משתתף בתכנית 'האח הגדול' נעצר בחשד לאונס 2 נשים

 |  (10)
(צילום אילוסטרציה: אלכסנדר כץ), צילום: אלכסנדר כץ
משטרת ישראל עצרה הבוקר את אחד ממשתתפי תכנית הריאלטי 'האח הגדול' בחשד לאונס של שתי נשים שהכיר במסיבה שנערכה לרגל סיום התכנית. השתיים הגישו נגדו תלונה בטענה שביצע בהן מעשים מיניים ללא הסכמתן. בהמשך היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.
החשוד, בן 36 מתל אביב, הגיע אמש בשעות הערב למסיבה של תכנית הראליטי בתל אביב והכיר שם שתי נשים בשנות ה-20 לחייהן. לקראת סיום הבילוי המשיכו השלושה לדירתו בתל-אביב, שם לטענתן ביצע את המעשה. כאשר עזבו את ביתו, הגישו הצעירות תלונה במשטרה ואמרו כי הוא קיים עמן יחסי מין כשהיו מחוסרות הכרה כתוצאה מהאלכוהול ששתו.
תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אי אפשר לדעת מה יוחלט במשפט.
    משקאות אורגיה 10/04/2017 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי יזכו אותן ולא קרה כלום. השופט לא יאכל אותו.
    סגור
  • 8.
    אם היה אורגיה לעולם לא היה אונס סתם ניסיון לסחוט כסף (ל"ת)
    הצלף 10/04/2017 07:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    מעניין למה הן חשבו שהן עולות אליו?! (ל"ת)
    פרוצות 09/04/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    אני לא מבין את הפרדוקס ....
    יוסף 09/04/2017 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה ששותה ועושה תאונת דרכים מעמידים אותה לדין לאומת זאת אישה ששותה ומקימת יחסי מין ולמחרת בבוקר מצטערת על המעשה הגבר יעמוד לדין מכוון שהיא הסכימה אבל היא הייתה מסטולית בדיוק כמו הגבר שאייתו היא קימה יחסי מין . איזה מין דבר זה אישה שיודעת שהיא שותה צרכה לקחת אחריות על המעשים שלה ולא בדיוק כמו שהיא צרכה לקחת אחריות ולא לשתות בזמן שהיא נוהגת .
    סגור
  • 5.
    בפעם המיליון הוכח שרק המיץ של הזבל מגיע לתוכניות הללו (ל"ת)
    ממי 09/04/2017 20:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    מה הם חשבו לעשות בדירה שלו? לאכול סוכריות?
    ויקטור 09/04/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ...ואח"כ מתלוננות...הם גם לא הכי צנועות בעולם. הן יכלו לסרב לשתות אבל היה להן נוח. לא הגיוני שהוא יבצע מעשים ב2 נשים כשהן באו אליו ביודעין ורמזו לו מסרים עבים ולא שלטו בעצמם (הפריזו בשתיה)...שיגיש תלונה נגדית על הוצאת שם רע וכולי...
    סגור
  • 3.
    יש לעצור את הבחורות המשתרללות (ל"ת)
    cooky 09/04/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 2.
    מה שנקרא היתה אווריה טובה... (ל"ת)
    ממי 09/04/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    כמה זולות ופרוצות הבחורות היום. שותות אלכוהול ונוסעות (ל"ת)
    לגבר שהכירו זה עתה.. 09/04/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • היא בדיוק כמוך אתה רוצה מין בדיוק כמו שהיא רוצה מין ...