18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו: סרטון של נתניהו מ-2006 ששורף כעת הרשת - "עשינו אי של ניקיון"

 |  41
מזכירים נשכחות
Share
ברקע למגוון הפרשות האחרונות שראש הממשלה היה מעורב בהן, פרשת 1000, 2000 ו-3000 מאשים נתניהו את התקשורת במסע צולב נגדו. לטענתו, היועץ המשפטי לממשלה מפעיל לחצים כדי שיוגש כתב אישום. האמת היא שממש לפני עשור - התייחס נתניהו בצורה שונה לפרשת שחיתות אחרת שהייתה בכותרות: בימים בהם אולמרט כיהן כראש הממשלה. בערוץ 2 מציגים כעת סרטון מתוך אירוע של התנועה לאיכות השלטון שהתקיים באותה תקופה:   
נתניהו: "אני לא נגעתי פעם אחת, פעם אחת, בכסף. ב-3 שנות כהונתי כשר אוצר אנחנו עשינו אי של ניקיון. סרגל ישר, שקוף, פתוח ונקי". 


"השחיתות חודרת כי העיתונות אינה חושפת את הפוליטיקאים המושחתים".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 דייב 17/02/2017 16:57 נתניהו
מושחתתתתתת !!!!
28 גדי 16/02/2017 11:27 בינתיים אולמרט בכלא. נתניהו כנראה לא יגיע לשם
יש הבדל שהשמאלנים לא רוצים להבין בין עבירה פלילית לבין נהנתנות. מבחינתם , מה שלא ילך בקלפי ילך דרך התקשורת והפעלת לחץ על גורמי המשפט. לא עבד עד היום וימשיך לא לעבוד
27 עדי 07/02/2017 08:23 כאשר הוא היה שר אוצר הוא מאוד דאג לשקיפות יחד עם זליכה
וחסך למדינה מיליארדים אבל זה נזקף גם לירון זליכה
26 אור לגויים 06/02/2017 16:17 בכיין פטטי, סוף סוף עיתונאים עושים את מלאכתם
אין אלוהים לביבי התכמן, כל ערך אפשר לנצל בשירות ההשרדות של ביבי נתניהו. אך כשעושים בזה שימוש כה רב העסק מתפוצץ לביבי הצדקן בפנים, ועוד איך מתפוצץ!
25 אליעז 02/02/2017 13:34 היוהרה של הג'ינג'י פוגעת בתדמיתו לטובת נתניהו..!!
שפת הגוף והבעת פניו "הצרובה" של הג'ינג'י מעידה כאלף עדים על כך כי מגמת פניו של הפרסונה "המיוהרר" הנ"ל היא לאו דווקא לחשוף שחיתויות אלא לעשות כותרות תוך זלזול בטענותיו הנכונות והצודקו של ראש הממשלה,שהגדיר בדיוק את החידלון של "איכות השלטון" שעושה איפה ואיפה לכאורה לגבי חשיפת שחיתות בארגונים התומכים ומשתייכים לשמאל ...
24 למה זה נבזינב 01/02/2017 14:59 אחד הדברים הכי נבזיים של התקשורת זה פרסום קטעים מימי תר
י כי התקשורת עושה את זה באופן סלקטיבי חד צדדי לכן העם לא מאמין לתקשורת העם מאמין לנתניהו שהתקשורת רודפת אותו. העם מאמין לאמת
טרמפולינה 02/02/2017 20:05 יפה אמרת ! התכוונת לעובדות אלטרנטיביות. יפה תלמידי היקר
רק שמור על אפך, הוא נוהג לצמוח באופן בלתי מבוקר.
23 תום 01/02/2017 12:20 האפס הזה כל מילה שיוצאת לו מהפה שקר בן אדם מושחת (ל"ת)
22 חחחח 01/02/2017 11:09 הוא לא מאמין לרגע לעצמו
כבר אז השחיתות (לכאורה כמובן) ריחפנה מעל ראשו כעננה לבנה. כשיש ספק על מנהיג , אז אין ספק . הןא הולך!!! רק במדינת הבוביים מלך הוא מלכה!!! ומלכה לא הולכת הבייתה!!!
21 יונה 01/02/2017 06:26 חבל שזה נגמר ככה, ביבי, ציפיתי ממך ליותר. (ל"ת)
20 BB צודק 31/01/2017 23:19 הוא לא לוקח כסף מזומן...רק שווה כסף כיד המלך!
טוב, גם לגזור קופונים דרך גורם שלישי (כמו בפרשת הצוללות), זה לא נחשב כ"לקחת כסף ביד".... אבל הגרב שלו, תמיד מלאה בדולרים ירקרקים, מוכנים ומזומנים...
19 אחד שיודע 31/01/2017 23:16 מכסיקו אשמה... (ל"ת)
18 ספינולוג מס' 1 31/01/2017 23:14 שוב התקשורת אשמה? (ל"ת)
17 שמאלנים החוצה!!! 31/01/2017 16:28 ביזפורטל זה אתר שבעליו הוא גם הבעלים של עיתון הארץ... (ל"ת)
16 אזרח מן השורה 31/01/2017 16:21 לשתף אותכם בהרגשי
היכן אנשי הליכוד, ויש כאלה הרבה, שבאמת אכפת להם מהמדינה? למה נאלמתם דום? היכן מר בגין ודומיו. היכן מר סער? שתיקתכם נותנת יד להשתלחות בחלקי העם והיום גם ביועץ למשפטי לממשלה. היכן מר כחלון? מר בנט? האם רק אני רואה תהומות?
מאיר 31/01/2017 18:28 הרגשתך מובנת למי שרוצה לראות את הנעשה, אך רבים לא רוצים
בנט אמרת? הרי הוא אמר שעל סיגרים לא מפילים ראש ממשלה. והציבור ההוא שאתה מכוון אליו, חרותניקים אמיתיים, הולכים ונעלמים מהעולם בשל גילם והליכודניקים החדשים מעריצים את הקומבינטורים, הדמגוגים וכל מי שיודע "לסדר" את המערכת. ראה את חברי הכנסת החדשים מטעם הליכוד...
15 שורף תרשת ? 31/01/2017 16:07 שורף תתחת (ל"ת)
14 יש ר א לי 31/01/2017 15:43 ביבי, לך הביתה, שרה'לה מחכה.
שחרר אותנו מכם
13 בא 31/01/2017 15:29 שרון היה גבר ואותו יזכרו ,אותך לא .אתה היית פעם גבר . (ל"ת)
12 אדם 31/01/2017 14:58 אפילו נתניהו לא מאמין לנתניהו -מנסה להפחיד את המערכת
הוא יודע מצוין שהתקשורת מדווחת אמת ורק אמת ומנסה להפחיד אותה בדמגוגיה זולה שגם הוא לא מאמין בה . לאה הפילה את רבין ושרה הראוותנית מפילה את נתניהו -זה כל הסיפור,תשאלו את שרה
11 יעל 31/01/2017 14:33 למס 9
ומי שעשה הפגנות סוערות והפעיל לחץ תקשורתי אדיר להחזיר את "הילד שלנו" (שנרדם בשמירה) היו חבר'ה מהשמאל, זוכר?
10 מאיר 31/01/2017 14:17 זה בדיוק הענין...
העיתונות אינה חושפת שחיתות משמאל ורכה איתן עד למאוד בעוד שאת נתניהו צולבים בכל הזדמנות (כשאין כזו, מייצרים אותה באופן מלאכותי). תנו לחוקרים ולאנשי אכיפת החוק לפעול ובינתיים הס! (על חזקת החפות דיברנו?)
מאיר אחר 31/01/2017 18:17 אלמלא התחקירים של העתונות לא היינו יודעים על הביצה (ל"ת)
9 אלי 31/01/2017 13:42 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
8 יאיר 31/01/2017 13:42 צבוע
נתניהו צבוע ומתברר שתמיד היה צבוע. התקשורת ממש לא שמאלנית. מה לעשות? הזוג הזה תאב בצע וזה מעביר אותם על שיקול הדעת.
7 ציוני 31/01/2017 13:09 העיתונות שמאלנית ובחרה להתמקד בנתניהו
הכל שקוף והכל ברור. לא היה ראש ממשלה שקיבל חשיפה שלילית כזו מכלי התקשורת השמאלנית בישראל. התקשורת היא לא תקשורת הוגנת , היא בידיים של השמאל ותעשה הכל להפיל את ביבי. אבל לא יעזור לכם שום דבר.
משה ראשל"צ 31/01/2017 14:59 רדיפת ביבי עוד ילמד באקדמיות מה היה כוחם של המדיה (ל"ת)
שמטוב 31/01/2017 15:20 ביבי ילמד בבתי ספר לפסיכיאטריה בתור דוגמא לפרנויה (ל"ת)
6 שאול 31/01/2017 12:58 ביבייהו בטירוף.......הטבעת מתהדקת..
ביבייהו בטירוף.......הטבעת מתהדקת..
היזהר בדבריך!!! 31/01/2017 16:29 זה נחשב איום על ראש ממשלה. (ל"ת)
5 דב 31/01/2017 12:33 ביזפורטל וידיעות
מה סותר? נכון. כשמדובר בחביביה - התקשורת נאלמת. שיקום אותו אחד ויאמר שהיא נוהגת בו בהגינות ובהוגנות ואפילו בעשירית הגינות והוגנות. דיי, נמאסתם. מצד שני, אולי כדאי שתמשיכו. ככה אתם יורדים בתמיכה ובקריאה בכם, ובדרך להיעלמות בתהום הנשייה. ומצד שני, "כן ירבה וכן יפרוץ."
אור לגויים 06/02/2017 16:20 אתה מחשיב עצמך כתהום הנשייה? למה אתה קורא זאת?
מה יותר רלוונטי מזבה כתשובה להתבכיינות של ביבי שהעתונות חשפה את השחיתויות בהן הוא מעורב. וחכה שאת רק ההתחלה, יש עוד הרבה!
4 אני 31/01/2017 12:30 ביבי ושרה הביתה
יש לך דרכון אמריקאי נצל אותו בבקשה
חסר שם!!! 31/01/2017 16:30 קודם אתה!! (ל"ת)
3 צביקה 31/01/2017 12:29 בואו אולי נתחיל להביא סרטונים שלו מוועד כיתה
שבהם הוא אומר שהוא לא אוהב לאכול ירקות מה אתם אומרים? הרי הבנאדם אכל כמה פעמים בחיים שלו ירקות אז הוא בטח שקרן רמאי נוכל
אור לגויים 06/02/2017 16:18 גם שם הוא היה כזה תכמן? (ל"ת)
מאיר 31/01/2017 18:14 כנראה שמידותיך המוסריות כמידותיו: בגובה ברך הצפרדע (ל"ת)
2 איציק 31/01/2017 12:09 היידה ביבי
מערכות סלקטביות: תשאלו את שמעון פרס- יומולדת במילוני שקלים רבין- מתנות וסיגרים ומה לא פואד- אין מילה להוסיף אולמרט- נו הבנתם שרון- איתרוג מלא ברק- אוי ברק אם נתחיל לדבר עליו יגמר לי המקום אפשר להגיד על ביבי הרבה דברים אבל בזה יודו כולם- הוא זהיר מאד! אז להפיל אותו על סיגרים... חפשו נתיב אחר. כי לא יהיה כלום כי אין כלום
מאיר 31/01/2017 18:12 שכחת להגיד היידה שרה, היידה שמפניה ורודה וסיגרים
אם האליל שלך הדמגוג מושחת, אז שילך למקום שמתאים לו.
ערן 31/01/2017 12:45 כל האנשים שמנית נחקרו וחלקם אף בכלא
ואף אחד מהם לא התבכיין על התקשורת, כמו ביבי המתבכיין. שתו לי אכלו לי עישנו לי
1 גיגי 31/01/2017 12:03 זה ממש לא שורף את הרשת ! אבל זה שהוא ראש ממשלה שורף לכם (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש