13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

תיעוד מזעזע - שוטר נוגח ובועט בנהג משאית במזרח ירושלים

 |  41
קשה לצפייה
Share
תיעוד מזעזע של אלימות משטרתית קשה. בסרטון שפורסם הבוקר תועד שוטר נוגח ומכה נהג משאית בשכונת ואדי ג'וז שבמזרח ירושלים. כאשר התקרבו אליהם אנשים נוספים, השוטר החל מכה גם אותם, לפני שחזר לבעוט שוב בנהג המשאית. נסיבות המקרה עדיין לא ברורות אך ברור שהתנהגות השוטר אינה תואמת שום כללי התנהגות בסיסיים.

הסרטון גורר כעת תגובות קשות במערכת הפוליטית. 

השר גלעד ארדן פרסם את התגובה הבאה בחשבון הטוויטר שלו: "התנהגות השוטר המכה חמורה מאד וראויה לכל גנאי. התנהגות כזו פוגעת במשטרה כולה וטוב שהשוטר הושעה. אני מקווה שמח״ש תמצה עימו את מלוא חומרת הדין."

יו"ר מרצ זהבה גלאון: "יס"מניק מכה נהג פלסטיני סתם. מכה אותו בראש ואז מכה את מי שעומד שם. ככה זה נראה, וזה לא צריך להפתיע אף אחד. במחלקה לחקירות שוטרים עדיין סוגרים תיקים של אלימות משטרתית, נגד ערבים, נגד אתיופים, נגד מפגינים. בנימוק של "חוסר עניין לציבור". וזו התוצאה. צפו בזה, רגע לפני שדוברות המשטרה תספר לכם שגיליונות ישראל היום נמצאו בתא המטען של הנהג המוכה. צפו בזה ותראו אדם חוטף מכות רצח ויודע שאין לו מה לעשות, כי האיש שמולו שוטר. גלעד ארדן, צפה בזה גם. בזה אתה צריך לטפל, לא באיסוף רשימות של ישראלים שמחרימים את ההתנחלויות. זה קורה שוב ושוב, וזה קורה במשמרת שלך."

ח"כ אחמד טיבי הגיב בעמוד הפייסבוק:  "הבוקר מול משרד הפנים בשכונת וואדי אלגוז. תקיפה סדיסטית של שוטר נגד אזרח בויכוח על תעבורה ושריטת רכב. פניתי לשר ארדן ולמפכל ודרשתי שהשוטר ייעצר מיד ויועמד לדין ויישלם את מחיר הברוטליות שלו. השר ארדן הודיע לי שהוא הושעה ויוזמן לשימוע על פי הודעת המשטרה. לא די! הוא חייב להיעצר מיד!! ואז להעמידו לדין יחד עם שני השוטרים הנוספים שגם הם השתתפו בתקיפת האנשים במקום".
  


נהג המשאית: "לא קיללתי - אמרתו לו 'אתה תשלם על זה'"

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 DDD324 26/03/2017 12:40 אותו צריך להכניס לכלא , לא את עזריה !! (ל"ת)
32 יאל 26/03/2017 08:47 "מזעזע"? הגזמתם. זאת קטטת שוק שכיחה ואופיינית (ל"ת)
31 המתריע 25/03/2017 04:33 מדינת משטרה
בתור אחד שנשוי למישהי שפתחו לה תיק על תקיפת שוטר , היה מצוץ מהאצבע , שקרי לחלוטין נובע מאגו של שוטר , כל חטאה שדרשה שלא יצעק ויקלל אותה אז הוא שבר לה את האצבע ופתחו לה תיק על תקיפת שוטר , סירבו לבדיקת פוליגרף,משטרה שודעת להכות אזרחים תמימם אבל נגד עבריינים אמיתיים הם מתקרנפים או פשוט סוגרים על חוסר עניין לציבור,
30 אבשלום 24/03/2017 08:27 הסרט ערוך. האם הערבי פגע ברכבו של השוטר?
עבריינות ערבית נגד חקלאים יהודים, עבריינות ערבית נגד אתרי בניה של יהודים. עבריינות ערבית גנבות נגד רכוש של יהודים ללא חשש ......ביז בערמומיות ארסית מעוותים ומסתירים את המציאות. הסמול מטורף. הסמול חי בבועה. הסמול נלחם נגד יהודים. עצוב. סמול יקר האם יש לכם שכן מוסלמי???
29 אחד שמבין 24/03/2017 05:28 היה ביום רע
שוטר עצבני וכעסן אל תיהיו גזענים כנראה שהשוטר היה פועל ככה גם בתל אביב
28 אדם מוסרי 23/03/2017 19:07 להעמיד לדין !
להעמיד לדין את ארדן וכל מי שנותן במה וגיבוי לאדם שמדבר בצורה מזלזלת וחצופה לשוטר בתפקיד. ״אתה תשלם על זה״ בארה״ב ובכל מדינה נורמלית היו מקפלים את החוצפן לארבע וזורקים אותו למעצר לשבוע לפחות.
27 תקרית שדורשת בדיקה 23/03/2017 16:02 ראוי להתאפק ולחכות לבדיקה של המשטרה,ולא לצאת בהצהרות
לפני הרבה שנים היית סטודנט שוטר, ותאמינו לי כל רגע על הכביש זו מלחמה. נהגים עברו בצומת באדום, והגבירו מהירות כשסימנתי להם לעצור... ותושבי השטחים נוהגים איך שבא להם, עוברים קווים בלי לאותת...ובסו תמיד מיתממים "מה עשיתי"?
26 חבר'ה..נא לא לעשות 23/03/2017 15:23 משפט שדה- אנחנו לא עיתונאים!
יש בית משפט!
25 רפולי 23/03/2017 15:04 הישראלי המכוער פועל שוב.
עצוב עצוב. גיליתי שהשוטר הזה הוא קרוב משפחה של ההוא מסרטון השוקולד, ומהמלון באילת.
24 לא מתפלא! 23/03/2017 13:28 מה הפלא לאור דברי ארדן ואלשיך באל חירן !?!
המשטרה בפשיטת רגל ערכית, מוסרית ותפקודית מוחלטת, בחסות ארדן, אלשיך ומנדלשליכט היועץ המשפחתי. אין דין ואין דיין ושוטר ושופט הישר בעניו ייעשה!!!
23 בושה 23/03/2017 13:27 וואוו. אני בהלם. בושה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
22 שוגון הירושלמי 23/03/2017 13:03 שוגון הירושלמי
היס"מניק מושפרץ הטסטוסטרון , נראה חכם גדול נגד אזרחים פלשתינאים . מעניין מה תהיה תגובתו המיתממת בחקירה ... מדובר בשוטר שהוא אבי אבות הטומאה שיש לפטרו לאלתר . נראה את הזבל הזה מתנהג באלימות כזו כלפי אזרחים ישראלים . ...את הרגליים היו מקצצים לו ומשאירים אותו שעון על הג'ק הזקור .
21 התמים 23/03/2017 12:25 הצבא המוסרי בעולם
סליחה המשפט מתייחס לצבא אבל אני מניח שגם המשטרה שלנו המוסרית בעולם... מה לא? וחוץ מזה הוא ערבי אז באיזה זכות הוא בכלל עונה לשוטר התמים... איפה כל החמודים שיטענו שהשוטר בסה"כ גיבור והילד של כלנו? בא לי להקיא...
20 רוני 23/03/2017 12:21 זה לא בסדר. אבל.....
אתר של שמאלנים. למה אתה לא מפרסמים וידאו של שמלאנים שזורקים אבנים על חיילים.? למה לא מפרסמים פה סירטונים של ערבים שזורקים אבנים על יהודים? אם זה אתר של כלכלה אז רק כלכלה בבקשה.
אבי 23/03/2017 13:28 לא, אתה מטומטם. קשה להאמין שכתב את זה בנאדם לא ממומן. (ל"ת)
19 קורמורן 23/03/2017 12:19 בושה וחרפה
היסמניק הזה ראוי למעצר מיידי. אסור להניח לשוטר כזה להסתובב חפשי ברחובות. התפלאתי שהפלסטינים לא היכו אותו בחזרה. אולי כי היה לו נשק. אחרי אירועים כאלו מה הפלא שחלקם יבצעו פיגועי נקמה ?
18 אילן 23/03/2017 12:07 הילד של כולנו
טינופת נאצית
17 ערפד 23/03/2017 12:07 השוטר
אתם עושים כותרת רק עם הערבים . תלכו למדינות ערב ותראו איך הם מתנהגים . הערבים שתוקפים ומכים פה זה לא מעניין אותכם. מדינה על פי ערכי התורה בלבד.
16 אורי 23/03/2017 11:53 להכניס לכלא
השוטר האידיוט חייב לעוף מייד מהמשטרה ללא פיצויים ולהעמיש לדין בחומרה כולל מאסר ארוך בכלא . רק כך אנחנו ניראה מדינת חוק ולא רפובליקת בננות
15 אבירם 23/03/2017 11:44 הוא התחצף וצעק עליו...
מגיע לו
סתם אחד 23/03/2017 12:29 אתה אידיוט!
ואם הוא צעק והתחצף האם זו סיבה לנגוח בו?? הרי אם זה ייחשב כמוסרי בעינך אז בעוד שבוע השוטר יוכל גם לירות בו ברגליים...
14 חכם 23/03/2017 11:24 חנוכה
גועל נפש שוטר מזרחי תוקף אדם מבוגר שלא איים עליו שוטר מזרחי עם מנת משכל של עז מגעיל שככה מתנהגים אלו שאמורים לתת דוגמא חתיכת בן אדם נחות מהאזרחים משלמים לך את השכר וזה מה שאתה עושה מכער את כל העם שלנו תתביש נקווה שימצו איתך את הדין שפל שכמותך מרוקאי ממורמר
13 monka 23/03/2017 11:12 אוי לנו שאלה פני המשטרה
בטח מצאו אצלו ברכב גליונות של ישראל היום.
12 קורל 23/03/2017 11:09 אף פעם לא קבלתי מכות משוטרים. מעניין למה?
כי אני לא מקללת שוטר, לא מאיימת על שוטר , מדברת איתו בנימוס ונותנת כבוד לשוטר. זה למה.
אנונימי 23/03/2017 12:53 אולי בגלל שאת פרחה וחצי מהמשטרה הם קרובי משפחה שלך. (ל"ת)
סתם אחד 23/03/2017 11:28 רגע, ייתכן שזה בגלל שאת יהודייה???
אין שום הצדקה לשוטר שמכה אזרח!!! גם אם האזרח לא מדבר יפה כטענתך... השוטר הזה חייב לעוף מהמשטרה ולהיענש בחומרה.
ציניקן 23/03/2017 11:52 כנראה שקורל זה אפילו שם אתיופי (ל"ת)
11 אחד העם 23/03/2017 11:04 מה הבעיה עם זה ? הוא החזיר למחבל ערבי מה שמגיע לו (ל"ת)
אדם 23/03/2017 12:06 אתה חלאה
גזען מטומטם
10 שם טוב 23/03/2017 11:02 אורלגויים או חושך לגויים
אני לא מאמין שזה המודל של המשטרה ב 2017 השוטר הזה מתנהג אנו פוחד מהחוק כנראה יש גו וגיבוי חרפה לעם ישראל ופוגייע בתרבות של עם ישראל וכל יהודי צריך להוקייעאת החרפה הזאת
9 א.ע. 23/03/2017 10:59 תוצאות הכיבוש המשחית
ורוצים לספח לנו עוד 2 וחצי מליון ערבים הזוי !!
ברגר 23/03/2017 11:23 להיות נכבש משחית עוד יותר (ל"ת)
8 ציניקן 23/03/2017 10:44 דוברת המשטרה: המכות הוצאו מהקשרם (ל"ת)
7 מחמודי טאופיק 23/03/2017 10:44 ככה צריך עם כול הבלאגן שהם עושים!!!! (ל"ת)
6 ציניקן 23/03/2017 10:44 תגובת ארדן: נהג, תומך דאע"ש, תקף שוטר באכזריות (ל"ת)
5 אנונימי 23/03/2017 10:42 מגעיל!מנצל את הסמכות שלו בחוק לעשות דברים מנוגדים לחוק (ל"ת)
4 משה 23/03/2017 10:37 טוב מאד
קחה מטפלים במוסלמים
3 יש ר א לי 23/03/2017 10:33 אם השוטר הזה נשאר במשטרה זה יהיה מחדל.
אם לא הצילום הנהג היה מואשם בתקיפת שוטר, השיטה הרגילה של משטרת ישראל. לסמוך על המשטרה? אני כאזרח מתבייש.
2 כל הכבוד 23/03/2017 10:29 ככה צריך
לדפוק לערבושים מכות אחד אחד
יואב 23/03/2017 11:08 ואם היה מדובר בסבא שלך?
תתבייש לך. איזו ברירה אתה משאיר למוסלמים שחיים פה אם לא להפוך לטרוריסט?
1 אנונימי 23/03/2017 10:24 קשה לצפיה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש