20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סקר בחירות דרמטי בערוץ 2: תראו את הליכוד

 |  89
אחרי שבוע סוער
Share
אחרי סאגת התאגיד, התכנית הכלכלית שהציג כחלון (מבלי ליידע את נתניהו) והביזיון בכנסת מול המשפחות השכולות, בתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2 פורסם היום סקר בחירות עדכני שנערך בין התאריכים 19-20 באפריל (ימים רביעי-חמישי בשבוע האחרון.


לפי הסקר, הליכוד בראשותו של נתניהו מתחזק בצורה משמעותית מ-22 מנדטים בסקר הקודם ל-28 בסקר הנוכחי. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד נחלשת מ-26 בסקר הקודם ל-24 בסקר הנוכחי. מעניין מאוד לראות שלמרות התוכנית שהציג כחלון (שזכתה לאהדה גדולה בציבור, ראו התייחסות בהמשך)), מפלגת 'כולנו' נשארה על 7 מנדטים בלבד, בדיוק כמו בסקר הקודם.

עוד עולה מהסקר כי המחנה הציוני נחלש מ-12 מנדטים ל-11 מנדטים, הבית היהודי נחלש ל-11 מנדטים ל-10 מנדטים ומעניין לראות שיעלון שקיבל 4 מנדטים בסקר הקודם, לא עובר כעת את אחוז החסימה.עוד שני דברים שעלו מסקר ערוץ 2, הראשון זה מה חושב הציבור על התכנית שהציג כחלון בשבוע החולף. 85% מהנשאלים השיבו כי הם תומכים בתכנית. כאמור, הדבר לא בא לידי ביטוי בסקר הבחירות שכן מפלגת כולנו נותרה, כאמור, ללא שינוי על 7 מנדטים. הדבר השני הוא מידת שביעות הרצון מנתניהו. 61% מהנשאלים השיבו כי הם אינם מרוצים מתפקודו ורק 33% השיבו כי הם מרוצים (השאר לא יודעים). כלומר הליכוד מתחזק, למרות ששביעות הרצון מנתניהו נמוכה מאוד.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

89 תגובות ב-51 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
51 דעה 09/05/2017 12:52 אין אלטרנטיבה
השנקינאים של מערך הם לא אלטרנטיבה
50 לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 11:56 אנשי הפריפריה שביבי דופק אותם פעם אחרי פעם מצביעים לו..
כל אלו שצועקים ״ביגין״ ״ביגין״ ללא כל שיקול דעת. הרי ״ביגין״ (כלומר בגין) זה ממש לא ביבי.. לא דומה לא לו, לא זהה לו ואפילו לא על-ידו.. בגין מתהפך בקברו על השוואה ועל התדרדרות הליכוד ממפלגה אידיאולוגית למפלגה מגעילה. אף אחד מהם לא עסוק ברווחת הציבור לראיה עוני מחפיר גובל בפשע, בזכויות הציבור תאגידים מנופחים שנותנים לציבור אפס ולוקחים בגזל ובכוח, בבטחון הציבור לראיה איום המנהרות שלא מטופל, אינספור דוגמאות לתפקוד כושל של ראש הממשלה והביריונים שלו. הורים שקולים שנתנו את היקר מכל מבוזים ע״י השביחה של ביבי. טפו עליו ועליהם!
49 עוד 10 שנים של פילוג 02/05/2017 17:55 לעם מטומטם ומזוכיסט מגיע ביבי (ל"ת)
רציו 04/05/2017 19:59 ולקוקו כמוך מגיע להמשיך להתלונן (ל"ת)
ערן הכלכלן 03/05/2017 10:25 כל הפוסל במומו פוסל
התגובה שלך לא מפלגת? צא ולמד, "גאון".
48 משה 01/05/2017 19:22 לפסימיסתים
תאכלו את הכובע כי הוא פשוט יותר חכם מכם
47 אורי 28/04/2017 21:46 עם מטומטם
כבר לפני 40 שנה אמרו בניקוי ראש " זה עם מטומטם. "
בנון בנימין 02/05/2017 04:31 מה שנכון, נכון.
מה שנכון, נכון.
קורא 01/05/2017 00:08 דבר בשם עצמך
.
46 דור 27/04/2017 17:36 לגליזציה עכשיו! בחירות הבאות זה הנושא שצריך להיות בראש (ל"ת)
45 גזור ושמור 27/04/2017 15:31 סקר שקר. הליכוד יתחזק ל 32 מנדטים (ל"ת)
44 טוטו 26/04/2017 19:33 הליכוד קונים סקר אוהד על מנת להשפיע על המצביעים (ל"ת)
43 צדיק 26/04/2017 13:22 יש עתיד המפלגה השפויה היחידה
ויאיר לפיד הכי מתאים להחליף את נתניהו
לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 12:18 יאיר לפיד זהה לביבי רק יותר כוחני ופחות מנוסה
ביבי עשה לו את התרגיל ששרון עשה לביבי, ונתן לו את תיק האוצר.. אילו לפיד היה חכם, הוא היה נמנע ככל האפשר מהתיק הזה. לדעתי שניהם גם לפיד וגם ביבי בלתי ראויים להובלת המדינה. מאז שלפיד פיטר את השרה עדי קול, הבנתי שהוא דיקטטור לא קטן. אח״כ כש״נלחם״ על הרעיון האידיוטי ״מע״מ אפס״ שלא יכול להועיל לרווחתם של השכבות החלשות אלא רק לעשות כאילו, הבנתי שהוא תואם את ביבי גם בתכסיסים וגם בציניות. והסיבסוד של השמנת המתוקה ממש המחיש את הציניות והבוז שהוא רוחש לשכבות החלשות, זה הזכיר לי את האמירה: ״ אם אין לחם תאכלו עוגות״ זה בעצם מה שיאיר לפיד אמר לציבור העני והחלש ביותר במדינה שחלקם הגדול קשישים, שמנת מתוקה זה רעל עבורם... תחשבו על הגועל של הבנאדם. טפו עליו!
לפיד רק נזק 28/04/2017 17:54 חוק של לפיד מחזור יומי של 3 אלף שקל הגשת דוך למס הכנסה (ל"ת)
42 אבשלום חום 25/04/2017 22:49 למה הסמול והתקשורת תוקפים את משפחת נתניהו?
כי ביבי מוביל את הליכוד. נקודה. ברגע שעהודי אחר יוביל את הליכוד (עוד 10 שנים. נניח) התשקורת הערמומית שטנית תתקוף אותו ואת משפחתו. הסמול תוקף רק מניהגי ליכוד יהודים ומגן על הטרטריסטים הערבים שרוצחים יהודים.
לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 12:25 אתה באמת שואל ובאמת מייחס את זה לשמאל?.. כי אני לא שמאל
ביבי לא עושה כלום למען הציבור ולא למען בטחון המדינה, במנהרות הוא לא טיפל וזה איום מס׳ אחד! ביבי עסוק רק בעצמו. הוא בז לבוחרים שלו הנבערים מדעת מהפריפריה דופק אותם עד העצם ואוהב ומעשיר את ציבור בעלי ההון.. פתח את עיניך, נראה לי שאתה עיוור!
בנון בנימין 02/05/2017 04:34 שקר וכזב
זה תפקידם. וכך שומרים על ה"דמוקרטיה " .
41 תום 25/04/2017 11:10 בחרתי בליכוד בעבר היום זה מפלגת פשע מאורגן מושחתים (ל"ת)
40 אופיר מורן 25/04/2017 08:57 הליכוד מחזיק מעמד כי הוא משפחת פשע
הליכוד הוא משפחת פשע המשחדת סקטורים שונים במדינה. מחנה התומכים בו הוא זה התומך בהמצאות של משפחת פשע בשלטון. מירי, ביטן, אורן חזן לא מפריעים להם, להפך. גם היותם של פוטין , ארדואן וכן טראמפ באמריקה תומכת במגמה
39 רק ביבי ולתמיד 24/04/2017 18:37 רק ביבי ולתמיד
ביבעי לתמיד
38 רן 24/04/2017 15:23 הציבור לא קונה את המניירות של היהיר יאיר
רק הליכוד מפלגה אותנטית לאשכנזים וספרדים לפיד זה טרנד של סדרות פרומו לפרזנטור של בנק הפועלים שדר החדשות מהטלפרינטר יאיר שר האוצר המפוטר הכלומניק יאיר
לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 12:30 נכון. יאיר ממש כלומניק!
יהיר (יאיר) תואם ביבי אבל פחות מנוסה ופחות חכם.. שניהם לא מנהיגים. לשניהם יש מרכיבים נרקיסיסטיים ושניהם אגו מניאקים פשיסטים עם אהבת הבמה. טפו על שניהם!
ee 25/04/2017 09:26 קשה לקחת אותך ברצינות שאתה אומר דברים טובים על הליכוד (ל"ת)
לפיד רק נזק 28/04/2017 17:55 חוק מס שבח של לפיד לא מוכרים דירות (ל"ת)
37 הליכוד נכון 24/04/2017 10:49 הציבור תומך במשילות של ממשלת הליכוד בראשות נתניהו (ל"ת)
36 kumove 24/04/2017 08:52 מדהים מה שנוי הצבע בשיער יכול לחולל (ל"ת)
35 nati 23/04/2017 21:58 נתניהו 40 מנדטים
נתניהו הוא מלך ישראל ושכל השמאלנים יתפוצצו גם בתקשורת, גם בסקרים וגם בבתי משפט. הוא האחד ויחיד.
לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 12:33 רק נבערים מדעת מדברים כמוך
מלך ישראל, אחד ויחיד... לך תתפלל אליו ותייסד דת חדשה..
כמה טיפש 24/04/2017 09:57 מה זה האחד והיחיד? ואלוהים הוא הסגן? (ל"ת)
34 אדם 23/04/2017 18:43 אין ערך לסקר עפ"י מפה פוליטית מאתמול .בבחירות הכל משתנה
ביום הבחירות מגוון האפשרויות שונה לחלוטין מהמפה הפוליטית השייכת לאתמול . מעבר לכך שני שליש לא מרוצים מנתניהו , לא מרוצים ,אז הכיצד יבחרו נתניהו ?! לא הגיוני !
33 תשובה פשוטה 23/04/2017 16:42 פעם רק המרוקאים היו משקרים בסקרים
היום כולם ברומא .............
32 מס 1 23/04/2017 14:30 רק נתניהו (ל"ת)
31 שרה 23/04/2017 11:51 יופי. ביבי ינצח בסקר ו...יילך הביתה בבחירות (ל"ת)
רונה 28/04/2017 06:44 עוד טיפש שמתעסק בשרה (ל"ת)
30 מאיר 23/04/2017 11:42 מעניין אם הסקר היה לפני או אחרי הביזיון של הח"כים
מול ההורים השכולים לא נישכח. לא ניסלח
לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 12:39 הורים שכולים נתנו את היקר להם מכל ושרי ביבי הלא שקולים
והטיפשים, ירקו בפרצופם! ולחשוב שטימטום וכיעור משרתים את ביבי.. איזו רמה, הולכת ומתדרדרת..
29 מאיר 23/04/2017 11:40 הדרמה האמיתית היא שעתיים אחרי ספ]ירת הקולות!!!
מביש והזוי שעדיין מפרסמים תוצאות סקרים שאיכזבו טוטאלית ברגע האמת בשנים האחרונות ובכל המדינות. רק שרלטנים עדיין עוסקים במיקצוע הזה.
28 מזהה מציאות 23/04/2017 11:28 בזכות ריבוי הקולות ברשת
הליכוד מצליח לראשונה בחייו לא להתגונן כל היום מפני היריבים הפוליטיים בשוק התקשורת. במצב כזה אפשר לבצע שינויים אמיתים ומועילים לציבור. נושא התאגיד המחיש והציג לכלל הציבור בדיוק מי הם ומה הם עיתונאים ואנשי התקשורת מובילי דעת הקהל והוא פשוט בז להם. כנ"ל לפולטיקאים ממחנה השמאל כמו יחימוביץ' והמרדף הפתאטי שלה אחרי עוד כח ושררה ואיתן כבל וההקלטה האמיתית וקורעת המסיכות שלו. רוחות של שינוי.
27 אבי בנש 23/04/2017 11:05 אם בסקרים הליכוד 28 אז במציאות הוא יקבל 35 מנדטים.
המציאות מוכיחה שתמיד הליכוד מקבל ב-7 מנדטים יותר מאשר בסקרים. לכל אותם אלה שמלעיזים על המרוקאים שמצביעים ליכוד אני רוצה לומר, אין מספיק מרוקאים בשביל 28 מנדטים ובוודאי שחלק מהם גם מצביעים לש"ס ול"כולנו" וכו'. אז מה, מסתבר שיש לא מעט אשכנזים שמצביעים לליכוד.
26 כ 23/04/2017 10:32 כחלון הנוכל מעלה מיסים - מס דירה3-וכאילו משחרר לציבור
חושב שאנחנו פריירים לא יפה לשקר תציבור הבטיח לפני הבחירות לא להעלות מיסים
לא להאמין אבל זה ככה 05/05/2017 12:50 כחלון לא משרת אותך, הוא משרת את קובי מימון. המסוכן באדם
הטיקון ואיש העסקים הכי אפל במדינה קנה את כחלון והוא המפעיל שלו לא אתה ולא אני ולא כלל הציבור! כחלון עושה עלינו סיבוב ועושה עשה ויעשה רק את דברו של קובי מימון עוד מתחילת הקדנציה כשר אוצר, כשהכריז על נבצרות לגבי ההצבעה בסוגיית הנפט למרות שידע שבגלל נבצרותו ההצבעה תטה את הכף נגד הציבור ולטובת קובי מימון. מדוע כחלון נהג כך? כי קובי מיימון הוא בעלי השליטה בחברת ״נפטא״ כך משרת כחלון את אדונו במסווה של כאילו הכריז על נבצרותו בגלל קשריו אעלק צדיק! מי שמוטיבציה שלו לעשות למען הציבור מצביע למען הציבור ולא מכריז על נבצרות כאשר ידוע שקולו משמעותי ויטה את הכף כנגד הציבור!! חשוב שכולכם תדעו זאת..
25 הליכוד מעל 30 מנדטים 23/04/2017 10:06 השמאל הולך ונעלם... (ל"ת)
24 ee 23/04/2017 09:21 קופים ממרוקו מצביעים ליכוד אין פה משהו מעבר (ל"ת)
אשכנזי מצביע ליכוד 23/04/2017 10:14 הבעיה היא אתה !!!! - אל תיתן לשנאה לבלבל אותך (ל"ת)
ee 25/04/2017 09:27 הוא לא אשכנזי הוא משקר (ל"ת)
23 אחד 23/04/2017 08:23 הילכוד מתחזק , לך תבין למה.... עם דפוק (ל"ת)
עם גדול 23/04/2017 11:27 למרות ההסתה הבלתי פוסקת
של התשקורת והמסונפים אליה, העם יודע לקלוע לאמת ולהתעלם מהדמגוגיה כל הכבוד
22 מוטי 23/04/2017 07:36 הגיע הזמן לשינוי
סה"כ המצב במדינה די טוב. נכון. אבל נמאס מנתניהו עם חוסר המנהיגות ,אי היכולת שלו להסתדר עם אנשים בעלי ראש גדול סביבו. כל הפרשות וההתנהגות שלו ושל משפחתו. וכשמסתכלים על חלק מחברי הכנסת של הליכוד, אנשים קטנים שלא ברור איך הגיעו לאן שהגיעו ואני מתבייש שאלו נבחרי ציבור
21 חיים ברו 23/04/2017 07:33 כשמעל 100k אזרחים מחזיקים יותר מדירה אחת ,אין שום סיבה
לומר שהמצב הכלכלי לא טוב מדובר במיליון איש אם למעלה מדירה אחת שמצבם הכלכלי מעולה,הם לא יצביעו ללפיד או בוזי הם ירצו לשמר את המצב הקיים,הכלכלה מעולם לה היתה טובה יותר מאשר היום,
20 אלי 23/04/2017 06:41 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
19 פיני אלבז 23/04/2017 04:47 סקר תקר
לא מצליח להבין איך אתם עדיין מאמינים לכלי הזה בכל בחירות בארץ או בחו"ל יש סטייה עצומה בתוצאות
18 ניר 23/04/2017 00:56 הימניים חכמים והוא כבר לא מאמינים לתקשורת
לאט לאט יש יותר ויותר אנשים שמבינים שהתקשורת זה אוסף של שקרנים אינטרסנטים. אם פעם האדם היה מתעצבן על זה שכתבו שביטן אמר לאב שכול שהוא שקרן ומיד הוא היה מצביע לשמאל והם היו עושים את הסכם אוסלו אז היום המצביע חכם יותר. הוא פועל מהראש ולא מהרגש. חשוב לו עתיד העם מאשר כתבות צהובות. המצביע גם רואה שהאב שכול הוא פעיל שמאל. המצביע רואה שהשופטת נאור קראה לאם שכולה חצופה ושקרנית וביזתה אותה ולא כתבו על זה בעיתונות. המצביע גם רואה שהתקשורת ש"מזועזעת" מזה עשתה תוכנית בידור ששם צחקו על יוני נתניהו ועל זה שביבי משתמש בשכול.. בקיצור כבר לא מאמינים לשקרנים.
17 בלון כחלון 22/04/2017 23:59 כחלון עלה על הבטחות הדיור ויפול על הדיור. (ל"ת)
16 סמי 22/04/2017 23:42 BB מתחזק מכישלון לכישלון..זה קוסם אמיתי! (ל"ת)
15 שחף 22/04/2017 23:03 נסיונות העבר מראים מה שווים סקרים
לפי הסקרים: בוגי ראש ממשלה, קלינטון נשיאה וכו'
14 מיכאל 22/04/2017 22:45 פעמיים אתם מציינים שהליכוד מתחזק למרות תמיכה בנתניהו, א
ראשית לא ציינתם מה היתה התמיכה בנתניהו בסקר הקודם. שנית, בנתניהו תומכים 33%. מבחינת מנדטיםזה אומר כ- 40 מנדטים, כך שבכל מקרה ישנם יותר מרוצים מנתניהו מאשר מצביעים לליכוד.כרגיל, שנאת נתניהו בתקשורת מאפילה על המקצועיות העיתונאית.
חשבון של גנון 24/04/2017 09:54 לפי החישוב הזה 80 מנדטים לא מרוצים מנתניהו (ל"ת)
13 משה ראשל"צ 22/04/2017 22:36 יהיר לפיד לא גמר תיכון בגרות לא עשה צבא עשה בגלצ פפחחחח
תגידו לא מי לא נורמלי מי בוחר בכזה יצור להיות ראש ממשלה אוסף של דבילים
משה ראשון 23/04/2017 21:40 בטח לדוד ביטן או לאורן חזן יש בגרות ? פחחחחח (ל"ת)
שמואל 24/04/2017 12:47 אורן חזן
משפטים בקריה האקדמית אונו ושימש שם יושב ראש אגודת הסטודנטים וכחבר התאחדות הסטודנטים בישראל.
שמואל 24/04/2017 12:45 דוד ביטן
בשנת 1987 סיים לימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב ופעל כעורך דין ובעלים של משרד עורכי דין.
מוסקוביץ 23/04/2017 09:25 שאפו (ל"ת)
12 ג. וייס 22/04/2017 22:25 סקר ערוץ 2
השינויים בתוצאות ובמגמות החזויות מעוררים ספקות קשים לגבי איכות הסקרים. בסקר הנוכחי או בקודמים לו
11 השאלה האמיתית-למה 22/04/2017 22:09 המפלגות הגדולות לא יכולות להעמיד
מועמד ראוי מול ביבי??????
10 יעקב 22/04/2017 21:55 הליכוד מתחזק עלבון למצביעיו (ל"ת)
9 ישראלי 22/04/2017 21:34 סקרים כמו חול ואין מה לאכול. לא שווה התייחסות (ל"ת)
8 דניאל 22/04/2017 21:28 אזרחי ישראל אזרחים סוג ב קטסטרופה...
ככל שבליכוד יש יותר ברברים ומושחתים כך הוא מתחזק...מה זה אומר על אזרחי המדינה הנפלאה שלנו חחח מגיע לנו שנענש.
אור 23/04/2017 05:24 אתה מתכוון שאתה סוג ב, כלומר אתה אזרח ישראלי סוג ב' (ל"ת)
משה ראשל"צ 22/04/2017 22:37 דניאל כנראה אתה מצביע יהיר לפיד = אפס מאופס אתה והוא (ל"ת)
7 י 22/04/2017 21:14 סקר שקר של שמאלנים
ביבי מלך ישראל
6 קובי 22/04/2017 20:39 ביבי , תהיה גבר ותכריז על בחירות מהירות . כאלו תוצאות
בסקר ואתה מלך
5 יהודה 22/04/2017 20:33 נראה שהסקר הוא יותר שקר
או שאם זה נכון אז אנחנו ממשיכים להיות עם מטומטם שבוחר בחסרי הכנה למוח מהליכוד לכנסת
יעקב 22/04/2017 21:15 ישראל במצב הכי טוב מעולם אבל הראש בתחת איך תראה (ל"ת)
גבי 22/04/2017 23:36 טוב למי שבצד הטוב של תהום החברתי לרוב בגלל טיפול כושל
בנדל"ן שחולב את החלשים או אנשים צעירים שלא היה להם סיכוי לקורת גג במחיר שפוי.
4 דורית 22/04/2017 20:27 תוצאות לא ברורות בעליל
צורת המחשבה והתגובות של העם היושב בציון לא ברורים לחלוטין. ככל שנתניהו מתגלה בחולשתו ובבעיותיו הליכוד מתחזק. לא ברור לי
דב 22/04/2017 21:20 4-דורית
סקרים זו בדיחה. כבר שלושים שנה הדבר מוכח, בכל העולם. לא מדע ולא ידע. אך הטלביזיה ממשיכה למכור לך דרמה של ישבן.
יעקב 22/04/2017 21:17 מה לא ברור ? מעולם לא היה כאן טוב יותר (ל"ת)
קלוד הקלפן 22/04/2017 23:44 בחלם תמיד טוב...הראש עסוק בווינר, ולמי אכפת מהמדינה? (ל"ת)
תשובה 22/04/2017 21:09 הציבור מאס בהכתבות התקשורת מה לחשוב
מה ראוי לחשוב ומה נכון לחשוב ומה "אסור" לחשוב ... אם "עושי דעת קהל" לא יפנימו עד כמה המיאוס הם יגדילו את הבומרנג
3 שמקר 22/04/2017 20:25 קישקוש בלבוש
1 רוב לליכוד משולב ב61% בלתי מרוצים מנתניהו - לא סביר. 2 הרצוג אתה מכשלה ענקית להחלפת נתניהו.
יעקב 22/04/2017 21:17 תפנים איו מי יחליף את ביבי (ל"ת)
די יעעעקב! 22/04/2017 23:47 אתה שפוט של הפוזה...גם מכבי ת"א בכדורסל התנפצה בסוף
כשהמהות רקובה, אז נשארת בסוף רק ההילה, ונחשף החלל האמיתי. ברור ש-BB מונע מכל יריב אפשרי לשרוד בזירה הפוליטית, אבל הרמה של האנשים סביבו הולכת ויורדת (אם לא שמת לב)
2 השמאל - זן נכחד... 22/04/2017 20:25 ועוד ידוע שהסקרים תמיד מוטים שמאלה... (ל"ת)
1 טל 22/04/2017 20:24 העיקר שמשלמים שכירות או ריבית על משכנתא של מליון שקל
תודה פראיירים. תצביעו לכל מי שבא לכם רק תעמדו במועד התשלום ותילחמו במלחמת הלקראת בחירות הבאה (בעצם לא תהיה הפעם עם כאלה סקרים). תקנו מכוניות, הרבה. זה משפר את יציבות המשק. תעמדו בפקקים הרבה כי זה מעלה את ערך הדירות שלנו (יותר פקקים, יותר ביקוש למגורים בתוך העיר), ואז גם נוכל לממש זכויות על קרקעות שקנינו כי זה ישתלם. ואז נבנה עוד דירות עבורכם לשכירות. מחכים לנפילות בנדל"ן? אתם תיפלו כי אתם סאב פריים. אז שוב, תודה לכולכם. האליטות הישנות.
תשובה 22/04/2017 21:10 מאסו בתקשורת
מה ראוי לחשוב ומה נכון לחשוב ומה "אסור" לחשוב ... אם "עושי דעת קהל" לא יפנימו עד כמה המיאוס הם יגדילו את הבומרנג
ערן 22/04/2017 20:46 חחחח טל-- אתם רק 20 אחוז שעושים רעש
כל שאר האזרחים במדינה חיים טוב, עם דירה משלהם ורכב צמוד. זו הסיבה שמחירי הנדלן לעולם לא יירדו
טל 23/04/2017 21:35 אני חי טוב,אבל הדפס נסח טאבו של בניין ממוצע ותגלה שטעית
זה לא 20%. לרוב האוכלוסיה יש דירות והרבה חיים טוב (מסעדות, חו"ל, בריכה, חוגים וכו'). רק תדפיס נסח טאבו ותגלה את המצב האמיתי. אנשים בראש העין לקחו משכנתאות של 600-900 אלף שקלים, כאשר קנו את הדירות ב-1-1.3 מיליון. זה אולי נראה בסדר כי זה לא באמת סאב פריים של 95% כמו בארה"ב, אבל אלו למעשה עניים שלא נספרים. הם לא מודעים לכך שהם עניים ולכן לא חיים כמו עניים (מוציאים כסף, "חיים טוב").
רון 02/05/2017 22:47 זה ניראה לך הרבה אבל זה לא. אתה חושב במחירים הישנים.
שכח מהמחירים הישנים.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש