20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דרוקר חושף: "נתניהו הפעיל טוקבקיסטים בשכר" - מציג מסמך

 |  69
פייק טוקבק
Share
אם תמיד חשדתם בטוקבק מפרגן מדי לפוליטיקאי כזה או אחר, או אולי נתקלתם בטוקבק שבא להגן על אלו ודומיהם, העיתונאי רביב דרוקר חשף הערב כי יש בסיס לחשדות שלכם. דרוקר פרסם הלילה (ד') בבלוג שלו מסמך לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו הפעיל טוקבקיסטים בשכר בתקופה בה ציפי לבני לא הצליחה להרכיב ממשלה ב-2008.


המסמך שחשף דרוקר נראה כמו תיק עבודות של החברה הנשכרת, בו היא מציינת את כל המקומות בהם הושתלו התגובות, חלקן מפרגנות לנתניהו, וחלקן האחר מקניטות את לבני.

וכך כתב דרוקר: "זה לא בטח לא חידוש מסעיר שפוליטיקאים מפעילים טוקבקיסטים בתשלום כדי שיכתבו עבורם באתרי חדשות למיניהם. זה בטח לא מפיל אתכם מהכיסא שגם נתניהו עוסק בכך. בכל זאת, נדירים מאוד המקרים שמסמך כמו זה שאני שם פה נחשף. איכשהו, האופרצייה מצליחה תמיד להישאר די חשאית. לא רק חשאית. גם משפיעה. לכאורה, מי סופר בכלל תגובות של כל מיני אנונימיים באתרי חדשות. למעשה, לטוקבקים יש השפעה מפתיעה לרעה על הזירה הציבורית, על התקשורת. שוב ושוב אתה שומע אנשים מכובדים שמנתחים את הלך הרוח הציבורי על פי מה שהם קראו בטוקבקים. אין לי כלים מדעיים לטעון שזה לא משקף את עמדות הציבור, אבל אחרי שראיתי מסמכים כמו זה שאני שם פה, אני מאוד חשדן כלפי הטוקבקים הללו. המסמך הזה הוא קצת ישן. אוקטובר 2008. ציפי לבני לא הצליחה להרכיב ממשלה. נתניהו עולץ וצוות הקמפיין בתשלום שלו דואג להכניס טוקבקים לאתרים השונים ומדווח לבוס על ההצלחה. הנה הדיווח".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-50 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
50 אנונימי 28/03/2017 12:49 וישראל היום זה לא טוקטוביסטים מטעם
בחינמון ישראל היום יש כותבים רבים, לא אציין את שמם, אבל כל מי שקורא את העיתון הזה יודע במי מדובר (אני נמנע מלקרוא להם עיתונאים) שהם באופן מעשי טוקטוביסטים של נתניהו. מעולם לא ראיתי אותם כותבים טוקבק נגד ביבי או אפילו מבקרים אותו.
49 ישראלי 27/03/2017 12:01 דרוקר הדרייק הזה יצא מדעתו. במה הוא מתעסק? בושה לו. (ל"ת)
48 יוגלי 18/03/2017 22:12 דרוקר
ישר כח מכל הלב ביבי האיש הכי פחות אמין במערכת גם אובמה לא היה טיפש ביי
47 רוזי 18/03/2017 10:37 reuvenvn@012.net.il
מר דרוקר נמאסת כבר עם הכפשות והשנאה נגד ביבי. אני רואה בדרך עוד משפט על הוצאת דיבה על שקרים. אגב דרוקר יש בחירות בעוד שנתיים והעם יגיד דברו. שנאה שלך לא עוזרת . אני ממליץ לליכוד לחקור מי משלם לעיתונאי דרוקר בשנים האחרונות על ניהול שנאה נגש ביבי
46 משה רבנו 17/03/2017 21:14 אם הטוקבקים ברמה של הליכוד, אז אין מה לחשוש! (ל"ת)
45 שרעבי בצלאל 16/03/2017 18:39 משעמםםםםםם
דורקר הנכבד .וידיעות אחרונות .גם נניח שאתם צודקים זה מתחיל להיות משעמם.מה שרה עושה מה ביבי אמר ..דיייי בא לי להקיא חפש נושא חדש .
44 טוקבקיס 16/03/2017 17:30 כמו כולם
נראה לך שהוא היחיד ?
43 מק 16/03/2017 12:40 שום דבר עם ראש ההמשלה לא מפיל אותי מהכסא
נמתין ליום הבחירות
מאיר 18/03/2017 12:41 גם אני לא אפול מהכסא.
קיבלת לייק ממני,נמתין לבחירות.
42 צום 16/03/2017 11:39 לעשות חקירת משטרה מאיפה הכסף ששולם 100% על חשבון הציבור (ל"ת)
41 הרואה 16/03/2017 11:36 דרוקר הצבוע
מה עם החברה שלך יחימוביץ????? בשנים האחרונות היא מבזבזת כספי ציבור על טוקבקיסטים כאילו אין מחר!!!! פי כמה וכמה מהבא אחריה!!!!! מפיצה רק רעל ושקרים כדי לזרות חול בעיני הציבור!!!!!! למה כזאת צביעות?????? אני גם לא מסמפט את ביבי אבל יש הרבה יותר גרועים ממנו, גם לטחור שלך בתחת אתה קורה ביבי???? מה נהיה ממך ידרק...
40 אלון 16/03/2017 10:56 דרוקר אתה לא מפחד מ ההההגברת (ל"ת)
39 סתם אחד 16/03/2017 10:24 ילד מפגר את מי אתה חושב שזה מעניין! לא הגיע זמן שתשתמש
בתעודת העיתונאי שלך לדיווחים עיתונאיים ולא בהטלת רפש במישהו שלא יכול לענות לך?
המישהוא יכול לענות 16/03/2017 16:43 ועונה באמצעות מקורבים והוא בכלל שר התקשורת
אם אין אמת שיתבע
38 מיקי 16/03/2017 09:55 השאלה דרייקער מי מפעיל אותך (ל"ת)
37 דן 16/03/2017 09:52 דרוקר העיתונאי מס' 1 בישראל
עיתונאים צריכים ללמוד מהו המקצוע ממנו. לא לפחד, לא ללקק. ישר לפרצוף. כל הכבוד דרוקר. הרוב הדומם והשפוי איתך.
ציניות בריאה :) 16/03/2017 23:24 קיבלת לינק ממני
אתה טוב :)
סתם אחד 16/03/2017 10:24 חחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
36 רמי 16/03/2017 09:48 איזה אפס הדרוקר הזה,האובססיביות שלו זקוקה לטיפול מעמיק. (ל"ת)
35 YL 16/03/2017 09:47 בגלל ש מר דרוקר חושף את הזיהום של ביבי יתכן והפסכייטר.
מר דרוקר היקר יתכן ואתה עולה ל כספי הציבור הרבה כסף. אתה מבין את המשמעות ש יתכן וראש ההמשלה נזקק לכדורים פסיכוטים ממשפחת SSRI וכל זה בגלל גילוי חומר אמתי.רק המחשבה ש הציבור יתכן ומשלם לדוקטור ברמת אילן רבינוביץ מומחה ל בעיות נפשיות שכר מהקופה הציבורית גורמת צער הריי אפשר לנצל כסף זה ל סיגרים כדוגמה
34 איציק מנדל 16/03/2017 09:33 למי בפוליטקה אין טוקבקיסטים ?? לאיזון תעשה כתבה על כולם (ל"ת)
33 אריאל 16/03/2017 09:33 ביבי ושרה מזכירים לי את צ'אד שוקו ואשתו
שני הזוגות היו אליטות מנותקות מעם.צאושסקו ואשתו טעמו את מטעמי החיים בעוד עמם רעבו ללחם.האישה הסתובבה עם נעליים מעוטרים זהב וחיה בארמון שרד בעוד העם אכל מפחי אשפה .
32 איציק מנדל 16/03/2017 09:31 הכל מאוס ולעוס וממוקד מטרה זה כבר לא עובד (ל"ת)
31 חן 16/03/2017 09:28 עיתונאי עלוב
האיש הזה עוד יאושפז לא נותר בו גרם של הגיון ושיקול דעת . הוא כולו שנאה שטנה ורעות רוע
30 לילי 16/03/2017 09:15 יש עיתונים ועיתונאים בשכר -כסף קונה הכל גם טוקבקיסטים (ל"ת)
29 אני 16/03/2017 09:02 דרוקר- יכולת ניסוח עלובה. כתב מהשורה השניה.
זה הכתבות שיש לך? שמע תראה אם יש משרה בוואלה סלבס. עלוב. רואים שאתה מונע ממניעים שאינן טהורים.
28 רוקי 16/03/2017 08:38 אחד מפחי האשפה הגדולים היום בתקשורת הדרוקר הזה!!
האובססיה שלו נגד ביבי כבר נהיה חולני
27 א.נ 16/03/2017 08:34 דרוקר ואתה לא טוקבקיסט עם משכורת בערוץ 10?הצחקת אותנו !
הטוקבקיסט הגדול של ערותץ 10 דרוקר עושה את עבבודתו גם בשכר מערוץ 10 עושה עבודות "תחקיר ". . דרוקר הכל טוב ויפה אבל צופי הטלויזיה הפסיקו להאמין לכל הדיווחים שלכם בתקשורת קניתם את שנאת רוב העם אליכם ביושר . ראינו את "הפרשנים המומחים" בבחירות שהיו בארה"ב ובישראל איזה מומחים גדולים אתם ואיך הכתרתם את הילרי קלינטון כנשיאה של ארה"ב ואת בוז'י הרצוג בישראל . הפסקנו להאמין לכל הדיווחים שלכם כולל בערוץ 2 . ואני לא טוקבקיסט של נתניהו הוא ממש לא מעניין אותי . דרך ההתנהלות הראוותנית שלו ושל רעייתו לא סימפטית בעיניי אבל אני לא מצפה מראש ממשלה ללכת ערום עם מכנסי חאקי ברחוב אבל לקבל מתנות זה בעייץתי לא בגלל המתנות בגלל שמדובר באנשים עשירים שאיבדו את הרגישות שלהם . אבל אין מי שיכול היום להחליף את נתניהו ולא נראה עם כל המועמדים החיוורים במפלגות האחרות שמתבשמים מסקרים שקרים. ביום שתרפו מדיווחי השקר שלכם אולי אולי תהייה לכם ולשאיפותיכם ההזויות להחליף השלטון תקווה . אבל רוב העם בישראל לא מאמין לדיווחים שלכם . קניתם את זה ביושר !!!
26 אחד 16/03/2017 08:32 לפי כל התגבובות פה , יש לביבי עדיין מגיבים בשכר (ל"ת)
ס 16/03/2017 09:49 צדקת. יש הרבה יותר תומכים (ל"ת)
דרוקר צריך להישפט 16/03/2017 09:04 תפנימו את הכרעת העם!!!! (ל"ת)
שמטוב 16/03/2017 13:38 שמענו אותך אדון טוקבקיסט. הצ'ק של ביבי בדרך. (ל"ת)
25 זוז 16/03/2017 08:30 כמה תרמו האיחוד האירופאי והקרן החדשה לעמותה שלו? (ל"ת)
24 אא 16/03/2017 08:24 אין תקדים
באין תקדים לכך לשום ראש ממשלה החפירות בביתו באישתו השכם והערב היא ההוכחה לכך הברורה כי יש כאן מגמה ואינטרס תפסיקו ליתמם במיוחד לאור העובדה שהאדם ממון על ידי מאן דהו
23 אנונימי 16/03/2017 08:16 לפי התגובה של #1 הוא עדיין מעסיק אותם :) (ל"ת)
22 משה 16/03/2017 08:15 פשוט פסיכופט
אתה כבר לא מעניין מה לא ברור לך דרוקר הפסיכופט
21 המשך והצלח 16/03/2017 08:05 כל הכבוד לדרוקר שלא נרתע מלפרסם את האמת (ל"ת)
20 חולי נפש 16/03/2017 07:59 כתבלבי תישקורת
גם טיפול רפואי כבר לא יעזור לכם ! יש מישהו שעוד מאמין לכזבים שלכן ?!
19 כותב 16/03/2017 07:43 לא נותר למי לכתוב (ל"ת)
18 מאיר פ 16/03/2017 07:16 כתב פה מישהוא כי דרוקר חולני נו
כולם משתמשים במדיה כולל המגיה עצמה על מנת לקדם עצמה, דרוקר משתמש בעיתונות צהובה על מנת לכתוב רפש על נתניהו דרוקר מאמין כי זאת הדרך להגיע לצמרת העצונאות בישראל... ראיתם מה קרה לאסף אראל מצא עצמו יושב עם מדיה של דאעש וטרור ( שם אסף מרגיש בבית ) אז לא להתרגש מרהיב דרעק הופעותיו בתקשורת מתמעטים ונעלמים
17 מפוקח 16/03/2017 06:24 דרוקר שייך לציין שהוא עצמו ממומן על ידי הקרן החדשה. (ל"ת)
16 שכחתם את 16/03/2017 06:10 לפיד ויחימוביץ. כל פעם שיחימוביץ מצייצת וכולם נגד
יש לה "אוהדים" שפתאם צצים בשמות ישראליים נדושים משה, יצחק, רוני, דנה דנה ועוד פעם דנה חחח. רותי רחל וכו וכולם בעדה!!!! . כנ"ל לפיד שמגייס אנשים לשבח את חכמתו היתרה וגאונותו כלכלית. כולם שכחו איך הוא דפק את מעמד הביניים הכי הרבה. הטיל חובת הגשת דוח מחזור אוילי והרס סופית את הבורסה. וסירב למכור את כיל בטמטומו כי רב והאשים את החשבת ואת ביבי לטענתו לא ידע שביבי מעוניין למכור את כיל. ובסוף החשבת הפופוליסטית הסתלקה עם 6 ארגזים בהם חומר על כיל ושיחררה כתבה מטופשת שבה היא דווקא ממליצה למכור את כיל. והעם שנפגע והפסיד רוצה להצביע ללפיד כראש ממשלה. עם טיפש וכנראה מגיע לו מנהיג יותר טיפש.
15 לנתניהו כחלון ליבני 16/03/2017 06:04 לפיד וכל מי שמעוניין - גם אני רוצה לעבוד איתכם איך
פונים אליכם????????? תשאירו לי טלפון.
14 נו באמת 16/03/2017 05:04 YNET מלאה עד אפס מקום בטוקבקיזם שמאל בשכר. את זה
דרקר לא רואה?
13 חכם 16/03/2017 03:49 זה העבודה שלו
מזה הוא מתפרנס, אחרת לא יהיה לו מה לאכול. איזה ניסוח עלוב. נניח ושכרת חברה לעשות קמפיין בשבילך, בכל תחום שהוא. מוצר שאתה רוצה לקדם , אג'נדה חברתית, פוליטית. ושכרת חברה לקדם זאת ואותה חברה כחלק מהשיטות שהיא משתמשת שוכרת טוקבקים. אז לכתוב נתניהו שכר טוקבקים? כמה רוע וטמטום , אתה כבר חשוף שמוקר, אף אחד לא קונה את השטויות שלך, לך חפש פרנסה שתכבד אותך. ואלה שממנים אותך , חבל לכם על הכסף, זה לא אפקטיבי , השמוקר עושה עליכם סיבוב.
12 דאחקה 16/03/2017 00:35 נחמד משעשע ...חסר השפעה ממשית (ל"ת)
11 שלומי 16/03/2017 00:32 דרוקר די מספיק נמאסת חפש משהו אחר (ל"ת)
10 ביביהו נאלח 15/03/2017 23:44 לא יפסיד כל טריק הביביהו
מעשן סיגרים נהנתן ושתיינית שמפניה פיגי, זוג משמיים. המזל שלהם זה שהבוחרים שלהם מזרחיים אנשי ליכוד מהשכבות החלשות שמצביעים מבלי להפעיל את הראש, העיקר נגד המערך שכבר לא קיים עשורים.
זאביק 16/03/2017 17:31 לא המערך ......מ פ א ' י הוא האויב המר
כי סבא שלהם סיפר להם שמפא'י גרו בווילות והעולים המסכנים גרו באוהלים. הנכדים הבבונים בכלל חושבים שמפא'י זה היה איש אחד שהתעלל בסבים והספתות שלהם. הם דווקא מעריצים את בן גוריון אבל שונאים את מפא'י.......לך תסביר
9 ברגר 15/03/2017 23:26 למה איש לא מאמין לדרקר הזה?
למה כולם מאמינים שדרקר מקבל כספים בעקיפין לפחות מהקרן החדשה להשמדת ישראל? כלומר דרקר הוא הטוקביסט הגדול ביותר הממומן על ידי שונאי ישראל
8 יריב 15/03/2017 23:22 בזכותך ביבי יבחר שוב! אתה גדול תודה לך (ל"ת)
7 ... 15/03/2017 23:12 כל מתבגר מתחיל במחשבים יודע להכין כזה דף...
אין מי שחתום על הדף הזה ...
6 רוני 15/03/2017 22:55 דרוקר היקר
אני לא מבין מה הבעיה. אתה בעצמך כותב שזה לא מפליא, ושזה לא חדש שפוליטיקאים עושים את זה. אז פה בעצם איזה ח"כ שמאלני כמוך שילםלך כדיי שתחפיש את שמו של ביבי. בוא נראה אותך מפרסם מסמך מפליל של ח"כ שמאלני. אתה כתב שקרן... הציבור כבר לא אוכל את השקרים שלך.
5 אילן 15/03/2017 22:50 דרוקר אתה בעצמך טוקביסט אובססיבי שעולה לנו יקר
פשוט לך לפסיכולוג שיגמול אותך ממחלת הרדיפה וייתן לך קצת אופטימיות.
4 אבשלום 15/03/2017 22:46 פייק ניוז! גם התשקורת מקבלת שכר!! (בנתיים)
סגרתי את רשות השידור. אסגור גם את כל התקשורת הסמולנית. בנימין נתניהו נילחם במאות אלפי אנשי תקשורת (כולם קופי פאסט)
3 אלי 15/03/2017 22:16 דרוקר לא מפסיק לשקר
מה יש לך מנתניהו ? זה כבר אישי ולא חדשותי ולכן כבר לא מעניין. איש הזוי.
2 אא 15/03/2017 22:14 גם אני בתשלום? מרוצה מאוד מביבי - יישר כח! (ל"ת)
1 נמאס מהרדיפה 15/03/2017 21:51 דרוקר הזה פשוט חולני (ל"ת)
אחה"ע 16/03/2017 08:20 גם אתה "מטעם"? ספר כמה אתה מקבל לפי שורה, מילה וכו' (ל"ת)
דב 16/03/2017 08:18 גם אתה שתול של נתניהו השקרן (ל"ת)
דוד 16/03/2017 08:09 התכוונת גאון!!! (ל"ת)
אברהם .ו 16/03/2017 07:02 רדיפה
האמת כואבת , דוקרת , והכי הכי מעצבנת ...אתם צריכים ללמוד לחיות עם האמת ...
שוקי 15/03/2017 23:54 שחרר
די דרוקר די, נמאסת שחרר... הפעיל טוקבקיסטים בשכר? בשנת 2008? מה אתה אומר ? כאילו לא ידענו שיש טוקבקיסטים בשכר זה היה עלוב אם ביבי לא היה מספיק חכם לסגור גם את הפינה הזו ולדאוג שיפרגנו לו בטוקבקים, אז מה? זה פלילי? הוא היחיד? שחרר פשוט שחרר נמאסת תמצא קורבן אחר, זה חולני
רינגו הליברפולי 15/03/2017 23:15 הוא גם חולה וגם נודניק (ל"ת)
רוני 15/03/2017 22:57 צודק. אני איתך.
כל התקשורת השמאלנית הזאת. כל הזמן מפרסמים רק החפשות על ביבי ושרה.
רופא אידיוטים 15/03/2017 22:48 מי החולה האמיתי כאן? (ל"ת)
יעקב 15/03/2017 22:31 לפי התגובה אתה כנראה טוקבקיסט בשכר
תגיד לי על מי אתה רוצה שדרוקר יכתוב ? על ציפי ליבני שאין לה קשר לכספי הממשלה? על בוזי ? מי שמנהל את המדינה זה הליכוד בראשות ביבי ואם יש שחיתות בכספי המדינה אז זה נמצא שם בתקופת המערך כתבו על השחיתות של המערך ומעניין שאז לא היו בכיינים כמו בכייני הליכוד יללה תתבגר
אבג 15/03/2017 22:18 כמה קבלת
כמה ביבי שילם לך על התגובה
טוקבקיסט בשכר 15/03/2017 22:11 ואולי ראש ממשלתנו מר נתניהו חולני ??? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש