21:06 מניית אמריקן איירליינס מזנקת 1.8%, ברקע לרכישה חברה סינית >>

19:25 ברקע לתיקון בשווקים: מדד הפחד (VIX) נופל היום ב-6%

19:24 הנפט מטפס 1.8% למחיר של 48.6 דולר לחבית

18:56 סגירה חזקה באירופה: הדאקס זינק 1.3%, הפוטסי עלה גם כן >>

17:18 בגולדמן מוכנים לתיקון בשוק ומצביעים על הסיכון הבא בשווקים >>

16:45 מחר: עיצומים במשרד הרווחה, לא יינתן שירות בלשכות ברחבי הארץ

16:13 בית משפט כלכלי יוקם בעיר חיפה >>

15:24 מניית מנדלסון מזנקת 6% במחזור חריג, ללא הודעה >>

15:25 מניית העל בוול סטריט שזוכה היום להמלצה לוהטת >>

14:31 מנכ"ל צמח המרמן: "רק הפחתת מס לענף הבנייה תביא לייצוב מחירי הדירות" >>

13:27 ברק רגב מונה למנכ"ל Google ישראל

13:23 מחר תחל ועידת ההשקעות השנתית Israel Dealmakers בסן פרנסיסקו >>

12:26 השרה שקד: "לא פוסלת אפשרות שאתמודד על ראשות הממשלה"

11:55 צומת עזריאלי נחסמה לתנועה בעקבות הפגנת מאות עובדי "חיפה כימיקלים"

11:07 אקסלנס על שטראוס: "דו"ח חלש מאוד לרבעון הרביעי'" >>

10:17 בולטות בת"א: רציו יהש יורדת 0.59%, פרוטרום יורדת 0.19%

10:14 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה עולה 4.45%, דיסקונט עולה 2.17%

09:38 ביהמ"ש המחוזי בנצרת זיכה פה אחד את תושב הצפון שהואשם ברצח אמו

09:33 לאומי מעדכן מטה את מחיר היעד לאיידיאו ל-55.5 שקלים >>

08:49 הדולר נסחר הבוקר בירידות לרמה של 3.609 שקלים

08:34 הבוקר: כוחות הריסון של חמאס לכדו אדם שניסה להסתנן מעזה לישראל

08:30 ארה"ב: טראמפ קרא לחקור את קשריהם של ביל והילרי קלינטון לרוסיה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
בדרך לבחירות?

משבר חריף בקואליציה: נתניהו נסוג הערב מהקמת התאגיד - "שיניתי את דעתי"

נתניהו לשרים: "אם כחלון לא איתי אני הולך לבחירות. אני אנצח את לפיד, כחלון ימחק". הבורסה תגיב מחר?
 |  40
בדרך לבחירות?
Share

משבר בקואליציה. לאחר שדווח ביום חמישי האחרון על הסכמה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון על השקת תאגיד השידור הציבורי. היום משגר נתניהו פוסט בפייסבוק בו הוא כותב כי הוא שינה את דעתו. הודעה זו מגיעה 45 ימים בלבד לפני תחילת שידורי תאגיד השידור החדש ׳כאן׳. 

וכך כותב נתניהו בפוסט שפרסם הערב: ״שיניתי את דעתי בעקבות פגישה שקיימתי אתמול עם עובדי רשות השידור. בפגישה שמעתי סיפורים קורעי לב על עובדים מנוסים ומסורים שנשלחים הביתה בגלל התאגיד.כמו כן התברר בפגישה שבניגוד לנתונים של משרד האוצר, עלות המשך הפעלת רשות השידור זולה בעשרות מיליוני שקלים מעלותו של התאגיד. אז בשביל מה צריך את התאגיד?״.

בתוך כך, לפי אתר ynet ראש הממשלה נתניהו כינס כמה שרים להתייעצות שבסופה הוחלט להתנגד נחרצות להקמת תאגיד השידור הציבורי. עוד דווח כי נתניהו אמר בפגישה לשרים כי "אם לא נגיע לסיכום עם כחלון - נלך לבחירות". בפגישה הערב שהתקיימה בביתו של נתניהו נכחו השרים מירי רגב, יריב לוין, מירי רגב וצחי הנגבי. נוסף אליהם הגיע יו"ר הקואליציה דוד ביטן. כל הנוכחים הסכימו שאסור שהתאגיד יקום ושככה אי אפשר להמשיך (בהתנהלות מול כחלון). הטענה היא שכחלון לא אמור להתערב במהלך שנוגע לשוק התקשורת, כל עוד המהלך לא כולל כרוך בתוספת תקציב. התערבותו של כחלון לטענת השרים שלקחו חלק בפגישה, היא הפרה של ההסכם הקואליציוני. עוד דווח בתקשורת כי נתניהו אמר לפגישה לשריו כי "אחרי הבחירות כחלון יימחק, ואני אעביר חוק לסגירת התאגיד".

ואם זה לא מספיק, אז כתב ידיעות יובל קרני עדכן בטוויטר כי משה גפני מיהדות התורה פנה לנתניהו בטענה כי חילול השבת בגלל התאגיד זה חמור מאוד וחסר תקדים (נתניהו כינס הערב מספר שרים בביתו להתייעצות בעניין התאגיד.

חיים לווינסון מ'הארץ' כתב בטוויטר כי נתניהו אמר הערב בפגישה לשרים: "אם כחלון לא איתי אני הולך לבחירות. אני אנצח את יאיר לפיד, כחלון ימחק. אחרי הבחירות אני אביא חוק לסגירת התאגיד"

יו״ר הקואליציה, דוד ביטן, דיבר הערב בתכנית ׳פגוש את העיתונות׳ בערוץ 2 ואמר כי מפגלתו תתנגד להסכמות שקיימו נתניהו וכחלון בעניין התאגיד. ״בנושא התאגיד, נכון יש חוק. אנחנו לא מוכנים שהתאגיד הזה יקום, יש לנו עוד 45 יום על מנת לדאוג שהוא לא יקום״, אמר במהלך התכנית.




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 איציק 19/03/2017 09:18 ספין ותו לא
באמת "נקרע לו הלב" על 1000 עובדי רשות השידור שקיבלו משכורות עתק במשך שנים? אל עשרות אם לא מאות אלפי צעירים שמשלמים מחיר מופרך על דיור לא כואב לו? איזה מן מנהיג זה? זה בכלל לא קשור לתאגיד, רק למס דירה שלישית והצלחתו המסתמנת של כחלון.
27 שי 19/03/2017 08:44 לביבי יש עיתון ורוצה גם לשלוט בתחנת טלביזיה מפוחדת
כך הוא נכנס לסלון של כל בית אין פה שום הגיון כלכלי רק פוליטיקה מלוכלכת
26 סנשו פנשו 19/03/2017 08:40 נתניהו, כמה פעמים תוכל לשקר אותנו?...
נפגשת עם עובדי רשות השידור ונקרע לך הלב? זה לא אותם עובדי הרשות שקראת להם חמאסניקים? אתה באמת חושב שמישהו מאמין לך???
25 דוד 19/03/2017 08:34 פחלון-לך הביתה
לא תלך עכשיו,תלך בבחירות. נפל!!!הרת את הזוגות הצעירים. העלו לי את השכר דירה ב 890 ש"ח,בגללך!! תחזור למכור חומוס באולגה. בחיאת רבאק!!
24 איתי 19/03/2017 08:30 בואו נרים שמפניה וורודה וסיגר טוב (ל"ת)
23 שני 19/03/2017 08:19 שטות ללכת לבחירות
לא צפוי שינוי משמעותי בגושים לפי רוב הסקרים. כך שמי שחולם שיכול להקים קואליציה אחרת שראש ממשלה אחר עומד בראשה - שיעשה זאת כעת. חבל על הזמן והכסף ללכת לבחירות רק כדי לגלות שכלום לא השתנה.
22 בן 19/03/2017 06:57 לפני הבחירות ביבי מועמד לכלא על שחיתות
הוא שכח את זה?
שמטוב 19/03/2017 08:17 ביבי לא שכח. הוא רוצה בחירות בזק לפני הגשת כתב אישום. (ל"ת)
21 הרכבת יצאה 19/03/2017 06:32 התאגיד חייב לקום (ל"ת)
20 לא נצביע 19/03/2017 06:04 לפחלון לפיד וביבי. נמאס מאנשים שמתעמרים בצבור הישראלי
ביבי בכלל לא מנהיג. כחלון ולפיד גרמו יותר נזק מתועלת לעם לא נשכח ולא נסלח הזדמנות להיפטר משלושת המוסקטרים ולמחוק אותם סופית
19 רק נתניהו 19/03/2017 06:02 אני לא רוצה אפילו לחשוב איך תראה ההנהגה לאחר עידן נתניה
מדינה שנשלטת על ידי הרשימה המשותפת. רוטציות כל חודשיים. טירונים בצמרת. אפס הבנה כלכלית מדינית ופוליטית שני אפסים במדיניות חוץ ובטחון בקיצור נתניהו זה גן עדן לעומת מה שיקרה. אני בכל אופן ממליץ למי דבאמת חושב שנתניהו יעלם מהזירה הםוליטית קודם כל לקנות דולרים במחירי רצפה ולהיות בינתיים מאוד מאוד זהיר בבורסה ולא לקנות דירות אפילו למכור. הדירות ירדו חזק אם נתניהו לא יהיה ראש ממדלה כי םשוט אנשים יברחו מכאן האבטלה תצמח ונפהמצה הבטחוני יתדרדר לגיהנום. כל הדברים באחריות
שמטוב 19/03/2017 08:10 ביבי מחוסל כך או אחרת. אל תיתלה בקש.
לביבי יש יותר אוייבים מאשר לכל מנהיג פוליטי. הוא גם עומד בקרוב למשפט. אתה באמת מאמין שמישהו שעומד למשפט על התנהלות בזויה יקבל אימון מהציבור. חוץ מזה יש מספיק מנהיגים שפויים הגונים ולא שקרנים . ביבי גורם יותר נזק מתועלת. בזמן כהונת טראמפ לא ילחצו עלינו בנושא הפלשתיני והנושא האירני לכן זה הזמן להיפטר מביבי .
18 כחלון 19/03/2017 03:29 חזק ואמץ
מספיק לתת יד לממשלת עלובי הנפש שמרסקת את המדינה יום יום ושעה שעה. אין צורך בבחירות ובזריקת כסף בגלל משפטו של שקרניהו- הקם ממשלה עם לפיד הרצוג ואחרים
אלי 19/03/2017 08:45 "אחרים"
האם התכוונת עם ערבים?
17 הליכה לבחירות - טעות 19/03/2017 01:04 נתניהו עושה טעות ענקית ומשחק לידי השמאל (ל"ת)
16 רוני 18/03/2017 23:42 כחלון הגיע הזמן ללמד את הביבי מהי דרך ארץ
יחד עם הבית היהודי ליברמן והחרדים הקימו קואלציה עם מי שצריך העיקר בלי הביבי
15 מה אתם מזיינים בשכל 18/03/2017 23:29 מה כחלון דוחף את האף שלו לענייני התאגיד
נתניהו צודק במיליון אחוז. אם אין הוצאה תקציבית עודפת אין לכחלון מה לזיין במוח. הגיע הזמן שהאםס הזה יתאםס על עצמו לםני שבחירות יאפסו אותו לגבי נתניהו הוא מלך למה הוא מלך כי אין אף אחד במדינה שיכול ורומתאין להחליף אותו. מגיעים לקלפי מגלים אחריות ומצביעים נתניהו.
מפגר 19/03/2017 10:27 ומה עם מאות המיליונים
שהביביהו כבר שרף על התאגיד ??? הביביהו הכנסת הקודמת רצה וייזם את התאגיד, עכשיו שהוא מבין שהתאגיד לא ביד שלו ולא יוכל לשלוט בו הוא רוצה לחסל אותו אבל מה עם כל מאות המיליונים שכבר נשרפו ??? זה בסך הכל כסף של מיסים שלנו שהלך לעזאזל על שינוי הדיעה של הביביהו הנאלח???
14 ש.א 18/03/2017 23:28 מרגיש לי ממש לא מעניין
לא בוחר באף אחד כול הפוליטיקאים אוכלי חינם אינטרסנטים
13 מיה 18/03/2017 22:36 דמנציה
ככה זה מתחיל
רופא מוח 19/03/2017 06:59 חייב mri דחוף
וגם לעזוב את קן הקוקיה שם בששי שבת מחמירים את מצבו.
12 כחלון האפס הולך הבית 18/03/2017 22:24 בעלי הדירות יזרקו את כחלון לפח האשפה של ההסטוריה. (ל"ת)
ומשקיעי הבורסה 19/03/2017 06:02 יזרקו את לפיד וביבי לפח הזבל של ההסטוריה
לפיד פגע במעמד הביניים הכי הרבה. עם העלאת המע"מ, קיצוץ קצבאות ילדים והחרדים לא יסלחו לו על זה. גם מס שבח על דירה שניה שהוא הנהיג. גם חובת הגשת דו"ח מחזור של 811 אלף שח. התעמרות במשקיעי הבורסה. וגם אי מכירת כיל מטעמים פופוליסטיים בלבד. אובדן הכנסות למדינה. פגיעה במשקיעים בכיל ופגיעה בכל עם ישראל שמושקע בכיל בקרנות פנסיה וקופות גמל. והכי גרוע החשבת הכללית שכעת ממליצה על מכירת כיל במכרז בינלאומי . כך שכולם רואים איזה נזק לפיד גרם לעם ישראל. . יחד עם הבוס הגדול השרדן ביבי כחלון לפיד וביבי צריכים לעוף .
11 אבשלום חום 18/03/2017 22:08 50 אלף בעלי עשרות דירות ימחקו את כחלון
נקים ממשלה בלי ליברמן . רק מפלגות ימין ציוני. אכניס את בוגי. וכחלון. נספח את ארץ ישראל. נשקיע בפריפריה. יהיה פה גן עדן!!! בואו להצביע לימין.....הערבים והסמול נוהרים במנהרות החמאס!!!
10 יוגלי 18/03/2017 21:57 ביבי
ביבי האיש הכי פחות בפוליטיקה הישראלית מילה לא מילה הסכם לא הסכם אובמה לא היה טיפש האיש הכי לא אמין בראשות ממשלת ישראל
9 אלי 18/03/2017 21:57 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
דניאל 18/03/2017 22:53 מקומו בכלא...
המקום הכי מתאים לאדיוט שמנהל אותנו זה בכלא. פשוט לא יאומן איך ייצור אחד הורס את המדינה ואף אחד לא עושה כלום.למרות שזה נראה קלוש שישב כמה שנים כי יש לנו גם יועץ משפטי פח אשפה מושחת.
8 אלי 18/03/2017 21:57 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
7 אלי 18/03/2017 21:57 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
מיץ של 19/03/2017 07:51 למה להעליב את הזבל ?????? (ל"ת)
. 18/03/2017 22:45 אלי איזה מאמי אתה מותק (ל"ת)
6 צפוני 18/03/2017 21:46 משבר הדיור תם
לכן מושון התחיל לטפל במשברים אחרים...
5 משקיף 18/03/2017 21:41 ביבי רוצה בחירות בשל החקירות. כמו שעשה ללפיד-תירוץ עלוב
ביבי תהיה כבר מקורי, השקרים שלך נמאסו כבר על כולנו. חושב שהעם טיפש? עד מתי תהתל בנו ולא תטפל בבעיות האמיתיות העומדות לפתח!?
אבודים 18/03/2017 23:53 ביבי בונה על עם טיפש והוא צודק. אין מה לעשות . (ל"ת)
4 מוטי 18/03/2017 21:33 יאללה בחירות . מה לא יעשה להיחלץ מכתבי אישום על שחיתות
ונהנתנות
3 אורן 18/03/2017 21:25 בעל הבית השתגע
בחירות לא בגלל צוק איתן 75 הרוגים לחינם לא בגלל חקירות לא בגלל שיעבוד דור שלם למשכנתאות רק בגלל הפחד של ביבי על מה יגידו עליו בתקשורת שיגעון וטירוף מערכות מוחלט
מסכים לכל מילה 18/03/2017 21:52 מסכים (ל"ת)
2 שמטוב 18/03/2017 21:23 ביבי הקומבינטור עושה תרגיל פיטורים לכחלון,אבל ביבי טועה
הפעם או שהבליכוד יתמרד נגד ביבי וידיח אותו מיידית או שהולכים לבחירות וביבי יפסיד יחד עם כשלון. הקומבינה האחרונה לא תעבוד לביבי אלא אם כן נימאס לו והוא בעצמו רוצה לפרוש מהחיים הפוליטיים ומחפש דרך. ביבי שמסובך עם משפטים קרובים ומאוס על רוב שותפיו - קרוב לסופו הפוליטי.
1 משה 18/03/2017 21:13 קפץ לו הגן האיראני? (ל"ת)
שמטוב 18/03/2017 21:59 קפץ לו הגן הערבי (השקרנות המתמדת) (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש