20:06 Equifax נסחרת בירידות שערים, מנכ"ל החברה התפטר >>

19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"מה שיגיד ביטן" - הקטע של איוב קרא שמשתולל כעת ברשתות החברתיות

 |  26
הגענו גם לשם
Share
השר ללא תיק איוב קרא מונה הערב לשר התקשורת בצעד שהפתיע לא מעט אנשים. מוקדם יותר היום התקבל קרא בהתלהבות גדולה בישיבת סיעת הליכוד. כאשר הוא הוזמן לשבת לצידו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן, הוא נשאל ע"י העיתונאים במקום מה התכוניות שלו כשר התקשורת. תשובתו (בהומור): "מה שיגיד ביטן". מהר מאוד הסרטון התפשט כאש בשדה קוצים ברשתות החברתיות.




ח"כ סתיו שפיר מהמחנה הציוני כתבה כך: "צפו: ככה נראה שלטון מושחת ורקוב. הסרטון הזה מספר את הסיפור של ממשלת נתניהו. ממשלה שלא סופרת את האזרחים שהיא אמורה לשרת. ממשלה שכל מה שהיא עושה זה לשרת את האינטרסים הפרטיים של ראש ממשלה מנותק ורדוף שמתעניין אך ורק בעצמו. ח"כ איוב קרא מונה היום לשר התקשורת. אם נראה לכם שהוא צוחק כשהוא אומר שהתוכניות שלו לתפקיד זה לעשות מה שדוד ביטן אומר לו — אתם טועים. הוא רציני לגמרי. איוב קרא מונה לתפקיד מסיבה אחת ויחידה: כדי לעשות מה שביבי פוקד עליו. בית המשפט קבע שנתניהו לא יכול לכהן כשר תקשורת כי הוא מצוי בניגוד עניינים. מה הוא עושה בתגובה? ממנה פוליטיקאי שיהיה בובה על חוט שיוכל לשלוט בה מרחוק. ביבי שם פס על החוק ועל כללי המינהל התקין. הוא מבזה את מוסדות המדינה. ומעל לכל: הוא לא רואה את אזרחי ישראל ממטר. שר שעובד למען אזרחי ישראל? בממשלת נתניהו אמירה כזו תתקבל בצחוק מתגלגל".

מעל במת הכנסת אמר היום קרא את הדברים הבאים:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

26 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 בני 02/06/2017 08:21 לפעמים עדיף להיות בשקט כמו.....
° <°)))><
15 שלמה גרינברג 30/05/2017 13:15 פשוט שטויות
מי שכותב שמר קרא "מונה לתפקיד מסיבה אחת ויחידה: כדי לעשות מה שביבי פוקד עליו" אינו מכיר את האיש ואם הנגבי או מישהו אחר היה ממונה לא הייתם טוענים אותם דברים מטופשים? לי אין ספק שתצטרכו לאכול הכובע על המשפט שכתבתם
14 שלמה 30/05/2017 12:40 נצרת עלית
דוד ביטן וקרא במדינה מתוקנת היו בבית סהר ולא לדבר על הבוס שלהם
מוש 30/05/2017 12:44 מדינה מתוקנת
על מה בדיוק היו יושבים בכלא?
13 מוש 30/05/2017 12:37 תגובת סתיו שפיר
נו באמת איבדתם את זה מזמןחוש הומור לא הצד החזק שלך כנראהזה לא יחזיר לכם את העם אולי להפךעל זה נאמר שטובע נאחז בקש חג שמח
12 לא רוצה להעליב כלבים 30/05/2017 12:26 פני הממשלה הזו כפני התן
סתיו שפיר צודקת. קרא התבדח אולי אבל ביטא בדיוק את מה שמצופה ממנו. לעשות את מה שביתן, השליח הנאמן של נתניהו, יאמר לו לעשות.
11 ufh356 30/05/2017 12:15 קנאים
לעולם לא תהיו בשלטון ,כי אתם מנותקים ,במפלגה שלכם יש חכי"ם שמאלנים קיצוניים ועם לא אוהב את זה ,תקשיבו לעם
10 סתם דמגוגיה 30/05/2017 11:45 האמירה היתה בצחוק וכדאי לשפיר לקנות איזה גרם חוש הומור (ל"ת)
בורג 30/05/2017 12:34 תדע, פליטות פה זו האמת הטהורה
ושני הלא יוצלחים והלקקנים של ביבי - בוזזזז בוזזז.ממש חרפה ממשלה של עסקנים תחכנים מחפשי גו'בים שרלטנים .והאינטס האישי שלהם הוא הקודם לכול.בוזזזזזזז
9 בית שלישי 30/05/2017 11:14 מנהיגייך ומהרסייך ממך יצאו
חבורת אפסים מושחתים מנהיגים את המדינה אני מזדהה לחלוטין עם הכתבה . למרות שהבנתי את זה מזמן!!השאלה מי אלה המטומטמים וחסרי השכל שחוזרים על טעותם כל מערכת בחירות! מי אתם !!!!!!!
8 בני 30/05/2017 11:03 ביטן - עסקן פוליטי מהדרג הכי נמוך ואיוב קרא בדיוק כמוהו
חלאות שניהםאלו הידיים שבהם מופקדת המדינה
7 אבשלום 30/05/2017 10:42 פקידוני ביז והסמול המטורף וההזוי
עד מתי יעסוק הסמול הקיצוני בטפל ובניסיונות פגיעה ביהודים? הסמול שכח מה זה קצת תורה.קצת דרך ארץ.רק שנאת יהודים ?? מכאן אני שולח ברכת חג שמח וכשר לכל עם ישראל!!!
רועי 30/05/2017 11:07 איזה ביז אתה = בזיון ספר אחד או שתיים (ל"ת)
רפי 30/05/2017 11:06 בואנה איזה טיפש אתה- תלמד לכתוב (ל"ת)
מרים 30/05/2017 11:05 כתבת סמול והתכוונת שמאל - אתה ממש אבלום קור (ל"ת)
בני 30/05/2017 11:01 אבויה תיקח איזה שיעור אחד או 100 ותלמד לכתוב
אני ימני אבל ליכוד וביבי בראשם - ממש לא .ואח יקר תלמד בבקשה עברית.את כותב ומנסח רע מאוד
6 בנגמין 30/05/2017 10:29 ביטן זה אחד השלוחים המגעילים שהיו מאז ומעולם בושה לליכודשישבתוכהאחדכזה (ל"ת)
5 אריאל 30/05/2017 10:27 שני אנשים תת רמה גועל נפש של נבחרי ציבור
לעולם לא אשים יותר את הפתק של הליכוד .זו מפלגה שרק עשתה רע לעם במיוחד ביבי שהפריט הכל .המפלגה הזו רוכבת על כנפי התהילה של בגין אבל מאז לא קם מנהיג שבאמת עשה למען העם רוא רק את החזירות של ביבי ושרה את השרים תת הרמה שמרכיבים את המפלגה הזו שלא הייתי מקבל אותם לעבוד בשוק
4 משה ראשל"צ 30/05/2017 07:41 לסתיו שפיר תמשיכי כך ותיהיו מפלגה חד ספרתית פפפחחחח (ל"ת)
יאיא 30/05/2017 09:38 ראש הממשלה הכי טוב למדינה כבר 10 שנים שלא עשה כלום למענ
אכן אתה מגיב ראוי הרי לכולם ברור שביבי הוא ההחמצה הכי גדולה של עצמו זה ראשממשלה הכי טוב שיש לנו ואין אלטרנטיבה כבר 10 שנים אבל כלום טוב הוא עוד לא עשה למען המדינה מה ייצא מהמטמטיקה הזאת כניראה שהוא עושה טוב אבל לא למדינה הזאתי ולא בזמן הזה
משה ראשל"צ 30/05/2017 10:14 ליאיא אי אי אי כנראה היית בחדר האטום 10 שנים כי
כלכלת ישראל בין הטובות באירופה אנשים קונים מכוניות נוסעים לחול מסעדות מפוצצות במדינת תא והאם זה לא סימן שטוב פה כל יהודי העולם קונים דירות בישראל לכן המחירים עולים כולם רוצים חלק בארץ ישראל אז קדימה יאיא צא מהחדר האטום
3 צינישם 30/05/2017 07:02 איך הפישפש עלה למעלה
קרקס הפישפש של ביבי מוצץ דמם של תושבי ישראל
משה ראשל"צ 30/05/2017 10:16 לצינישם תיהיה צינישם מחוץ לארצנו הקדושה יהי יותר טוב (ל"ת)
2 ארי 30/05/2017 00:05 כתבה מבישה
הכתבה הזו מכילה רכילות זולה והרבה מאוד כלום. לא קשור בשום צורה לכלכלה ולא מכבד אתכם כאתר רציני
משה ראשל"צ 30/05/2017 10:15 לפעמים ביזפורטל יורד נמוך ומאד חבל כי זה האתר ה
כלכלי הכי טוב בארץ אפילו יותר מגלובס
1 שפיר 29/05/2017 22:58 גם נבחרה כדי לסגור את המינוס בבנק
שום תועלת לא באה ממנה. לא עשתה כלום מלבד לחמם כסא לצרוח בלי שום תוצאה ולסגור את המינוס בבנק. רק אזרחים מטומטמים יכלו למנות אלמונית שקשקשה כמה משפטים לנציגה שלהם. והתוצאה הרי ידועה. מיסים ועוד מיסים על כולנו ואפילו לא זוכרים כמה עולה קוטג'. כי המחירים עלו ועולים. בושה של מפלגה שבה חילקו לבוחרים טפסים מסומנים עם שלי יחימוביץ שפיר ושמולי המיותרים לגמרי. בבחירות הבאות צריך לשלוח אותם לפח הזבל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש