10:50 אקסלנס מגיבה לדו"חות שטראוס: "ממשיכים להמליץ על המניה ב'תשואת שוק'" >>

10:17 בולטות בת"א: רציו יהש יורדת 0.59%, פרוטרום יורדת 0.19%

10:14 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה עולה 4.45%, דיסקונט עולה 2.17%

09:49 לקראת פתיחה באירופה: עליות בחוזים על הדאקס הגרמני והקאק הצרפתי >>

09:38 ביהמ"ש המחוזי בנצרת זיכה פה אחד את תושב הצפון שהואשם ברצח אמו

09:33 לאומי מעדכן מטה את מחיר היעד לאיידיאו ל-55.5 שקלים >>

08:49 הדולר נסחר הבוקר בירידות לרמה של 3.609 שקלים

08:34 הבוקר: כוחות הריסון של חמאס לכדו אדם שניסה להסתנן מעזה לישראל

08:30 ארה"ב: טראמפ קרא לחקור את קשריהם של ביל והילרי קלינטון לרוסיה

21:36 הזהב עלה היום 0.6% למחיר של 1,256 דולר לאונקייה

21:36 מחיר הנפט נחלש היום 0.7% למחיר של 47.4 דולר לחבית

21:03 שרי חוץ הערביים מתנגדים למעבר שגרירות ארה"ב לי-ם

19:41 משרד הבריאות חידש את היתר הרחצה בחופי בת ים

19:37 עדכון של משטרת לונדון - המחבל לא שוייך לדעא"A

19:36 חיל האוויר החל בתרגיל משותף ביוון עם איחוד הנסיכויות וארה"ב

18:44 סגירה באירופה: הדאקס נפל 0.6%, הפוטסי נחלש >>

18:03 דיווח: קנדה צפויה לאשר שימוש בקנביס בשנה הבאה

17:58 הסנאט יתשאל את גיסו של טראמפ בנוגע לפגישותיו במוסקבה

16:02 ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בכל ענף התעשייה ובקרב המעסיקים בדרום

16:17 מחיר הנפט נופל עד 1% ברקע להססנות במדינות אופ"ק >>

16:07 ג'יפי מורגן הקפיץ את מחיר היעד למניית אפל באגרסיביות >>

15:56 פסגות בתגובה לדו"חות אלוני חץ: "מעלים את מחיר היעד ל-40.4 שקל" >>

15:47 רוסיה: מנהיג האופיזיציה נשלח ל-15 ימי מאסר בעקבות השתתפותו בהפגנות

15:00 התנועה לזכויות דיגיטליות על המאגר הביומטרי: "פגיעה קשה בדמוקרטיה"

14:19 מבשרת ציון בהרחבה משמעותית: 5,500 יח"ד עד לשנת 2040 >>

14:48 מניית טבע נופלת 1.4% לשפל מאז ספטמבר 2011 >>

14:15 מבול של המלצות - זו הסיבה שמניית סנאפצ'ט צפויה לזנק היום >>

13:39 נשיא המדינה דחה את בקשת החנינה של אהוד אולמרט

13:01 יוניטרוניקס: הסכם להקמת מערכת חניה אוט' בארה"ב תמורת 34 מיליון שקל >>

12:44 לקראת פסח: המטה ללוחמה בטרור מחמיר את אזהרת המסע לסיני

12:14 לאומי שוקי הון בתגובה לדו"חות גזית: "חברה בעיצומו של מהפך" >>

12:00 מניית פורסייט מאבדת מומנטום - צונחת 7% בבורסה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
סאגת התאגיד

התגובה החריפה לפוסט של נתניהו, שהועלמה תוך דקות - הפינה לשיפוטכם

 |  33
סאגת התאגיד
Share
אתמול (יום שבת) בשעת ערב הטיל נתניהו פצצה פוליטית. בפוסט בפייסבוק כתב נתניהו "שיניתי את דעתי בעקבות פגישה שקיימתי אתמול עם עובדי רשות השידור. בפגישה שמעתי סיפורים קורעי לב על עובדים מנוסים ומסורים שנשלחים הביתה בגלל התאגיד. כמו כן התברר בפגישה שבניגוד לנתונים של משרד האוצר, עלות המשך הפעלת רשות השידור זולה בעשרות מיליוני שקלים מעלותו של התאגיד. אז בשביל מה צריך את התאגיד?".

בדיוק שעה לאחר מכן שחרר נתניהו פוסט נוסף ובו הוא כבר סיפק מספרים: "הסיבה היחידה להקמת התאגיד הייתה התייעלות תקציבית וביטול האגרה. יעדים אלה הושגו. האגרה בוטלה ולא תחזור. ההוצאה בפועל של רשות השידור ב-2016 היא 670 מיליון ש״ח בלבד ואילו תקציב התאגיד מתוכנן ל-740 מיליון שקלים... אם כך - בשביל מה צריך את התאגיד?".

כמו כל פוסט של נתניהו (בכל זאת מעל 2 מיליון עוקבים), גם הפוסטים הללו החלו צוברים לייקים ותגובות רבות. אבל הייתה תגובה אחת שהועלתה מהר מאוד וצברה תוך דקות אחדות קרוב ל-100 לייקים ולא מעט תגובות. בשל כך התגובה צפה גבוה מאוד בשרשור התגובות ובלטה מעל כולן. באותה תגובה נכתב בין היתר כך: "1. התאגיד מרחיב את שירותי התוכן שלו בהרבה מרשות השידור. 2. בתאגיד ישנם מן הסתם יותר עובדים כאשר חלק גדול מהם מורכב מיוצאי רשות השידור. בגלל 70 מיליון שקלים הפרש אתה מוכן ללכת לבחירות ולהוציא 2 מליארד שקלים? אתה קורא לעצמך ראש ממשלה? זו החלטה נבונה? זו החלטה שקולה?..."

דקות לאחר שהועלתה והחלה צוברת לייקים רבים, התגובה לא נמצאה יותר, ככל הנראה הועלמה. נראה שמישהו החליט שהתגובה מושכת יותר מידי תשומת לב שלא בכיוון הנכון, ורצוי שלא תופיע. הפינה לשיפוטכם.




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 גד 23/03/2017 12:20 תמשיכו
תמשיכו להכפיש את ביבי, אפסים.ואני אמשיך לבחור בו.
25 מיכאל 22/03/2017 14:14 הדחליל
ביבי הוא הדחליל של שרה, ראש המוסד מגיע לדווח לביבי והוא מפחד לבקש שתצא מהחדר,מאיר דגן אמר לביבי לרעיתך אין סווג בטחוני,אני לא ממשיך עד שהיא יוצאת מהחדר,ביבי שפן בבית.
24 chif 21/03/2017 09:46 arduan ????????????????? (ל"ת)
23 haim_mar 20/03/2017 13:28 אוי ואבוי
וזה הבן אדם שקובע מתי ואיך נצא למלחמה הבאה !!! ראה דו"ח המבקר על "צוק איתן ".
22 ניסים 20/03/2017 10:01 למדנו כמה דברים מהסובייטים .. אין ספק
דמוקרטיה במגננה זו ההגדרה למתרחש
21 גיא 20/03/2017 09:29 נתניהו מנסה להשתיק ביקורת? לא יכול להיות! (ל"ת)
20 גידי 20/03/2017 09:18 הפןורם שלו חשוב מלכתחילה. הבעיה היא שהמדיה לא שקופה
תגובות מסוננות.
19 לילי 20/03/2017 09:12 שידור ציבורי זו תעמולה לפוליטיקאים במימון הציבור
זה לא משנה תאגיד או רשות השידור התוצאה זהה
18 הפעם 20/03/2017 08:41 ביבי צודק - הוא לא צריך להיכנע לסחטנות של פחלון
לא צריך להקים תאגיד ולהוסיף כסף. יהיה עוד תוכן של חדשות משנות ה 50. תוכניות חוזרות של סמי וסוסו. ועוד בולשיט נוסח שנות ה 70. זה יהיה ערוץ הארכיאולוגיה והעלאת זכרונות לחולי אלצהיימר. לא רוצים שכספי המיסים שלנו יגיעו לתאגיד וברור שמטרת כחלון לצבור פופוליזים. זה ההוא שנמנע בגז אבל היה גיבור על התמלוגים של כיל. למה הוא לא דאג לעובדי הדרום ולתושבי הדרום כשהוא יודע שכיל מפרנסת אלפי עובדים ואת הדרום. כחלון הביתה. לא הצבעתי ביבי אבל כחלון לא ישר פופוליסט עלוב
17 התגובה שהועלמה 20/03/2017 08:36 לא רוצים לשלם עוד 70 מליון למליונרים שמקשקשים
נזקי התקשורת לצבור והפופוליזים שהם טורחים לפמפם לצבור גרמו לנו יותר נזקים. כחלון פופוליסט עלוב וראוי שיעוף
16 יש ר א לי 20/03/2017 08:35 בקיצור: ביבי נמאסת
רגב, ביטן, חזן, מכלוף, אמסלם... וחבריהם, זו מפלגת השלטון, והמנהיג ביבי עם שרה ויאיר. עם שרים שרוצים לפגוע בבג"ץ ולכפיף את התקשורת למפלגת השלטון- השר לוין, שלטון צפון קוריאני במיטבו. סכנה למדינה הדמוקרטית.
15 חיים 20/03/2017 08:05 ביביי שקוע בביצה שלו ומכאן ההחלטות שלו
עצוב מאוד אבל אנחנו במבוי סתום עם משפחת נתניהו.
14 דני 20/03/2017 07:52 כל הכבוד לכחלון שלא מחליף דעות ולא נשבר. ישר כח (ל"ת)
דד 23/03/2017 10:08 דדדד
אני יוריד את מחירי הדירות לא הבטחתי להוריד את מחירי הדירות אם המחירים לא ירדו אני ילך הביתה לא הבטחתח להוריד את מחירי הדירות
כחלון 20/03/2017 08:32 שנוא העם (ל"ת)
13 אבי 20/03/2017 07:24 כנראה שהרוח הפסיכוטית הנושבת בבלפור חזקה משנראה מבחוץ (ל"ת)
12 קרבסי אלעזר 20/03/2017 06:29 השידור הציבורי
נכון האמת זה לא קשור חיסכון או העובדים אלא עושה רושם מובהק שוב ששמאלנים משתלטים על השידור הציבורי ולזה לא נסכים
11 ציניקן 20/03/2017 04:53 המדינה מעניינת את ביבי ? רק התחת שלו, של שרה ושל יאיר (ל"ת)
10 דב 19/03/2017 22:23 ביזפורטל
מרתק, ביזפורטל. גם הסתה וגם קונספירציה? איזה יופי. הבה נקים ועדת חקירה שתודיע במפורש שזה הועלם, והמעלים היה כמובן ראש הממשלה או מטעמו. וזו ממש סתימת פיות, ורק על זה צריך להוריד את ראש הממשלה... וכולי... וכולי... ובא לציון גואל מטעם ביזפורטל וידיעות.
כותב הפוסט 20/03/2017 00:14 יש הוכחות ויש עדויות. הדבר נבדק! (ל"ת)
9 מיכאל 19/03/2017 22:08 מעניין עם בתאגיד יהיה תפקיד של מנהל קול עבור 70000
שקלים בחודש???
8 גיל 19/03/2017 21:57 ראש הממשלה כבר מזמן הפסיק לדאוג לעם
ראש הממשלה דואג רק לעצמו ולאינטרסים האישיים שלו. הוא מוכן להוציא מליארדי שקלים כל שנתיים על מנת לשמר את כיסאו. הגיע הזמן לסלק את הטפיל. דור שלם עושה צבא ולא יכול לרכוש דירה במדינה ובמקום לטפל בבעיה הוא מתעסק רק בלהגן על עצמו מפני התקשורת. בושה וחרפה, לאן הגענו. דור שלם משעבד את עצמו לבנקים ולבעלי ההון. כבר מזמן הוא היה צריך ללכת הבייתה.מה שבטו בבחירות הבאות כבר לא אבחר בו...רק כחלון.
7 המתחזה 19/03/2017 21:53 ביבי אתה גאון תכלס אין לך מחליף אבל!!!
אתה תמשיך לאסוף את קהל הבוחרים שלך מהערים הפרימטיביות וכל הערסים וחסרי ההשכלה ימשיכו בכל אופן להצביע חחחח
מיכאל 20/03/2017 09:09 זהירות, אוטובוסים של בבונים נוהרים לכלפי... חחחח (ל"ת)
6 משה ראשל"צ 19/03/2017 21:22 הבעיה הגדולה היא הפחלון הנפוח והאדיוט (ל"ת)
אבי 20/03/2017 08:08 הבעיה היא לא כחלון, אלא הנוכל שעומד בראש (ל"ת)
5 אזרח 19/03/2017 21:16 אם מוציא הפוסט רוצה לנקום בכותב החוק לצידו
האם תרצו זאת עלייכם?
אזרח נאור 20/03/2017 00:17 למה שיעשה זאת?
הרי הוא הושתק על ידי ראש הממשלה או מי מטעמו. עכשיו הוא רק קיבל במה רחבה יותר. משטרת מחשבות כבר אמרנו?
4 שלום 19/03/2017 21:12 כל הכתבה הזו ולא כתבתם מי כתב את התגובה? (ל"ת)
3 פסיכיאטר מדופלם 19/03/2017 21:09 איל איש חולה אישה חולה מאוד
בתוספת כמה רוטויילרים משגעים מדינה שלמה ואף אחד ממפלגות הקואליציה לא אומר עד פה. ושוב חוזרת השאלה העם הזה דפוק עד כדי לא להבין שהאיש הזה שעוד מעט ישב במעשיהו מוליך בינתיים אותנו לתהום
2 מני 19/03/2017 21:07 תפנימו הבעיה לא ביבי
הבעיה היא כחלון ויתר השותפים בקואלציה ששכחו שהשלטון הוא של הליכוד בזכות 30 המנדטים ושותפי הליכוד בקואלציה ממשיכים הסחטנות שלהם .אז גם אם ביבי חזר בו וגם למרות המספרים שהציגו הגולשים ביבי היה מספיק חכם כדי להדוף כל סחטנות .כל השותפים יודעים היטיב שבבחירות מצבם יורע .
יעקב 20/03/2017 00:39 ולמה ש"ס עם 5 מנדטים
מנהלת לנו את החיים וביבי עם 30 מנדטים שותק בשיטה הנוכחית לה משנה כמה מדטים יש לך אלה אם אתה יכול להפיל את הממשלה
1 אלי 19/03/2017 20:56 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש