22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו ללא מעצורים: "התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי"

נתניהו מתייחס לכותרות על הרס היחסים עם מקסיקו, ומוצא את האשם המרכזי בפרשה - צפו בקטע
 |  128
ממשיך לחבוט
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לסאגה מול מקסיקו סביב הפוסט שפרסם, וניצל את הבמה לחבוט שוב בתקשורת. וכך הוא הסביר: "הנשיא טראמפ שיבח את הגדר שנבנתה בהנחייתי מול מצרים, הוא אמר שהיא בלמה כמעט לחלוטין את ההסתננות הלא חוקית לישראל. ואני אמרתי בתגובה, שהוא צודק. בתגובה לדבריי, הוא צייץ מחדש את מה שאמרתי. מזה, פרשנים עשו תילי תילים בתקשורת...".  


"התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה יום-יום וערב-ערב. הם מייצרים עלינו מבול של חדשות מזוייפות – "פייק ניוז". הם מפעילים לחץ בלתי פוסק על היועמ"ש ועל גורפי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה. ספק אם היה דבר כזה בתולדות המדינות הדמוקרטיות. ולמה הם עושים זאת? כי מאז קום המדינה, השמאל שולט בתקשורת ובמוקדי כוח אחרים באופן בלתי דמוקרטי - ואני ראש הממשלה הראשון מן הימין שמנסה לשנות זאת. ולכן הם עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח, בניגוד לרצון הבוחרים שהם רובם ימנים. לא ניתן להם, הם לא יצליחו בזה". 

נציין כי הרב הראשי של מקסיקו, שלמה טוויל שהתראיין ברדיו "גלי ישראל" אמר כך: "פתאום יוצא כזה ציוץ מראש הממשלה, דבר שהתחיל לעורר כאן הרבה אנטישמיות בכל הרשתות, בטוויטר, בפייסבוק (...). בדרך כלל אין כאן אנטישמיות אבל ברגע שראש הממשלה צייץ בטוויטר התחיל גל של דיבורים נגד ישראל. הם כותבים החוצה יהודים (..) שכמו שאמריקה רוצה לזרוק את המקסיקנים מאמריקה אז גם אנחנו נזרוק את היהודים ממקסיקו". אבל נתניהו ממשיך לטעון שזו מזימה של התקשורת...הנה הקטע:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

128 תגובות ב-87 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
87 ליכודניק 14/02/2017 15:52 ביבי, אם לא היית נהנתן בעל עיניים גדולות ורצון
שאינו ניתן לשליטה לנצל את הזולת, ואם אישתך לא היתה מופרעת, אף אחד לא היה רודף אותך. אני כותב את זה כליכודניק שבמערכת הבחירות האחרונה לא הצביע עבורך בגלל התנהגותך הנלוזה ובגלל ההתנהגות הלא שפויה של אשתך. ביבי, זה הזמן לסיים! אל תידבק לכיסא! קום ותתפטר! למענך, למען הליכוד ולמען מדינת ישראל.
86 אחד העם 14/02/2017 15:12 אמר וצדק !!
זה כבר ידוע שכלי התשקורת מגוייסים נגד משפחת נתניהו. אך אל דאגה, על אפכם וחמתכם, מר בנימין נתניהו ימשיך להנהיג ולהוביל אותנו גם בעשור הבא. בהצלחה גם בהמשך.
85 ימני 12/02/2017 17:59 כמו שאמר סמטוריץ לא ימין ולא אמין !
סתם נוכל נהנתן שתפס את השלטון . הבין שכיוון הרוח זה ימין . הוא מוכר לוקשים לכולם .העיקר להשאר בשלטון כמה שיותר .
84 קלרה 10/02/2017 13:11 העיקר שהוא נהנה להיות עם שרה (ל"ת)
83 ברגר 10/02/2017 12:16 רוב הציבור מאמין לנתניהו, ואוי ואבוי אם הקומוניסטים
יצליחו בשיתוף פעולה עם האנטישימיות הארופית לפגוע בנתניהו
82 יאיר 10/02/2017 00:10 לא היה כלום כי אין כלום.... יאללה כלומניק הביתה.
אל תשכח לארוז את הסיגרים והשמפניה ותסתלק מחיינו
81 כדי לפגוע בביבי 09/02/2017 11:01 השמאל המתון מוכן להשמיד את מדינת ישראל
וחובר לארגוני שמאל רדיקאלים.אין ספק שהשמאל היום הוא חסר ערכים ומחפש את דרכו.השמאל החברתי שהכרנו הולך ונעלם.
80 רוקי 06/02/2017 15:40 הגיע זמן לסגור להם את המיקרופונים לשמאלנים עוכרי ישראל (ל"ת)
79 בחורצ'יק 06/02/2017 00:37 סיפור אמיתי -תקראן
בנימין נתניהו יצא לסיור בגן החיות, שם הוא מבחין שהפרות מזעיפות פניהן. שואל אותן: "למה נפלו פניכן??" עונות הפרות: "מאז שנבחרת חלבו אותנו הרבה יותר." והסוסים רוטנים: "מאז שנבחרת אנחנו עובדים יותר קשה ויש לנו פחות קש." נובחים הכלבים מהפינה: "מאז שנבחרת יש כאן הרבה פחות מלונות." מבחין ביבי שהחמורים עומדים בצד ולא אומרים כלום. שואל אותם ביבי: "ולכם החמורים - אין שום תלונות ושום בעיות ?!?!"... עונים החמורים: *"אנחנו בחרנו בך...."
ברגר 09/02/2017 05:14 גיחי גיחי כמה מצחיק! עוד שכיר חרב של השמאל (ל"ת)
78 zumbi 05/02/2017 15:23 Netaniahu העם איתך
אל תדאג. עם התקשורת השמאלנית או לא אתא תמשיך כראש ממשלה עוד הרבה מאד שנים. זה בדוק.
77 חוזליטו 02/02/2017 22:27 גם התקשורת המכסיקנית מגוייסת נגדו? (ל"ת)
ברגר 09/02/2017 05:15 מה אתה יודע מה קורה במקסקינית? (ל"ת)
76 קובי 02/02/2017 17:50 בקרוב צוללות
ביבי תתחיל להזיע, זמן החזירות נגמר!!
ברגר 09/02/2017 05:15 בשבילך נתניהו ראש ממשלת ישראל, הבנת עוכר ישראל? (ל"ת)
75 איתן 02/02/2017 07:32 בולשביקים
כמה בקבוקי שמפניה וורודה צריך בולשביק להביא כדי לרצות את מיס-פיגי?
74 תומר 02/02/2017 07:04 אנשים טיפשים מי שלא חזיר קפיליסט לא בולשביק (ל"ת)
ברגר 09/02/2017 05:16 נכון אתה לא טיפש, סתם חזיר
האנשים חכמים ממך פי כמה. נתניהו טוב לארץ ישראל ולעם היהודי
73 סמי 02/02/2017 07:04 הערכים שלו בזבל ונמאס (ל"ת)
72 חסן 01/02/2017 20:32 עושים הכל כדי להעלים את עניין הצוללות (ל"ת)
71 דן 31/01/2017 18:34 נתניהו דמגוג זול ואף חסר ידע מינימלי בהיסטוריה
בולשביזם היא מילת גנאי לשמאלנים, אך אין בין זה ותקשורת מגויסת נגד השלטון ולא כלום! ההפך נכון, מר נתניהו, בשלטון שאתה מתכוון, הבולשביקי, התקשורת כולה הייתה מגויסת להאדרת השלטון ונציגיו.
70 ישראלי 31/01/2017 12:27 נתניהו! אוהבים אותך. חזק ואמץ. העם איתך לאורך כל הדרך.
לא יעזור לכל המלעיזים עליך. המשך להנהיג אותנו עוד הרבה מאוד שנים. אוהבים אותך ומעריכים.
יודע 01/02/2017 15:45 נתניהו ממשיך להרוס
כל חלקה טובה שנשארה בארץ. גורם לפילוג בעם. הורס יחסים עם המיעוט הערבי. הורס את יחסי החוץ של ישראל. הורס את התקשורת. והטיפשים מסכימים שימשיך להרוס. " מהרסיך ומחריביך ממך ייצאו "
69 דיקלה 31/01/2017 11:42 נתניהו מדבר על בולשביקי?
נתניהו: 1. מס דירה שלישית - בולשביזם 2. ביטול אפשרות לשכירים להתאגד בחברה - בולשביזם נתניהו, אתה מאפשר לשר אוצר ללא הבנה מינימלית בכלכלה ולפקיד רשות מסים שעושה מה שאומרים לו לפעול נגד מי שעובדים קשה ומנסים לעלות את רמתם הכלכלית, מה זה אם לא בולשביזם? להוריד מס חברות לטייקונים ובמקביל להודיע שחברות של יחידים הן בעצם לא חברות? בניגוד לכל היגיון, ולשלוח אדם שאין לו כל הבנה בתאוריה כלכלית להציג כאילו הוא משפר את הגבייה של רשות המסים עליה הוא מופקד, על מה אתה מדבר? בולשביזם זה כאן!!!
tar 03/02/2017 13:18 גביע העולם לדמגוגיה ולצביעות
לתשקורת הישראלית אין עליהם בשקרים בהסתה ובעיוותים
רמיהו 02/02/2017 14:20 1010
אין מילים לתגובה כל כך נכונה ומנוסחת
סמי 02/02/2017 07:03 איזה אפס שלא מגיר את סקנדינביה (ל"ת)
68 פסח 31/01/2017 11:22 ביבי
תמיד הוא מאשים את התקשורת. הוא לא אמר.. הוא לא ראה... רק התקשורת אשמה, כך הוא אומר. הוא לעולם לא אשם. גל אנטישמיות במקסיקו לא מזיז לו. הוא ילקק לטראמפ . הוא יגרום למדינה נזק אדיר בכל העולם. נמאס לנו ממך ביבי. לך תהיה נשיא ארהב , הרי אתה כל יכול ויודע הכל וחכם מכל ..
67 מייק בו-אשר 31/01/2017 11:07 חיידקים אלימים...??
חיידקים אלימים", בהובלת פעילי שמאל וכלי תקשורת, יוצאים מדי בוקר וערב ל-"מסע צלב" בולשביקי נואש ,לכיבוש בית ראש הממשלה, שלא באמצעות פתק בחירות בקלפי, אלא בהסתערות "הרואית" מופקרת על היעד, באמצעות שקרים, עלילות ופנטזיות אורבניות !!, "החיידקים" המתאבדים אורבים לנתניהו מכל פינה אפלה כדי לקלוט כל התייחסות ו/או ציוץ לגיטימי שלו, לגבי כל דבר ועניין בארץ ובעולם.... וממהרים לתקוף באלימות את הציוץ להפיץ "דיאגנוזה" מורעלת ומופרכת משלהם וכך מזהמים את זכות הציבור לדעת..!!
66 עצה רפואית 31/01/2017 10:14 ביבי- קבל העצה שנתנה בזמנו לקליגולה
למען בריאותך בקש דחוף בדיקת CT ראש . לפי כל הסימנים יתכן שאתה בבעיה .
65 קובי 31/01/2017 07:54 בכיין ללא גבולות
השקרן מנסה בכל כוחו להסית ולייצר שנאה בין אזרחי המדינה. לא יעזור, תמשיך להזיע מושחת ציני שכמוך.
64 פוטו ציון 31/01/2017 07:48 גנב! לכלא! (ל"ת)
63 אלי 31/01/2017 07:42 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
62 אלי 31/01/2017 07:42 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
61 לילי 31/01/2017 07:42 ביבי שופכין ולא מרגליות זהב יוצאות מפי מקהלת ביבי שרה (ל"ת)
60 פסח 31/01/2017 07:40 ביבי הבייתה
הציוץ של ביבי גורם כבר לאנטישמיות במקסיקו. ביבי חייב ללכת הבייתה. הוא מנותק לגמרי ומנסה לחקות את טראמפ בכל צורה אפשרית. מוביל את המדינה לאסון כבד.
59 לך חפש 31/01/2017 07:27 די לבכי אתה שליט רע מאוד ואכזר (ל"ת)
58 יד הנפץ 31/01/2017 00:57 מי גוזר קופונים? מי ינצח את אולמרט בשש בש? (ל"ת)
57 חי 31/01/2017 00:07 טמבל
עצוב שזה ראש ממשלתנו
56 אלעד 30/01/2017 23:52 ביבי מלקק לטראמפ
ביבי בציוץ אחד מיותר וטםשי גורם לאנטישמיות במקסיקו. וזה בכלל שהוא מלקק ל טראמפ בכל כוחו לא מדנה לו אם זה יביא שנאה ליהודים. התיכה העיוורת שלו בטראמפ תתברר כאסון גדול למדינה. ביבי לך הבייתה!! מיצית
55 שאול 30/01/2017 23:17 הוא בהיסטריה מוחלטת ביבייהו
עכשיו גם פרשת הצוללות מסתעפת ..... מצויין.
54 שלב ההזיות 30/01/2017 22:44 דרוש פסיכיאטר לטיפול בראש ממשלה מאוד חולה (ל"ת)
53 תשקורת 30/01/2017 22:21 ביבי התותח!!!
ביבי. אהיה חזק אוהבים ומחבקים!!!
מאיר 31/01/2017 18:38 תוסיף: ומנשקים לך בתחת (ל"ת)
52 אין לך מצפון 30/01/2017 22:11 כדי לשרוד אתה משסה איש באחיו וזה יוביל לרצח (ל"ת)
51 יעקב 30/01/2017 21:48 בכל הפעמים שנחקרת האשמת התקשורת
הגמל לא רואה הדבשת שלו אתה אדריכל המיסים ויוקר המחיה שתלטן ונהנתן על אף היותי ימני מקוה מאוד שנשתחרר בקרוב מאחיזת המחנק שלך ותאות השלטון שבך
tar 03/02/2017 13:21 התשקורת הטהורה - אף פעם לא הוגש נגדם כתב אישום
כי מפחדים מהם והשקרים שלהם
50 hguy 30/01/2017 20:59 מרגיש את הסוף וחושף ציפורניים (ל"ת)
49 ענבל 30/01/2017 20:37 אכלו לי שתו לי והרי לא עשיתי כלום
הם ביביו וענבל אור הם בוגרי אותו אותו בי״ס? : שקרים ללא מעצור,שכנוע אידיוטים,גרימת נזק לאחר לצורך הרווח האישי,הגנה ״גורפת״ של העו״ד בעל פני העכבר וכו
48 צביעות לשמה 30/01/2017 20:19 והוא צודק הצביעות פה חוגגת - השמאל טהור מסכן לא גנב....
איך אמר ידלין - המדינה זה אני (כשתפסו אותו בלאס וגאס מהמר במאות אלפי דולרים)
מאיר 31/01/2017 18:39 אז מה הקשר? אם ההוא גנב, אז מותר גם לך וגם לו? (ל"ת)
47 אריק 30/01/2017 19:57 מחלת רדיפה, אמרנו ? (ל"ת)
46 ירושלמי 30/01/2017 19:29 תגובה של פאניקה - לא לעניין
לא מתייחס בכלל לעניין עצמו, רק מסיט את הנושא. מראה על לחץ גדול.. כנראה הסוף קרוב במהרה בימינו אמן!
45 גדי 30/01/2017 19:28 צודק. התקשורת מוכנה לקבור את המדינה. (ל"ת)
44 חולה ספינים 30/01/2017 19:19 מי שעצר המסתננים היתה המלחמה בין דעא"ש לצא המצרי
ולמה התעורר מי שהתעורר אחרי שלמעלה מ-100 אלף מסתננים כבר נכנסו ארצה?...ומה עם השב"חים מהגדה וארצות ערב?
43 היו זמנים 30/01/2017 19:12 אולמרט מחכה לו .התפנה המקום של קצב ומתפללים לאלוהי הכסף
נתניהו זה בכלל לא "ימין" כי אם סתם סוגד לקפיטליזם חזירי כשהפטריוטיזם הינו מפלטו של הנבל . אפילו המתנחלים לא מאמינים לו ויודעים שימכור אותם בזול בזול בזול
42 חלוץ 30/01/2017 18:59 ברוסיה וטהרן התקשורת מגויסת לטובת המנהיג. כאן זה לא התפ
כאן זה לא התפקיד שלה. מישהו התבלבל מדינה בולשביקית זה מקום בו כל התקשורת מגוייסת לטובת המנהיג ופה זה לא אמור להיות. התבלבלו לו המושגים. אבל חבר כבר קנה לו עיתון מגויס למנהיג ואת מוזס הוא ניסה לגייס, משרד התקשורת אצלו בכיס אז זה בזק ווואלה ששייכת לאותו בעל שליטה. כל הערוצים המזוהים עם הימין בטלויזיה, גם את ערוץ 10 הוא הוריד על הברכיים וכמעט סגר ולא הצליח לו אז מה הוא רוצה הוא כבר כבש או ניסה לכבוש את כל התקשורת וניסה ליצור מדינה בולשוויקית. אז שלא יתלונן.
41 אזרח 30/01/2017 18:55 כל הכבוד לנתניהו, העם איתך
התקשורת באמת שמאלנית, ואני היום קצת מבובל כי הנטיות שלי מבחינה דתים נמצאים בשמאל, אבל מה שרואים כאן זאת חסיפה אמיתית שהשמאל שולט באמת במוקדים החשובים כמו תקשורת ובתי משפט. זאת לא הדמוקרטיה שאליה אני חלמתי .מקווה שלא יסננו לי את הכתבה.
40 אזרח מרוצה 30/01/2017 18:26 האם בגלל הבעת דעה מתחילים לשנוא אותנו בעולם?? אז גם אני
שונא ערבים... אז אני גזען??
ראש ממשלה דיקטטור! 30/01/2017 19:47 א?) אתה גזען,ב) יש הבדל בין הבעת דעה של אזרח לטמטום של (ל"ת)
39 יוני 30/01/2017 18:15 מישהוא בלחץ ? האלללוו ?
נתניהו משדר לחץ..... הרבה לחץ ככל שהחקירה מתקדמת ויש תוצאות הציפורניים ניהיות זקורות חדות והזנב מקופל
38 יש ר א לי 30/01/2017 17:58 ביבי, די, הספיק לנו. צא לחופשה ארוכה
בבית בקיסריה או במעשיהו, מה שיוחלט, אבל תלך, זה גם לטובתך.
37 אבי 30/01/2017 17:53 ראש ממשלה מעולה-די לרדיפה! נמאס! (ל"ת)
היטלר ומוסוליני! 30/01/2017 19:49 דיקטטור מסריח שמריך לסיים בפח האשפה של ההיסטוריה כסטלין (ל"ת)
36 ייאי 30/01/2017 17:53 המגלומן שמחזיק בחבל שאליו מחוברת האבן: ..
היעוד,המטרות והנסיבות שונים:המצב בגבול מקסיקו/ארה"ב (מהגרים) שונה בתכלית מזה שבגבול ישראל/מצרים(מסתננים מוסלמים,אל קעידה,דאעש,חמאס..).ישראל בנתה את המכשולים ומבלי להתלהם על מצריים ולדרוש ממנה לשלם העלויות.טראמפ לא בנה דבר ורק מתלהם על מקסיקו ומאיים עליה.המקסיקנים עכשיו בפוזה:"אנחנו ידידי ישראל ולמה העלבתם אותנו?".אז נדייק:על פי הצבעותיהם הם לא מידידי ישראל המובהקים ולצערי כמעט שאין לנו כאלה,אך הבה ולא נהפכם לאויבים! לא צריך היה כלל לצייץ בעיניין שבין ארה"ב למקסיקו ובמיוחד שזה עלול להשתמע כנקיטת עמדה.ככה זה כשטיפשיהו זרק אבן לאגם והגלים כבר גרמו לנזק ועתה כל חכמי משרד החוץ מנסים להוציאה ורק טיפשיהו המגלומן - שמחזיק בחבל שאליו מחוברת האבן - מסרב להוציאה.סייג לחוכמה - שתיקה וחכמים הזהרו בדבריכם.
35 מוטי 30/01/2017 17:49 ימין שמאל
ביבי תרגיע שלא תסחוף אותנו למקומות מסוכנים גם ככה המדינה מבעבעת תאר לך שהיית אזרח מהשורה איך היית מתמודד מול מלתעות השלטון ועוד לך יש ארגזים לא כמו כל המקומטים
34 han543 30/01/2017 17:49 גאון שמהתל בהמון ובשמאל
מה שביבי שכח אנחנו טרם החלנו ללמוד, הוא גאון שיודע לייצר מצבים שישרתו לבסוף את האג'נדה שלו, עכשיו בכנות אומר לכם לא יודע מה יותר טוב? מנהיג גאון שהמליך עצמו על ההמון הבוחר בו בצורה עיוורת. או מנהיג צפוי מדי, רכרוכי, חסר ניסיון שהעם "מזיז" אותו על פי רצונותיו, אומר זאת בעצב....כרגע אני לא רואה תחליף אמיתי "לבעיית" המנהיג הגאוני ש"משחק" במגרש שלנו דרך התקשורת כראות עינייו. ימים יגידו....כמה שאני מתגעגע לבגין.
כי ביבי לא משלם! 30/01/2017 19:52 ביבי דיקטטור מסריח! מעניין מי שילם לך על התגובה
הוא קמצן מסריח וגנב..
33 ביוב נתניהו 30/01/2017 17:45 הביב שפכים עלה על גדותיו (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/01/2017 18:38 33 יש לך שם פרטי מאד יפה : ביוב -- ההורים שלך ידעו מה
יצא ממך
יצא לי ביבי! 30/01/2017 19:53 זה השם של ראש ממשלתך! כל ערבי שמשתין אומר: (ל"ת)
32 אור לגויים 30/01/2017 17:38 ביבי, בכיין פתטי, זה עוד כלום בסוף ילך לכלא
המושחת לא מפסיק להתבכיין, שתו לי, אכלו לי, נגעו לי.... ביבי זה שמינה את המפכ"ל הכי פחות מתאים לתפקיד רק כדי שיזהר לא לפגוע בו, זה שמינה את היועץ המשפטי לממשלה שחייב לו ונזהר בכבודו, מעז להתבכיין על היחס הרע שהם נותנים לו? תארו לעצמכם מה היה קורה אילו בשני התפקידים היו יושבים כאלה שלא חייבים לביבי את תפקידם?? ביבי היה יושב היום מחוץ לממשלה!!, או בכלא !
31 א 30/01/2017 17:32 מנסה להידמות לטראמפ,יוצר שינאה בעם,ארה"ה יכולה אנחנו לא (ל"ת)
30 בן 30/01/2017 17:32 יוצא סיירת - בכיין סידרתי (ל"ת)
29 ביבי רוה"מ להמון זמן 30/01/2017 17:30 מציע לשמאל לחזור לנמנם, נעיר אותו אם יקרה משהו מעניין.
ביבי ראש הממשלה להמווווןןןןן זמן. השמאל מוזמן להמשיך להוציא תיסכולים בטוקבקים. פשוט תקללו , תוציאו קיטור , תרגישו הקלה ותחזרו לנמנם....
א 30/01/2017 17:36 פשיזים למשל?אז כבר יהיה מאוחר לכולנו (ל"ת)
אזרח 30/01/2017 18:00 הממשלה הנוכחית נותנת סתירות ויוקר מחיה עולה...
והמוכים ממשיכים להצביע לו...
השמאל "מוכרים בלבד". 30/01/2017 17:52 למה פשיזם ?בחירות דמוקרטיות .הרוב קובע ומשפיע. (ל"ת)
סטאלין.... 30/01/2017 19:55 כמו בגרמניה הנאצית, איטליה של מוסוליני או רוסיה של (ל"ת)
28 ביישן 30/01/2017 17:24 נשאר רק לרחם...
אין לי מילה טובה על נתניהו ונשאר רק לרחם עלינו ועליו לא יהיה קל לחיות עם ראש ממשלה שאבד את שפיותו ומסית בשפה גסה כנגד כל מי שלא מרכין ראש לכבוד המלך המלכה והנסיכים מביש
27 קורמורן 30/01/2017 17:22 ביבי = ספינולוג צמרת
הקמת הגדר, אגב, החלה בזמן כהונתו של אהוד אולמרט, עוכבה ע"י ברק וע"י ממשלת ביבי הראשונה ורק בממשלתו השניה היא הושלמה בלחץ מערכת הבטחון.
26 kolnik 30/01/2017 17:19 מדהים
האיש מאבד כל קשר למציאות
25 צביצ 30/01/2017 17:12 שקרניהו בהיסטריה על משפטו המתקרב. ברח ביבי ברח לחו"ל.
לך תמצא ג'וב של שקרן מקצועי אצל הקוקו נשיא ארה"ב. קח את משפחתך, עייפנו מכולכם. לכו לעשות פוזה של נסיכים בשביל הנאצים האמריקאים שיורים על עוברים ושבים. תבנה להם גדר במו ידך. שמור על הידיים שמורגלות רק לסיגרים וגביעי שמפניה.
משה ראשל"צ 30/01/2017 18:37 צביצ אתה חתיכת זוהמה אדומה כמה כסף קיבלת אתנן היום (ל"ת)
כמוך? 30/01/2017 19:56 מה קרה גברת סיבוני,את חושבת שכל אחד זבל (ל"ת)
24 אלי 30/01/2017 17:01 אם חו"ח יבחר מישהו מהשמאל תהיה כאן "שתיקת הכבשים" (ל"ת)
שתיקה משקרים... 30/01/2017 19:58 א) למה חו"ח? כי תאבד את המשרה המיותרת שלך?ב) עדיף (ל"ת)
23 אייל 30/01/2017 16:56 בכיין
בכיין
22 א 30/01/2017 16:50 איבד לגמרי את שיכול הדעת,ציוץ הזוי על הגדר במקסיקו (ל"ת)
בא 30/01/2017 17:15 למקסיקו אין ווטו במועצת הבטחון ,והם תמיד תומכים בערבים
אז אולי אתה איבדת משהו שאף פעם לא היה לך ,הוא ביבירידיק ,אתה לא מבין
שתיקה משקרים... 30/01/2017 19:58 מה הקשר? ביבי היה זבל ונשאר כזה (ל"ת)
21 ציוני 30/01/2017 16:48 היידה ביבי !!!!!!!!!!
מקומו של השמאל בפח הזבל של ההיסטוריה. מדברים על דמוקרטיה , והם האחרונים שפועלים בצורה דמוקרטית.
והזבל של הליכוד! 30/01/2017 20:02 השמאל בנה את המדינה והוא יציל אותה מהדיקטטורה של ביבי (ל"ת)
מאיר 30/01/2017 17:18 שכחת להגיד היידה שרה והיידה שמפניה וסיגרים... (ל"ת)
20 בא 30/01/2017 16:45 שאלה לביבי ,איפה נמצאת חווה מספר 19? (ל"ת)
19 בא 30/01/2017 16:45 אולי לפיד יעשה עבודה יותר טובה ,וככה תוכל להתחיל את
הגיהנום כבר עכשיו ,הכוונה לחיים משותפים 24 שעות עם שרה .אתה מאמין רק בכסף ,זה לא אומר שהגיהנום לא קיים . אם זה ילדותי אז המציאות ילדותית .אם זה מטורף אז המציאות מטורפת ,אם זה מדע בדיוני ,אז כמו שאתה יודע ,אנחנו בסרט מדע בדיוני ,והכול חלק מהסרט .גם אתה שחקן .
18 שמטוב 30/01/2017 16:42 ביבי שקרניהו הוא הממציא של פייק ניוז (ל"ת)
17 מדינת פח 30/01/2017 16:40 הוא צודק. סירחון השמאל עולה על גדוציו (ל"ת)
צביצ 30/01/2017 17:13 לעולם לא צודק, על תלכלך על הצדק עם השם של שקרניהו (ל"ת)
16 מוט 30/01/2017 16:38 תתבייש ביבי
עד מתי אפשר להאשים את התקשורת האם היא מעשנת שותה שמפניה מקבלת שרשראות מצייץ למקסיקו מי אשם אם לא אתה ושרה
15 גג 30/01/2017 16:35 אם יעשו סקר אמיתי
אם נעשה סקר אמיתי הוא יצא האיש הכי שנוא במדינת ישראל ולא בגלל ההזיות שלו אלא בגלל שהוא לא מבין שהבן שלו לא יירש אותו כמו בקיסרות הלו!!! כאן זו דמוקרטיה והיא תנצח !!!!
14 יצחק 30/01/2017 16:30 חדשות מזוייפות ????
אז מדוע אין תביעות דיבה ?????
13 רמי 30/01/2017 16:29 אני מסכים עם ביב נטפלים אליו שירדו ממנו! (ל"ת)
צביצ 30/01/2017 17:14 שיברח מכאן לחברים העשירים בחו"ל. (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/01/2017 18:35 צביצ כמה כסף קיבלתי על התגובות כאן עוף לברלין זבל כמוך (ל"ת)
12 האזרח 30/01/2017 16:28 ומה לא נכון במה שנאמר על ידו ? (ל"ת)
11 lokk 30/01/2017 16:27 ביבי, לך הביתה! (ל"ת)
10 אלי 30/01/2017 16:25 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
מאיר 30/01/2017 17:15 ביבי לא טמבל הוא חכם, אלה שבחרו בו עוורים או טמבלים (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/01/2017 18:35 אתה טמבל גמור ואני לועג לדבילים כמוך - ביבי מלך ישראל (ל"ת)
יוסי 30/01/2017 20:04 ביבי לא מלך אלא פושע! ואתה סתם אידיוט! (ל"ת)
גיל 30/01/2017 17:12 אתה טועה ומטעה
הוא לא "ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה" הוא "ראש ממשלה של טמבלים עם דיפלומות"
9 אלי 30/01/2017 16:25 ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
ץ 31/01/2017 07:31 לא הביתה. לבית הדין בהאג (ל"ת)
צביצ 30/01/2017 17:14 לא הביתה, לבית משפט כמו אולמרט, דרעי וקצב (ל"ת)
8 צודק במיליון אחוז 30/01/2017 16:25 זין ניתן להפיל את נתניהו לא יקום ולא יהיה
נתניהו עוד רכרוכי מידי עם התקשורת האלימה. יש גבול. להעיף את אברמוביץ רבינימאט או לחילופין לשים לידו בתוכנית אדם בסדר גודל של שםטל שיביע דעות הפוכות בסגנון דומה ויתן לעם להחליט. הגיע הזמן להעמידלדין את כל הפודעים מהתקשורת שהשתלטו עליה ומנצלים כל במה לנגח רראש ממשלה נכהן להמציא סיפורים למחזר מעשיות ולא להפסיק להסית. די שבענו הגיע הזמן לפעול
7 אלי 30/01/2017 16:24 צודק ועוד איך צודק
נתניהו השתמש במילים עדינות. לדעתי התקשורת בישראל היא פשע מאורגן! וצריך לטפל בה בהתאם....
צביצ 30/01/2017 17:15 כל קשר בין שקרניהו לצדק הינו שימוש לרעה במילה צדק (ל"ת)
6 יוסי 30/01/2017 16:24 טראמפ מזויף (ל"ת)
5 צ'וקו 30/01/2017 16:21 רגע אז אין סיגרים,שמפניות, תכשיטים וצוללות?
אם ככה אז באמת התקשורת אשמה ... וזה לא שבאמת צריכים תקשורת במדינה דמוקרטית אפשר להיות כמו צפון קוריאה או אירן מה רע? הרי אסור לומר מילה רעה על המנהיג כי ידוע שהוא מושלם.
4 אבי 30/01/2017 16:20 ביבי זקוק לטיפול נפשי דחוף, האיש לא בריא בנפשו וחייב
לקחת תרופות...הימין שולט במדינה מעל 30 שנה והתקשורת עדיין אשמה בגניבות של ביבי...אבל כמו שאומרים ביידיש "כול כאלב ביג'י יומו..."וביבי ירגיש בקרוב את ריח הליזול בכלא רמלה..שום כלום לא יעזור לו...לא פייק ניוז ולא נעליים...
צביצ 30/01/2017 17:16 בכלא יקבל טיפול עד שיבין את פשעיו, כמו קצב (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/01/2017 18:33 טמבלים כמוך ימשיכו להצביע לזבל האדום - בזבוזי פפפחחחח (ל"ת)
3 יוס 30/01/2017 16:18 צודקקק (ל"ת)
ממש לא!!!!!!!!!!!!!! 30/01/2017 20:04 קקה כן! הולך טוב עם ביבי , צודק (ל"ת)
2 הוגו סנצס 30/01/2017 16:16 עברנו לשלב החולני בפרנויה המטורללת
נעבור גם את זה
1 משה ראשל"צ 30/01/2017 16:14 נתניהו מלך וכל השאר זבל - שימותו כל הקנאים נקודה (ל"ת)
שהם המיץ של הזבל! 30/01/2017 20:06 נתניהו פושע! שאר הליכוד באמת זבל , מלבד רגב ביטן ואמסלם (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש