ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

דרוקר על מירי רגב: "היא כ"כ שטחית, שברוב הנושאים שהיא "מובילה" ההבנה שלה מסתכמת בסיסמאות ריקות"

מירי רגב ורביב דרוקר, צילום: דוברות הכנסת, BizTV
פרשן ערוץ 10, רביב דרוקר, פרסם היום מאמר בעיתון 'הארץ' בו הוא מפנה חצים כלפי שרת התרבות מירי רגב, אותה הוא מכנה - 'שרת הנאמנות'. קצפו של דרוקר יצא לאחר שבשבוע שעבר דרשה רגב לדון בפינוי מטה אונסק"ו בשל ההחלטה בארגון כנגד מדיניות ישראל בירושלים. דרוקר מפנה במאמר להתייחסות משרד החוץ ממנה עולה כי זה בלתי אפשרי ברמה המשפטית לפנות את משרדי אונסק"ו משכונת ארמון הנציב. 
דרוקר נזכר בעוד 2 דוגמאות דומות מהתקופה האחרונה: "בסוף מארס הודיעה שרת התרבות, מירי רגב, שהנחתה לבדוק את סדרת הטלוויזיה "מגידו" על חיי  האסירים הביטחוניים. רגב שלחה מכתב תגובה לפורום המשפחות השכולות, שהתקומם על שידור הסדרה. היא כתבה שאמנם טרם צפתה בסדרה, אבל בכל זאת בכוונתה לשקול שימוש בכלים משפטיים. כעבור זמן קצר התברר שפורום המשפחות השכולות כלל לא התנגד לשידור הסדרה ולא שלח שום  פנייה. בירור של חצי דקה, לפני שרגב פירסמה את המכתב, היה עולה על זה. חשבו על גודל ההזיה: שרה בכירה מאיימת בהפעלת כלים משפטיים בגלל שידור סדרה שלא ראתה. למה בעצם לכבוד השרה לא היה זמן לצפות בסדרה? כמה מסובך להרים טלפון ליחצ"ן של יס ולבקש עותק של שני הפרקים הראשונים?"
"חודש לאחר שפירסמה את המכתב נגד "מגידו", שרת הנאמנות ללאום שוב שלחה מכתב. הפעם רגב דרשה מראש עיריית חיפה (איכשהו המכתב המלא הגיע לתקשורת) שלא יאפשר קיום הרצאה של ארגון שוברים שתיקה בסטודיו פרטי בעיר. שתי דקות, וגם השרה היתה מבינה שאין ליונה יהב יכולת למנוע אירוע במקום שאינו ממומן על ידי העירייה. כשהעירייה הגיבה בתמיהה נאחזה רגב בעובדה שהסטודיו הבוגדני זוכה לאזכור (!) באתר עיריית חיפה."
בהמשך המאמר כותב דרוקר כך: "רגב כל כך רעבה לכותרת הנוספת שתמצב אותה, לתחושתה, במקום הנכון פוליטית, שהיא לא מוכנה לחכות כמה דקות עד שהעובדות יתבררו לאשורן. היא כל כך שטחית, שברוב הנושאים שהיא "מובילה" ההבנה שלה מסתכמת בכמה סיסמאות ריקות ותו לא". למאמר המלא - לחץ כאן
תגובות לכתבה(97):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    בזכות אילו כישורים אישיות ריקנית זו קודמה לדרגת תת אלוף (ל"ת)
    מלמד על שיקולים זרים 22/05/2017 00:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    דרוקר אתה מתנשא חסר תרבות מי שלא בדעה שלך שטחי ומה אתה? (ל"ת)
    אלי 21/05/2017 22:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    אפשר לקבל הסבר למה ברמה המשפטית
    השקולה 21/05/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אי אפשר לפנות את אונסקו מארמון הנציב? חוקים אפשר לשנות, זה לא עובדת טבע.
    סגור
  • 61.
    כפיים (ל"ת)
    איציק 21/05/2017 01:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    טיפשה חרוצה
    דן 20/05/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ובנוסף פה ג'ורה .
    סגור
  • 59.
    ואתה טיפש שחצן שמאלני מגעיל (ל"ת)
    רוקי 15/05/2017 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 58.
    מאמר המקדם אותה
    מיכאל 10/05/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל לבזבז אנרגיה ב"סערת" התרבות. היא עושה הכול כדי להיות בכותרות והזכרתה בתקשורת היא הצלתה הגדולה וערבות לבחירתה במקום גבוה
    סגור
  • 57.
    לא נעים לומר זאת
    מנתח פלסטי 09/05/2017 19:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבל למירי יש פרצוף של תחת מחייך. תשימו ליפסטיק מסביב ליציאה ותמתחו את הלחיים בכוון החוצה ותראו את הדמיון. מצטער אם זה נשמע פוגעני אבל מנסיוני זה בדיוק ככה.
    סגור
  • 56.
    מה רלונטי בלהגי דרוקר לאתר כלכלי?! (ל"ת)
    הגולש 08/05/2017 21:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 55.
    כל מילה חצובה בסלע כולם יודעים שאם לא חברי המרכז היתה 0 (ל"ת)
    תום 08/05/2017 18:21
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • טען עוד
  • 54.
    עושה שם רע לצבא הגנה לישראל
    יהודה 08/05/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הגברת הזאת הייתה תת אלוף בצבא הגנה לישראל , פשוט לא יאומן . צריך להתחיל לדאוג למסננת הזאת בצבא שמסננת אנשים ומעלה אותם למעלה. נכון שבתקופתה צ.ה.ל לא היה במיטבו אבל דוברת ברמה כזאת נמוכה ושטחית בצבא זה ממש מפחיד .נקווה שקצינים גבוהים בצבא ממונים בקריטריונים אחרים מאשר הגברת הזאת שכל הזמן מחפשת כותרות על חשבון לא יודע מי
    סגור
  • 53.
    תגובות הימין לא ענייניות אלא מלכלכות.
    יהושוע 08/05/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בבקשה תגובות ענייניות לדבריו החדים של רביב דרוקר. בלי רפש ולכלוך שמייד זורקים עליו באופן לא ענייני. אני רוצה לשמוע טיעונים. מירי רגב נמצאת רק בכותרות אין מעבר.
    סגור
  • 52.
    אתה כמו קולומבוס ,גילית את אמריקה .וואו . (ל"ת)
    בא 08/05/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 51.
    מר. דרוקר היא שרה ואתה עיתונאי קטן ושפל מסכן (ל"ת)
    רוקי 08/05/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    7 11
    סגור
  • הבעיה של אנשים כמו מירי שהכול זמני ,לא נראה לי שהיא
    בא 08/05/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיע למקום טוב אחרי המוות ,אבל אני לא בטוח במקרה שלה ! לא רשום לה כלום על המצח .
    סגור
  • 50.
    מירי רגב
    שי 08/05/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    7 5
    שאלוהים יציל אותנו ממנהיגים כמוהה ושכמותה....יישר כוח דרוקר במלחמה שלך בפשיסטים האלה...מחכה ליום שלא נזכה יותר לראות את האשפה האנושית הזו.....
    סגור
  • 49.
    דרוקר על מירי רגב: "היא כ"כ שטחית, שברוב הנושאים שהיא "
    חיים 08/05/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    7 10
    רביב יישר כוח, שלא תרפנה ידך..כמו שנאמר הכלבים נובחים והשיירה עוברת...היא חיה רק מהכותרות...
    סגור
  • בדיוק!! הכלבים נובחים והימין שולט!!! טיפש (ל"ת)
    tch 08/05/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 48.
    משהו מסריח בהנהגה. ולא בגרב האשמה. "האספסוף" אשם
    ביבי גרב 08/05/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    10 10
    עם חכם בחור מנהיגים חכמים (וישרים). עם טיפש בוחר מנהיגים טיפשים.
    סגור
  • 47.
    הוא וכל העיתונאים חושבים שיש להם מונופול על החכמה
    sדרוקקרס 08/05/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    16 15
    ועל הדיבורים. בסך הכל כל העיתונאים גרמו נזקים לעם ישראל בהסתה ופופוליזים . עם ישראל רוקן את כיסיו בגלל רוזנטל, לפיד, יחימוביץ, וכל שאר העיתונאים . במסווה של טובת הצבור רק גרמו לעוד מיסים כשכל מטרתם להבריח את ביבי ביבי נשאר והעם הפסיד כסף בגלל החלטות פופליסטיות לכו הביתה וקחו איתכם את קחלון הסוציאליסטחחח
    סגור
  • נכון ,הם סיימו פקולטה לספרות ושם כול הסתומים לומדים (ל"ת)
    בא 08/05/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 46.
    דרקר
    שלומי 08/05/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    13 16
    זבלון מצוי איש רע פנים רעות רק מחלה קשה תציל אותנו מהזבל הזה
    סגור
  • 45.
    רגב הביתה וביבי לכלא (ל"ת)
    חושם בן ישו 08/05/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 44.
    שאי ראשך בגאון מירי כתבות כאלה מעידות כמה הצלחת בעשייתך (ל"ת)
    תלאביבית 08/05/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    16 20
    סגור
  • משה,אני ממליץ על פרמין ביחד עם מירי רגב ,זאת תרופה
    בא 08/05/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שממש מורידה בחילה ...תקח שני כדורים ,ולא תרגיש כלום . ומירי מספיק לכתוב טוקבקים .
    סגור
  • תודה, הקאתי. (ל"ת)
    משה 08/05/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היא לא עושה כלום . (ל"ת)
    בא 08/05/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 43.
    רגב - הפרצוף המכוער של עם ישראל
    אור לגויים 08/05/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    18 9
    הצדקנית מירי רגב שהיתה דוברת פינוי גוש קטיף ואח"כ דוברת מלחמת לבנון השנייה, שם בשום שכל, ובחוסר הבנה ומיקצועיות חשפה את מחדלי שצה"ל בכל הדרם, גם לאוייבי ישראל. כמו בממשלה גם בצהל רגב הפעילה את פה הג'ורה שלה, מי כבר יכול עליו, בטפשות אין קץ, מתוך צרות מוחין ורצון לחשוף את עצמה מעל הכל. ביבי "הגאון" מכל ח"כי הליכוד בחר לקדם דווקא את מי שהוכיחה את בהמיותה ובכך לקבוע נורמה חדשה בציבוריות הישראלית. פני הדור כפני רגב, בושה גדולה לעם ישראל!!!
    סגור
  • 42.
    החיוך שלה בפינוי גוש קטיף בלתי נשכח (ל"ת)
    נוי 08/05/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 41.
    מירי רגב
    אריק 08/05/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    11 7
    זה לא קשור לשטחיות שלה אלא לI.Q שלה .מה לעשות זה מה יש
    סגור
  • 40.
    דרוקר אתה צריך פסיכיאטור
    דוד 08/05/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    16 16
    רגב הייתה דוברת צהל .מה אתה עשיתה בצבא הייתה ש.ג במקרה הטוב .של נעלייך .פרפורי השמאל ההזויי .תשכחו מהשלטון .זמנכם עבר .מכסימום יעשו לכם שמורת טבע בנגב ויספרו איך בניתם והרסתם את המדינה
    סגור
  • 39.
    עיתונאי חלש מאוד. מה היה צריך אותך כדי לקרוא את זה?עולב (ל"ת)
    אני 08/05/2017 14:08
    הגב לתגובה זו
    10 13
    סגור
  • 38.
    דרוקר, יום יבוא ותהיה מובטל. אז הפה שלך יסגר. (ל"ת)
    משה 08/05/2017 14:08
    הגב לתגובה זו
    13 15
    סגור
  • 37.
    אתה לא שווה את הציפורן שלה (ל"ת)
    יוסי 08/05/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    13 21
    סגור
  • היא לא שווה את המיסים שאני משלם עליה (ל"ת)
    שי 08/05/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 36.
    נתניהו רגב דרוקר ושנאת הימין
    levi ovad 08/05/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    12 16
    לא מצליח לך עם נתניהו עברת למירי רגב אתה נדוש ושחוק עד הקצה קח הפסקה
    סגור
  • זה לא שלא מצליח
    שי 08/05/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אני גם ליכודניק אבל לצערי הרבה יש הרבה מאוד מטומטמים במפלגה שלנו .....הוא צודק בכל מילה
    סגור
  • 35.
    דרוקר
    שלום 08/05/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    11 16
    לצערי לעלוב הנ"ל צריך להגיב בעליבות "דרוקר" תצמצם " דרק" תיצור קשר מיסטי למייקל ותשאל אותו אך הופכים צבע עור שחור ללבן עכשו הצטרפת לחברך מעיתון הארץ גדעון לוי עוכר ישראל
    סגור
  • מירי רגב יודעת לעשות קרעים ולסכסך בין אנשים
    שי 08/05/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין שום דבר טוב באישה הזו
    סגור
  • 34.
    מירי רגב
    אאאאאא 08/05/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    7 10
    טעות בנושא הכפיים היא מובילה ובידע ר ח ב
    סגור
  • הידע היחיד שלה זה לגרום לסכסוכים ולכותרות (ל"ת)
    שי 08/05/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    דרוקר
    מנו טל 08/05/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    7 11
    מוטב שדרוקר יבצע חרקירי ....כך הוא יציל את עצמו מהשטויות, השנאה ומהזבל שהוא מקיא ויוסיף לעצמו טיפה של כבוד.
    סגור
  • 32.
    מי שכותב פה נגד דרוקר הוא חרדי או חסר השכלה
    דור 08/05/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    13 15
    או שזה בעצם אותו הדבר? כתבתם טענה נגד דרוקר - תפרטו במה הוא טעה במה שהוא כתב. זו עבודתו והוא עושה אותה הכי טוב בין שורות העיתונאים.
    סגור
  • בכל תגובה חיובית יש2 שהם בעד ובתגובתשלילית 2 נגד (ל"ת)
    או מושתל רגב 08/05/2017 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 31.
    התנשאות לשמה.
    הרצל 08/05/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    12 16
    דרוקר שמאלן ומתנשא. מי אתה בכלל? סתם עיתונאי.
    סגור
  • דרוקר לוחם בפשיזם שרגב וכמותה מנסה לחלל בחברה שלנו (ל"ת)
    שי 08/05/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 30.
    יחד עם חזן יש לנו יחידת פחמן מושלמת... (ל"ת)
    אבי 08/05/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 29.
    ומה הקשר לעשות כתבה ממה שאמר דרוקר???? (ל"ת)
    מי הוא בכלל???? 08/05/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • בתשובה ל29 .אתה יכול לנסות אבל אני לא בטוח שאתה מבין את (ל"ת)
    אריק 08/05/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 28.
    מירי רגב
    ברמן מנחם 08/05/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    8 8
    מעולם לא היתה אישיות כ"כ רדודה ושטחית כמו מירי רגב כל מה שהיא עושה זה להראות כמה שהיא לאומנית וכאילו שהיא המציאה מה שכן היא תחמנית ולקקנית לביבי שזה ממש מגעיל ומשתמשת במוצא שלה נגד האשכנזים והשמאלנים
    סגור
  • 27.
    לא יכול על נתניהו אז תוקף את הסובבים אותו (ל"ת)
    קורא לעצמו עיתונאי.. 08/05/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סגור
  • דרוקר על מירי רגב: "היא כ"כ שטחית, שברוב הנושאים שהיא "
    חיים 08/05/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כול על כולם...הקנאה אוכלת את יושבה
    סגור
  • 26.
    עוכר ישראל
    צפוני 08/05/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    5 13
    אתה כל כך בתוך עצמך שאתה לא רואה את הנזקים שאתה מחולל לקרוא לחייל רוצח תתבייש לך ,במקרה הכי גרוע הוא ילד שעשה טעות ואסור לך לחרוץ את גורל כל חייל שדורשים ממנו לעשות עבודת שיטור כאשר הוא מיומן להיות לוחם מה שאתה עושה בתשורת זה לא פחות מפשעים נגד טובי בנינו לגבי השרה מירי רגב ,היא אולי לא מסוגננת כמוך אך עושה מלאכת קודש לצימצום ואיחוד כל שכבות האוכלוסיה ישר כוח לשרה רגב ואתה תמשיך לאכול את הלב,
    סגור
  • 25.
    אם דרוקר היה מדבר על יעלון או בני בגין
    אזרח חוץ 08/05/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    12 8
    הייתי מבין את התגובות הימניות . אבל לתקוף את דרוקר אישית על דבריו על מירי רגב מבלי להתייחס לעובדות שהעלה,מלמד על הדורסנות הימנית שמדינת ישראל נתונה בה.הרי כ"כ ברור מי זו מירי רגב וגם אם לוקחים בחשבון את "אהבתה" למרכז הליכוד ,נשאלת שוב השאלה איך אחת כזו היתה דוברת צהל?
    סגור
  • 24.
    דרוקר - לפלף עם פה גדול שמחפש כותרות , סתם אפס ילד כאפות
    אלברט 08/05/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    7 14
    חוץ מדיבורים לא שווה יריקה.יורם עם עיגולדים
    סגור
  • אלברט תחזור מהר לדוכן לעשות פלאפל (ל"ת)
    ירון 08/05/2017 18:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    "המגיבים" לכתבה זו או מירי רקב או עדת אספסוף בשמה (ל"ת)
    היא+הציבור שלה=בדיחה 08/05/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    14 15
    סגור
  • בינתיים הציבור שלה קובע ולא שלך (ל"ת)
    תפנים... 08/05/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • שלנו שקנה את ש"ס+אגודה+בית יהודי (ל"ת)
    זה הציבור שלה +כסף 08/05/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 22.
    דרוקר, יש לך עסק עם בהמה מרוקאית. חבל להשחית מילים
    יגל 08/05/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    13 17
    היא בהמה בצורת אדם. הלשון שלה עמוק בתחת של בני הזוג נתניהו. אין מה לדבר איתה, ואין מה לפנות אליה. בהמה מרוקאית.
    סגור
  • 21.
    יום יבוא
    יהודי 08/05/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    17 23
    והטינופת הבוגדנית דרעקר יסתובב מובטל ברחובות אחרי שאף עיתון ואף אמצעי תקשורת לא יהיה מוכן להעסיק אותו. ואז לחלאה יישארו שתי ברירות: או ללכת ללשכת הסעד, או ללכת לגור בעזה ולכתוב בעיתון של החמאס.
    סגור
  • גסות רוח אינה מתכון להצדקת בערות ריקנות ועוד..
    יוסי 08/05/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אומר לך יהודי ישראלי -מזרחי אולי יותר ממך....
    סגור
  • או להתחיל לנשק מזוזות ותחת של רבנים ואז יקבל תקציבים
    הקדוש 08/05/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מהממשלה הדפוקה הזו.
    סגור
  • 20.
    ואם הוא שמאלני אז זה הופך את מה שדרוקר כתב על מירי
    סתם אחד 08/05/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
    8 10
    רגב ללא נכון? אולי תתיחסו לגופו של עניין? דרוקר נתן דוגמאות להתנהלותה של מירי רגב .יש מישהו שיכול לסתור או לתת תגובת נגד? כנראה שלא כי זוהי שרת התרבות של מדינת ישראל אבל הכי קל לצעוק שמאלני כי אז זה הופך את דבריו לפסולים גם אם אמר אמת לאמיתה...
    סגור
  • 19.
    אילו שכל כך יורדים על דרוקר - לפחות תנמקו
    talg1 08/05/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    13 10
    דרוקר הביא עובדות. אתם לא מסכימים עם העובדות ?
    סגור
  • אולי כי העובדות לא נכונות?
    מצביע ליכוד 08/05/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 5
    וגם אם כן - אפשר להביא חוות דעת משפטית נגדית כנגד זו שדרוקר הציג... חבל שהשמאל מתבוסס בשנאה במקום לפעול יחד עם ממשלה בדברים החשובים לעם ישראל
    סגור
  • מה חשוב למדינת ישראל?
    דמיקולו 08/05/2017 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזו סדרה טלוויזיונית או הרצאה באיזה סטודיו או פאקינג מטה אונסקו חחח מה זה חשוב. מתבוסס בשנאה עאלק, מתבוסס במבוכה מהפדיחות שהחבר'ה שלך עושים לנו בעולם.
    סגור
  • 18.
    צודק בהחלט, אך רגב לא ראויה להתייחסות
    talg1 08/05/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    12 8
    אחרים כבר כינו אותה שרת הרעש והצילצולים. גברי בנאי כינה אותה בכינוי שהכי מתאים לה. אבל באמת שחבל להתעסק בה כל כך הרבה. היא מכוונת לפריימריז בליכוד. אני את קולי לא אתן לה.
    סגור
  • 17.
    תראו מי מדבר
    אמיר 08/05/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    11 12
    דרוקר שמקבל כספים מאירגונים אירופאים לטנף את ישראל צריך לסתום את הפה. הוא חלק מתעשית השקרים והדכדוך שמובילים ערוץ 10 ו 22.
    סגור
  • 16.
    דרוקר -עוכר ישראל
    רמי 08/05/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    13 20
    משת"פ של שונאי ישראל
    סגור
  • 15.
    מירי חייבת להגיש תביעת דיבה
    אזרח 08/05/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    16 13
    אני מצפה ממירי רגב להגיש תביעת דיבה
    סגור
  • היא לא יכולה להגיש הכל נכון (ל"ת)
    שי 08/05/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    דרוקר מזל שאתה קיים! אתה יוצר כל כך הרבה
    האמת 08/05/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    29 14
    אנטי שאני וחברי נצביע לימין רק בגללך! תפנים שבזכות אנשים מתנשאים ויהירים כמוך הימין לעולם ישלוט,אתה כל כך ממורמר ולוזר שצריך להפנים זאת
    סגור
  • כל כך צודק, אבל למה לספר?שימשיך לחיות באשליה שהוא מבין
    אריה 08/05/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    13 6
    משהו
    סגור
  • 13.
    דרוקר
    שלום 08/05/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    15 14
    הרי ההשכלה שלך לכל היותר בתחום הכדור מזרחי שצבע עורו שחור מזרחי מהמזרחים שרצו להידמות ללבנים שעיתון הארץ תמך בדעותיהם .מרי רגב חזרה לשורשיה ועל זה תודתי לה היום שבו אשמח אם היאתובילקבוצה מזרחית עד השלטון
    סגור
  • תחזור לכיתה א' איפנטיל שזוף עם מוח של נמלה. (ל"ת)
    הקדוש 08/05/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 12.
    עיתונאי עלוב
    משה 08/05/2017 12:24
    הגב לתגובה זו
    19 22
    נראה שלשרה חשובים עם ישראל וממדינת ישראל. היא עושה ופועלת בעוד שהעיתונאי העלוב טוחן מים ומחפש איך להשחיר ולרצות אנשי שמאל עם שנאה עצמית
    סגור
  • שרת תרבות אפלה (ל"ת)
    שי 08/05/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    2 הערות
    אזרחית 08/05/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    14 15
    1. תגובותיה מיועדות רק לצורך פוליטי פנימי בליכוד. נזכור כי מחנהו של סילבן שלום נותר ללא ראש. היא מבקשת להכניסו אל מכלאותיה ולהבטיח מכאן ואילך את מקומה במפלגה. כל השאר לא מעניין אותה לפי שעה. 2. תא"ל (מיל). הכיצד ? מי יפענח ומי יסביר לנו ?
    סגור
  • 10.
    דרוקר היה ונשאר אותו "דרייק". תת רמה ונבער מדעת.
    ישראלי 08/05/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    18 24
    עיתונאי עלוב נפש. תת רמה. אכול שנאה ובערות.
    סגור
  • 9.
    רגב
    יוסי 08/05/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    21 14
    השרה עובדת מיום היבחרה למען הבחירות הבאות ...לא מעניין אותה דבר למעט צריבה בתודעה של מעריציה שניזונים מכותרות ללא תוחלת ..כי מי עוקב בימינו אחרי ביצוע בפועל אם בכלל. לדרוקר יישר כוח!
    סגור
  • רגב
    שי 08/05/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי הם מעריציה אין לה מעריצים
    סגור
  • 8.
    נאמנות ללאום !!
    יעל 08/05/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    15 5
    נאמנות ללאום ? מה פסול בזה ? אפשר להיות ליברל ודמוקרטי ובאותו זמן להיות נאמן ללאום שלך.
    סגור
  • 7.
    דרוקר...
    קאטו הזקן 08/05/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    16 16
    דרוקר אוויל משריש, כשתקבל מצה"ל דרגת תת אלוף - תודיע לנו, לא שהדרגה מסנוורת אותנו, לך אין, יש לך רק היכולת המופלאה לשנוא!
    סגור
  • 6.
    שטחית זה גדול על המרוקאית הזאת. היא טיפשה ברמות על. טפו (ל"ת)
    חכם 08/05/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    22 11
    סגור
  • ל"חכם "
    JUZKH,U 08/05/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חוץ מלכלכלך עליה יש גם דברים טובים אולי ? ככה סתם ? אולי הגדילה תקציבים לכל ענפי התרבות גם שאת כמתנשאת אולי צופה בהם כנ"ל לענפי הספורט .אבל אין מצב היא ימנית מרוקאית בהמה ועוד כינויים .איך אומרים הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • יש עליה דברים טובים
    שי 08/05/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי היא אמא טובה אולי אישה אבל היא בן אדם נמוך וטיפש
    סגור
  • וטפו זאת מילה של חכמים... (ל"ת)
    טפו עליך 08/05/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 5.
    לא ציפינו ממירי רגב ליותר (ל"ת)
    בני 08/05/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    19 15
    סגור
  • 4.
    עצוב שאדם כמוה הוא שר במדינת ישראל
    אחד 08/05/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    22 15
    אבל אני מניח שהיו גרועים יותר... או שלא.
    סגור
  • 3.
    דרוקר אתה מתנשא חסר תרבות מי שלא בדעה שלך שטחי ומה אתה? (ל"ת)
    אלי 08/05/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    20 25
    סגור
  • צדקת
    זבוטינסקי 08/05/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    9 4
    במקום לתקוף את דרוקר תנסה לערער על העובדות ולא על "האמת האלטרנטיבית"
    סגור
  • 2.
    ת"א
    יפא 08/05/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    17 10
    דרוקר מה אתה אומר? איך היא הייתה דוברת צה"ל? לפי דבריך היא טיפשה ושיטחית. דובר צה"ל נא להגיב מיד.
    סגור
  • מירי רגב עושה קריירה על גב בטיפשים (ל"ת)
    שי 08/05/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תחשוב איך נשים בעלות אמביציה ובלי כישרון מתקדמות בחברות (ל"ת)
    מושיק 08/05/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תשובה לאיך היא היתה דוברת צהל
    אחד 08/05/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    14 17
    יש לי חברה שבזמנו היתה קצינה תחתיה בתוך דובר צהל וכן, גם אז היא היתה כפי שמעיד דרוקר. ואת זה שמעתי עליה עוד בזמנו, הרבה לפני שגברת רגב נכנסה לפוליטיקה. עצוב אבל נכון.
    סגור
  • 1.
    צריך לגייס אותו ליחידת להב במשטרה!!!
    אייל 08/05/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    23 9
    הכי מוכשר בארץ הבעיה שהמוכשרים אין להם כחוכל הכח נמצא בידיי המושחתים!!!אנשים כמו מירי רגב מיקי זהר וזה מהקזינו וכדומייהם מהליכוד במגזר הפרטי לא היו מקבלים לנהל חנות מכולת
    סגור