22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אהוד ברק מסמן את המועמד המועדף עליו לראשות העבודה

 |  37
הטוב מ-9
Share
לאחר שנים של הפסקה מהחיים הפוליטיים אהוד ברק, לשעבר שר הביטחון וראש הממשלה, החל לאחרונה להפגין ברשתות החברתיות. הפוסטים שהעלה מדי שבוע העלו את הספקולציות כי ברק יחזור לזירה הפוליטית, אך בכל הנוגע לבחירות לראשות מפלגת העבודה, ברק נמצא אינו בין 9 המועמדים. עם זאת, ברק שהיווה עד כה אופוזיציה לא רעה מכיוון הטוויטר, הבהיר אמש ב'שבת תרבות' בתל אביב את המועמד המועדף עליו לראשות העבודה.


"אילו היתה קמה ועדת איתור לראשות הממשלה והיתה לוקחת את הפרטים האישיים של יאיר לפיד ואבי גבאי, היא היתה בוחרת באבי גבאי", אמר ברק. "לפיד וגבאי נולדו באותה השנה, אבל אבי גבאי נולד בהתחלה הכי קשה, באחת המעברות האחרונות בירושלים, בעוד יאיר נולד בבית מעושר ומוכשר. שניהם הלכו לבית ספר, יאיר גמר בית ספר, ואבי גמר בהצטיינות. יאיר לא עשה בגרות. הם הלכו לשרת בצבא, גבאי היה קצין מודיעין ורב סרן בלבנון, יאיר נשם רימון עשן לא טוב ועבר להיות כתב ב'במחנה'. שניהם הלכו ללמוד, אבי גבאי גמר בהצטיינות תואר ראשון ושני, ולפיד קפץ ישר לתואר שלישי על בסיס יכולותיו הספרותיות".

"שניהם חובבי ספורט, מי שרוצה יכול לראות את יאיר לפיד בקרב אגרוף תאילנדי ביוטיוב, ואבי גבאי רץ מרתונים. אבל אבי גבאי, כשהוא הלך לעולם העבודה, תוך 10 שנים הגיע מעובד פשוט למנכ"ל של אחת החברות הגדולות במשק. ויאיר לפיד היה פרזנטור של חברה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 ירון בן נון 09/06/2017 12:31 אהוד אהוד
האומללות והדקדנציה היאירו מכל החרות השמאלנים רק תמצית מיץ מסריח שכל מה שנותר לבקש זה שמחלקת תברואה תפנה במהירות האפשרית את מיץ הזבל המסריח שקרוי שמאל
28 יוצמך 09/06/2017 04:09 מעןלם לא היה ולא יהיה ראש ממשלה מזרחי (ל"ת)
27 רמי 08/06/2017 20:57 יפה = השוואה לגמרי מפורטת ללא כחל ושרק. (ל"ת)
26 אלי 07/06/2017 18:14 גבאי אסון
הוא יחסל סופית את מפלגת העבודה.הדבר היחידי שהוא יודע זה לספר על הילדות הקשה שלו.אין לו מה למכור בכלל
אהרון 08/06/2017 17:10 מגיב מטעם
גבאי עם יכולות מוכחות ללא קשרים לא מחובר ולמרות זה הצליח לפלס את דרכו לצמרת . חוץ מזה יש לו יכולות ללמוד מהר . אדם שכדאי לבחור בו . עדיף על לפיד עשר מונים .
25 דור 07/06/2017 17:43 לשם שינוי אני מסכים עם ברק, גבאי טוב בהרבה מלפיד (ל"ת)
24 המלש 06/06/2017 17:19 על התגובות
רבותי המגיבים. אנא תתייחסו גם לעצמכם ברצינות. ותגיבו לעניין. אם תצלומכם היה נראה בתגובה שלכם הייתם נזהרים ומגיבים בכבוד לכתבה.. אני לא בעד אף אחד ממיוצגי הכתבה.
23 מאיר פ 06/06/2017 11:47 נכון נכון נכון אבי גבאי מתאים אבל
אהוד ברק שלי יחימוביץ דן מרגלית וחבריהם יהרסו כל טוב באבי גבאי
22 רק ביבי יא חביבי 06/06/2017 09:35 השמאל הולך ונעלם... (ל"ת)
21 משה ראשל"צ 06/06/2017 07:06 מפלגת העבודה - מפלגה אבודה ויהיר לפיד הוא אפס כמו המעמ (ל"ת)
20 יאל 05/06/2017 17:44 ברק אומר שגבאי טוב מלפיד, אבל מתכוון שהוא טוב משניהם
אבי גבאי הדליק אש בהתפטרותו מ"כולנו" (או בהצטרפותו מלכתחילה לכחלון) והוא נשרף בלהיטותו להגיע לצמרת "כאן ועכשיו". עד שנתניהו ייוותר על ראשות הממשלה, המפלגה תשחק אותו עד דק.
19 אבנר 05/06/2017 16:16 נכון, ברק אמנם צודק
אבל גם הוא וגם לפיד הוכנסו לפוליטיקה על יד אחד קוברינסקי. אז ככה זה אצל פוליטיקאים, אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.
18 אדם 05/06/2017 11:43 גבאי לא מתאים היום לכלום עד שיוכיח עצמו כשמאל
גבאי בטוח לא סוציאליסט וספק רב אם הוא לא שתול . אם ברק מחפש חזרה לזירה הוא יוכל לעשות זאת אך ורק בקואליציה עם יחימוביץ שתאפשר לו את הלגיטימציה וההכשר(בטח לא גבאי)
אבנר 05/06/2017 16:17 איך שיוכיח שהוא שמאל ?
שידבר שטויות וכבר הוכיח.
17 במרצ אין ח"כ מזרחי! 04/06/2017 17:30 השמאל האשכנזי לא יצביע לגבאי המזרחי, ראו תקדים פרץ. (ל"ת)
רן כהן 05/06/2017 17:36 נולדתי בעיראק בשם סעי אח שלי... (ל"ת)
16 מוש 04/06/2017 16:41 סוף סוף
סוף סוף ברק מדבר לענייןלפיד הרי כלומניק אחד גדול לא בג5ות לא תואר ולא צבא אה סליחה סיירת במחנהכל ההצלחה שלו על גלי השנאה
15 לייק לברק 04/06/2017 15:34 כל מילה על לפיד-אמת!
גבאי יצטרך להוכיח עצמו..
14 zojar 04/06/2017 15:03 kukuriku
קוקוריקו-ברק התעורר. מזל טוב! עם פרצוף תינוקי וצורת דיבור של תינוק המליצו לו לגדל זקן על מנת להיראות קצת יותר מבוגר. ואני שואל אתכם-זה עזר לו?
13 השטן 04/06/2017 14:36 אז אנחנו כבר יודעים למי גבאי מכר את נשמתו (ל"ת)
12 ברק ונתניהו 04/06/2017 11:56 נתניהו מעל 10 שנים ראש ממשלה וברק בקושי שנתיים
גם כשברק ניצח את נתניהו הוא עשה זאת רק בעזרת הסכם עם הערבים האיסלאמיים מגדולי שונאינו. בקרב היהודים נתניהו תמיד אבל תמיד הביס את ברק. ברק כמעט המיט אסון על ישראל ונתניהו כבר שנים מוליך את ישראל קדימה לגבהים והישגים חדשים. ברק קנאי קטן ועלוב
11 reuven.hus 04/06/2017 11:43 ברק?ההיפסטר מכה שנית במוחוהרעוע (ל"ת)
10 מק 04/06/2017 11:10 ומה עם ברלב ומרגלית. גבאי מועמד ראוי לפעם הבאה (ל"ת)
9 eby 04/06/2017 10:34 ברק איש דוחה.שוב התת מודע הגזעני הטמון בשכמותו.
בדומה ל"בקשת הסליחה" הפטתית שלו מעדות המזרח.שוב הוא יוצא ב"רעיון גאוני".נבוא להם(לפרנקים) בהפוכה ונרומם את היצור שבא מתוכם .מתוך מחשבה שזה מה שיגרום להם מהפך במוח ולמפלגת העבודה מהפך בחירות ואת השלטון.בז לך מר ברק.לך לעבור ניתוח להוצאת הגנים הגזעניים המובילים אותך למחשבה שלא השתנה דבר.מה שהם (הוריהם של המזרחיים) היו .גם צאצאיהם אותו דבר.אך לא היא.
שרה האירופאית 05/06/2017 17:37 התבלבלת עם BB שמעדיף אפריקנים, רק שישארו שם... (ל"ת)
8 נוק 04/06/2017 10:14 אהוד ברק.
חוזה לך ברח חוזה לך ברח. תראו מי בא זה שברח. לך לחלום חלומות.
7 גיל 04/06/2017 09:59 לא מבין מישהו ממולח
כמו ברק לא הצליח בעבר לשחק את משחק יחסי האנוש בצורה טובה. מה עושה כאן ברק ? לא את גבאי מרומם אלא את לפיד מנחית, כי בבוא היום, את גבאי ברק יכול לאכול לארוחת בוקר קלה ועדיין יהיה רעב, אבל ללפיד יש כריזמה שברק רק יכול לחלום על חמישית ממנה, אז הוא מתחיל להפגיז את לפיד, כבר כעת , לפני שברק מצטרף למשחק.
6 גבאי 04/06/2017 09:54 הגיע לההציל את המפלגה . חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחח. אין יותר גרוע ממנו. זה שברק ממליץ עליו אומר שאסור בשום אופן לבחור בו.
5 מוטי 04/06/2017 09:12 ברק
איש צבא מעולה וחכם , אבל חלש מאד ביחסי אנוש. ראינו את ההתנהלות הפוליטית שלו .פשוט גרוע
4 אזרח 04/06/2017 09:01 ואיך תקימו ממשלה?
מפלגת העבודה תיקח אליה את החרדים, וכל התרגילים הקיימים ימשכו בדיוק כמו בתקופת ביבי והציבור משלם המיסים ימשיך לסחוב על גבו אוכלוסיה שלמה שמונעת מבניה ובנותיה לימודים מודרניים כמו אנגלית ומתמטיקה ובכך גוזרת עליהם לגדול להיות אוכלי חינם כמו ההורים שלהם. ממש שמירה על המסורת.
שני 04/06/2017 10:05 צריכים להפנים שזה המצב וזה לא הולך להשתנות
החרדים יהיו הבסיס לכל ממשלה עתידית, כמעט בכל קונסטלציה, כשאין לנו שליטה על יצירת הקונסטלציה שתשאיר אותם בחוץ. גם הימין וגם השמאל צריך אותם ברוב המצבים. אז למה יש להתבכיין??? צריכים לדעת להסתדר איתם ועם הדרישות שלהם. יש לציין שכיום הם למדו להסתדר בזכויות די מינימליות. מי שיודע ומעט יש כאלו, יודע שהם מקבלים בכל תחום הרבה הרבה פחות מבשוק הפתוח, והם חיים ומשלימים עם זה. אז גם אנו צריכים להשלים עימם ולהתרגל שהם חלק בלתי נפרד מאיתנו ומכל ממשלה שתקום, ולתת להם איזה מרווח מחיה. את הטעות הכי גדולה עשה לפיד שלקח להם את זכויות המינימום. אסור לאזרח במדינה להרגיש כפי שהם הרגישו אצל לפיד. והוא כבר יודע שזה היה טעות של טירונים, הוא לא יעשה זאת שוב, בפרט שברוב המצבים גם הסיכויים הקלושים שלו להיות ראש ממשלה, עוברים דרך החרדים, הוא חייב את תמיכתם בשביל להקים ממשלה בראשותו, למרות שלא נראה שיש מצב כל שהוא שהם יתמכו בו. אז בבקשה בואו לא נמשוך לדרכו של לפיד כשהוא כבר עזב מזמן את הדרך הזו. תשאלו אותו.
3 צמד חמד 04/06/2017 08:58 לפיד וגבאי שני אפסים שעלו לגדולה זה בזכות האבא והשני
בזכות המרפקים המחוספסים שלו. לגבאי אין שום סיכוי בחיים לא אבחר במפלגה שיש בה את טרכטנברג, יחימוביץ ורוזנטל וגבאי יחד. מה שטוב שכל החרא יהיה מרוכז בפח אחד וכך ניפטר מכווווווווווולם
אריק 05/06/2017 09:48 אתה טועה מטעה לגבי אבי גבאי הם לא אפסים חוצפה לכתוב כך
שניהם מוכשרים ושונים בדיעות
גדול גדול 04/06/2017 11:57 הפח הציוני כל הזבל באותה מפלגה (ל"ת)
2 גבאי 04/06/2017 08:55 עוד אופורטוניסט מרוקני. עוד לא התאוששנו מפרץ המרוקני
שהביא לנו את יחימוביץ ואת חוק השקיות ההזויות שלו. הבטיח של בית יקבל סלים חינם. בפועל זה לא קרה. והשקיות נמכרות בכסף. בחינם זה אסור. אבל בכסף מותר להשתמש בשקיות. העשיר את הסופרים באלפי שקלים נוספים. כי כולם קונים. ברק שכח להגיד שלפיד טיפש שגרם נזקים לעם ישראל בהחלטות מטופשות ורעות. וגבאי לא אמין בכלל אסור לסמוך עליו . אולי הקריירה המתאימה לו היא בכלל ספורטאי. ברק לפיד וגבאי עולם הולך ונעלם. איכסה
מילקי 04/06/2017 09:38 טיפשות עם גיזענות
טיפש מדופלם. גבאי הוא צבר !!! ולמה להזכיר מוצא....ואם כבר יחמוביץ,ברק,לפיד הם מיוצאי אשכנז. את זה לא הזכרתה. האמת היה עדיף לא להתייחס אליך. איזה שר אשכנזי עזב את מישרתו?? ספרדים כן עזבו. תראה את ביבי שכל מהותו "אני ואפשי עוד...
1 ראם 04/06/2017 08:46 כל הכבוד לאהוד ברק
אהוד ברק נותן שירות מעולה לליכוד תמשיך כך אני מסכים לכל מילה!!!!!!!!!!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש