18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דרוקר על מירי רגב: "היא כ"כ שטחית, שברוב הנושאים שהיא "מובילה" ההבנה שלה מסתכמת בסיסמאות ריקות"

 |  97
3 דוגמאות
Share
פרשן ערוץ 10, רביב דרוקר, פרסם היום מאמר בעיתון 'הארץ' בו הוא מפנה חצים כלפי שרת התרבות מירי רגב, אותה הוא מכנה - 'שרת הנאמנות'. קצפו של דרוקר יצא לאחר שבשבוע שעבר דרשה רגב לדון בפינוי מטה אונסק"ו בשל ההחלטה בארגון כנגד מדיניות ישראל בירושלים. דרוקר מפנה במאמר להתייחסות משרד החוץ ממנה עולה כי זה בלתי אפשרי ברמה המשפטית לפנות את משרדי אונסק"ו משכונת ארמון הנציב. 


דרוקר נזכר בעוד 2 דוגמאות דומות מהתקופה האחרונה: "בסוף מארס הודיעה שרת התרבות, מירי רגב, שהנחתה לבדוק את סדרת הטלוויזיה "מגידו" על חיי  האסירים הביטחוניים. רגב שלחה מכתב תגובה לפורום המשפחות השכולות, שהתקומם על שידור הסדרה. היא כתבה שאמנם טרם צפתה בסדרה, אבל בכל זאת בכוונתה לשקול שימוש בכלים משפטיים. כעבור זמן קצר התברר שפורום המשפחות השכולות כלל לא התנגד לשידור הסדרה ולא שלח שום  פנייה. בירור של חצי דקה, לפני שרגב פירסמה את המכתב, היה עולה על זה. חשבו על גודל ההזיה: שרה בכירה מאיימת בהפעלת כלים משפטיים בגלל שידור סדרה שלא ראתה. למה בעצם לכבוד השרה לא היה זמן לצפות בסדרה? כמה מסובך להרים טלפון ליחצ"ן של יס ולבקש עותק של שני הפרקים הראשונים?"

"חודש לאחר שפירסמה את המכתב נגד "מגידו", שרת הנאמנות ללאום שוב שלחה מכתב. הפעם רגב דרשה מראש עיריית חיפה (איכשהו המכתב המלא הגיע לתקשורת) שלא יאפשר קיום הרצאה של ארגון שוברים שתיקה בסטודיו פרטי בעיר. שתי דקות, וגם השרה היתה מבינה שאין ליונה יהב יכולת למנוע אירוע במקום שאינו ממומן על ידי העירייה. כשהעירייה הגיבה בתמיהה נאחזה רגב בעובדה שהסטודיו הבוגדני זוכה לאזכור (!) באתר עיריית חיפה."בהמשך המאמר כותב דרוקר כך: "רגב כל כך רעבה לכותרת הנוספת שתמצב אותה, לתחושתה, במקום הנכון פוליטית, שהיא לא מוכנה לחכות כמה דקות עד שהעובדות יתבררו לאשורן. היא כל כך שטחית, שברוב הנושאים שהיא "מובילה" ההבנה שלה מסתכמת בכמה סיסמאות ריקות ותו לא". למאמר המלא - לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

97 תגובות ב-64 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
64 מלמד על שיקולים זרים 22/05/2017 00:07 בזכות אילו כישורים אישיות ריקנית זו קודמה לדרגת תת אלוף (ל"ת)
63 אלי 21/05/2017 22:24 דרוקר אתה מתנשא חסר תרבות מי שלא בדעה שלך שטחי ומה אתה? (ל"ת)
62 השקולה 21/05/2017 11:59 אפשר לקבל הסבר למה ברמה המשפטית
אי אפשר לפנות את אונסקו מארמון הנציב? חוקים אפשר לשנות, זה לא עובדת טבע.
61 איציק 21/05/2017 01:15 כפיים (ל"ת)
60 דן 20/05/2017 21:55 טיפשה חרוצה
ובנוסף פה ג'ורה .
59 רוקי 15/05/2017 18:21 ואתה טיפש שחצן שמאלני מגעיל (ל"ת)
58 מיכאל 10/05/2017 10:35 מאמר המקדם אותה
חבל לבזבז אנרגיה ב"סערת" התרבות. היא עושה הכול כדי להיות בכותרות והזכרתה בתקשורת היא הצלתה הגדולה וערבות לבחירתה במקום גבוה
57 מנתח פלסטי 09/05/2017 19:19 לא נעים לומר זאת
אבל למירי יש פרצוף של תחת מחייך. תשימו ליפסטיק מסביב ליציאה ותמתחו את הלחיים בכוון החוצה ותראו את הדמיון. מצטער אם זה נשמע פוגעני אבל מנסיוני זה בדיוק ככה.
56 הגולש 08/05/2017 21:51 מה רלונטי בלהגי דרוקר לאתר כלכלי?! (ל"ת)
55 תום 08/05/2017 18:21 כל מילה חצובה בסלע כולם יודעים שאם לא חברי המרכז היתה 0 (ל"ת)
54 יהודה 08/05/2017 17:39 עושה שם רע לצבא הגנה לישראל
הגברת הזאת הייתה תת אלוף בצבא הגנה לישראל , פשוט לא יאומן . צריך להתחיל לדאוג למסננת הזאת בצבא שמסננת אנשים ומעלה אותם למעלה. נכון שבתקופתה צ.ה.ל לא היה במיטבו אבל דוברת ברמה כזאת נמוכה ושטחית בצבא זה ממש מפחיד .נקווה שקצינים גבוהים בצבא ממונים בקריטריונים אחרים מאשר הגברת הזאת שכל הזמן מחפשת כותרות על חשבון לא יודע מי
53 יהושוע 08/05/2017 16:45 תגובות הימין לא ענייניות אלא מלכלכות.
בבקשה תגובות ענייניות לדבריו החדים של רביב דרוקר. בלי רפש ולכלוך שמייד זורקים עליו באופן לא ענייני. אני רוצה לשמוע טיעונים. מירי רגב נמצאת רק בכותרות אין מעבר.
52 בא 08/05/2017 16:18 אתה כמו קולומבוס ,גילית את אמריקה .וואו . (ל"ת)
51 רוקי 08/05/2017 16:12 מר. דרוקר היא שרה ואתה עיתונאי קטן ושפל מסכן (ל"ת)
בא 08/05/2017 16:57 הבעיה של אנשים כמו מירי שהכול זמני ,לא נראה לי שהיא
תגיע למקום טוב אחרי המוות ,אבל אני לא בטוח במקרה שלה ! לא רשום לה כלום על המצח .
50 שי 08/05/2017 16:06 מירי רגב
שאלוהים יציל אותנו ממנהיגים כמוהה ושכמותה....יישר כוח דרוקר במלחמה שלך בפשיסטים האלה...מחכה ליום שלא נזכה יותר לראות את האשפה האנושית הזו.....
49 חיים 08/05/2017 15:46 דרוקר על מירי רגב: "היא כ"כ שטחית, שברוב הנושאים שהיא "
רביב יישר כוח, שלא תרפנה ידך..כמו שנאמר הכלבים נובחים והשיירה עוברת...היא חיה רק מהכותרות...
tch 08/05/2017 16:38 בדיוק!! הכלבים נובחים והימין שולט!!! טיפש (ל"ת)
48 ביבי גרב 08/05/2017 15:41 משהו מסריח בהנהגה. ולא בגרב האשמה. "האספסוף" אשם
עם חכם בחור מנהיגים חכמים (וישרים). עם טיפש בוחר מנהיגים טיפשים.
47 sדרוקקרס 08/05/2017 15:33 הוא וכל העיתונאים חושבים שיש להם מונופול על החכמה
ועל הדיבורים. בסך הכל כל העיתונאים גרמו נזקים לעם ישראל בהסתה ופופוליזים . עם ישראל רוקן את כיסיו בגלל רוזנטל, לפיד, יחימוביץ, וכל שאר העיתונאים . במסווה של טובת הצבור רק גרמו לעוד מיסים כשכל מטרתם להבריח את ביבי ביבי נשאר והעם הפסיד כסף בגלל החלטות פופליסטיות לכו הביתה וקחו איתכם את קחלון הסוציאליסטחחח
בא 08/05/2017 16:19 נכון ,הם סיימו פקולטה לספרות ושם כול הסתומים לומדים (ל"ת)
46 שלומי 08/05/2017 15:25 דרקר
זבלון מצוי איש רע פנים רעות רק מחלה קשה תציל אותנו מהזבל הזה
45 חושם בן ישו 08/05/2017 15:11 רגב הביתה וביבי לכלא (ל"ת)
44 תלאביבית 08/05/2017 15:01 שאי ראשך בגאון מירי כתבות כאלה מעידות כמה הצלחת בעשייתך (ל"ת)
בא 08/05/2017 16:55 משה,אני ממליץ על פרמין ביחד עם מירי רגב ,זאת תרופה
שממש מורידה בחילה ...תקח שני כדורים ,ולא תרגיש כלום . ומירי מספיק לכתוב טוקבקים .
משה 08/05/2017 16:33 תודה, הקאתי. (ל"ת)
בא 08/05/2017 16:20 היא לא עושה כלום . (ל"ת)
43 אור לגויים 08/05/2017 14:58 רגב - הפרצוף המכוער של עם ישראל
הצדקנית מירי רגב שהיתה דוברת פינוי גוש קטיף ואח"כ דוברת מלחמת לבנון השנייה, שם בשום שכל, ובחוסר הבנה ומיקצועיות חשפה את מחדלי שצה"ל בכל הדרם, גם לאוייבי ישראל. כמו בממשלה גם בצהל רגב הפעילה את פה הג'ורה שלה, מי כבר יכול עליו, בטפשות אין קץ, מתוך צרות מוחין ורצון לחשוף את עצמה מעל הכל. ביבי "הגאון" מכל ח"כי הליכוד בחר לקדם דווקא את מי שהוכיחה את בהמיותה ובכך לקבוע נורמה חדשה בציבוריות הישראלית. פני הדור כפני רגב, בושה גדולה לעם ישראל!!!
42 נוי 08/05/2017 14:41 החיוך שלה בפינוי גוש קטיף בלתי נשכח (ל"ת)
41 אריק 08/05/2017 14:27 מירי רגב
זה לא קשור לשטחיות שלה אלא לI.Q שלה .מה לעשות זה מה יש
40 דוד 08/05/2017 14:19 דרוקר אתה צריך פסיכיאטור
רגב הייתה דוברת צהל .מה אתה עשיתה בצבא הייתה ש.ג במקרה הטוב .של נעלייך .פרפורי השמאל ההזויי .תשכחו מהשלטון .זמנכם עבר .מכסימום יעשו לכם שמורת טבע בנגב ויספרו איך בניתם והרסתם את המדינה
39 אני 08/05/2017 14:08 עיתונאי חלש מאוד. מה היה צריך אותך כדי לקרוא את זה?עולב (ל"ת)
38 משה 08/05/2017 14:08 דרוקר, יום יבוא ותהיה מובטל. אז הפה שלך יסגר. (ל"ת)
37 יוסי 08/05/2017 14:05 אתה לא שווה את הציפורן שלה (ל"ת)
שי 08/05/2017 16:19 היא לא שווה את המיסים שאני משלם עליה (ל"ת)
36 levi ovad 08/05/2017 13:57 נתניהו רגב דרוקר ושנאת הימין
לא מצליח לך עם נתניהו עברת למירי רגב אתה נדוש ושחוק עד הקצה קח הפסקה
שי 08/05/2017 16:20 זה לא שלא מצליח
אני גם ליכודניק אבל לצערי הרבה יש הרבה מאוד מטומטמים במפלגה שלנו .....הוא צודק בכל מילה
35 שלום 08/05/2017 13:56 דרוקר
לצערי לעלוב הנ"ל צריך להגיב בעליבות "דרוקר" תצמצם " דרק" תיצור קשר מיסטי למייקל ותשאל אותו אך הופכים צבע עור שחור ללבן עכשו הצטרפת לחברך מעיתון הארץ גדעון לוי עוכר ישראל
שי 08/05/2017 16:20 מירי רגב יודעת לעשות קרעים ולסכסך בין אנשים
אין שום דבר טוב באישה הזו
34 אאאאאא 08/05/2017 13:53 מירי רגב
טעות בנושא הכפיים היא מובילה ובידע ר ח ב
שי 08/05/2017 16:21 הידע היחיד שלה זה לגרום לסכסוכים ולכותרות (ל"ת)
33 מנו טל 08/05/2017 13:53 דרוקר
מוטב שדרוקר יבצע חרקירי ....כך הוא יציל את עצמו מהשטויות, השנאה ומהזבל שהוא מקיא ויוסיף לעצמו טיפה של כבוד.
32 דור 08/05/2017 13:41 מי שכותב פה נגד דרוקר הוא חרדי או חסר השכלה
או שזה בעצם אותו הדבר? כתבתם טענה נגד דרוקר - תפרטו במה הוא טעה במה שהוא כתב. זו עבודתו והוא עושה אותה הכי טוב בין שורות העיתונאים.
או מושתל רגב 08/05/2017 14:51 בכל תגובה חיובית יש2 שהם בעד ובתגובתשלילית 2 נגד (ל"ת)
31 הרצל 08/05/2017 13:31 התנשאות לשמה.
דרוקר שמאלן ומתנשא. מי אתה בכלל? סתם עיתונאי.
שי 08/05/2017 16:18 דרוקר לוחם בפשיזם שרגב וכמותה מנסה לחלל בחברה שלנו (ל"ת)
30 אבי 08/05/2017 13:29 יחד עם חזן יש לנו יחידת פחמן מושלמת... (ל"ת)
29 מי הוא בכלל???? 08/05/2017 13:21 ומה הקשר לעשות כתבה ממה שאמר דרוקר???? (ל"ת)
אריק 08/05/2017 14:28 בתשובה ל29 .אתה יכול לנסות אבל אני לא בטוח שאתה מבין את (ל"ת)
28 ברמן מנחם 08/05/2017 13:20 מירי רגב
מעולם לא היתה אישיות כ"כ רדודה ושטחית כמו מירי רגב כל מה שהיא עושה זה להראות כמה שהיא לאומנית וכאילו שהיא המציאה מה שכן היא תחמנית ולקקנית לביבי שזה ממש מגעיל ומשתמשת במוצא שלה נגד האשכנזים והשמאלנים
27 קורא לעצמו עיתונאי.. 08/05/2017 13:20 לא יכול על נתניהו אז תוקף את הסובבים אותו (ל"ת)
חיים 08/05/2017 15:48 דרוקר על מירי רגב: "היא כ"כ שטחית, שברוב הנושאים שהיא "
כול על כולם...הקנאה אוכלת את יושבה
26 צפוני 08/05/2017 13:18 עוכר ישראל
אתה כל כך בתוך עצמך שאתה לא רואה את הנזקים שאתה מחולל לקרוא לחייל רוצח תתבייש לך ,במקרה הכי גרוע הוא ילד שעשה טעות ואסור לך לחרוץ את גורל כל חייל שדורשים ממנו לעשות עבודת שיטור כאשר הוא מיומן להיות לוחם מה שאתה עושה בתשורת זה לא פחות מפשעים נגד טובי בנינו לגבי השרה מירי רגב ,היא אולי לא מסוגננת כמוך אך עושה מלאכת קודש לצימצום ואיחוד כל שכבות האוכלוסיה ישר כוח לשרה רגב ואתה תמשיך לאכול את הלב,
25 אזרח חוץ 08/05/2017 13:18 אם דרוקר היה מדבר על יעלון או בני בגין
הייתי מבין את התגובות הימניות . אבל לתקוף את דרוקר אישית על דבריו על מירי רגב מבלי להתייחס לעובדות שהעלה,מלמד על הדורסנות הימנית שמדינת ישראל נתונה בה.הרי כ"כ ברור מי זו מירי רגב וגם אם לוקחים בחשבון את "אהבתה" למרכז הליכוד ,נשאלת שוב השאלה איך אחת כזו היתה דוברת צהל?
24 אלברט 08/05/2017 13:17 דרוקר - לפלף עם פה גדול שמחפש כותרות , סתם אפס ילד כאפות
חוץ מדיבורים לא שווה יריקה.יורם עם עיגולדים
ירון 08/05/2017 18:44 אלברט תחזור מהר לדוכן לעשות פלאפל (ל"ת)
23 היא+הציבור שלה=בדיחה 08/05/2017 13:08 "המגיבים" לכתבה זו או מירי רקב או עדת אספסוף בשמה (ל"ת)
תפנים... 08/05/2017 13:20 בינתיים הציבור שלה קובע ולא שלך (ל"ת)
זה הציבור שלה +כסף 08/05/2017 14:47 שלנו שקנה את ש"ס+אגודה+בית יהודי (ל"ת)
22 יגל 08/05/2017 13:07 דרוקר, יש לך עסק עם בהמה מרוקאית. חבל להשחית מילים
היא בהמה בצורת אדם. הלשון שלה עמוק בתחת של בני הזוג נתניהו. אין מה לדבר איתה, ואין מה לפנות אליה. בהמה מרוקאית.
21 יהודי 08/05/2017 13:05 יום יבוא
והטינופת הבוגדנית דרעקר יסתובב מובטל ברחובות אחרי שאף עיתון ואף אמצעי תקשורת לא יהיה מוכן להעסיק אותו. ואז לחלאה יישארו שתי ברירות: או ללכת ללשכת הסעד, או ללכת לגור בעזה ולכתוב בעיתון של החמאס.
יוסי 08/05/2017 14:38 גסות רוח אינה מתכון להצדקת בערות ריקנות ועוד..
אומר לך יהודי ישראלי -מזרחי אולי יותר ממך....
הקדוש 08/05/2017 13:29 או להתחיל לנשק מזוזות ותחת של רבנים ואז יקבל תקציבים
מהממשלה הדפוקה הזו.
20 סתם אחד 08/05/2017 13:01 ואם הוא שמאלני אז זה הופך את מה שדרוקר כתב על מירי
רגב ללא נכון? אולי תתיחסו לגופו של עניין? דרוקר נתן דוגמאות להתנהלותה של מירי רגב .יש מישהו שיכול לסתור או לתת תגובת נגד? כנראה שלא כי זוהי שרת התרבות של מדינת ישראל אבל הכי קל לצעוק שמאלני כי אז זה הופך את דבריו לפסולים גם אם אמר אמת לאמיתה...
19 talg1 08/05/2017 12:52 אילו שכל כך יורדים על דרוקר - לפחות תנמקו
דרוקר הביא עובדות. אתם לא מסכימים עם העובדות ?
מצביע ליכוד 08/05/2017 13:41 אולי כי העובדות לא נכונות?
וגם אם כן - אפשר להביא חוות דעת משפטית נגדית כנגד זו שדרוקר הציג... חבל שהשמאל מתבוסס בשנאה במקום לפעול יחד עם ממשלה בדברים החשובים לעם ישראל
דמיקולו 08/05/2017 14:51 מה חשוב למדינת ישראל?
איזו סדרה טלוויזיונית או הרצאה באיזה סטודיו או פאקינג מטה אונסקו חחח מה זה חשוב. מתבוסס בשנאה עאלק, מתבוסס במבוכה מהפדיחות שהחבר'ה שלך עושים לנו בעולם.
18 talg1 08/05/2017 12:50 צודק בהחלט, אך רגב לא ראויה להתייחסות
אחרים כבר כינו אותה שרת הרעש והצילצולים. גברי בנאי כינה אותה בכינוי שהכי מתאים לה. אבל באמת שחבל להתעסק בה כל כך הרבה. היא מכוונת לפריימריז בליכוד. אני את קולי לא אתן לה.
17 אמיר 08/05/2017 12:47 תראו מי מדבר
דרוקר שמקבל כספים מאירגונים אירופאים לטנף את ישראל צריך לסתום את הפה. הוא חלק מתעשית השקרים והדכדוך שמובילים ערוץ 10 ו 22.
16 רמי 08/05/2017 12:41 דרוקר -עוכר ישראל
משת"פ של שונאי ישראל
15 אזרח 08/05/2017 12:41 מירי חייבת להגיש תביעת דיבה
אני מצפה ממירי רגב להגיש תביעת דיבה
שי 08/05/2017 16:09 היא לא יכולה להגיש הכל נכון (ל"ת)
14 האמת 08/05/2017 12:28 דרוקר מזל שאתה קיים! אתה יוצר כל כך הרבה
אנטי שאני וחברי נצביע לימין רק בגללך! תפנים שבזכות אנשים מתנשאים ויהירים כמוך הימין לעולם ישלוט,אתה כל כך ממורמר ולוזר שצריך להפנים זאת
אריה 08/05/2017 12:47 כל כך צודק, אבל למה לספר?שימשיך לחיות באשליה שהוא מבין
משהו
13 שלום 08/05/2017 12:27 דרוקר
הרי ההשכלה שלך לכל היותר בתחום הכדור מזרחי שצבע עורו שחור מזרחי מהמזרחים שרצו להידמות ללבנים שעיתון הארץ תמך בדעותיהם .מרי רגב חזרה לשורשיה ועל זה תודתי לה היום שבו אשמח אם היאתובילקבוצה מזרחית עד השלטון
הקדוש 08/05/2017 13:25 תחזור לכיתה א' איפנטיל שזוף עם מוח של נמלה. (ל"ת)
12 משה 08/05/2017 12:24 עיתונאי עלוב
נראה שלשרה חשובים עם ישראל וממדינת ישראל. היא עושה ופועלת בעוד שהעיתונאי העלוב טוחן מים ומחפש איך להשחיר ולרצות אנשי שמאל עם שנאה עצמית
שי 08/05/2017 16:10 שרת תרבות אפלה (ל"ת)
11 אזרחית 08/05/2017 12:22 2 הערות
1. תגובותיה מיועדות רק לצורך פוליטי פנימי בליכוד. נזכור כי מחנהו של סילבן שלום נותר ללא ראש. היא מבקשת להכניסו אל מכלאותיה ולהבטיח מכאן ואילך את מקומה במפלגה. כל השאר לא מעניין אותה לפי שעה. 2. תא"ל (מיל). הכיצד ? מי יפענח ומי יסביר לנו ?
10 ישראלי 08/05/2017 12:16 דרוקר היה ונשאר אותו "דרייק". תת רמה ונבער מדעת.
עיתונאי עלוב נפש. תת רמה. אכול שנאה ובערות.
9 יוסי 08/05/2017 12:09 רגב
השרה עובדת מיום היבחרה למען הבחירות הבאות ...לא מעניין אותה דבר למעט צריבה בתודעה של מעריציה שניזונים מכותרות ללא תוחלת ..כי מי עוקב בימינו אחרי ביצוע בפועל אם בכלל. לדרוקר יישר כוח!
שי 08/05/2017 13:17 רגב
מי הם מעריציה אין לה מעריצים
8 יעל 08/05/2017 12:05 נאמנות ללאום !!
נאמנות ללאום ? מה פסול בזה ? אפשר להיות ליברל ודמוקרטי ובאותו זמן להיות נאמן ללאום שלך.
7 קאטו הזקן 08/05/2017 12:02 דרוקר...
דרוקר אוויל משריש, כשתקבל מצה"ל דרגת תת אלוף - תודיע לנו, לא שהדרגה מסנוורת אותנו, לך אין, יש לך רק היכולת המופלאה לשנוא!
6 חכם 08/05/2017 12:01 שטחית זה גדול על המרוקאית הזאת. היא טיפשה ברמות על. טפו (ל"ת)
JUZKH,U 08/05/2017 13:29 ל"חכם "
חוץ מלכלכלך עליה יש גם דברים טובים אולי ? ככה סתם ? אולי הגדילה תקציבים לכל ענפי התרבות גם שאת כמתנשאת אולי צופה בהם כנ"ל לענפי הספורט .אבל אין מצב היא ימנית מרוקאית בהמה ועוד כינויים .איך אומרים הפוסל במומו פוסל
שי 08/05/2017 16:17 יש עליה דברים טובים
אולי היא אמא טובה אולי אישה אבל היא בן אדם נמוך וטיפש
טפו עליך 08/05/2017 12:23 וטפו זאת מילה של חכמים... (ל"ת)
5 בני 08/05/2017 11:56 לא ציפינו ממירי רגב ליותר (ל"ת)
4 אחד 08/05/2017 11:52 עצוב שאדם כמוה הוא שר במדינת ישראל
אבל אני מניח שהיו גרועים יותר... או שלא.
3 אלי 08/05/2017 11:49 דרוקר אתה מתנשא חסר תרבות מי שלא בדעה שלך שטחי ומה אתה? (ל"ת)
זבוטינסקי 08/05/2017 12:59 צדקת
במקום לתקוף את דרוקר תנסה לערער על העובדות ולא על "האמת האלטרנטיבית"
2 יפא 08/05/2017 11:40 ת"א
דרוקר מה אתה אומר? איך היא הייתה דוברת צה"ל? לפי דבריך היא טיפשה ושיטחית. דובר צה"ל נא להגיב מיד.
שי 08/05/2017 16:14 מירי רגב עושה קריירה על גב בטיפשים (ל"ת)
מושיק 08/05/2017 13:53 תחשוב איך נשים בעלות אמביציה ובלי כישרון מתקדמות בחברות (ל"ת)
אחד 08/05/2017 11:55 תשובה לאיך היא היתה דוברת צהל
יש לי חברה שבזמנו היתה קצינה תחתיה בתוך דובר צהל וכן, גם אז היא היתה כפי שמעיד דרוקר. ואת זה שמעתי עליה עוד בזמנו, הרבה לפני שגברת רגב נכנסה לפוליטיקה. עצוב אבל נכון.
1 אייל 08/05/2017 11:32 צריך לגייס אותו ליחידת להב במשטרה!!!
הכי מוכשר בארץ הבעיה שהמוכשרים אין להם כחוכל הכח נמצא בידיי המושחתים!!!אנשים כמו מירי רגב מיקי זהר וזה מהקזינו וכדומייהם מהליכוד במגזר הפרטי לא היו מקבלים לנהל חנות מכולת
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש