22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

עומר מואב על חיים כץ: "אחד הפוליטיקאים המזיקים בישראל"

 |  30
בצל מעצר הבן
Share
מעצרו של יאיר כץ, בנו של שר הרווחה חיים כץ, בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית, מעלה ביקורת לצד שתיקת הפוליטיקאים, בנוגע לאב חיים כץ, שנחקר גם הוא בימים אלו בפרשה אחרת.


הכלכלן עומר מואב כתב פוסט בפייסבוק שיוצא כנגד כץ, ומסכם בקצרה מדוע לדעתו היציאה של זה האחרון מהתמונה הפוליטית תשמח אותו, ואמורה לשמח את כל בית ישראל.

וכך כתב מואב: "יאיר כץ, בנו של שר הרווחה, חשוד בסחיטה באיומים - מעצרו הוארך בחמישה ימים. יאיר כץ, אחד העצורים בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית, חשוד גם בתיווך לשוחד וכי ניסה לסחוט את עובדי החברה על מנת שיתפקדו לליכוד. אביו השר חיים כץ מסובך בחקירה פלילית שמנהלת רשות ני"ע". כל מה שמקדם את פרישתו של חיים כץ מהפוליטיקה משמח אותי וצריך לשמח כל אזרח ישראלי. אחד הפוליטיקאים המזיקים ביותר".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

30 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 ההגון 02/04/2017 15:49 בסין היה נזרק לכלא ל -40 שנים
כאן שר!! לא ייאממן!
24 אנונימי 30/03/2017 16:50 מושחת , צא מחיינו
הפוליטיקאי שתמיד עשה רק לביתו והאזרחים אינם מעניינים אותו . עוף לנו מהעיניים .!!!!!!!!!!!!!!!!
23 אבי 30/03/2017 15:56 שחיתות עוברת בירושה (ל"ת)
22 לייזי 30/03/2017 15:39 יושבי ראש ועדי עובדים מושחתים
האם נתקלתם ביושבי ראש ועדי עובדים שלא קנו אותם.? שלא קבלו הטבות מהנהלות כדי לקנו אותם? השר כץ היה כל יכול בתעשיה האוירית לפחות כמו יהושע פרץ המיתולוגי מנמל אשדוד. השאר תבינו בעצמכם .
21 rusi 29/03/2017 21:38 עומר מואב אם אתה רציני תציג ראיות לכאורה שהציבור ידע (ל"ת)
20 moty60 29/03/2017 12:40 רואים לפי העיניים
לדעת הפורום אדם לא ישר.
19 גל 29/03/2017 12:23 חרטא
זה אחד החראטות הגדולות ביותר שנכתבו אפילו בהסבר על מוצרי איקא יש יותר מילים מה״מאמר״ הזה אפשר נימוק אפשר הסבר למה? איך? כותר אוסף המילים הגיע למסקנה הזו חוץ משנא לשר כץ?
18 אהרון 28/03/2017 18:30 ל16
אתה לא גר במדינת ישראל . כמה זמן לקח מיום שהיה ידוע שאולמרט מושחת ומקבל שוחת ועד שהוכח ונכנס לבית סוהר ? מעל 10 שנים לכן תנוח דעתך ותמיכתך בשחיתות רק מזיקים לדמוקרטיה
17 דגדג 28/03/2017 17:28 הוא לא לבד (ל"ת)
16 מיכאל 28/03/2017 10:01 נימוקים
לא מכיר לא את עומר ולא את הכצים.מואב לא הביא שום נימוק נגד כץ רק השמצות.מי שנחקר במדינה דמוקרטית אינו אשם.על מואב להביא נימוקים או להתנצל.לאנשים הרעים שקפצו,תתביישו לכם
אלכס 29/03/2017 06:59 לא חדש
הדברים ישנים וידועים . ניצול כוח ושררה .
15 אלכס כפרי 28/03/2017 08:25 יבלית בערוגת הדמוקרטיה- הליכוד הכל יכול
מצער שהעשבים השוטים האלו צומחים ומתחזקים לנוכח חולשתה של הדמוקרטיה.. משפחה של סוסים טרוייאנים בלב הליכוד שהורסים ופוגעים בכל חלקה טובה בפולטיקה הישראלית
14 כ.ר. עובד תעא 26/03/2017 01:06 הכצים עובדים כמו דון קורלאונה ובנו ממשיכו
מאפיה אמתית . כולם רועדים מהם. גם שרי בטחון וגם ראש הממשלה ושר האוצר
13 יוסי 26/03/2017 00:12 ארכי מושחת החיים כץ הזה
הוא וגם הבן שלו צריכים להיות בכלא להרבה זמן
מפחד 30/03/2017 11:40 המושחת
כל הנאמר על האיש המושחת הזה כעין ואפס על המעשים שידועים לציבור
12 אבי 23/03/2017 13:31 מסכים עם כל מילה של מואב. (ל"ת)
11 רמי 23/03/2017 10:38 כמעט כל הפוליטיקאים משרתים אינטרס צר כזה או אחר
השיטה הפוליטית כאן צריכה להשתנות נבחרי הציבור כבר כמעט כלל לא משרתי הציבור אלא משרתי בעלי כח ושררה כלכליים ואנשים לא מבינים את זה, אבל משלמים על זה יום יום מכיסם.
10 חיים 23/03/2017 10:07 חיים כץ
חיים כץ הינו פוליטיקאי מושחט , מתנהל כדיקטטור כיור וועדות וכוחו נובע מתומכים שנאנסים להתפקד לליכוד. שילך הביתה ויפה שעה אחת קודם
9 זקן 23/03/2017 09:39 מתי תעלם תרבות העסקנים המושחתים שמנהלים אותנו?
אני מסופק שזה יקרה בימי אם בכלל, כי המנהיגים בדיוק מאותה חבורה. לכן חובה על כל אזרח להצביע רק למפלגות שמדירות מושחתים ויש לבדוק את המנהיג בזכוכית מגדלת של מוסריות
זקן גם כן 28/03/2017 12:15 הבעיה היא שחלק מהעם מעריץ קומבינטורים מושחתים (ל"ת)
8 ירון 23/03/2017 09:26 למה זה לא הגיוני שעובד ציבור
שנותן את נשמתו לטובת הציבור ,לרווחתו ושגשוגו לא יגיע לצבירת נכנסים בשווי צנוע של 50 מיליון שח !!! הכי הגיוני שבעולם....
SG 27/03/2017 18:09 מה גם הוא מתפרנס מהרצאות?
יש הרבה פוליטיקאים שמתפרנסים מהרצאות. כל חצי שעה של הרצאה - 1 מיליון דולר. כולל מיסים
7 מאיר פ 23/03/2017 09:25 מזיק לכלומניקים
חיים כת ואחרים במשק איריים על הצמיחה והצלחה בישראל או אם אנשים כמו אומר היו אחראים על הביצוע, אחו אנשים רעים היודעים ומומחים לפקה פקה מיצגים דעות שמאלניות רדיקליות עם רעל בעשיה וחומרי הדברה בביצוע
6 פרץ מרדכי 23/03/2017 09:24 חיים כץ
מעניין באיזה דרגה יושב בנו של כץ עבדנו36 שנים ולא זכינו בדרגה גבהה יותר שחיתות לדעתי זהרק ההתחלה
מפחד 30/03/2017 11:44 קידום עובד אחד נבחר על ידי אביו
עובדים מעל 40 שנה לא זוכים להטבות של בנו של מזכיר הארגון תעשיה אווירית
5 אני 23/03/2017 09:03 מסכים עם הנאמר בכתבה. חיים כץ מזיק לכלכלה. (ל"ת)
4 אור 23/03/2017 09:00 גנבים
זה כבר מזמן לא פוליטיקאים ולא בכירים אלו סתם גנבים ורמאים בחסות התפקיד שגם אותו קיבלו במרמה קשה כבר למצוא מישהו ישר היום בשירות הציבור
3 Sdmeir 23/03/2017 08:56 צודק במאה אחוז
כל הכבוד עומר!!!לא היה צריך לחשוב יותר מדי מי צואת האדם שמאחורי הפרשה הזאת ("בן של בכיר בממשלה תעשיה אוירית....).אם לכולם ברור מי זה לפני הפרסום סימן שהריח הלא נעים כבר לא ניתן להסתרה. האנשים האלה משתינים עלינו מהמקפצה. עד מתי!!!!!!
2 יהודה 23/03/2017 08:53 צודק
אני חושב שאתה צודק בהחלט
1 יעקב 23/03/2017 08:41 זבל של אנשים מגיעים לפוליטקה וחושבים שהכול מותר להם. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש