22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

עשה את הבלתי יאמן - אבי גבאי ניצח את עמיר פרץ ונבחר לראשות מפלגת העבודה

אהוד ברק מיהר לצייץ - "ביבי מזיע. בצדק". ח"כ אראל מרגלית -"עלינו להתגייס יחד להפלת הממשלה"
 |  42
יש יו"ר חדש
Share
בתום קרב צמוד, אבי גבאי הדהים היום את המערכת הפוליטית כאשר נבחר לראשות מפלגת העבודה עם 52.4% מהקולות מול 47.6% לעמיר פרץ. אפשר לכנות את זה ניצחון הצעיר על המבוגר, הניצחון של זה שאינו נתפש כפוליטיקאי אל מול זה שנחשב כפוליטקאי משופשף וממוסד.


גבאי בן ה-50 הוא שחקן חדש בפוליטיקה. לאחר שכיהן 6 שנים במנכ"ל בזק (2007-2013) חבר גבאי בשנת 2014 למשה כחלון ויחד איתו הקים את מפלגת כולנו. לאחר הבחירות כיהן כשר לאיכות הסביבה עד שהתפטר במאי 2016 כמחאה על פיטורי שר האוצר בוגי יעלון ולאחר מכן פרש מכולנו וחודשים ספורים לאחר מכן התפקד למפלגת העבודה והודיע כי מתכוון להתמודד על ראשותה.

אהוד ברק מיהר לצייץ - "ביבי מזיע. בצדק."היו"ר הקודם בוז'י הרצוג שיגר את הציוץ הבא: "שוחחתי כעת עם אבי גבאי ובירכתי אותו על ניצחונו המרשים. הבהרתי לו כי אתייצב לצידו לסייע בחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון. שיהיה בהצלחה!".ח"כ אראל מרגלית: "מברך את אבי גבאי על ההישג ועל בחירתו, ובמיוחד היום, כשהחקירות מתקרבות לנתניהו, עלינו להתגייס יחד להפלת הממשלה ולהציב אלטרנטיבה ברורה להנהגה".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 ranr 13/07/2017 09:07 הבלתי יאמן עוד לפניו
אבי גבאי הכין שעורי בית, למד ואפיין את תחלואיו של השלטון הישראלי וכתב תפיסה שאפתנית כיצד יש לנהל את המדינה טוב הרבה יותר לטובת אזרחיה. להגדיל את השוויוניות, לתמוך בנזקקים לתמיכה, לשפר את השרות הציבורי, להעתיק כספים שהסיבה להשקעתם היא השגת תמיכה פוליטית למקומות שיתרמו תרומה משמעותית כמו בריאות, חינוך והשכלה, שוויון הזדמנויות ועוד. זו תכנית שיישום אפילו 60% ממנה הוא בלתי ייאמן. זהו עצם העניין, אלו המטרות האמיתיות ולכן אני תומך בו.
27 א 12/07/2017 16:40 נבחר בשל מוצאו המרוקאי. עצוב! הציונות נכשלה בגדול
האסון הכי גדול שפקד את העם היהודי זה הקמת מדינה ברץ ישראל שמחציתה אספסוף לא יהודי אלים ומושחת. מה עושים????
26 1 1 11/07/2017 19:21 שאפו ענק לגבאי
ולביבי על הניצחון. ביבי שולט בבזק ארגן מהלך עם גבאי שיפרוש מבזק כדי שיום מן הימים יהיה יור מפלגה שמאלנית (מרכז) ובכך ביבי שולט על 50% ממדינת ישראל! מצדיע לביבי.
25 אנונימי 11/07/2017 17:40 גבאי צריך להיות נשיא המדינה - צחוק בעבודה ,גם ברק בוכה (ל"ת)
24 זהירות. 11/07/2017 16:52 אין ספק שכעת אחד שמזיע
מחפש עליך חומר ואם לא ימצא יעשה לך מה שטראמפ עשה להילרי פייקניוז
23 ציפי בדילוג 11/07/2017 16:46 גבאי מנסה להתחרות עם
ממפלגה למפלגה ?
22 ערן, ת"א 11/07/2017 14:56 כל הכבוד לגבאי
עכשיו רק נותר למפלגת העבודה להחליף גם את האידאולוגיה הנכשלת שלה, ואז אולי יצליחו להדיח את ביבי. שונא חרדים? אתה לא נאור, אתה גזען. רוצה רווחה חברתית? שב בקואליציה ותדאג לבוחרים שלך, במקום לגרבץ באופוזיציה במשך 20! שנה.
21 לא יעזור 11/07/2017 09:42 זה איש שאי אפשר לסמוך עליו. מחליף מפלגות כמו גרביים
מקסימום הוא יהיה שר המיסים של ביבי
משה ראשל"צ 12/07/2017 14:56 ביבי לא צריך טמבל כזה בסביבתו (ל"ת)
שמטוב 12/07/2017 19:57 שקרניהו לא צריך אף אחד חוץ מאת עצמו. ביבי מגלומן. (ל"ת)
20 תקוות העם 11/07/2017 09:41 יחלק להם מופלטות ויהפוך את המימונה ליום חג לאומי
או בינלאומי . זה המקסימום שהוא יעשה חוץ מהעלאת מיסים קצוצים ושאר זבלה
19 אלוביץ התותח 11/07/2017 09:31 הצליח להכניס ליכודניק לראשות מפלגת העבודה :-) (ל"ת)
משה ראשל"צ 12/07/2017 14:55 גבאי ליכודניק? - פפפחחחח גבאי = אופורטוניסט מצוי (ל"ת)
18 היעוץ של חצרוני 11/07/2017 09:30 מסתבר שחצרנו גאון הציע לבחור מרוקאי. לא הצליח להם
הגימיק של שפיר ההזויה ושמולי הכלומניק . אז כעת בחרו מרוקאי חדש בתקווה שילך להם. מי זה גבאי שבכלל ברח מכולנו אחרי שברח מהליכוד. הוא ישאר באופוזיציה יחד עם כל שוחרי המיסים שם
17 עם ישראל 11/07/2017 09:27 רובו לא יבחר במפלגת קומונסטים הזויה
הביאו רק מיסים וצרות. עדיף אחמד טיבי על גבאי. לא רוצים מפלגה עם יחימוביץ, שפיר, רוזנטל, וטרכטנברג. הם יחברו לפחלון ויגדילו עוד מיסים. צפי 30% מס על הבורסה. ועוד מיסי דירות , מיסי חרא וטמטום. הגימיק של המרוקני לא יעזור להם
16 איש מרכז 11/07/2017 09:16 מסית נגד המתיישבים לא ראוי לראשות הממשלה (ל"ת)
15 משה 11/07/2017 08:30 להיות ימני זה מזמן לא דעה זה כבר מסורת
למה השמואל לא מבין את המסורת הזו
14 Kj 11/07/2017 07:46 האיש לא נקי כפיים האיש מבזק
של אלוביץ.עלה טראמפ על כחלון ובסוף זרק אותו.כשל גדול במשרד איכות הסביבבה.
13 היועץ 11/07/2017 07:40 אבי גבאי :אתה חייב להתנער
מכל המנגנון הישן מכבל ניסנקורן יחימוביץ ודומיהם ולגייס קבינט בטחוני מדיני כלכלי חדש אבל מנוסה שהעם יבין שאצה מייצר אלטרנטיבה רעננה לשלטון הרקוב. בהצלחה
12 אנונימי 11/07/2017 02:31 לא סתם ברק אומר " גבאי רואה ברק בעיניים" (ל"ת)
11 איציק 11/07/2017 02:08 ממש לא כי אין סיכוי לא לזה ולא לאחר
תוכלו מרורים טיפשים
10 ... 11/07/2017 01:26 הסכינים הארוכות כבר נשלפות פרץ לא רגוע , וגם שאר "התמי
הסכינים הארוכות כבר נשלפות פרץ לא רגוע , וגם שאר "התמימים" משחיזים את הסכינים הארוכות
9 אנחת רווחה 11/07/2017 00:02 גבאי ראש הממשלה שאנחנו מייחלים לו !!! (ל"ת)
8 הדייקן 10/07/2017 23:17 בוגי'ש היה שר הבטחון
עיתונאי נדרש למינימום דיוק. ..חוץ מזה, הוא לא עזב בגלל עניין בוגי, אלא התנגד נחרצות למתווה הגז, ולמשחקי ביבי, עם טיעוני הבטחון למתווה. .כל שאר הבלה בלה. .. אכן בלה-בלה. .
7 למה ברק קופץ? 10/07/2017 22:57 גבאי נראה כמו רוח חדשה ורעננה, אבל ימים יגידו
ברק כמובן חושב על עצמו, ומקמבן קומבינות כמו BB. השאלה אם הפוליטיקה לא תשחק את הרץ למרחקים ארוכים אבי גבאי
eby 11/07/2017 00:30 הברק משריין לעצמו "שר בטחון" למקרה לא מציאותי שגבאי יבח (ל"ת)
6 בן אהרון 10/07/2017 22:28 באמת שחר של יום חדש !!! אדם ישר והגון תקווה אמיתית !!! (ל"ת)
5 שאול 10/07/2017 22:23 הערב נבחר יו"ר האופוזיציה הבא
שני הליצנים האלה פרץ וגבאי נאבקו על תפקיד יושב ראש האופוזיציה לאחר הבחירות הבאות, ובשעה טובה גבאי נבחר לתפקיד, וגם זה בתנאי שמפלגת הכלום והשום דבר תעבור את אחוז החסימה. השמאל הסהרורי עדיין לא הבין שהוא סיים את דרכו הפוליטית, כי עם ישראל לעולם לא ישכח את הסכם אוסלו הנפשע שהפך את כולנו ל"קורבנות שלום" בידי שני ההזויים רבין ופרס. הציבור השפוי שמהווה את רובו המכריע של עם ישראל התפכח כבר מזמן, ואשליית השלום המדומה של השמאל מעוררת בו גיחוך. הציבור השפוי הזה למד מהניסיון, והוא לא קונה יותר את סיפורי הסבתא של השמאל על דו-קיום ועל מזרח תיכון חדש, ומכאן והלאה, הוא לא יסכים לעולם להפוך פעם נוספת לשפן ניסיונות של השמאל האובדני, כי כל ניסוי כזה כרוך במוות, בשכול, בהרס ובאוטובוסים מתפוצצים.
שמטוב 11/07/2017 08:36 שקרניהו אפילו לא ישב באופוזיציה. הוא ילך הביתה
ומפלגת הליכוד תשלם מחיר גבוה על כך שזילזלה באזרחים ואיפשרה לביבי להעלות לגובה השמים את יוקר המחיה בארץ. אני מעריך שהליכוד הולך לאופוזיה לעשר שנים. ביבי השקרן שהעשחר את הטייקונים ירד לנו מעל הגב.
שאול 11/07/2017 08:58 מר שמטוב, העם עדיין זוכר את אוסלו והוא לא יצביע לשמאל
יוקר מחיה, טייקונים וכו' זה עדיין לא אוטובוסים מתפוצצים. גם אם ביבי ילך הביתה, ולי אישית ממש לא איכפת שהוא ילך הביתה, מישהו אחר יעמוד בראש הליכוד והליכוד ימשיך לנצח בבחירות.
שמטוב 11/07/2017 19:26 הסיפור של אוסלו מת מזמן. הבעיה עכשיו היא הכלכלה של ביבי
שסוחטת את האדם העובד ומעבירה כספים מבאדם העובד לידי הטייקונים והחרדים הבטלנים.
מתעניין 11/07/2017 06:48 ראש האופוזיציה? כלומר, אתה חושב שלפיד יצטרף לקואליציה? (ל"ת)
שאול 11/07/2017 09:02 אין לי ספק שלפיד יצטרף לקואליציה הבאה
לפיד בחור חכם והוא יודע שככל שהוא יישב יותר זמן באופוזיציה הוא יאבד מכוחו ויהפוך ללא רלוונטי.
שמטוב 11/07/2017 19:32 לפיד יעדיף קואליציה עם העבודה כי במשלת הליכוד הכל ימשיך
להתדרדר. מה יקרה בפועל ? קשה לנחש ף כי אם הליכוד יצליח איכשהו להקים ממשלה לליד לא תהיה ברירה והוא יפרוש מהחיים הפוליטיים בסוף אותה ממשלה (הוא לא נכנס לחיים הפוליטיים כדי לחמם כסא. היתה ללפיד קריירה טובה בטלוויזיה והוא לא עזב את הקריירה הזו עבור תפקיד פוליטי ללא תוכן.
4 תזיעו אבל לא תפילו 10/07/2017 22:22 "עלינו להתגייס יחד להפלת הממשלה"
הליכוד היא מפלגת העם
שמטוב 11/07/2017 19:33 הליכוד הוא מפלגה שמשתינה על העם (ל"ת)
3 שלום 10/07/2017 22:20 מלחמה
זהו נגמר עידן ביבי יש מנהיג חדש מי שמצביע למפלגת העבודה זה להצביע של אסד להשמיד את מדינת ישראל אין שמאל -שמרל זה סרטן מוסלמי
2 יעברו מלפיג אליו 10/07/2017 22:13 יפגע בלפיד - לא בימין
עכשיו התקשרת תפמפם אותו, והוא יזיק ללפיד בלבד. אף מבציע ימין לא יעבור לשמאל בגללו. הכל פיקציה..
שמטוב 11/07/2017 08:38 העבודה+לפיד+איילון יהיו ציר שיפיל את הליכוד לקרשים.
לליכוד אין יותר מה למכור לציבור פרט לעוני, יוקר מחיה, התעמרות האזרחים קטנים.
מתעניין 11/07/2017 06:48 לדדעתי, יפגה ב...."עבודה". (ל"ת)
לא רק 11/07/2017 00:00 יפגע גם בלפיד וגם בליכוד !!! א-מ-ן (ל"ת)
1 מאיר פ 10/07/2017 21:54 אכן ניצחון מזהיר
הבחור הזה הולך על כל הקופה ולדעתי גם יצליח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש