיין תקשורתי
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הבוקר (ה') פגישת התייעצות מיוחדת בלשכתו, זאת בעקבות הפרשות האחרונות בהן פרשת בזק ופרשת הצוללות הנקשרות עם כמה ממקורביו. נתניהו האשים כי החקירות נעשו במסגרת רדיפתו באופן אישי ואמר בתגובה: "אין לי קשר לפרשות, תוך זמן קצר זה יתברר לכל".


בין המוזמנים לפגישה הם שרים וחברי כנסת בליכוד, בהם מירי רגב, יובל שטייניץ, אופיר אקוניס, יריב לוין, זאב אלקין, דוד ביטן מיקי זוהר, אמיר אוחנה ודוד אמסלם. יועץ התקשורת ניר חפץ, המשמש גם כדובר של משפחת נתניהו הוזמן גם הוא לפגישה. "הזמנתי אתכם כדי לספר לכם את העובדות ואתם תציגו אותן בראיונות שתיתנו בתקשורת", אמר נתניהו.

עוד הוסיף רה"מ כי "יש כאן לינץ׳ וקמפיין נגדי. המטרה היא להפיל אותי ואת הליכוד. לפי משרד המשפטים וגם לפי דו"ח המבקר, לא קיבלתי אף החלטה שנויה במחלוקת. בפרשת הצוללות הובהר מפורשות שאני לא מעורב. אבל זה לא משנה. אתם יודעים למה? כי ביבי אשם גם אם תוכח חפותו".בתום הפגישה אמר ח"כ מיקי זוהר: "הגיע הזמן להפסיק לנסות להאשים את ראש הממשלה בכל דבר שקורה במדינה. יש בידינו נתונים חותכים שאין לראש הממשלה שום קשר לאף אחת מהפרשות המדוברות". 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 שר ההיסטוריה 17/07/2017 16:26 הייה ממלכתי והגון ותן לרשויות החוק לבצע את שנדרש
כמו דרשת ובצדק כאשר יריבך הפוליטיים נחקרו. בהצלחה !
31 תנחום 17/07/2017 12:16 נתניהו שאלה?
אתה ראש ממשלה ? ואתה מכריז אני מושל . אם כך האחריות היה על הראש . אבל אתה מקשקש בזנב. אותי לימדו ,לקחת אחריות אם דבר לא תקין בסביבה שלך אתה יודע לזרוק הכל על הסובבים . קום ולך לך על תשכך את שרה .
30 שלומי 17/07/2017 11:59 דיי כל פלצן רוצה להיות ראש ממשלה מה זה שוק (ל"ת)
29 שלומי 17/07/2017 11:57 מה לעשות השמואל לא מקבל את רצון העם ביבי היה חזק (ל"ת)
28 לביא 16/07/2017 18:13 איך הוא לא ידע
איך היועץ שלו משתמש בשמו והוא לא ידעהוא החליף את מנכ"ל משרד התקשורת יום אחרי שקיבל את התפקיד לפנות את השטח והוא לא ידעצוללת חדשה 6 נוספה לצי והוא לא ידעאז רק על לא יודעלך הביתה אני בכיתה א לא השתמשתי בתירוצים כאלה עלובים
27 שחור שנתלה 16/07/2017 11:48 לינץ' - אני לא חושב שזה אומר מה אתה חושב שזה אומר
חקירת משטרה, איטית להחריד, כשאתה חופשי לחלוטין לעשות כרצונך - זה לא לינץ'.
26 בצל ירוק 15/07/2017 09:33 אדוני השופט אדוני השופט
אינני אשם אינני אשם זו האמת וכל האמת אז למה אתה לי בית סוהר רושם אינני אשם אינני אשם. יאלה מספיק לז... את השכל יה מושחת מוכר הלוקשים
25 זאב 15/07/2017 09:19 הבבונים נרתמו להגן על ביבי (ל"ת)
24 ישראלי עקוץ 14/07/2017 19:05 מרגישים שעוקצים אותי מלמעלה, מכל הכיוונים
וזה לא רק היתושים שבאים עם החום של הקיץ, אלא מהמקום הכי גבוה, ממש מכס המלכות...והכל מתחבר איכשהוא למחלק הקלפים הראשי...לקרופיה הראשי...למלך בכבודו ובעצמו
23 משה ראשלצ 14/07/2017 17:34 לכל הטוקבקיסטים של אבי גבאי התקווה הלבנה הבאה
הוא וגם הבא אחריו יראו את הזנב של ביבי פפפפחחחח
22 בובי הצמים 14/07/2017 12:56 הצוללות זה כסף קטן לעומת עושק מתווה הגז
אם נתן-יהההוווו מושחת הרי שהכסף בסופו של דבר צריך להגיע אליו או אל משפחתו בדרך כלשהי. מושחתים לא מוכרים את עצמם בזול.. אז צריך להיכנס להם לווריד הבנקאי במשך 20 שנה (רצוי לנהוג כך לגבי כל מנהיג ואיש ציבור בכיר, ישר ככול שיהיה). בן כמה בובי? לנו יש זמן....
עם ישראל צולל למטה.. 14/07/2017 19:10 הקומבינה הסיבובית על תקציב הביטחון, הוא פשע!
מי שרצה 9 צוללות (בניגוד לדעת מערכת הביטחון וצה"ל, שהצליחו להוריד המספר ל-6...וגם זה נראה שמעל ומעבר) , גוזל כספים מפרויקטים חשובים אחרים (כמו הנמ"ר)...וגורם נזק ביטחוני אמיתי. ואם הכל למען קופון, זה פשוט מזעזע!
21 אזרח קטן קטן 14/07/2017 12:32 עם יקר שלי
נא להגיד בקול ברור.......ביבי הביתה!!!!
20 אזרח מודאג 14/07/2017 08:06 לא היה כלום כי יש הרבה מאוד
לא היה כלום כי אי אפשר לספור את הפרשיות זה אין סוף ובינתיים כלום ושום דבר .הדבר הטוב שהוא תמיד לוקח את שרה אתו שלא יברח וישאיר לנו את הפסיכולוגית זה כבר כבד עלינו גם לחפש את יפה הבלורית וגם לטפל בפסיכולוגית .בלתי אפשרי
19 בא 13/07/2017 18:58 רכבת וצוללת לכול פועל ,ומעטפה לביבי . (ל"ת)
אדי 14/07/2017 12:08 שמאלני שונא ישראל
אנחנו ננצח.
18 דב בירן 13/07/2017 18:34 מציקים לנתניהו....
ראש הממשלה הזה הוא בדיחה לכאורה,יושב וסוגר עם חברו מבזק ומתלונן, אפילו מבקר המדינה לא מאמין לו,בקשר לצוללות הע"ד שלך שיושב עסוק בשחיתות ואתה ביבי טוען שהתיקשורת מ .
17 אריק 13/07/2017 18:10 מה אתם רוצים ממר טפלון אכלו לי שתו לי ? (ל"ת)
16 בחייאת BB 13/07/2017 17:44 אם לא ידעת, אז אתה רוה"מ הכי פתי שהיה כאן...
רוה"מ הכי חלקלק ומפולפל שהיה כאן, שדווקא אותו המקורבים אליו יסדרו? זה נשמע הגיוני למישהו?
15 ספרטקוס 13/07/2017 17:29 לך תשתה שמפניה ורודה, חדל אישים רקוב ערכית
מוסרית, לך לגור בוילה בקיסריה ועזוב אותנו
14 איש שמאל 13/07/2017 16:06 )נשבע כל חיי הצבעתי מרץ) יש לי תחושה
שהוא באמת לא ידע וגם מיזה לא יצא כלום
13 סרגיי 13/07/2017 15:38 תגיד מי החברים שלך ואגיד מי אתא. (ל"ת)
12 דוד 13/07/2017 15:32 זה מה אמר אולמרט
ואז ביבי שתה לו את הדם
11 יעקב 13/07/2017 15:19 הרסתה את המדינה. אתה מנהל ביוב ולא מדינה..
הכול מסריח סביבכה , אתה לא מנהל את המדינה. אתה מנהל ביוב .
10 שמטוב 13/07/2017 15:14 מושחתיהן, לך הביתה, גרמת נזק עצום לכלכלה של האדם הפשוט.
מהצמיחה נהנים רק החברים של מושחתיהן, שאר האזרחים קורעים את התחת כי המשכורת שלהם לא מכסה את הצרכים.
9 מוטי 13/07/2017 15:01 צוללות
לא יעזור כלום לבולענים אף לא יהיה שובע כבר אמרנו ארץ נהדרת מדינה לא משהו
8 תום 13/07/2017 14:49 אם יחברו אותו לבדיקת פוליגרף כדור הארץ יתפוצץ (ל"ת)
חחח 13/07/2017 15:30 לא כולם שקרנים כמוך (ל"ת)
7 תום 13/07/2017 14:46 בן אדם שהשחיתות היא הדבר היחיד לרגל עיניו ריקבון מסריח (ל"ת)
יעקב 13/07/2017 15:10 ואתה מה ? מה מצב הקומבינות אצלך ?? (ל"ת)
6 תום 13/07/2017 14:46 אפילו המשפחה שלו והקרובים שלו לא מאמינים אחד הנוכליםלו (ל"ת)
5 הגון 13/07/2017 14:29 שחיתות
עמוק יותר מכולם בפרשה! אני הייתי אחראי על פתיחת חשבונות בקפריסין ועוד כמה מקומות, הוא ראש השחיתות במדינת ישראל נקודה.
4 ביבי שקרן ארדואן 13/07/2017 14:29 גם לנוני מוזס אין לך קשר כל ההקלטות מזוייפות
איך נאמין לשליט שהפך את המדינה למזבלה. מקבל שוחד סיגרים ושמפניה. מוקלט ביחד עם נוני מוזס ועושים קומבינות עם ישראל היום. איך נאמין לראש ממשלה שבכל כוחו רוצה להיות שר התקשורת. איך נאמין כאשר וואלה תומכת בביבי ובשרה וממנה לפתע פתאום את אראל סגל שופרו של ביבי לעיתונאי בכיר. איך נאמין כאשר משום מה כל רכש הצוללות המעוות לא נעשה בצורה מסודרת ע"י מחלקת הרכש של משרד הבטחון שיש לה מערכת בקרה לניטור שחיתויות. איך נאמין אחרי ההכרזה ההישרדותית לאספסוף, כי הערבים הנוהרים בהמוניהם לקלפיות. איך נאמין איך ?
3 יהודי 13/07/2017 14:28 האיש רואה איך השוחד והריקבון שלו מתגלה
ביבי עם ישראל שתמך בך רואה איך אתה מתנהג ופשוט מתבייש.תהיה גבר וכך אחריות כמו מנהיג ותתפטר
2 משה 13/07/2017 14:14 צריך לפרק את השמאל התיקשורתי לגורמים
איפה שרואים כתבים של השמואל לא לתת להם במה לסלק אותם לאלף עזזל
תגובה גאונית משה 13/07/2017 14:55 בטח אתה גם מחזיק טבע (ל"ת)
1 shlomog 13/07/2017 14:09 אין לך קשר לפרשות? למה לא שמענו על פיטוריהם המיידים
מתפקידיהם בממשל שלך?
פרשות חארטה 18/07/2017 12:21 לדוד שימרון, צ'ייני, ומיקי גנור אין שום תפקיד בממשל.... (ל"ת)
יעקב 13/07/2017 15:10 בינתיים אין כתב אישום אז שקט (ל"ת)
על הראש בוער הכובע 13/07/2017 18:12 די מספיק, עזבו את ביבי (שסידר לי גוב בעיריית רמלה) (ל"ת)
מנש 14/07/2017 09:59 לא דמוקרטי
התקשורת חרצו את גורלו של ביבי ללא משפט אין לכם סבלנות ,אבל אל דאגה לא נצביע לשמאל