12:40 דלק קידוחים יהש מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

11:31 מניית קסטרו עולה כ-3% ומשלימה 5 ימי עליות רצופים

10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לראות ולא להאמין - כך התמודדו בבית נתניהו עם הפגנת הנכים

 |  95
אטימות
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו חתם אתמול על העלאת קצבת הנכים ל-4,000 שקל, אך לא לכולם. הנכים לא קיבלו זאת בהבנה בלשון המעטה והפגינו מול ביתו ברחוב עזה בירושלים. עם זאת, נראה כי לנתניהו ויושבי ביתו לא היה נוח לראות את הנכים מפגינים מחוץ לביתו.

אם בימים עברו מנהיגים היו יורדים אל העם, כעת התמונה נראית שונה לגמרי. אמנם זה כבר מקובל במחוזותינו שפוליטיקאים 'מדברים' עם העם במסרים מדודים מראש ברשתות החברתיות, אך הפעם נראה כי נתניהו לקח את העניין צעד אחד קדימה. לפי הצילום של כתבת חדשות 10, מאיה אידן, נתניהו כלל לא רוצה לראות אותם מפגינים מחוץ לביתו והתמונה שרצה ברשת חושפת הכל: מסך שחור שהורד בחצר ביתו של נתניהו לכיוון הפגנת הנכים ברגע בו החלה, רק כדי לא לראות את ההצגה הכי קשה בעיר. נציין כי במהלך ההפגנה הסוערת הוציאו שני מפגינים חומר דליק ואחד אף שפך אותו על גופו. 
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

95 תגובות ב-48 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
48 הם עושים לנו mind ga 12/07/2017 08:36 צריך להפסיק להכניס את התשקורת הביתה
פשוט משחקים לנו במוח כדי שנפסיק להצביע משיקולים ראציונליים ואהבת העם והארץ לנתניהו ונבחר באחד מה"כוכבים" שהם מדי פעם מעלים על נס. אל תתנו להם במה אצלכם בבית ולא אצלכם במוח! הם גם לא מסתירים את זה שהם נמצאים במקום כדי להפיל את נתניהו.
47 אנחנו הורסים את המדי 12/07/2017 08:30 הכל בגלל דחייה מביבי שהיא מקרה פרטי
של דחייה חברתית על בסיס סגנון תקשורת ושפת גוף. החשש שלי שמי שינצח דרך אותו שדה ממש יהיה אבי גבאי שהוא שחקן לגמרי ומגלם את דמות הישראלי הצבר המחוספס ושופע הבטחון, אחד שאי אפשר לבבל"ת אותו והכל קשקוש ובעצם הוא קצת רבין לא?! אנחנו הולכים ליפול חזק!! כי רק לפי העצמות שהוא הפעיל מאז הסרטון הראשון שלו ביוטיוב על האפיק הזה אפשר להבין שאין בו אלא צעקות. זה יהיה אירוני..... האנשים שקוראים לנו בבונים (ברצינות תפסיקו את זה זה פוגע! אתם מצליחים אז די!) שהולכים כמו עיוורים אחרי מנהיג ילכו אחרי זה שעיקר ההליכה אחריו תהיה בעצם בגלל שהוא צורח! משיפה אצלכם שאתם מודעים לעצמכם.
46 לרהם אין זמן 12/07/2017 08:15 יכול מאוד להיות שזו החלטת האבטחה!!!
ולרהם אין זמן להגיב ולתקן כל ציקצוק לגביו ברשת?
45 ביבי-ארדואן 10/07/2017 16:24 אתם רואים נכים מול הבית אני רואה דוגמנים (ל"ת)
44 שבץ חלובה 10/07/2017 15:54 מה ביבי אשם שנולדים כאן אינוולידים?
הממשלה צריכה לדאוג לאינולידים של הצבא ותאונות עבודה ותאונות דרכים שזה עסק של חברות הבטוח. יתר האינוולידים הם אללה ירחמו כמו שאמרו על הרוגי כפר קאסם 1956...
אתה מבקש אש 12/07/2017 08:18 פשוט כי רע לך ואתה רוצה
לקרוא דברים שליליים על עצמך. יש תרופות לזה.
isi 11/07/2017 14:59 אינוולידים
הגורל יכול להפעילך הפתעה. שלא תדע ביבי לא אשם אך הוא בהחלט יכול לעזור בהקצאה תמיכה כלכלית יותר נורמאלי :שכר מינימום...+הטבות
עמי 11/07/2017 01:56 אין שכל אין דאגות
כל מדינה מתוקנת חייבת לדאוג גם לאוכלוסיית הנכים שבה. צורת הכתיבה שלך מעידה על חשיבה מעוותת ולא אנושית. ככה חשבו בגרמניה הנאצית בזמנו. היית מדבר כך אם חלילה וחס היה מישהו במשפחתך נכה?
43 פרץ מרדכי 10/07/2017 12:32 אשדוד
שלא יראו איך מוציאים 200000 שקל על כביסה מלוכלכת לחצי שנה הפקרות הפקרות
42 אנונימי 09/07/2017 10:02 שהיה לו שחור בעינם (ל"ת)
41 רס"ר שמש הפרסי; 06/07/2017 14:56 אתם רואים פקקים,אני רואה מחלפים,..(ביבי...)
אתם רואים נכים, אני רואה וילון... . אתם קוצים - ואני שושנה...
גו'גו' 09/07/2017 08:44 פקקים
בזמן הפקקים הוא ישן באוטו מאחורי הווילון איך יראה הפקק
40 נמאס 05/07/2017 20:09 עדר
לכו, לכו תצביעו עבורו כמו עדר, אתם תצביעו והוא יצחק לכם בפנים, אתם תגידו "ביבי המלך" והוא יעשן לכם סיגרים וינשוף את העשן לתוך העיניים. לכו... לכו תצביעו לו עדר של פראיירים, הרס את המדינה הרס.
39 שלמה 05/07/2017 16:57 ביבי אטום ולא מעניין אותו מכלום הוא הצגה אחת גדולה
כבר כתב אחיה של בת זוגו של יוני נתניהו .שמיד שקברו אותו ביבי התעניין מתי זוגתו מפנה את הבית והם מקבלים את חלקם .או לא התחילו את השבעה והוא כבר בתוך הנכסים.נו אז שהנכים יענינו אותו.
38 ביבי הרס את העם 01/07/2017 22:54 בנושא הנכים אין לי טענות אליו
לגבי הנכים באו נדבר תכל"ס ולא דמגוגיה כמו הכחלוניזים המכוער. שני בעיות קשות לטענה "הם נכים ומסכנים באו ניתן להם" א. למה רק להם? מה עם הקשישים? העניים? המשפחות החד הוריות? חסרי הדיור? ועוד ועוד... נתן כספי עתק לנכים בא על חשבון העניים, הקשישים, האמא החד הורית שאין לה כסף לחוג לילדיה ועוד. ב. כלל פשוט וברור שהוכח בכל המחקרים: ככל שאתה נותן קיצבאות גבוהות יותר ובקלות, נכנסים לקבלת הקיצבה המוני אנשים שהקיצבה לא מגיעה להם. איך עושים זאת? פשוט מאוד לא חסרים מאות אלפי אנשים שתמורת 5,000 ש"ח לחודש מוכנים לרמות לשקר, לחתוך אצבע, ללכת עם קביים לזמן מה, לאיים, להשיג רופא שיתן אישור ועוד רמאויות. לא מאמינים? תבררו כמה נכי צה"ל מתחזים, או מחמירים את נכותם על מנת לקבל כסף על חשבון אחרים... אז לפני שאתה דמגוג כמו כחלון וזליכה המגעילול, תבדוק טוב טוב מי משלם את הכסף, על חשבון מי ולמי. מעבר לכך ביבי מכר את המדינה לחרדים שהם אייטולות יהודיות שהם כלשון הרמב"מ "ליסטים ומכבה מאור הדת שגוזלים כספו של האדם העובד והמשרת בצבא. זה ביבי הליכודניק, והליכוד יחד עם ביבי יתרסקו בבחירות הבאות כי העם יקיא אותו
א.ל. 11/07/2017 10:18 בין הנכים יש אנשים חסרי ישע שכל הכנסתם 2378 ש"ח לחודש
וזה ישאר כך-אז אוי לנו כמדינה
37 אחד שיודע 01/07/2017 11:57 מתלהמים, לא הבנתם כלום...
כמה התלהמות ושנאה שמבוססת על חוסר הבנה של המציאות. מעון ראש הממשלה מוסתר במקרים רבים בהם עולה חשש לקשר עין (=קשר קליע) בין המעון לבין מתנקש פוטנציאלי. כאילו מה, שרה קנתה וילון שחור והחליטה לתלות אותו ?! זו החלטה של השב"כ נטו !
סתם 1!!!! 12/07/2017 08:21 סוף סוף מישהו שמפעיל את הדבר הזה
שנקרא מוח. זה לא שלאחרים אין פשוט הם מ ש ו ח ד י ם בדחייה החברתית על בסיס תיקשורתי לגמרי שהם מפעילים על נתניהו. ודי לחכימה ולחתולה מיאוו
נמאס 05/07/2017 20:10 מצחיק (ל"ת)
אולה בבו 05/07/2017 11:32 קשה לי להאמין שאפילו אתה מאמין לקשקוש שכתבת פה. (ל"ת)
36 נכה צהל 01/07/2017 00:25 בושה וחרפה, מנהיג מנותק מעמו. (ל"ת)
35 עם 30/06/2017 11:41 מי שהצביע לו לא מתרגש מחתיכת בד (ל"ת)
34 משה ראשל"צ 30/06/2017 06:01 מערכת ביזפורטל - אל תיהיו צהובון כמו 10 המזוהם (ל"ת)
33 אלמוני 29/06/2017 23:59 ראש ממשלה
הלוואי שלא יהיה לו מה לאכול וירגיש את העוני שאנשים מרגישים.
32 רינה 29/06/2017 22:24 אני מקווה שהנכים הבינו שהם לא מקבלים פיצה (ל"ת)
31 דיןצ 29/06/2017 18:27 מענין - סדין שחור ללא חור
נראה כי זה סדין מליל הכלולות
30 אריק 29/06/2017 13:09 בסך הכל מיס פיגי רצתה להקרין למסכנים סרט חינוכי (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/06/2017 06:02 לאריק תיהיה תת רמה ותצביע למפלגה האבודה פפפחחחח (ל"ת)
אריק 30/06/2017 15:03 צודק, לא חשבתי על חזן, רגב,ביטן... אמני הזילזול בעם... (ל"ת)
29 יאיר 29/06/2017 07:27 תמשיכו להצביע נתניהו, תמשיכו .... (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/06/2017 06:02 ליאיר הטמבל אני המשיך להצביע - ואני לא רואה את ערוצי הז (ל"ת)
28 איש מושחת ורקוב 29/06/2017 00:07 שכח מזמן להיות בנאדם
ככה זה ביבי
משה ראשל"צ 30/06/2017 06:03 ל-28 הרקוב אתה רקוב ואנחנו נצביע ביבי לנצח פפפחחח (ל"ת)
זוזו 30/06/2017 15:05 אמר משה ליצביע ימין גם אם המן הרשע יהיה המנהיג (ל"ת)
27 בית קברות ממלכתי 28/06/2017 20:22 למה דווקא וילון שחור?...למה לא ירוק, למשל? (ל"ת)
26 Ff 28/06/2017 20:17 הממשלה הזו עברה את כל גבולות הטעם הטוב להעיף אותו (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/06/2017 06:04 נעיף אותך כמה כסף קבלתי לנוני מוזס ל-26 שלא מזדהה (ל"ת)
25 נתין נכה 28/06/2017 18:39 באמת אל תפריעו להם בין השמפניה לסיגר. שוב הוכחה לאטימות (ל"ת)
24 שמעון 28/06/2017 16:39 מה ציפיתם, שהוא ירד אליהם? בית הקלפים זו סדרה לא מציאות
עיתונות עלאק
משה ראשל"צ 30/06/2017 06:05 לשמעון לך תראה טמבליזיה הזויה ותחייה בדמיונות (ל"ת)
23 אחד העם 28/06/2017 16:16 חוצפה כמה שקרים אתם מפיצים זה נעשה משיקולי ביטחון (ל"ת)
גיל 28/06/2017 19:43 גם התגובה של
סיירת יאיר היא משיקולי ביטחון. להבטיח תגובה נתניהוהית הולמת לכל ביקורת, לכל עובדה (המסך השחור זו עובדה, ירד בתיזמון עם ההפגנה זו עובדה) . הכל שיקולי בטחון, שיקולים ממלכתיים, שיקולים שלא נס ליחם, שיקולי בבל"ת
אחד העם 28/06/2017 20:17 יש לו מספיק בעיות אמיתות ולא צריך להוסיף גם שקרים (ל"ת)
אריק 28/06/2017 17:37 גם השמפניה והסיגרים מטעמי בטחון (אין ארנק..) (ל"ת)
עם של קאקות 28/06/2017 16:43 הכי קל לתרץ ב"שיקולי בטחון". אף פעם לא תלו שם סדין ככה (ל"ת)
22 מאיר פ 28/06/2017 15:00 זה עובד
כן כל כתב קרר מצא דרך לקדם את עצמו , מכניס את מש נתניהו לכתבות שלו... התוצאה ציבור גדול ניתן לומר הרוס במדינת ישראל נגעלת ממספר כתבים ולא קוראת יותר את הכתבות שלהם , לפעמים כתבות ראויות
משה ראשל"צ 30/06/2017 06:06 אבל למה ביזפורטל צריך לרדת נמוך כתבה לא ראויה נקודה (ל"ת)
21 555 28/06/2017 13:34 חחחח, אולי פחד "מעין הרע". נהייה מרוקאי לעת זקנה
הוא לא הבעיה, הבעיה הם אוסף האספסוף שבוחר בו. העם היהודי החכם מקבל מנהיג ש ... ש...האספסוף הלא יהודי בוחר עברו.
20 דו 28/06/2017 12:58 תשקורת נמאסתם! עלובים ורדודים
נמאסתם עם הדיווחים ההזויים והרדודים שלכם. אין אפילו טעם להתייחס לתוכן. אתם " העיתונאים" בלבד שטיפת מח ( צריך לחשוב .. להגיד.. להגיב כך כו כך ) . ראו יגאל סרנה.. וודאי אתם מאלו שתרמו לו חלק מהקנס.
19 אין מה להוסיף 28/06/2017 12:22 חלאה! (ל"ת)
18 האמת זה 28/06/2017 12:01 פרצופו האמיתי מעניינים אותו עשירים נותני מתנות יקרות (ל"ת)
17 עבודי 28/06/2017 11:59 שכר מינימום נועד למי שעובד, לא יתכן שקיצבה תהיה זהה
קצבאות גורמות לחוסר רצון לצאת לעבוד גם אצל לנכים וגם אצל אלה שיש להם 12 ילדים.
קורמורן 06/07/2017 17:43 עבודי, אני מברך אותך שתהנה מקצבה כזו ורק ממנה.
בישראל יש שתי קבוצות גדולות של מקבלי קצבאות. קבוצה של נכי צה"ל שמיעוטם נפגעו במלחמות ובאימונים ורובם נפגעו בתאונות דרכים, בעבודה ובאמבטיה. זו קבוצה שזוכה לקצבאות מכובדות יחסית. הקבוצה השניה, זו של נכים מבעיות בריאות כאלו ואחרות או מתאונות עבודה שלא היו מבוטחים. אלו היו צריכים לחיות מ 2400 ש"ח לחודש. שכר דירה, מים, חשמל, תרופות, אוכל, נסיעות, עזרה בבית. זה פשוט לעג לרש.
16 אלי 28/06/2017 11:50 לא ראינו את אלפי בני ישראל נוהרים להפגנה
ראינו כן את הלשון המתגלגלת של השמאל הפופוליסטי המחפש כל סדק כדי להפיל את החומה.
15 גמלאי 28/06/2017 11:38 לא לשכוח את אלה שהפכו להיות נכים אחרי גיל הפרישה!!
היום לא מגיע להם כלום. הביטוח הלאומי לא מסכים אפילו לבדוק אותם. הם לא רק חיים רק על קצבת זקנה, גם לא מגיע להם את ההטבות וההנחות השונות במוסדות השונים. בביטוח לאומי אומרים תחיו ככה הרבה שנים עד שתהפכו להיות סיעודיים ואז נתן לכם מטפלת סיעות
14 תום 28/06/2017 11:25 מה כולם נדהמים ?? מה אתם מצפים ממשפחה של זבלים (ל"ת)
13 מושית 28/06/2017 11:20 פייק ניוז
מדובר במסך שמאבטחי ראש הממשלה פורשים במצבים כאלה מסיבות שמובנות היטב גם לכותב הידיעה. זה לא "נתניהו ויושבי ביתו...כדי לא לראות את ההצגה הכי קשה בעיר". אבל מה חשובה האמינות מול האפשרות לתקוע עוד סיכה בנתניהו?
קורמורן 06/07/2017 17:47 כרגיל סוגרים אותו רק כאשר ביבי נכנס לרכב או יוצא ממנו.
זה בכדי למנוע מאיזה צלף דמיוני לפגוע בו. אבל אם סוגרים את המסך לאורך זמן, מבלי שמכונית רה"מ נכנסת או יוצאת, אז זה בדיוק בגלל מה שנאמר בכתבה. רק שגיאה אחת, בית ראש הממשלה הרשמי נמצא בבלפור, לא ברחוב עזה.
נתנאל 29/06/2017 00:25 אההה...ובשגרה?!?!
אז כמובן אין כל סכנה.... קשה לחשוב עם סיגר בפה ושמפניה במוח..
מושית =פייק אשה 28/06/2017 12:06 "במצבים כאלה מסיבות שמובנות היטב"?? איזלו סיבות בדיוק?
שאיזה נכה חמוש בקלאשניקוב יתחיל לירות ? תגידי לי את שפויה? אם שאת גם שייכת לחבורת מלכחי הפנכה של נתניהו ?
מושית 28/06/2017 12:42 יש הרבה סיכונים במצב כזה
רוה"מ מאובטח ברמה המקסימלית ובהפגנה כזו יש קירבה של קהל גדול שלא עובר בידוק. לא חייב להיות "נכה חמוש בקלאצ'ניקוב" - יכול להיות גם מתנקש שמנצל את ההפגנה כדי להתקרב למרחק ירי. אחת השיטות זה לפרוש מסך שמונע קו ראייה. את כל זה יודעים היטב במערכת ביזפורטל.
נתנאל 29/06/2017 00:26 עוד ביבונת?
לא עדיף שתגידי שאו שאת שטופת מוח או שמשלמים לך?
12 ... 28/06/2017 11:20 ואם זה שרות הביטחון
בדקתם בכלל ?!
דודי 28/06/2017 17:38 מספק.. גם משיקולי ביטחון, הקיסר מנותק וחי על חשבוננו (ל"ת)
11 אהרון 28/06/2017 11:11 אטום
בן אדם אטום תרת משמע
10 נכה שיזכור את זה ! 28/06/2017 10:59 בושה וחרפה . מאחורי כל נכה נמצאים משפחה ומקורבים ..
מאחרי הנכים יש-משפחה/חברים/ מכרים/ ידידים/ ועוד...בתקווה שבבוא הזמן בקלפי יתחשבנו עם ביבי נתניהו ולא יבחרו בו לראש ממשלה גרוע ומושחת . בושה וחרפה למדינת ישראל כזה ראש ממשלה
9 רינה 28/06/2017 10:48 כך נראה טיפול פסיכולוגי אצל שרה נתניהו. (ל"ת)
8 אנונימי 28/06/2017 10:48 למה שיהיה לו אכפת ? בכל מקרה יבחר שוב... (ל"ת)
7 די להסתה 28/06/2017 10:26 מאיפה אתם יודעים למה הורד המסך השחור אולי הוא תמיד כך
אין גבול להסתה של התקשורת השמאלנית בנסיונות שלה להכפיש את ראש הממשלה הטוב ביותר שקם למדינת ישראל
קורמורן 06/07/2017 17:52 כל ירושלמי יודע איך המסך הזה עובד, מתי ולמה.
באמת חכמה גדולה להאשים "תקשורת שמאלנית". במקום זה תסביר במה ביבי הוא "ראש הממשלה הטוב ביותר שקם למדינת ישראל" ? יותר מבן גוריון שהקים את המדינה ? טוב מאשכול ? טוב מרבין ? במה ? בכך שהוא לחיץ וסחיט כמו שפופרת של משחת שיניים ? בכך שבנט והחרדים גורמים לו לקפוץ דום לכל דרישה שלהם ? אולי בגלל שהוא הביס את החמאס ואת החיזבאללה ? בגלל שאיכפת לו לתמוך בחקלאות ובתעשיה ?
נתנאל 29/06/2017 00:28 עשירית מאולמרט הוא לא עשה
אה, סליחה - חוץ מלהסית את כולם נגד כולם ולפלג אותנו מבפנים כדי לשמור על כס הנהנתנות שלו. בזה הוא מנצח את כווווולם
משה 28/06/2017 17:39 לעניות דעתי ,הטוב ביקום או בכל הגלקסיה (ל"ת)
אתה טוקביקסט בשכר 28/06/2017 12:00 כמה ? משלמים לך לטקבק תגובה מטופשת כמוך ..אדיוט מושלם ! (ל"ת)
אאא 28/06/2017 11:18 הטוב ביותר? יקח שנים לתקן את הנזקים שביבי גרם
ויש נזקים שביבי גרם שהם כבר באמת בלתי הפיכים, כמו למשל השיסוי בציבור שגרמה ההסתה של ביבי
6 דב בירן 28/06/2017 10:11 ביבי באפסיותו
הנכים צודקים לפחות שכר מינימום,תראו את חברי הכנסת כמה אחוזים נוספו להם ממשלה עלובה,ובשבילי אין ראש ממשלה הוא לא שלי עם ההצבעות אתמול,תודה
5 ייאי 28/06/2017 10:08 זה מה בוחרים זה מה מקבלים.. ..
הראו לי דבר אחד טוב שביבימלך עשה למען המדינה? נכון,אין.מי יעמוד בראש הממשלה? זו קביעה שלנו.אז מה אתם מקטרים? כבר 4 קדנציות אנו בוחרים את ביבימלך - זה מה בוחרים זה מה מקבלים.. ..
4 Fisherking 28/06/2017 09:57 ימי פומפוס האחרונים
סדום קטנה על ביבי
3 איש 28/06/2017 09:27 ממש לא מכובד. (ל"ת)
ורד 28/06/2017 10:04 חוסר אנושיות
זה לא עניין של כבוד זה עניין של חוסר אנושיות גבהות לב ואטימות
2 אחד 28/06/2017 09:18 זהו ראש הממשלה ואשתו מארי אנטואנט (ל"ת)
1 משה 28/06/2017 08:49 ביבי מלך ישראל
אך שהם היתהגו לאורן חסן אני היתי נותן להם מכות ןלא 4000 שקל חצופים ביבי אתה ישר כוח
נתנאל 29/06/2017 00:30 אוגה בוגה
אמסור ד"ש ממך בספארי בפעם הבאה.
משה 28/06/2017 17:40 לפי העברית, נשארת עשר שנים בכיתה ב. (ל"ת)
אחד 28/06/2017 14:26 משה הגיבור
למי תיתן מכות לנכים ? בו תן לנכד שלו בן 20 נראה אותך.
ביובי 28/06/2017 11:51 ערבוש מתרפס
תחזור למונית.
אהרון 28/06/2017 11:14 חסר רגישות
תלמד עברית לפני שאתה מגיב
אמיר אלפסי 28/06/2017 10:17 זו המכה של המדינה - ארסים כמוך
שמצביעים לאידיוט באוטומט בלי להבין.
אזרח 28/06/2017 09:41 משה הוא המצביע הטיפוסי של הליכוד - הישראלי המכוער
בריון, אלים, עילג, רמה נמוכה גם באישיותו וגם בשכלו. אני מניח שהוא גם מאלה שמשאירים הרי זבל בכינרת ובפארקים. משה הוא התגלמות הישראלי המכוער
בושה 29/06/2017 07:53 גזען טיפוסי נצר לשושלת המפוארת של מפ"י (ל"ת)
אזרח יותר טוב 28/06/2017 10:22 אזרח הוא מצביע שמאל טיפוסי - הישראלי המתנשא
בטוח שהוא יותר טוב מכולם וודאי שמימניים, השמש זורחת מישבנו והוא בטוח שכולם סרים למרותו. אממה, האמת טופחת בפרצופו בחירות אחרי בחירות כשההתנשאות שלו חוזרת כבומרנג ודוחפת אותו בישבנו. אני מניח שהוא גם מאלה שרצים בעולם וקוראים בגנות ישראל בבחינת "אם לא הולך לי, שירפו כולם". אזרח הוא התגלמות הישראלי המתנשא המכוער.
יעקב 28/06/2017 10:04 ואתה הישראלי היפה השחצן זה שחושב שהוא חכם ? (ל"ת)
יסר 28/06/2017 09:17 גם מלך וגם חכם ומבריק
ויש לו אישה חכמה מאוד
רוני 28/06/2017 09:15 בבון ימני, מאחל לך להיות נכה, ליכודניק אידיוט (ל"ת)
משה 28/06/2017 11:25 שמולנים
ביבי ימשיך להיות מלך ישראל על אפכם וחמתכם היתם אפסים ותישארו אפסים ההבדל בניכם לבן נכים שאתם נכים בראש!!!
יעקב 28/06/2017 10:05 ואתה מה ? לבן גזען שמאלן ? בטח יש עוד.... (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש