16:50 רוסיה: כוחות צבא יוצבו באזורי חיץ בדמשק כדי לוודא שתישמר הפסקת האש

16:07 צוואה אחרונה: משפחתו של אמיר פרישר גוטמן תרמה את איבריו >>

15:06 הקצין שלכד את המחבל בפ"ת - "רדפתי אחריו תוך נסיעה" >>

15:05 בשורה לצרכנים: עמלות הסליקה של חברות כרטיסי האשראי יופחתו ב-50% >>

14:21 על רקע המתיחות בטורקיה: משרד החוץ החליט על סגירת שגרירות ישראל

13:00 פצוע בינוני בפיגוע דקירה בפתח תקווה; מסתמן שהרקע לאירוע לאומני >>

12:26 מזור עולה 3% במחזור חריג של 21.5 מיליון שקלים

11:51 פולין: הנשיא הטיל וטו על החוק שמאפשר הפקעת סמכויות מהעליון

12:02 ענבל אור לא תחזור לכלא - הפקידה את סכום הכסף הנדרש >>

11:14 פרשת הצוללות: אבריאל בר יוסף שוחרר למעצר בית למשך שבועיים >>

10:53 היום החל המסחר במניית תמר פטרוליום בבורסה בתל אביב >>

10:11 אפגניסטן: כ-35 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ מכונית תופת בקאבול

09:39 עקב חשש להחלקה: כביש 70 נסגר לשני הכיוונים לאחר התהפכות משאית

08:54 ישראל מסרבת להסגיר לירדן את המאבטח שהותקף בביתו >>

08:43 הדולר מוסיף 0.39% לרמה של 3.571 שקלים

07:56 הנפט נסחר בשוקי המזרח סביב 45.8 דולר לחבית

07:55 ענקית האינטרנט גוגל תפרסם הלילה דו"חות לרבעון השני

07:54 בבורסות אסיה - הניקיי היפני מאבד 0.85% הבוקר

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פישמן תובע את איילה חסון וערוץ 10 בסכום של 800 אלף שקל

 |  53
צעד מפתיע
Share
מהלך מפתיע. טובה פישמן, אשתו של איש העסקים אליעזר פישמן שנכנס בימים אלה להליך של פשיטת רגל, הגישה היום תביעת דיבה כנגד העיתונאית איילה חסון וערוץ 10 על סך 800 אלף שקל וזאת בשל דברים שתוארו בכתבה ששודרה ביום שישי ה-9 ביוני בעניינו של פישמן תחת הכותרת - "המהמר".


הטענה המרכזית של טובה פישמן היא כי בכתבה ששודרה הוצג מצג שווא לפיו בעוד פישמן הצהיר כי נכסיו הלא משועבדים בחו"ל כוללים חצי דירה בברלין בלבד, בפועל "מתברר שלא רק חצי דירה בברלין... נודע לנו כי לפישמן יש 2 נכסים בליסבון פורטוגל", "השווי שלהם מוערך ביותר מ-45 מיליון אירו, שהם יותר מ-160 מיליוני שקלים. שום בנק, גם זה שהתעניין ברכוש, לא עיקל אותו. הרכוש לא נכלל בהסדר החוב. פישמן העביר לפני כמה שנים את הנכסים על שם רעייתו מבלי לעדכן את מנכ"ל החברה". אל מול זאת טוענת טובה פישמן כי דבר קיומם של הנכסים צוין באופן מפורש ע"י אליעזר פישמן כמו גם ע"י ביתם בחקירתם בפני המנהל המיוחד. 

וכך נכתב בכתב התביעה: "הטענה שהועלתה בפרסום הפוגע, אשר לפיה הנכסים הוסתרו כביכול והטענה ש"הרכוש לא נכלל בהסדר החוב", אינן נכונות. כל האינטרסים הישירים והעקיפים של מר פישמן, כמו גם של התובעת ושל ילדי בני הזוג, בנכסים בפורטוגל הובאו על-ידיהם לידיעת הנושים ולידיעת המנהל המיוחד ובמסמך העקרונות הם הסכימו להעמיד נכסים אלה לטובת קופת פשיטת הרגל.... דברים שקריים ופוגעניים אלה נכללו בפרסום הפוגע חרף העובדה, כי מר פישמן אמר במפורש לנתבעת מס' 3 בשיחה טלפונית שערכה עמו, כי יש לו רכוש בפורטוגל ש"הולך לבנקים". למרות זאת פורסמו הדברים השקריים והפוגעניים שפורטו לעיל".מכתב התביעה עולה כי משפחת פישמן פנתה לאיילה חסון וערוץ 10 מיד למחרת שידור התכנית בדרישה לפרסם הודעת התנצלות ותיקון ובקשה שהפרסום הפוגע לטענתה יוסר מהרשת, ולבסוף שבוע אחרי אמרה איילה חסון את הדברים הבאים: "בהמשך לכתבה שפרסמנו כאן בשבוע שעבר על אליעזר פישמן, וההסדר שכמעט נסגר איתו, קיבלנו אין ספור תגובות והתייחסויות. אז כך. לשם העמדת דברים על דיוקם, נאמר כי מבנה ההחזקות של פישמן בחו"ל סבוך, במסגרת ההודעה של המנהל המיוחד לבית המשפט על גיבוש הסכם העקרונות דווח על חברה שבבעלות בני הזוג פישמן, וילדיהם, שמחזיקה בשרשור, ודרך מספר חברות את החברה שבבעלותה הנכסים בליסבון. עם זאת המנהל המיוחד של נכסי פישמן, עו"ד בנקל, מסר לנו באותו הבוקר, כי לא נערכה הערכת שווי של הנכסים, כי לא הועמד לו תקציב לכך. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, גורמים שבקיאים מאוד בנכסים הללו בליסבון, העריכו את שווי הנכסים הללו ב-45 מיליון אירו, בערך 180 מיליוני שקלים".על כך נכתב בכתב התביעה כך: "לא תיקון, לא הכחשה ולא התנצלות. בדברים שהנתבעים שידרו כאמור לא היה כדי לתקן באופן כלשהו את דברי לשון הרע החמורים והכוזבים שפרסמו על התובעת או להקטין באופן כלשהו את הנזקים הכבדים שנגרמו לה כתוצאה מפרסומם".

מחדשות 10 טרם נמסרה תגובה: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיה של הגברת פישמן, ועומדים באופן מלא מאחורי פרסומנו. חדשות 10 תמשיך לעשות את עבודתה העיתונאית ולא תתן יד לשום נסיון לייצר ספינים תקשורתיים קלושים ושקריים במטרה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהעניין עצמו - התנהלותו  של מר אליעזר פישמן."

לכתבה ששודרה בערוץ 10 על פישמן (החל מדקה 14:20) - לחץ כאן

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

53 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 תיק תק 27/06/2017 00:04 איזה טמבל
המיקרופון נמצא בידים שלה ובכל מקרה מי יקשיב לנוכל הזה. כדאי לו לגמור את המשפט והמאסר מה שיותר מהר כדי שיספיק עוד ליהנות מכספי ההשוד
43 חנן 23/06/2017 13:13 אשדוד
כמה נחמד... גם האיילה הזריזה.. ולמרות שהיא מרגישה "חסון". . את תשלמי כמו גדולה! תשלמי ותסתמי! את והערוץ הלא נסבל.. תנסי להיעזר בתרומות של הח'ברה של יגאל סרנה. חחח
אחד 25/06/2017 10:03 נשארו לפישמן עוד מלככי פנכה או שאתה האחרון? (ל"ת)
42 הוא הרי פושט רגל 23/06/2017 02:00 מה מפריע אם הוא יפסיד .הוא לא יחזיר (ל"ת)
41 יאללה גב' חסון לשלם! 22/06/2017 20:52 הגיע הזמן שהתקשורת תדייק...
שיהיה אחריות על מה שכותבים
40 blond101209 21/06/2017 16:51 טועים מי שחושבים
שאם מר אליעזר פישמן הוא מהמר אז זה אומר שהוא גם טיפש. הוא לא נערך לרגע הזה בשנה האחרונה וגם לא בשנתיים כשהוא הפסיד חצי מיליארד דולר על המטבע הטורקי הוא כבר ידע שאפסו הסיכויים לצאת מזה רק בבנקים לא ידעו. מה כך סתם הוא רכש בעלות בגלובס?
39 יוליה 21/06/2017 14:24 אני עם טובה...
ולוואי שלא תתקפל,הערוץ הזה מתנהל בצורה מחפירה כחרב להשכיר,לא מדייק זה לשון המעטה.
38 אפי 21/06/2017 10:32 מעניין עם איזה כסף הוא משלם לעו"ד???
צריך להכניס אותו לכלא
37 א 21/06/2017 10:18 הבנקים לא מלווים לפישמן אז הוא מחפש מקורות חדשים...
מעניין, עורכי הדין שעוסקים בתביעה מודעים שאין לו כסף לשלם להם?
36 רן 21/06/2017 09:55 אדם עלוב ומשפחה חזירה! זוכרים את קרן ״רונית״
הפסדתי שלוש שנות עבודה בקרן רונית המזויינת שלך אחרי שיחרורי מצהל!
בדוק 21/06/2017 11:34 דוגמא לא טובה.דוא שם הוא החזיר מכיסו עד הגרוש האחרון. (ל"ת)
בדוק 21/06/2017 11:27 דוגמא לא טובה.דוא שם הוא החזיר מכיסו עד הגרוש האחרון. (ל"ת)
35 נוק 21/06/2017 09:46 פישמן
כלא איילון
34 טל 21/06/2017 09:39 פישמן תובע את איילה חסון וערוץ 10 בסכום של 800 אלף שקל
מחפשים כספים...אולי שיפנה לגיוס המונים...אוי לבושה שאיש כזה יושב בתוכנו ומשחק אותה מסכן...
33 מאיר פ 21/06/2017 08:46 הגיע הזמן
אני לא בעד פישמן ומעלליו אבל הגיע הזמן להעמיד עיתונאים על מקומםמפרסמים דברי שקר ואינפורמציה לא מדוייקת ואין חוק בישראלהעתונאים האלו הורסים חיי אדם ומשלמים על כך מחירהגיע הזמן לעיתונות אמת וחוקרת
יוסי 24/06/2017 19:30 איזה שקרים
ומה לא מדויק?
32 אלמוני 21/06/2017 08:13 ערוץ 10
יש נגד ערוץ 10 ומשטרת ישראל ואחרים תביעת לשון הרע ונזיקין של 12,000,000 מיליון . יש מיקרופון פתוח לא פלא!!!
31 רוני 21/06/2017 05:19 כמדומני פישמן לא מואשם בפליליים, אז עושק וגנב לא מתאים.
800K יעזרו מאד, במיוחד אם יוחרז פושט רגל. בגמר התהליך ישאר ללא פרוטה בכיסו, הוא הפסיד את כספו יחד עם כספנו, לעומת לבייב ותשובה שהפסידו את כספנו והתעשרו יותר.
30 מחפשת הכנסות במקום 21/06/2017 00:04 קופת פשיטת הרגל
השם הרע שלהם בשל הנזק לציבור לא יכול להיות רע יותר ושום כתבה לא תשנה.
29 דוד 20/06/2017 22:51 אחד מתוך-50-בנקים ביטוחים גנבו וממשיכים לגנוב
1.לערוץ-10-גם 2עוד יגיעו כל מינה תביעות\פישמן לא את חסון היה אמור לתבוע את הבנקים 2.בערוץ-1-צוייר בצורה ברורה לציבור איך שמתגלגל תרגילי גניבה הפיקוח ועיתונות שיתפו ומשתפים פעולה-לפי סעיף156כל אלה קשורים אמורים להקירה{אולי אופציות בונוסים ורווחים שגרפו מציבור תוחזר לציבור.
28 אלי תל אביב 20/06/2017 21:59 פישמן מהמר וגם חצוף!
האדיוט הימר על לירה טורקית והפסיד את התחתונים שלו, העביר נכסים לאשתו וילדיו וכעת גם מתחכם ומשקר. חצוף!
27 fish men 20/06/2017 20:31 פירפורי גסיסה
ככה יעשה לאיש אשר....
רן 21/06/2017 09:56 שיגסוס ובהצלחה! (ל"ת)
26 שחר 20/06/2017 20:12 במקרה הטוב זה הבהרה ולא לשון הרע
אין כאן לשון הרע, העובדות הם אותם עובדות, הפרשנות מחוסר ידיעה. מה שנסגר בדרך כלל בהתנצלות ותיקון ידיעה. ניתן להוכיח בקלות שמדובר בתום לב ולא בזדון. כך או כך מדובר באישיות בעייתית שסוגיית לשון הרע בתביעה קטנה עליו.
כ 20/06/2017 21:23 לשון הרע ברמה החמורה
רק לקרוא את תוגבה 21 למשל מעידה עד כמה זה לשון הרע. ערוץ 10 מיתמם והציג את הדברים בצורה שקרית כאילו הוחבאו הנכסים אף שבפועל הם הוצגו למנהל המיוחד, שאף מודה בכך, אם כי אין לו הערכות שווי. תגובה 21 כמו אחרות מראות עד כמה לשון הרע זו פגעה בו. גם לפישצן יש זכויות להגנה מפני מסיתים. נקווה שהם ישלמו כל גרוש כדי שילמדו לא לפגוע בכבודם של אנשים כמו גם שיעשו עבודה מהימנה וידווחו על העובדות לאשורן,
25 קלמן ולא ליברמן 20/06/2017 20:04 איילה חסון מצא טרף קל
היא התקפלה בפני הפרקליטות המושחתת בעינין תאונה קטלנית של בחור אופנוען, התחילה גבוה ואיימה על סגירת המדינה ובסוף זרקה את הורים השכולים לכלבים, קיבלה JOB משתלם בערוץ 10. במקום לתקוף את הבנקים שמחלקים את כספי הציבור מצאה לה טרף קל -פישמן.
24 רועי 20/06/2017 20:03 גברת פישמן לא מבינה שמה שעשו זה גזל...
פעם אנשים היו נכלאים או מומתים על זה, רק שהפעם השחיתות של הבנקים נתנה את הכסף של ההמון למעטים. ומשפחת פישמן ביניהם.
23 בעיניננו 20/06/2017 19:19 "העניין עצמו"
בעניין זה הינו הפגיעה של ערוץ 10 ע"י פירסום מידע כוזב ... ועל זה הדיון בעניין זה . התנהלותו של מר פישמן הינה דיון שונה ודנים בו בפני עצמו .
22 בוגי... 20/06/2017 19:01 מאיפה יש לאיש הזה עוד כסף לעורכי דין לתבוע אחרים..??
....מה הוא לא הוכרז כפושט רגל..?? פישמן...עצבני , סליחה רק שלא תתבע גם אותי על כך שאני מציג שאלות וקושיות הזויות ...? טייקון טיפש שכמותך..!!
21 הגון 20/06/2017 19:00 אין גבול לחוצפה!! רק הרמת מסך כוללת ורטרואקטיבית!!!
16 שנים טוען העו"ד המפרק, הוכנה לכאורה פשיטת הרגל הגדולה בהיסטוריה!!! וכאן אין תבעת דיבה של המשפחה ההזויה הזאת!!! מיידוף על נוכלות קיבל 150 שנים בכלא!!! וכאן יש תביעת דיבה? רבותי!! ירדנו מהפסים!! ראיתם כולם את העלוב נפש הזה עונה לשאלות הכתבת הכלכלית!! בושה וחרפה !! הוא אומר בשפה פשוטה ..אני כבר בן 74 מה תעשו? כמו לשלוח אצבע משולשת לכולנו הציבור שצריכים לספוג את התנהלותו וע"פ העורך דין לספוג את זה שמשפחתו תתגורר בפאר וברווחה ע"ח אלו שהוא חייב להם מלייארדים!!אם יקבל 35 שנים בבית הסוהר ויהיה לו זמן להבין שנוכלות לא משתלמת!! ואם מכינים פשיטת רגל כל כך הרבה זמן (ושוב ע"פ העו"ד) זאת נוכלות, גניבה ובקיצור פ ל י ל י !!!!!! צדק אם יהיה כאן והאיש יכלא לשנים רבות בכלא ורכושו כולל כל הקומבינציות יחולט יגרום למי שמתנהל כמוהו או חושב לעשות כך שזה לא משתלם!!!
גדעון 21/06/2017 08:51 ישוחרר במיידי
פישמן בן 74 עם תחילת ריצוי עונשו ימציא מסמכים דהוא סובל מבעיות רפואיות ויבקש הקלה ושיחרור מוקדם מסיבות רפואיות. ראה אומרט בריא מתעמל וסמוך לדיון לשיחרור מוקדם הרגיש לחץ בחזה. נחזור לפישמן היו לו הרבה שנים להחביא כספים ורכוד מסביב לעולם כך שאם יקחו לו את כל מה שיודעים וחלק ממה שימצאו עדיין יהיה לו סכומי עתק להמשיך ולחגוג
20 רונית 20/06/2017 18:42 פישמן לא גנב
הוא איש עסקים שנכשל וכולם ידעו שהוא ממונף כבר הרבה שנים. הבנקים אשמים לא פחות ממנו ואסור להפוך אותו למפלצת. ייש לפעול נגדו בנחישות אך לא לרמוס אותו.
ההגון 21/06/2017 00:45 אני מקווה שאת לא מטעם??
במקרה הטוב את נאיבית חסרת הבנה...
19 rafilevy101 20/06/2017 18:33 אין גבול לחוצפה .
הנתונים מדברים בעד עצמם . וכך לא סוגרים חובות . מעבר לכך כיצד יש לאנשים כגון אשת פישמן כל כך הרבה נכסים . מבלי לעבוד כלל . שותפות רק ברווח כל הכבוד .
18 DIN 20/06/2017 18:18 unbeliveable
fish man is suing this is a comedy send fish man to fish
17 בעל חוב 20/06/2017 17:49 זה רק 800K יש עוד כמה מאות מליונים להחזיר (ל"ת)
16 אחד העם 20/06/2017 17:42 קיבלו את רשות הנאמן לפני הגשת התביעה (ל"ת)
15 משפחה במלוא עליבותה 20/06/2017 17:39 איש אלים שגזל את הציבור בציניות כעת מקושש תביעות ונדבות (ל"ת)
14 חסר בושה 20/06/2017 17:26 כנראה למד ממורהו-ברנרד מיידוף (ל"ת)
13 ליז 20/06/2017 16:42 נותני האשראי בבנקים לבית הסוהר לשנים רבות
לא יתכן שאחרי פשיטת רגל כזו שהסבה הפסדים של מילירדים אף גורם בנקאי לא יתן את הדין על כך.
12 טל 20/06/2017 16:34 פישמן
פישמן צריך לממן את השטויות שעשה ומחפש פריירים לממן את נזקיו. התביעה היא בסכום זניח לעומת ההפסדים שגרם למשק. יש להכניס את פישמן לכלא ...
11 אזרח 20/06/2017 16:10 הוא צריך כסף להחזיר את החוב... (ל"ת)
10 הגולש 20/06/2017 15:53 משהו רע עובר על אילה חסון מאז המעבר לערוץ 10 - יותר מדי (ל"ת)
9 משה 20/06/2017 15:49 לאיילה חסון עלה כבר מזמן החרא לראש. השתן הוא כסף קטן.
הכריזמה של האישה הגסה הזאת, חסרת העידון וחסרת ההומור, שאתה מצפה שכל רגע תמעד בלשונה המטוּלָאָה, הולמת את ישראל הנוכחית באופן מושלם. מה שנכון, נכון: אין לה מתחרים בקרב הכבשים שבסביבה.
פישר קינג 20/06/2017 17:49 חולק על דעתך נמרצות !
הכתבת הכי ערכית והכי מצפוניסטית. עוקב אחריה שנים ואין בה כל רבב מלבד יושרה תהומית ואולי נאיביות טהורה אבל ממלאת את תפקידה כמו אביר מסדר הגוספל בסרט החדש :"שתיקה" של סרקוסזה. איילת-אל תראי ואל תחתי .
8 יוסי 20/06/2017 15:43 בהצלחה
שפישמן יתבע 4 מיליארד שקל, אולי ככה הוא יוכל להחזיר את חובו לציבור...
7 eby 20/06/2017 15:42 בחר אישה כלבבו.חצופה וחסרת בושה כמוהו וכבנותיה. (ל"ת)
6 צורן 20/06/2017 15:29 משפחה עלובה. תחזירו את הכסף שהימרתם בו (ל"ת)
5 אסף חיפה 20/06/2017 15:27 שתשלם לו! והרבה!
עיתונאית כושלת שמשדרת FAKE NEWS באופן קבוע!
4 אבי 20/06/2017 15:25 הגנב דורש את עלבונו (ל"ת)
3 FISHERKING 20/06/2017 15:23 אין עילת תביעה !
פישמן עצמו לא תובע. תובעת רק אשתו. לא מיוחסת לה ממילא כל פעולה של הסתרה כי אם בכלל הייתה העלמת עובדות היה זה מצד הבעל,פישמן יקירנו. בנוסף-נניח שיש פה בדל לשון הרע-הרי הנזק שווה חצי שקל בדיוק שכן פישמן כן הימר על הלירה הטורקית וכן לקח מהבנקים מלייארדים שלא החזיר ולא יחזיר והיטיב מאד על שולחן השבת עם משפחתו הברוכה. אז איפה הנזק??
2 איציק 20/06/2017 15:21 זה ודאי יתרום לרייטים של הערוץ ובפרסומות ירווחיו יותר (ל"ת)
1 עמרם 20/06/2017 15:19 שיהיה בהצלחה ל-2 הצדדים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש