18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אורן חזן עצר את הנשיא טראמפ כדי לצלם סלפי באקט מביך, ואיך הגיב נתניהו?

 |  42
חסר מעצורים
Share
זה ללא ספק ייזכר כרגע הקומי בטקס קבלת הפנים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בשלב לחיצות הידיים החליט ח"כ אורן חזן לנצל את ההזדמנות לסלפי עם טראמפ. כאשר הבין נתניהו שזה מה שחזן זומם הוא עוד ניסה לעצור את זה (ראו בקטע הוידאו) אבל חזן בשלו, צילום ועוד צילום ועוד צילום עד שנתניהו ממש הוריד לו את היד. כמובן שלא חלף יותר מידי זמן עד שהתמונה הופיעה בעמוד הפייסבוק של חזן הגאה - והלייקים עפים באוויר.   

 וזו התוצאה: 
וזה לא היה הרגע השנוי במחלוקת היחיד במהלך השעה הראשונה לביקורו של טראמפ. בניסיון למצוא מכנה משותף, אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, אמרה לזוג הנשיאותי: "גם אותנו התקשורת שונאת והעם אוהב, כמוכם. נדבר על זה...".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 זונה בולגרית 24/05/2017 14:10 מוכר ולא חביב (ל"ת)
34 דג רקק 24/05/2017 12:49 מה הוכיח ביקור טראמפ-שמדאיג ביותר
מי ראש הממשלה האמיתית חברה של סנדרה רינגלר ניקול רייזמן מושיק גלאמין מירי רגב ודומיהם. גלריית חברים זו אינה יכולה משום מה לכלול שמות ...
33 פ 23/05/2017 15:23 פרח אמיתי
vcjur vzv vut cuav knshbv kfbx, ukgo hartk
32 מתעסקים בשטויות 22/05/2017 22:23 המנהיגים עצמם אמרו שהם לא יודעים את כללי הטקס,אז הצטלם,
ואובמה עם השוטרים ? את זה אתם לא זוכרים...
31 רומן 22/05/2017 19:19 חזן האידיוט הראשי
חזן פאקינג אידיוט, בושה למדינה
30 היו זמנים 22/05/2017 18:49 הדיוט מצוי לתפארת מדינת ישראל
הייתה לנו ארץ ,ארץ תפארת עד לבואם של הבבונים
29 א.ש 22/05/2017 18:41 המוח נשאר בכנסת או אצל האבא?
מי זוכר את "פרשת המוח". היכן בסוף היה המוח, בכנסת או אצל האבא? מה שבטוח שלבן הוא לא הגיע
אוראור 23/05/2017 21:49 חחחחחחחחחח - איזה רוע לב - לא יפה.
בכלל - אולי חזן השאיר באיזה מקום את המוח שלו - אבל ל ו לפחות ה י ה מוח - להרבה מחברי הכנסת שלנו אין מוח בכלל - והמבין יבין.
28 רוב 22/05/2017 17:59 הוא חבר של הפמיליה "ליכוד", מה אתם מצפים ממנו? (ל"ת)
27 Yahuda 22/05/2017 17:56 חזן!
דביל בושה
26 מאוכזב מהמדינה 22/05/2017 17:50 יש לעשות שינוי מידי
צריך להעיף את כל הליכודניקים ולהביא את המחנה הציוני ויש עתיד ומפלגות אחרות נמאס כבר מהמזרחים הקופים האלו שבוחרים נבחרים תחזרו כבר למרוקו ומדינות פרס נחנקנו !!!!!
25 השפוי 22/05/2017 17:05 מלך הבחור
אוהב תבחור הזה ....אורן ימלךךךך
24 יהודה 22/05/2017 17:05 העיקר שהערבים נוהרים לקלפיות
ותראו מי נכנס לכנסת בגלל זה , הוד מעלתו נסיך הכתר והמוח אורן חזן .
23 תום 22/05/2017 16:54 פשוט מדהים המטומטמים שמייצגים את המדינה כולל אשת הראש (ל"ת)
22 הלכה השגרירות 22/05/2017 16:53 מי הדביל שמתקיל את טראמפ, שמגיע לביקור היסטורי?
ראשית, רק אהבל בשוק יכול לקבל כך את פניו של נשיא ארה"ב....ושנית, כולם יודעים שטראמפ הוא סופר רגיש שעלול לשנות דעתו בשניה, אם מישהו ביאס אותו
21 דוד מירושלים 22/05/2017 16:48 לזרוק את חזן מהכנסת
מביא בושה למדינתנו. שישאר בבית ויקבל משכורת. להבא צריך ועדת קבלה למפלגות, כמו שהיה במפאי ההסטורית. כנראה לזקני השבט בעבר היה קצת יותר שכל. צפו כל מיני אפשרויות
20 uושתי 22/05/2017 16:29 אורן חזן הוא גאווה למדינת ישראל
כל כך כיף לראות ולא להאמין איזה מחוקק מדהים יש לליכוד ובכנסת ישראל.
Or 22/05/2017 16:39 מדהים איזה דביל יש הליכוד (ל"ת)
19 יאלה לך הביתה 22/05/2017 16:26 בזיון למדינה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
18 דודו 22/05/2017 16:21 חזן
חזן הוא פרחח שצמח מבריכה של חרא והגיע הזמן שיחזור למזבלה בה צמח וישחרר את עם ישראל מנוכחותו
17 ישראל999 22/05/2017 16:16 לאן התדרדרנו אנחנו צריכים ללמוד מהסעודים (ל"ת)
16 דב 22/05/2017 16:13 באמת יש לה הרבה משותף עם מלניה - בעיקר הצורה!
וגם מלניה לא התעמרה בעובדים שלה (בניגוד לעובדים במימון המדינה ששירתו את שרה) - ולכן אף עובד לא תבע אותה.....
15 אנונימי 22/05/2017 15:56 חוכמה גדולה!
נראה אותו עושה סלפי עם מלאניה!!!
14 אריאל 22/05/2017 15:31 רצה לשאול את טראמפ אם הביא סיגרים לביבי ושמפניה לשרלה
הזוג צאושסקו של ישראל
13 ליכודניק לשעבר 22/05/2017 15:15 בושות בושות בושות
הצבעתי ליכוד מאז ומעולם - לא יותר מרגע זה. מירי רגב הראשונה שאכזבה בהתנהגותה הבהמית, עכשיו שרה המטופשת וחזן הגמור - עקרו לי את כל הרצון להצביע עבור מחוללי בושות אלה. לעולם לא עוד לעולם. בושה בושה
HAKY1 22/05/2017 15:52 אף פעם לא היית ליכוד תמיד הצבעת מרץ (ל"ת)
12 אחד 22/05/2017 15:08 לא יודע מי יותר מביך, שרה או אורן
בכל מקרה, נתניהו מקבל את העונש שלו.
עובדיה 22/05/2017 15:23 אורן חזן ילד קטן
מאוד מביך סלפי של אורן חזן. אם היה לי ספק לגביו עכשיו אין.
11 אריאל 22/05/2017 15:04 כל הכבוד לחזן - בנגוד לכל הצבועים המתחזים והשרלונים
אומר ועושה את מה שהוא חושב ולא מעמיד פנים ומשמש כתפאורה שלי ביבי דביליאהו
10 מה זה אוהבים 22/05/2017 15:00 מה זה אוהבים מתים עליך שרהלה ועל בעלך
סדרי לי ג'וב באיסוף בקבוקים...
9 חזו 22/05/2017 14:57 מי אמר שאין לה בוחן מציאות (ל"ת)
8 שי 22/05/2017 14:55 לשרה אצלנו התקשורת והעם לא אוהבים אותך בניגוד לבעלך
בארה"ב העם חציו אוהב את טראמפ התקשורת לא אוהבת את טראמפ פה התקשורת והעם לא אוהבים אותך שרה ביבי לפחות שנוי במחלוקת .
רובינזון 22/05/2017 16:47 תיקון - גם בעלה לא אוהב אותה אבל הוא תקוע (ל"ת)
7 יש ר א לי 22/05/2017 14:51 נשיא ארה"ב הגיע ל"שכונה"
אורן חזן ילד מופרע שלא התבגר וזקוק לחינוך בכיתה טיפולית, אלה נבחרי הליכוד: חזן, רגב, אמסלם, ביטן, זוהר... בושה למדינה.
אכן 22/05/2017 15:12 ומעליהם מרחפת ה"מלכה" המשוגעת (ל"ת)
6 החתול 22/05/2017 14:49 הלכתי להקיא ....בבעעעע........כבר חוזר ..... (ל"ת)
5 עמית 22/05/2017 14:46 מה קרה ? אז סלפי
בסה״כ הכל אורן בנאדם מותר לו להתרגש מטראמפ אז יש לאורן קצת רגשות ילדותיות זה בסדר קצת הומור לעולם ולמדינה שמלאה במלחמות ושינאה זה שאורן ליצן זה לא אומר שהוא לא מנהיג טוב ואני לא ציני ביבי גורם לנו לפחד ולבכות אורן גורם לנו לצחוק ואם תתנו לאורן במה הוא באמת מנסה לעשות בשבילנו אבל כולם מכשלים אותו וחבל
אוראור 23/05/2017 21:48 הוא צודק - מה עשיתם מזה עניין? הרי הוא רק הצטלם
עם נשיא ארצות הברית - מה אתם הופכים זבוב לפיל? בכלל - במה שהוא עשה הוא לא ביזה את הכנסת או את טראמפ - הוא בייש ופידח רק את עצמו - ודווקא אתם שממש לא סובלים אותו אמורים ליהנות מזה. בכלל - זה מה שאמור להטריד את מנוחתכם - שהוא הצלם לתמונת סלפי עם טראמפ? אז תסלחו לי - אבל זה ממש לא דבר חמור או נורא - וכאילו שלא חסרות לנו שערוריות אמיתיות בארץ.
4 סמי 22/05/2017 14:37 מסתבר שזה נכון,חזן הזה קצת דפוק. (ל"ת)
3 המבחן בקלפי 22/05/2017 14:25 אמרה אמת צרופה. אכן התקשורת שונאת והעם אוהב (ל"ת)
2 נבוך 22/05/2017 14:17 *facepalm*
ואלו הם נבחרי הציבור. אני תוהה אם הציבור שבחר בהם חושב שזה ראוי, מכובד, ומייצג את מדינת ישראל. אולי כן.
1 חביב 22/05/2017 14:14 איזה דביל
איזה דביל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש