18:36 ירידות קלות בוול סטריט: אפל מאבדת עוד 1.7%, מדד הפחד קופץ 4% >>

18:26 טסלה משלימה ירידה של 8% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

עומר מואב נגד מתן חודורוב ("פופוליסט חסר הבנה") - חודורוב לא נשאר חייב

סדרת הכתבות שמציג השבוע חודורוב בערוץ 10 הציתה אגרסיביות גדולה בפייסבוק - הנה הסיפור
 |  51
החלפת מהלומות
Share
מתן חודורוב, הפרשן הכלכלי של ערוץ 10 ומגיש פינת 'אנליסט' בערוץ, מציג השבוע סדרת כתבות בעניין שוק השכירות בישראל בהשוואה למתרחש בערים מערביות גדולות כמו אמסטרדם או ניו יורק. בסדרת הכתבות תחת הכותרת 'בעל הבית השתגע', טוען חודורוב כי יש מקום לפיקוח על שוק השכירות הפרוץ לטענתו בישראל. אתמול (יום א') עלתה הכתבה הראשונה בסדרה והבוקר פרסם פרופ' עומר מואב פוסט חריף כנגד הסדרה וגם ספציפית כנגד חודורוב.

"לפי הקדימון לסדרת הכתבות של מתן חודורוב על שוק השכירות ופיקוח שכר דירה, אנחנו צפויים לקבל עוד הטפה פופוליסטית שמתעלמת מהעובדות החשובות לגבי פיקוח שכר דירה: שוק שחור, תחזוקה לקויה, מחסור והרס של שוק השכירות. האיש שמלמד את הציבור בישראל את רזי הכלכלה הוא פופוליסט חסר כל השכלה והבנה כלכלית, שחושב שלראיין אנשים "מהשטח" זה תחליף לתחקיר רציני", כך כתב מואב ובין היתר הוסיף כי "פשוט מייאש. חודורוב, ולמעשה כל התקשורת, מטעים את הציבור, הפוליטיקאים הפופוליסטים מגיבים בהצעות חוק מזיקות, והציבור המוטעה ישלם את המחיר. אם רוצים להוריד את שכר הדירה יש רק דרך אחת: להגדיל את ההיצע. כל היתר זה שמן נחשים. רק לחץ ציבורי על הממשלה לפעול להגדלת ההיצע, בלי שטויות וקסמים, יוביל לירידת מחירי הדירות והשכירות". בסיום הפוסט מפנה מואב אל מסמך מדיניות שפרסם בעבר בעניין שוק השכירות בישראל כגיבוי לטענותיו (קישור למסמך בהמשך).

חודורוב שקרא את הפוסט הגיב באחד חריף משלו: "חשוב שנעסוק פעם אחת בדלגיטימציה גסת הרוח שזועקת מהפוסט שלך, כלפי מי שמביע עמדה שונה; בתפיסה השטחית והמתנשאת שלפיה לכל בעיה כלכלית יש פתרון מדעי נכון ויחיד, לצד המוני פופוליסטים טועים; כאילו פרופסורה מקנה כשלעצמה למי שמתהדר בה עם ארשת חשובה, סמכות מדעית עליונה לקבוע מה מועיל ומה מזיק, מי מקצוען ומי דמגוג, מי צודק ומי "מטעה". המציאות, מה לעשות, מורכבת הרבה יותר מכפי שאתה מוכן להודות. היא לא עשויה רק מזכות הקניין, מתמריצי התנהגות למשקיעים או מעקומות ההיצע והביקוש שאתה מלמד בקמפוס".

עוד כותב חודורוב כי "בחיים עצמם יש גם צעירים, שצריכים לגור - ועכשיו - במציאות שבה אין מספיק דירות, ולכן כוחות השוק כשלעצמם לא יובילו לריסון המחירים בטווח הנראה לעין. כפי שיכולת לראות אתמול (כי בניגוד לדבריך שודר לא רק פרומו, אלא פרק שלם), מדינות רבות במערב - וביניהן גרמניה, הולנד וניו יורק - עודן מקיימות משטר של פיקוח על שכר הדירה, גם אם בהיקפים משתנים, בדיוק מן הטעם הזה. אפילו בסטנדרטים הניאו ליברליים הקיצוניים שלך, אני לא חושב שתאשים אף אחת מהממשלות שם בנטיות בולשביקיות; אבל מהן כמה מעצמות כלכליות, בעלות כלכלה חופשית מבוססת, מול הפרופסור הכל-יודע? מיהם שר השיכון ההולנדי (אגב - איש המפלגה הליברלית דווקא), או עשרות מיליוני הדיירים שנהנים ממגורים בדירות מפוקחות, לעומת דיקטטורת השוק של עומר מואב? כי הגיע הזמן לנפץ עוד מיתוס: לא רק למי שמציע לשקול לפקח על כשל שוק יש אג'נדה, אלא גם - ובעיקר - למי שדורש, באופן סדרתי, להימנע מכל התערבות. העמדה הזו, הכאילו פסיבית, משחקת לעיתים קרובות לידיהם של בעלי האמצעים - ומנציחה פערים בחברה, במקרה שלנו בין-דוריים. 9 שנים ממתינים בדירות מתפוררות הצעירים, חלקם כבר הפכו בני 40, עד שאלוהי ההיצע והביקוש יאפשרו להם לשכור נכס ראוי למגורים. שנה אחת מתוכן ישבת אתה באוצר וחילקת עצות לשר האוצר שטייניץ, שלא בדיוק הובילו לשינוי המגמה המיוחל בבעיה המטרידה ביותר את הציבור. כשאחרי כל זה הרשית לעצמך ללגלג על עיתונאי שהעז לבחון איך בעולם התמודדו עם סוגיות כאלה, לא באמת לעגת רק לי אלא למאות אלפי שוכרים בישראל".

בעקבות פוסט התגובה של חודורוב, פרסם מואב פוסט נוסף: "מתן חודורוב משתף צילום של הפוסט שלי ומבקר אותי אישית באריכות ובדמגוגיה מחרידה. הוא גם השמיט מהפוסט המקורי בחוסר יושרה מדהים את החלק החשוב ביותר", פה מתכוון מואב למסמך שצירף בעניין (למסמך לחץ כאן ), נייר מדיניות שכתב בעניין הרגולציה על שוק השכירות בישראל.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

51 תגובות ב-39 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
39 הנוירולוג 07/02/2017 18:10 שניהם צודקים (ל"ת)
38 GD 07/02/2017 13:27 המסר הוא: לא להתקע בדירות שכורות.
יש להסתכל על זה מכוון אחר. רבים באירופה תקועים "עד הקבר" בדירה שכורה, אסור לשפץ, אסור להתאים את הדירה לצרכים משתנים, אסור להחליף מטבח או אסלה או להחליף קרמיקה או להוסיף שקעים, ויש מקומות שאסור לגדל בע"ח ואסור לצעוק ואסור ואסור . . . אנשים תקועים ב"איזור הנוחות" שמדכא ליבידו ... מה שנשאר להם זה לרדת לפאב השכונתי ולגמור שם עוד יום (עם בירה, לא שמפניה וורודה) ... . עדיפה דירה אפילו קטנה ובפריפריה, אבל בבעלות עצמית מאשר להתקע ב'איזור נוחות' my home is my castle. .... ... והדשא באירופה ממש לא ירוק ...
37 אליעז 07/02/2017 11:56 בשטף דיבורו ללא פסיקים ונקודות הוא מלהק את עצמו בלבד...
חודרוב תפסיק להשוויץ...!!
36 הרוזן 07/02/2017 11:33 הפרופסור האינטרסנטי
הפרו' מואב ברשותו לפי תפיסתו הוא בעל דירות רבות ולכן לא מעוניין בפיקוח מחירים וזוהסיבה שמתקיף את הכתב. אכן לדעתי גם החוכמה לא נמצאת רק אצל הפרו' מואב
35 רוני 07/02/2017 11:17 מדובר ה-"קלקליסט" שמתהדר במה שלא הוא......
הכתב הכלכלי הנ"ל למד בדרכו הישירה ביותר איך "ללחך את אשכיהם" של בעלי העניין שהוא חפץ ביקרם ושמאמינים ביכולתו המופרכת לנתח אירועים נדל"ניים כמו גם כלכליים שתוצאתם נטולת כל ערך ממשי ושבינם לבין מציאות פעורה לכל הפחות תהום
34 עובד באחת האוני' 07/02/2017 10:28 אני מכיר גם פרופסורים טיפשים! (ל"ת)
33 האשם תמיד 07/02/2017 09:44 הפתרוןו שפור התשתיות והנגישות לפריפריה ומהר (ל"ת)
32 lole 07/02/2017 09:04 עד לאן החזירות תוביל
חודורוב צודק , כל השאר אנשי פנכה כולל השרים והיועצים שדואגים לעצמם משפחתם ולתומכיהם . שהפרופסור המלומד ילמד את החיים עצמם , שיביט ימינה שמאלה , עד כמה אתה מנותק מזעקת העם . פרופ' דעתך ממש לא חשובה , מה שחשוב זה מה שקורה בשטח .
hvhfhi 07/02/2017 11:09 לא מכיר אותו ולא מכיר את ההוא
פיקוח על מכירי שכ"ד? אתה רציני ?? לא חבל על שעות שידור ? בעצם לא הרי זה מפרנס רדודים כמוך. התשואה על הדירות תהיה נמוכה רק כאשר יהיה היצע!!! ושום פיקוח לא יעזור אפילו לא אקמול. ולא חייבים לגור ברמת אביב כשלומדים באוניברסיטת תל אביב אפשר גם במקומות זולים יותר. ולא חייבים לגור בת"א ושכד לא גבוה במקומות לא רחוקים מתל אביב והמרכז. ואז בוודאות המחירים יהיו מאוזנים יותר.
31 איתי 07/02/2017 09:02 בטוח לפרופסור יש מלא נכסים - והוא אינטרסנט מושחת
במקרה הטוב הוא אינטרסנט מושחת שרואה רק את טובתו וכל העם שגדל כאן ומשרת בצבא ואין לו לאן לחזור לגור לא מעניין אותו אנחנו עוד מעט עולים עם קלשונים לבעלי ההון ולקחים באופן לא דמוקארטי את חלוקת העושר !! ואז נראה מה שווה התיאוריות הטיפשיות שלך !! אגב הם במקרה הטוב טיפשיות ובמקרה הרע רשעות תוך הבנה שזה יעזור ובניסיון לתת לזה נופך אקדמי מהאינטרס שלך
30 מתן חודרוב 07/02/2017 08:18 אחלה , תמיד נחמד וחביב לראותו!
למרות שהוא מעט טרחן, אחלה עיתונאי ואחלה כתבות ביחס לממוצע...
29 מתן חורמדרוב 07/02/2017 07:35 ילד כאפות - קאקי ילד - לך לישון (ל"ת)
28 הפתרון שלי 07/02/2017 07:28 זה הפיכת כל חסרי הדירות לחברי כנסת. עם משכורות עתק
אחרי 5 שנים וחיים טובים ובזבוזים ישאר להם בחיסכון מספיק כסף לקנות דירה נאה במרכז. בטוח ששמולי ושפיר כבר סגרו את המינוס וחסכו הרבה כסף. אבל הם לא קונים דירות כי אז כל העוקץ מהרושם והחוקים האויליים שלהם לא יעבוד הם כנראה אוהבים להיות מסכנים כדי להשיג דברים מקווה שבבחירות הבאות הם יתרסקו עם המפלגה האבודה ואז נשיר להם את השיר מה שהיה היה....
27 הון שלטון 07/02/2017 07:05 רק מיסוי נוסף ישנה את עקומות ההיצע והביקוש
כחלון, תתעורר. תפסיק לפחד
hvhfhi 07/02/2017 11:10 מיסוי נוסף?
יעלה את מחירי הדיור !!!
26 נתן 07/02/2017 06:42 תקשורת זה אופיום להמונים
במקום לבנות דיור להשכרה מאשימים כל עולם ואשתו . פרופ' מואב צודק. עד עכשיו לא ראינו איך ממשלה מתמודדת עם בעיה של מחסור דירות להשכרה
25 מחילי 07/02/2017 05:50 פרופסור מואב צודק והוא זועק זעקת ציבור (ל"ת)
24 רוני 07/02/2017 03:55 בכתבה ששודרה היום חסר מידע ( מה התשואה) )
נכון שבגרמניה (לא רק ברלין) יש פיקוח על שכר הדירה ברם עלות השכירות ברוב חלקי גרמניה היא כ9 אחוז לשנה ממחיר הקניה של הדירה. במוהביט שבברלין קניתי דירה176000 ארו והשכירות החודשית 780 אירו שהם 5.3 אחוז אני בטוח שמשכירי דירות בתל אביב היו מאד מרוצים לקבל שכר דירה שנתי שכזה וכן שכר הדירה בפיקוח ומצב הדירות בברלין אינו טוב כי אפשר להעלות שכר דירה רק פעם ב 3 שנים ב15 אחוז או כשמשפצים שיפוץ מסיבבי. לכן בעלי בתים משקיעים פעם בהרבה שנים בשיפוץ (אם בכלל) ואז מעלים את שכר הדירה. ישנם אזורים בגרמניה בהם שכר הדירה הינו 9 אחוז מעלות הדירה ושם בעלי הבתים שומרים על הנכס כדי שהשוכרים ישארו וגם שם יש פיקוח. לסיכום הפיקוח אינו תמיד מועיל לשוכר בברלין בגלל מחסור בדירות מחיר הדירות עולה כל הזמן וכשיש פיקוח הדירות מוזנחות או שהדייר מתחזק אותן. כשיש עודף דירות המשכיר מתחזק אותן
23 טלטל 07/02/2017 00:02 לב הבעיה שמתן לא הביא לידיעת הציבור
זה התשואה על הנכס בישראל לעומת מקומות אחרים בעולם.בתל אביב בצפון הישן דירה של 60 מ"ר בקומה א ללא מעלית וחניה עולה כ2.5 מיליון שח ומשכירים אותה בסכום של כ-5000 שח לךחודש שזה 60000 שח בשנה.המשכיר משקיע ממוצע של 2000 שח בשנה לתחזוקה לפחות החלפת דוד שמש פעם ב6 שנים מזגן פעם ב7 שנים ברזים\מקלחון וכו.זה בדוק מכאן שהתשואה מהשכרה היא כ-2.5% אם יש למשכיר מספר דירות הוא גם משלם מיסים על ההשכרות וגם על היותו בעלים של דירה שלישית ויותר.אם הריבית היתה גבוהה יותר היה כדאי למכור הדירה ולא להתעסק עם שוכרים.להשכיר דירה זו לא מציאה גדולה!!!
22 אור לגויים 06/02/2017 23:21 הפרופ מואב הוא איש ארוגנטי וטיפש, עובדה שבהולד זה עובד!
למואב נדמה שיש לו מונופול על החוכמה וכל מי שחושב אחרת ממנו, גם אם הוא פרופסור בעל ניסיון ושיעור קומה הוא טועה. אני חייתי שנים באמסטרדם בסוף שנות השיבעים תחילת השמונים, שם שוק השכירות מפוקח והעסק דופק יופי. אז מה מואב מבלבל את השכל. כל הפתרונות שיכול להציע מואב הם בתחום ההיצע והביקוש לנדלן כלומר שנים על שנים עד השינוי המיוחל. ומה בינתיים? שאנשים יגורו ברחובות? שאלוהים ישמור אותינו מטמבלים מתבהמים שחושבים עצמם לחכמים!
21 אורי 06/02/2017 22:33 אולי יעניין את הפרופסור הסיפור הבא:
בני למד באוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע והיה תקופה מסוימת חבר בוועד הסגל הזוטר והוא סיפר לי כך, להפתעתו הוא גילה שמעונות הסטודנטים ,שאמורים להיות הסמן התחתון למחירי השכירות , מאוכלסים בפחות מ 50%, הוא מצא שמכירי המעונות בבאר שבע כפולים למשל ממחירי השכירות בטכניון - שם יש תור המתנה למעונות. הוועד פנה לאחראי מטעם האוניברסיטה ,כדי לבדוק למה האוניברסיטה לא מעודדת סטודנטים להתגורר במעונות , והסתבר שממונה זה יחד עם חבורת פרופסורים מנהלים עסק מסגסג של השכרת דירות פרטי ולכן אין להם שום אינטרס שהמעונות יתחרו בעסק זה....
תגיש תלונה במשטרה 07/02/2017 07:57 תגיש תלונה על שחיתות וניגוד עינינים, למשטרה, לפרקליטות
או שאתה ממציא סיפור בדיוני??
20 יכול להיות שהוא חרא 06/02/2017 22:27 אבל בעניין הפיקוח על השכירות צודק 100 אחוז (ל"ת)
19 פרופ'"יהודה לרר 06/02/2017 22:23 ראיתי את הכתבה , בולשייט אחד גדולה
אני כלכלן בארה"ב מרצה בישיבה יונברסיטי (יצאתי לפנסיה)אני פרופ' אמריטוס. הכתב של ערוץ 10 סימן נקודה ואחר כך עש/ה עיגולים. חוסר הבנה וגישה לא רצינית, למרות הביטחון העצמי של הבחור.בדיקה לא מדויקת ומכוונת מההתחלה. אני כרגע מבקר את ביתי בישראל , עכשיו אני מבין שהכותב רדוד ושטחי. סליחה על העברית שלי.
18 הרי מואב 06/02/2017 21:50 מואב לשיטתך נא עשה מחקר מכספך לא נסבסד אותך באוניברסיטה (ל"ת)
17 אין מספיק דירות? 06/02/2017 21:40 יש המון דירות וגם במרכז. אם אין מספיק דירות אז
צריך לבנות.
16 נזקי הפופוליזים 06/02/2017 21:38 העלאת מס על הבורסה. וכעת יחימוביץ מבינה שאין לה
תקומה במפלגת העבודה ולכן היא מנסה להיבחר להסתדרות במקום להיות מובטלת. בקרוב כל יום שני וחמישי הועדים ישבתו והיא תהרוס לנו את החיים כמו שהיא הרסה לנו את תיקי הפנסיה
אבי ניסנקורן גאון 07/02/2017 08:08 אבי ניסנקורן, איש צנוע ששם את יחימוביץ בכיס האחורי (ל"ת)
אבשלום חום 06/02/2017 23:32 הסמל פועל להחרבת מדינת היהודים
יחיביצית מאוהבת במגזר הישראלי ערבי ותעשה כל שביכולת לסלק יהודים מארצם. ראה פינוי ישובים והריסת בתי יהודים. הימין בונה והסמל הורס!!!
15 פופוליזים ותו לא 06/02/2017 21:37 כחלון משתלט על שוק השכירות באמצעות קרנות ריט
שחודרוב יפנה את בקשותיו לכחלון וחבריו כחלון יעשה שוק שכירות צמוד למדד+ דמי ניהול ונראה איך זה יהיה יותר זול. שוק ריכוזי ממשלתי בחיים לא יהיה שוק זול וזה יעלה מחיר לכוווווווווווולם.
14 חודורוב 06/02/2017 21:28 לא העיפרון הכי חד בקלמר (ל"ת)
13 עומר מואב 06/02/2017 21:26 צודק בכל מילה. חודורוב פופוליסט מעצבן קומוניסט הרסני
לא רוצים קומוניזים
יאיר 06/02/2017 22:28 לא רוצים חזיריזם (ל"ת)
12 די נמאס 06/02/2017 21:20 חודורוב היה ונשאר פופוליסט זול (ל"ת)
11 מתן חרה מדרוב 06/02/2017 21:08 מתן קרציה - הגיע לו (ל"ת)
10 לירן 06/02/2017 20:50 חודורוב לא התייחס לטענות של עומר מואב
זו השורה התחתונה. יותר קל לתקוף אותו ולא את הטיעונים (המגובים הנתונים)
9 monka 06/02/2017 20:41 תואר פרופסורה אינו מקנה
שום יתרון מול הצגה אמיתית של הבעיות לפי חודרוב, פרופסורה אינה ערובה לשכל ישר.
עידן 06/02/2017 21:08 מעניין מאוד
מעניין אם כשהוא חולה הוא ילך לד"ר/פרופ' לרפואה או שילך לאיזה שכן עם שכל ישר שחולק על הרופאים.
8 יענקלך 06/02/2017 20:39 מתן פופופיסט
כמו כל השמאל מר מתן רוצה להראות כמה לא טוב במדינה , ואולי ישכנע מאן דהוא לערוק לשמאל ולהחליף את השילטון זאת המגמה של כח העתנאים הכביכל כותבי הכתבות בתמימות ללא כל כוונה , מאחרי הכתבות מסתתרת אגנדה . לא ברור מתוך הכתבה מה מתן רומצה להכתיב לבעלי בדירה לשפצה ואם לא מעוניינים לשפץ וצעירים מבקשים להשכיר מי אשם שלא ישכירו ואולי יאלצו את בעלי הדירה לשפצה ולתקנה . מר מתן הגזמת בשטיות שאתה מבקש לתקן , ולהכריח בעלי דירות לשפצן .מי שמך אתה בסהכ כתב חסר נסיון ובאת לשנות סדרי עולם .
אבשלום חום 06/02/2017 23:37 הסמול הזעיר והערמומי מסוכן ליהודים!!!
הסמל גר בישובים של ערבים מחבלים ומטיף להשמדת בתי יהודים ביהודה ושומרון. הסמל והתקשורת מרעילים ומסיתים יותר גרוע מאשר אצל הערבים. חברת מרץ צהלה כשהערבים צרחו "יהודים למחנות באירופה..." בזמן השמדת בתי היהודים בעמ ונה. הסמול בשנאתו מעורר שאת נפש. סמול זה ערבים!
7 yud 06/02/2017 20:10 הבל ורוח
כמה שאתה צודק עומר.נדמה לו ולסובבים אותו שאם הוא יכול לדבר בלי לנשום הוא גם מבין על מה הוא מדבר.חסר הבנה ,שטחי להחריד פופוליסט,
שרה 06/02/2017 22:29 בטעות עשיתי לייק. מתן התחלת טוב וכמו רבים אחרים איבדת
את הכיוון לפופוליזם זול. חבל.
6 רק MA 06/02/2017 20:05 מואב שחצן יהיר ללא שום קבלות (ל"ת)
5 ברגר .ש 06/02/2017 20:05 המתחזה לכלכלן
ככלכלן המצדד בדרך כלל לתת לשווקים להתנהל ,אני רק יכול להזכר ברפורמות שהנהיג עוד הנשיא רוזוולט נגד הריכוזיות, תיאום מחירים ובמקדש הקפיטליסטי ארה"ב.הרגולציה בניויורק היא מאלצת יזמים בכל פרויקט כולל היוקרתיים ביותר להפריש "מעשר" לשכירות מוגנת.לדברים של המתחזה לחכם הפרופ'מואב אני רק יכול להגיד:ידע הוא מתנה שלא תסולא בפז אבל אשליה של ידע יותר מסוכנת מבורות.
4 אנליסט בעל קבלות 06/02/2017 20:01 חודורוב תמיד היה קשקשן שמדבר יפה
תמיד אוהב לעשות מכל זבוב ממוטה. נזכיר לכולם איך הפחיד את הציבור במקרה איידיבי? לפיו, כל המשק והפנסיות היו בדרך להתרסקות ..
3 דוד 06/02/2017 19:57 עימות
כל הכבוד לחודרוב!! כנראה שכואב לו לאדון מואב שמתן מציג את הבעיות בצורה הכי טובה שיש ! ! אדון מואב מה עשית בכל התפקידים שסדרו לך ? איזה חותם השארת ? קשקשן ! וכמו שאומרים העיתונאי הזה עושה לך בית ספר כל הכבוד מתן
2 יוסי 06/02/2017 19:45 Omer Moav is a nobody, a son of a great somebody (ל"ת)
אבשלום חום 06/02/2017 23:39 חבר יקר חזור הביתה לא"י !!!
מחכים לך פה בבית!
1 רועי 06/02/2017 19:41 מואב לא צודק.חודורוב הכתב הטוב ביותר (ל"ת)
מיכאל 06/02/2017 21:22 הטוב ביותר כמו שאורן זריף הוא הרופא הטוב ביותר (ל"ת)
עידן 06/02/2017 21:08 תרשה לי לגחך (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש